פור גוד |
לפני 11 שנים •
1 באוק׳ 2013
לפני 11 שנים •
1 באוק׳ 2013
פור גוד • 1 באוק׳ 2013
שלגי כתב/ה: כרך ב' פרק 4 סעיף 22 (ג)
(הולכת להסתתר לפני שיאשימו אותי שוב בזה שאני לא מבינה מה זה בידיאסאם ואולי אחרי שיסקלו אותי ויגלגלו אותי בזפת ונוצות אני אתחבר סופסוף לדבר הזה שנקרא סשן/סאשן/סשיין וכו') המונח "סשן", שלגי - כפי שאת ודאי יודעת מצויין, למרות העמדת הפנים החוזרת והנשנית הזאת של הפתעה ( "אוי! סשן! שוב המילה הזאת! אני לעולם לא אבין! לעולם לא אתחבר! " ) - נולד מתוך העולם של המלכות-בתשלום, ופירושו בדר"כ: שעה של סאדו-מאזוכיזם בעד כסף. מכיון שאין בשום מקום בעולם הזה שוק לשולטים-בתשלום - כי אפילו אם הם גברים-גברים אמיתיים-אמיתיים ומסוקסים לאללה, כפי שאת אוהבת, הם לא יראו מזה גרוש ( בשל מחסר בקליינטיות כמובן. אבל השאלה למה אין באמת זנות גברית הטרוסקסואלית היא דוקא שאלה חשובה ועמוקה) - אין שום סיבה בעולם "שתתתחברי" אליו ( ואין לזה שום קשר לספר החוקים ההוא, שלא קיים). זו עדיין לא סיבה להגחיך אותו. ומכיון שהסיכוי שמישהי תהיה מוכנה לשלם לאדון הסבלני כסף בעד ה"סאשן" שלו, ולא חשוב איפה הוא יחליט לתקתק לה אותו, שואף לאפס-בחזקת-אפס - קרוב לודאי שמה שהאדון הסבלני מתכוון אליו הוא "שעה קלה של סאדו מאזוכיזם" ("תמצצי לי כלבה" ), בלי יותר מדי התקשרות רגשית - ב ח י נ ם. אז כל הקודמת זוכה. או שהוא זוכה. או ששניהם מפסידים (-: |
|
שלגי |
לפני 11 שנים •
1 באוק׳ 2013
לפני 11 שנים •
1 באוק׳ 2013
שלגי • 1 באוק׳ 2013
יום כיפור כתב/ה: שלגי כתב/ה: כרך ב' פרק 4 סעיף 22 (ג)
(הולכת להסתתר לפני שיאשימו אותי שוב בזה שאני לא מבינה מה זה בידיאסאם ואולי אחרי שיסקלו אותי ויגלגלו אותי בזפת ונוצות אני אתחבר סופסוף לדבר הזה שנקרא סשן/סאשן/סשיין וכו') המונח "סשן", שלגי - כפי שאת ודאי יודעת מצויין, למרות העמדת הפנים החוזרת והנשנית הזאת של הפתעה ( "אוי! סשן! שוב המילה הזאת! אני לעולם לא אבין! לעולם לא אתחבר! " ) - נולד מתוך העולם של המלכות-בתשלום, ופירושו בדר"כ: שעה של סאדו-מאזוכיזם בעד כסף. מכיון שאין בשום מקום בעולם הזה שוק לשולטים-בתשלום - כי אפילו אם הם גברים-גברים אמיתיים-אמיתיים ומסוקסים לאללה, כפי שאת אוהבת, הם לא יראו מזה גרוש ( בשל מחסר בקליינטיות כמובן. אבל השאלה למה אין באמת זנות גברית הטרוסקסואלית היא דוקא שאלה חשובה ועמוקה) - אין שום סיבה בעולם "שתתתחברי" אליו ( ואין לזה שום קשר לספר החוקים ההוא, שלא קיים). זו עדיין לא סיבה להגחיך אותו. ומכיון שהסיכוי שמישהי תהיה מוכנה לשלם לאדון הסבלני כסף בעד ה"סאשן" שלו, ולא חשוב איפה הוא יחליט לתקתק לה אותו, שואף לאפס-בחזקת-אפס - קרוב לודאי שמה שהאדון הסבלני מתכוון אליו הוא "שעה קלה של סאדו מאזוכיזם" ("תמצצי לי כלבה" ), בלי יותר מדי התקשרות רגשית - ב ח י נ ם. אז כל הקודמת זוכה. או שהוא זוכה. או ששניהם מפסידים (-: וואלה צודק כיפי. כל אחד שיעשה מה טוב לו. אבל אני שומרת על זכותי להשתעשע בדברים שמשעשעים אותי. ואגב היום דווקא בא לי על רכיכה ולא גבר גבר. מתנדב? |
|
פור גוד |
לפני 11 שנים •
1 באוק׳ 2013
לפני 11 שנים •
1 באוק׳ 2013
פור גוד • 1 באוק׳ 2013
שלגי כתב/ה: יום כיפור כתב/ה: שלגי כתב/ה: כרך ב' פרק 4 סעיף 22 (ג)
(הולכת להסתתר לפני שיאשימו אותי שוב בזה שאני לא מבינה מה זה בידיאסאם ואולי אחרי שיסקלו אותי ויגלגלו אותי בזפת ונוצות אני אתחבר סופסוף לדבר הזה שנקרא סשן/סאשן/סשיין וכו') המונח "סשן", שלגי - כפי שאת ודאי יודעת מצויין, למרות העמדת הפנים החוזרת והנשנית הזאת של הפתעה ( "אוי! סשן! שוב המילה הזאת! אני לעולם לא אבין! לעולם לא אתחבר! " ) - נולד מתוך העולם של המלכות-בתשלום, ופירושו בדר"כ: שעה של סאדו-מאזוכיזם בעד כסף. מכיון שאין בשום מקום בעולם הזה שוק לשולטים-בתשלום - כי אפילו אם הם גברים-גברים אמיתיים-אמיתיים ומסוקסים לאללה, כפי שאת אוהבת, הם לא יראו מזה גרוש ( בשל מחסר בקליינטיות כמובן. אבל השאלה למה אין באמת זנות גברית הטרוסקסואלית היא דוקא שאלה חשובה ועמוקה) - אין שום סיבה בעולם "שתתתחברי" אליו ( ואין לזה שום קשר לספר החוקים ההוא, שלא קיים). זו עדיין לא סיבה להגחיך אותו. ומכיון שהסיכוי שמישהי תהיה מוכנה לשלם לאדון הסבלני כסף בעד ה"סאשן" שלו, ולא חשוב איפה הוא יחליט לתקתק לה אותו, שואף לאפס-בחזקת-אפס - קרוב לודאי שמה שהאדון הסבלני מתכוון אליו הוא "שעה קלה של סאדו מאזוכיזם" ("תמצצי לי כלבה" ), בלי יותר מדי התקשרות רגשית - ב ח י נ ם. אז כל הקודמת זוכה. או שהוא זוכה. או ששניהם מפסידים (-: וואלה צודק כיפי. כל אחד שיעשה מה טוב לו. אבל אני שומרת על זכותי להשתעשע בדברים שמשעשעים אותי. ואגב היום דווקא בא לי על רכיכה ולא גבר גבר. מתנדב? אני לא חינמי. כמה את מרוויחה בחודש? (: |
|
שלגי |
לפני 11 שנים •
1 באוק׳ 2013
לפני 11 שנים •
1 באוק׳ 2013
שלגי • 1 באוק׳ 2013
יום כיפור כתב/ה: שלגי כתב/ה: יום כיפור כתב/ה: שלגי כתב/ה: כרך ב' פרק 4 סעיף 22 (ג)
(הולכת להסתתר לפני שיאשימו אותי שוב בזה שאני לא מבינה מה זה בידיאסאם ואולי אחרי שיסקלו אותי ויגלגלו אותי בזפת ונוצות אני אתחבר סופסוף לדבר הזה שנקרא סשן/סאשן/סשיין וכו') המונח "סשן", שלגי - כפי שאת ודאי יודעת מצויין, למרות העמדת הפנים החוזרת והנשנית הזאת של הפתעה ( "אוי! סשן! שוב המילה הזאת! אני לעולם לא אבין! לעולם לא אתחבר! " ) - נולד מתוך העולם של המלכות-בתשלום, ופירושו בדר"כ: שעה של סאדו-מאזוכיזם בעד כסף. מכיון שאין בשום מקום בעולם הזה שוק לשולטים-בתשלום - כי אפילו אם הם גברים-גברים אמיתיים-אמיתיים ומסוקסים לאללה, כפי שאת אוהבת, הם לא יראו מזה גרוש ( בשל מחסר בקליינטיות כמובן. אבל השאלה למה אין באמת זנות גברית הטרוסקסואלית היא דוקא שאלה חשובה ועמוקה) - אין שום סיבה בעולם "שתתתחברי" אליו ( ואין לזה שום קשר לספר החוקים ההוא, שלא קיים). זו עדיין לא סיבה להגחיך אותו. ומכיון שהסיכוי שמישהי תהיה מוכנה לשלם לאדון הסבלני כסף בעד ה"סאשן" שלו, ולא חשוב איפה הוא יחליט לתקתק לה אותו, שואף לאפס-בחזקת-אפס - קרוב לודאי שמה שהאדון הסבלני מתכוון אליו הוא "שעה קלה של סאדו מאזוכיזם" ("תמצצי לי כלבה" ), בלי יותר מדי התקשרות רגשית - ב ח י נ ם. אז כל הקודמת זוכה. או שהוא זוכה. או ששניהם מפסידים (-: וואלה צודק כיפי. כל אחד שיעשה מה טוב לו. אבל אני שומרת על זכותי להשתעשע בדברים שמשעשעים אותי. ואגב היום דווקא בא לי על רכיכה ולא גבר גבר. מתנדב? אני לא חינמי. כמה את מרוויחה בחודש? (: שנחזור לפרק על הצע וביקוש? |
|
פור גוד |
לפני 11 שנים •
1 באוק׳ 2013
לפני 11 שנים •
1 באוק׳ 2013
פור גוד • 1 באוק׳ 2013
לא רע, שלגי, לא רע. אבל "היצע-וביקוש" זה כזה אייטיז...
אז בפראפרזה על מה ששר האליל שלך, לני, כפי שאת מכנה אותו בחיבה : הם דנו אתי לעשרים שנות שיעמום על כך שניסיתי לשנות את השיטה מבפנים אני בא עכשיו, אני בא כדי לגמול להם, לפני שיהיה מאוחר קודם אנחנו לוקחים את שלגי, אחר כך את כל השאר (-: |
|
בלוסום(לא בעסק) |
לפני 11 שנים •
1 באוק׳ 2013
לפני 11 שנים •
1 באוק׳ 2013
בלוסום(לא בעסק) • 1 באוק׳ 2013
כמו שנכתב עי יום כפור,
סשן הוא זמן מובחן שבו מקימים בדסמ. לפעמים יש תקופות שזה דווקא יותר מתאים לי ויש תקופות שדווקא השרות הכללי ללא אבחנת הזמן יותר מתאים לי. אבל בטח שאני מבינה שיש כאלה שמעדיפים זאת בזמן מובחן כל הזמן. |
|
צופה |
לפני 11 שנים •
8 באוק׳ 2013
מס' אופציות
לפני 11 שנים •
8 באוק׳ 2013
צופה • 8 באוק׳ 2013
אם הצד הנשלט מרגיש בנוח לארח את הצד השולט בביתו, מה טוב כי ככה יש תחושה של מקום מוכר וידוע ואין פחדים.
אפשרות נוספת היא מקום ניטרלי כך שלאף אחד לא יהיה יתרון בייתי. |
|
פייה{O} |
לפני 11 שנים •
8 באוק׳ 2013
לפני 11 שנים •
8 באוק׳ 2013
פייה{O} • 8 באוק׳ 2013
פסיכולוג בספת עור כתב/ה: בית יתומים
|
|