Brave Dwarf |
לפני 11 שנים •
3 ביולי 2013
לפני 11 שנים •
3 ביולי 2013
Brave Dwarf • 3 ביולי 2013
Red E כתב/ה: סתם קוף נו סתם סתם, אבל עם ביצים כאלה גדולות! |
|
חשופה מול עיניך |
לפני 11 שנים •
3 ביולי 2013
Re: שאלה ששאלו אותי... זרע זה כשר?
לפני 11 שנים •
3 ביולי 2013
חשופה מול עיניך • 3 ביולי 2013
XVIAR כתב/ה: אין לו תעודת כשרות...
זרע זה בשרי,חלבי או פרווה? |
|
מיתוסית(שולטת) |
לפני 11 שנים •
3 ביולי 2013
לפני 11 שנים •
3 ביולי 2013
מיתוסית(שולטת) • 3 ביולי 2013
אז מין אנאלי אסור אם זה שפיכת זרע לבטלה...
ואם אני מבינה נכון, מותר מין אוראלי כל עוד הוא לא גומר, לא? |
|
Red E |
לפני 11 שנים •
4 ביולי 2013
לפני 11 שנים •
4 ביולי 2013
Red E • 4 ביולי 2013
מלכתא כתב/ה: Red E כתב/ה: מלכתא כתב/ה: זה אולי כשר מבחינת סממני כשרות,
אבל מבחינת מעשה כשר לפי ההלכה- זה לא. זה נחשב זרע לבטלה, ולכן לפי ההלכה מין אוראלי בגבר הוא אסור, כנ"ל בליעת זרע. מבחינת מין אוראלי באישה, זה דווקא מותר ומומלץ בגמרא. ובמדויק ? אסור אך לדעת חכמים: "כל מה שאדם רוצה לעשות באשתו עושה [מין אוראלי ומין אנאלי] ; משל לבשר הבא מבית הטבח, רצה לאכול במלח – אוכלו, צלי - אוכלו, מבושל – אוכלו, שלוק –אוכלו" (נדרים כ ע"א – ע"ב). על פי פסק השולחן ערוך ( אורח חיים סימן רמ סעיף ד) אסור לנשק את מקום ערוות האישה (מין אוראלי) ואף לא להסתכל, הנה כך נכתב: "אסור להסתכל באותו מקום (פות- איבר מין האישה), שכל המסתכל שם אין לו בושת פנים, ועובר על: והצנע לכת (מיכה ו, ח)...וכל שכן הנושק שם, שעובר על כל אלה ועוד, שעובר על: בל תשקצו את נפשותיכם". ואילו לדעת הרמב"ם דברים אלו מותרים: "אשתו של אדם מותרת היא לו, לפיכך כל מה שאדם רוצה לעשות באשתו עושה, בועל בכל עת שירצה ומנשק בכל אבר ואבר שירצה, [ובא עליה כדרכה ושלא ד כדרכה] ובלבד שלא יוציא שכבת זרע לבטלה ( הלכות איסורי ביאה פרק כא הלכה ט). שים לב שהאיסור חל על הגבר לבצע מין אוראלי לאישה ולא ההפך. טוב אז אני לא מביאה ציטוטים מהאינטרנט ומפרשת אותם כראות עיניי, אלא מביאה את הדברים כפי שלמדתי אותם שנים. הציטוטים שאת מביאה כאן הם מסולפים, ומובאים כחלק ממחולקת. זה כמו שיהיה דיון בין שני בני אדם ותביאי רק טענה אחת. אבל יש גם מסקנות.... שימי לב שבשורה האחרונה הרמבם אומר- "ובלבד שלא יהיה זרע לבטלה". בנוגע לשולחן ערוך, ככלל מדובר בקיצור (ועליו יש עוד קיצור) של הלכות ומנהגים שונים. לא כל הזרמים ביהדות מסכימים לכך, ולראייה הוסיפו וכתבו את ה"מפה". בנוגע לאותו פסוק ספציפי, הכוונה היא שאין להסתכל על איבר המין של האישה באור יום ואין לעשות זאת שלא לצורך עינוגה. ומכיוון שסוגיית יחסי מין היא סוגיה שיש בה עילה לגירושין, על גבר לספק את כל צרכי האישה. ובאם היא לא מרוצה, יכול גם לרדת לה אבל לעשות זאת בעיניים עצומות. זה לא שהדבר מקובל, אבל באם יש צורך- הוא מותר. עפ"י הגמרא, עפ"י בתי דין רבניים ועפ"י הרב הקרוב למקום המגורים.... מתוקה..ואת עוד יותר מתוקה כשאת חושבת שאת ידיעותיי אני שואבת רק מהאינטרנט .. מאמי , אני נותנת לך קרדיט, תני גם לי.. אם בא לך לעניינינו , אני ממש לא מתכוונת להפוך את זה לוויכוח, כשתלכי להתחתן אם תרצי , הרבנית תסביר לך יותר . .. בעקרון אסור , בדיוק מה שאמרת והוא שאמרתי גם, רק למען שלום בית מותר לא כי מותר מתוקה.. בעקרון אסור . זה לא קשור לזרמים הלכה היא אחת. את אמרת שמותר , אני רק טענתי שאסור , מותר במקרים של סכנת שלום בית וזו התגובה האחרונה שלי בנושא , אני לא מתכוונת להפוך את זה לביזיון. יום טוב לך |
|
מבולבל1(נשלט) |
לפני 11 שנים •
4 ביולי 2013
ברור שהוא כשר
לפני 11 שנים •
4 ביולי 2013
מבולבל1(נשלט) • 4 ביולי 2013
ולא סתם,אלא בהכשר של הבד"צ של העדה החרדית
|
|
XVIAR |
לפני 11 שנים •
4 ביולי 2013
לפני 11 שנים •
4 ביולי 2013
XVIAR • 4 ביולי 2013
Red E כתב/ה: מלכתא כתב/ה: Red E כתב/ה: מלכתא כתב/ה: זה אולי כשר מבחינת סממני כשרות,
אבל מבחינת מעשה כשר לפי ההלכה- זה לא. זה נחשב זרע לבטלה, ולכן לפי ההלכה מין אוראלי בגבר הוא אסור, כנ"ל בליעת זרע. מבחינת מין אוראלי באישה, זה דווקא מותר ומומלץ בגמרא. ובמדויק ? אסור אך לדעת חכמים: "כל מה שאדם רוצה לעשות באשתו עושה [מין אוראלי ומין אנאלי] ; משל לבשר הבא מבית הטבח, רצה לאכול במלח – אוכלו, צלי - אוכלו, מבושל – אוכלו, שלוק –אוכלו" (נדרים כ ע"א – ע"ב). על פי פסק השולחן ערוך ( אורח חיים סימן רמ סעיף ד) אסור לנשק את מקום ערוות האישה (מין אוראלי) ואף לא להסתכל, הנה כך נכתב: "אסור להסתכל באותו מקום (פות- איבר מין האישה), שכל המסתכל שם אין לו בושת פנים, ועובר על: והצנע לכת (מיכה ו, ח)...וכל שכן הנושק שם, שעובר על כל אלה ועוד, שעובר על: בל תשקצו את נפשותיכם". ואילו לדעת הרמב"ם דברים אלו מותרים: "אשתו של אדם מותרת היא לו, לפיכך כל מה שאדם רוצה לעשות באשתו עושה, בועל בכל עת שירצה ומנשק בכל אבר ואבר שירצה, [ובא עליה כדרכה ושלא ד כדרכה] ובלבד שלא יוציא שכבת זרע לבטלה ( הלכות איסורי ביאה פרק כא הלכה ט). שים לב שהאיסור חל על הגבר לבצע מין אוראלי לאישה ולא ההפך. טוב אז אני לא מביאה ציטוטים מהאינטרנט ומפרשת אותם כראות עיניי, אלא מביאה את הדברים כפי שלמדתי אותם שנים. הציטוטים שאת מביאה כאן הם מסולפים, ומובאים כחלק ממחולקת. זה כמו שיהיה דיון בין שני בני אדם ותביאי רק טענה אחת. אבל יש גם מסקנות.... שימי לב שבשורה האחרונה הרמבם אומר- "ובלבד שלא יהיה זרע לבטלה". בנוגע לשולחן ערוך, ככלל מדובר בקיצור (ועליו יש עוד קיצור) של הלכות ומנהגים שונים. לא כל הזרמים ביהדות מסכימים לכך, ולראייה הוסיפו וכתבו את ה"מפה". בנוגע לאותו פסוק ספציפי, הכוונה היא שאין להסתכל על איבר המין של האישה באור יום ואין לעשות זאת שלא לצורך עינוגה. ומכיוון שסוגיית יחסי מין היא סוגיה שיש בה עילה לגירושין, על גבר לספק את כל צרכי האישה. ובאם היא לא מרוצה, יכול גם לרדת לה אבל לעשות זאת בעיניים עצומות. זה לא שהדבר מקובל, אבל באם יש צורך- הוא מותר. עפ"י הגמרא, עפ"י בתי דין רבניים ועפ"י הרב הקרוב למקום המגורים.... מתוקה..ואת עוד יותר מתוקה כשאת חושבת שאת ידיעותיי אני שואבת רק מהאינטרנט .. מאמי , אני נותנת לך קרדיט, תני גם לי.. אם בא לך לעניינינו , אני ממש לא מתכוונת להפוך את זה לוויכוח, כשתלכי להתחתן אם תרצי , הרבנית תסביר לך יותר . .. בעקרון אסור , בדיוק מה שאמרת והוא שאמרתי גם, רק למען שלום בית מותר לא כי מותר מתוקה.. בעקרון אסור . זה לא קשור לזרמים הלכה היא אחת. את אמרת שמותר , אני רק טענתי שאסור , מותר במקרים של סכנת שלום בית וזו התגובה האחרונה שלי בנושא , אני לא מתכוונת להפוך את זה לביזיון. יום טוב לך מותר , כי אני אומר. |
|
Red E |
לפני 11 שנים •
4 ביולי 2013
לפני 11 שנים •
4 ביולי 2013
Red E • 4 ביולי 2013
XVIAR כתב/ה: Red E כתב/ה: מלכתא כתב/ה: Red E כתב/ה: מלכתא כתב/ה: זה אולי כשר מבחינת סממני כשרות,
אבל מבחינת מעשה כשר לפי ההלכה- זה לא. זה נחשב זרע לבטלה, ולכן לפי ההלכה מין אוראלי בגבר הוא אסור, כנ"ל בליעת זרע. מבחינת מין אוראלי באישה, זה דווקא מותר ומומלץ בגמרא. ובמדויק ? אסור אך לדעת חכמים: "כל מה שאדם רוצה לעשות באשתו עושה [מין אוראלי ומין אנאלי] ; משל לבשר הבא מבית הטבח, רצה לאכול במלח – אוכלו, צלי - אוכלו, מבושל – אוכלו, שלוק –אוכלו" (נדרים כ ע"א – ע"ב). על פי פסק השולחן ערוך ( אורח חיים סימן רמ סעיף ד) אסור לנשק את מקום ערוות האישה (מין אוראלי) ואף לא להסתכל, הנה כך נכתב: "אסור להסתכל באותו מקום (פות- איבר מין האישה), שכל המסתכל שם אין לו בושת פנים, ועובר על: והצנע לכת (מיכה ו, ח)...וכל שכן הנושק שם, שעובר על כל אלה ועוד, שעובר על: בל תשקצו את נפשותיכם". ואילו לדעת הרמב"ם דברים אלו מותרים: "אשתו של אדם מותרת היא לו, לפיכך כל מה שאדם רוצה לעשות באשתו עושה, בועל בכל עת שירצה ומנשק בכל אבר ואבר שירצה, [ובא עליה כדרכה ושלא ד כדרכה] ובלבד שלא יוציא שכבת זרע לבטלה ( הלכות איסורי ביאה פרק כא הלכה ט). שים לב שהאיסור חל על הגבר לבצע מין אוראלי לאישה ולא ההפך. טוב אז אני לא מביאה ציטוטים מהאינטרנט ומפרשת אותם כראות עיניי, אלא מביאה את הדברים כפי שלמדתי אותם שנים. הציטוטים שאת מביאה כאן הם מסולפים, ומובאים כחלק ממחולקת. זה כמו שיהיה דיון בין שני בני אדם ותביאי רק טענה אחת. אבל יש גם מסקנות.... שימי לב שבשורה האחרונה הרמבם אומר- "ובלבד שלא יהיה זרע לבטלה". בנוגע לשולחן ערוך, ככלל מדובר בקיצור (ועליו יש עוד קיצור) של הלכות ומנהגים שונים. לא כל הזרמים ביהדות מסכימים לכך, ולראייה הוסיפו וכתבו את ה"מפה". בנוגע לאותו פסוק ספציפי, הכוונה היא שאין להסתכל על איבר המין של האישה באור יום ואין לעשות זאת שלא לצורך עינוגה. ומכיוון שסוגיית יחסי מין היא סוגיה שיש בה עילה לגירושין, על גבר לספק את כל צרכי האישה. ובאם היא לא מרוצה, יכול גם לרדת לה אבל לעשות זאת בעיניים עצומות. זה לא שהדבר מקובל, אבל באם יש צורך- הוא מותר. עפ"י הגמרא, עפ"י בתי דין רבניים ועפ"י הרב הקרוב למקום המגורים.... מתוקה..ואת עוד יותר מתוקה כשאת חושבת שאת ידיעותיי אני שואבת רק מהאינטרנט .. מאמי , אני נותנת לך קרדיט, תני גם לי.. אם בא לך לעניינינו , אני ממש לא מתכוונת להפוך את זה לוויכוח, כשתלכי להתחתן אם תרצי , הרבנית תסביר לך יותר . .. בעקרון אסור , בדיוק מה שאמרת והוא שאמרתי גם, רק למען שלום בית מותר לא כי מותר מתוקה.. בעקרון אסור . זה לא קשור לזרמים הלכה היא אחת. את אמרת שמותר , אני רק טענתי שאסור , מותר במקרים של סכנת שלום בית וזו התגובה האחרונה שלי בנושא , אני לא מתכוונת להפוך את זה לביזיון. יום טוב לך מותר , כי אני אומר. ברור לזה התכוונתי |
|
מלכתא |
לפני 11 שנים •
4 ביולי 2013
לפני 11 שנים •
4 ביולי 2013
מלכתא • 4 ביולי 2013
Red E כתב/ה: מתוקה..ואת עוד יותר מתוקה כשאת חושבת שאת ידיעותיי אני שואבת רק מהאינטרנט .. מאמי , אני נותנת לך קרדיט, תני גם לי.. אם בא לך לעניינינו , אני ממש לא מתכוונת להפוך את זה לוויכוח, כשתלכי להתחתן אם תרצי , הרבנית תסביר לך יותר . .. בעקרון אסור , בדיוק מה שאמרת והוא שאמרתי גם, רק למען שלום בית מותר לא כי מותר מתוקה.. בעקרון אסור . זה לא קשור לזרמים הלכה היא אחת. את אמרת שמותר , אני רק טענתי שאסור , מותר במקרים של סכנת שלום בית וזו התגובה האחרונה שלי בנושא , אני לא מתכוונת להפוך את זה לביזיון. יום טוב לך קרדיט את לא תקבלי.. בטח שלא בצורה המזלזלת שבה את פונה אליי. אני לא "מתוקה" ולא "מותק" שלך. אם את לא יודעת הלכות, פשוט אל תגיבי. אם עשית קורס ביהדות שקיבלת מאישה בכובע חסרת השכלה, באמת כדאי שלא תגיבי... וכן, כשאת מתחתנת האישה שמעבירה לך קורס באיך להיות אישה יהודית- היא לא רבנית, היא בלנית במקרה הטוב, שבסך הכל מעבירה לך את מה שאמרו לה להעביר. לא כל דבר שאנשי הרבנות אומרים הוא בהחלט נכון, לפעמים הם פשוט מתעצלים לבדוק. כי לעוות את התורה כל אחד יכול, לא אומר שכל דבר שתעוותי הוא נכון. "לתורה 70 פנים", אבל זה לא אומר שעכשיו כל אחד יכול לבוא ולהפוך את התורה על פניה. ויש גם דרך לקרוא פירושים, לקרוא את הרמב"ם, לקרוא את השולחן ערוך... דרך לקרוא ולהבין. ממה שאת הראית כאן, את בהחלט לא בקיאה בדרך הזאת. פשוט אל... חבל. |
|
Red E |
לפני 11 שנים •
4 ביולי 2013
לפני 11 שנים •
4 ביולי 2013
Red E • 4 ביולי 2013
[quote="מלכתא"]
Red E כתב/ה: מתוקה..ואת עוד יותר מתוקה כשאת חושבת שאת ידיעותיי אני שואבת רק מהאינטרנט .. מאמי , אני נותנת לך קרדיט, תני גם לי.. אם בא לך לעניינינו , אני ממש לא מתכוונת להפוך את זה לוויכוח, כשתלכי להתחתן אם תרצי , הרבנית תסביר לך יותר . .. בעקרון אסור , בדיוק מה שאמרת והוא שאמרתי גם, רק למען שלום בית מותר לא כי מותר מתוקה.. בעקרון אסור . זה לא קשור לזרמים הלכה היא אחת. את אמרת שמותר , אני רק טענתי שאסור , מותר במקרים של סכנת שלום בית וזו התגובה האחרונה שלי בנושא , אני לא מתכוונת להפוך את זה לביזיון. יום טוב לך קרדיט את לא תקבלי.. בטח שלא בצורה המזלזלת שבה את פונה אליי. אני לא "מתוקה" ולא "מותק" שלך. אם את לא יודעת הלכות, פשוט אל תגיבי. אם עשית קורס ביהדות שקיבלת מאישה בכובע חסרת השכלה, באמת כדאי שלא תגיבי... וכן, כשאת מתחתנת האישה שמעבירה לך קורס באיך להיות אישה יהודית- היא לא רבנית, היא בלנית במקרה הטוב, שבסך הכל מעבירה לך את מה שאמרו לה להעביר. לא כל דבר שאנשי הרבנות אומרים הוא בהחלט נכון, לפעמים הם פשוט מתעצלים לבדוק. כי לעוות את התורה כל אחד יכול, לא אומר שכל דבר שתעוותי הוא נכון. "לתורה 70 פנים", אבל זה לא אומר שעכשיו כל אחד יכול לבוא ולהפוך את התורה על פניה. ויש גם דרך לקרוא פירושים, לקרוא את הרמב"ם, לקרוא את השולחן ערוך... דרך לקרוא ולהבין. ממה שאת הראית כאן, את בהחלט לא בקיאה בדרך הזאת. פשוט אל... חבל.[/quote עשיתי טעות והגבתי לך, כאחת ששייכת "למחנה שלך" וזה שאינך משכילה להבחין בזה, את מביישת את מי שאת ולא אותי .. ואני מגיבה לך כאן רק בגלל שבשל התגובה שלי אלייך הכפשת את הרבנית שלי , לא בלנית , היא רבנית. לכל היתר אין צורך להגיב. ואם את באמת דתייה או היית או מה שלא יהיה, את אמורה תמיד לבדוק בציציות שלך, כמו משה רבינו כשקורח תקף אותו. נפל על פניו, תפלי קצת על פנייך לא בשבילי.. אלא בשביל עצמך... ועכשיו כמובן שתבוא תגובה ממך.. שוב, כל תגובתי לך הייתה כי הכפשת את מי שבטעות נדחפה לכאן על ידי. כל טוב לך |
|
Red E |
לפני 11 שנים •
4 ביולי 2013
לפני 11 שנים •
4 ביולי 2013
Red E • 4 ביולי 2013
מלכתא כתב/ה: Red E כתב/ה: מתוקה..ואת עוד יותר מתוקה כשאת חושבת שאת ידיעותיי אני שואבת רק מהאינטרנט .. מאמי , אני נותנת לך קרדיט, תני גם לי.. אם בא לך לעניינינו , אני ממש לא מתכוונת להפוך את זה לוויכוח, כשתלכי להתחתן אם תרצי , הרבנית תסביר לך יותר . .. בעקרון אסור , בדיוק מה שאמרת והוא שאמרתי גם, רק למען שלום בית מותר לא כי מותר מתוקה.. בעקרון אסור . זה לא קשור לזרמים הלכה היא אחת. את אמרת שמותר , אני רק טענתי שאסור , מותר במקרים של סכנת שלום בית וזו התגובה האחרונה שלי בנושא , אני לא מתכוונת להפוך את זה לביזיון. יום טוב לך קרדיט את לא תקבלי.. בטח שלא בצורה המזלזלת שבה את פונה אליי. אני לא "מתוקה" ולא "מותק" שלך. אם את לא יודעת הלכות, פשוט אל תגיבי. אם עשית קורס ביהדות שקיבלת מאישה בכובע חסרת השכלה, באמת כדאי שלא תגיבי... וכן, כשאת מתחתנת האישה שמעבירה לך קורס באיך להיות אישה יהודית- היא לא רבנית, היא בלנית במקרה הטוב, שבסך הכל מעבירה לך את מה שאמרו לה להעביר. לא כל דבר שאנשי הרבנות אומרים הוא בהחלט נכון, לפעמים הם פשוט מתעצלים לבדוק. כי לעוות את התורה כל אחד יכול, לא אומר שכל דבר שתעוותי הוא נכון. "לתורה 70 פנים", אבל זה לא אומר שעכשיו כל אחד יכול לבוא ולהפוך את התורה על פניה. ויש גם דרך לקרוא פירושים, לקרוא את הרמב"ם, לקרוא את השולחן ערוך... דרך לקרוא ולהבין. ממה שאת הראית כאן, את בהחלט לא בקיאה בדרך הזאת. פשוט אל... חבל. עשיתי טעות והגבתי לך, כאחת ששייכת "למחנה שלך" וזה שאינך משכילה להבחין בזה, את מביישת את מי שאת ולא אותי .. ואני מגיבה לך כאן רק בגלל שבשל התגובה שלי אלייך הכפשת את הרבנית שלי , לא בלנית , היא רבנית. לכל היתר אין צורך להגיב. ואם את באמת דתייה או היית או מה שלא יהיה, את אמורה תמיד לבדוק בציציות שלך, כמו משה רבינו כשקורח תקף אותו. נפל על פניו, תפלי קצת על פנייך לא בשבילי.. אלא בשביל עצמך... ועכשיו כמובן שתבוא תגובה ממך.. שוב, כל תגובתי לך הייתה כי הכפשת את מי שבטעות נדחפה לכאן על ידי. כל טוב לך |
|