Bluecollar(שולטת) |
לפני שנה •
25 בדצמ׳ 2022
לפני שנה •
25 בדצמ׳ 2022
Bluecollar(שולטת) • 25 בדצמ׳ 2022
אין שום דבר משפיל באקט מיני. בסופו של דבר גם רוב הדברים הם פרשנות תרבותית. יש נשים שיזדעזעו מגבר שמוצץ ציצי כי זה מיועד לתינוקות.
של לדבר על לשים את הפה על איברים אחרים. זה הכל הבנייה תרבחותית. הרבה דברים לא דמיינתי שאהיה כשאהיה גדולה. ובסוף המציאות הביאה אותי ידי כך. מלבד זאת, נשבעת לך שעל אף מה שמסופר בספרים או סרטים לא עברתי אף טראומה נפשית . אמא הניקה אוי עד גיל שנה וחצי ואף אחד לא פגע בי מינית או פיזית. ועדיין גדלתי להיות בדסמית |
|
Aristotle(נשלט) |
לפני שנה •
25 בדצמ׳ 2022
לפני שנה •
25 בדצמ׳ 2022
Aristotle(נשלט) • 25 בדצמ׳ 2022
EyesOnFloor כתב/ה: למען האמת אני בעיקר לא רוצה לאכזב את ההורים שלי שהיו בטח מאוכזבים שבנם מוכן להיות מושפל על ידי מישהי במקום "לשמור על כבודו", עבורי זו מעין בגידה בהורים ובערכים שהם היו רוצים עבורי...
תיארת מקודם מצב שבו היית קשובה לצורך אבל לא בהכרח להוציא לפועל... מתי כן ומתי לא? מהו בכלל הגבול שבו היית אומרת שזה לכבד את עצמך? איפה עובר הגבול? חשוב לזכור שבסוף, אלו החיים שלך. לא שלהם. תעשה את מה שטוב עבורך. |
|
הוא(שולט) |
לפני שנה •
25 בדצמ׳ 2022
לפני שנה •
25 בדצמ׳ 2022
הוא(שולט) • 25 בדצמ׳ 2022
אולי אתה מערבב/מקשר חוסר נורמטיביות למוסריות.
לא כל מה שטאבו לא מקובל מצוי במרתפים הוא בהכרח לא מוסרי. עכבות תמיד יהיו בהתחלה בין היתר גם עכבות ערכיות נניח של מוסר. ככל שתחקור ותחווה תקבל פרופורציות זה די הרסני או אימפוטנטי לדון על בדסמ תאורתית עדיף לעשות. |
|
bondman(נשלט){FLR} |
לפני שנה •
26 בדצמ׳ 2022
לפני שנה •
26 בדצמ׳ 2022
bondman(נשלט){FLR} • 26 בדצמ׳ 2022
מה יכול להיות לא מוסרי בלהעריץ אישה
בכל הרבדים ? מה יכול להיות לא מוסרי בלזקק את האגו שלך מול הפלא והשלמות שבה. תפסיק לחשוב יותר מידי ותתחיל להיות אתה ולחגוג את זה. |
|
דתי אמיץ |
לפני שנה •
26 בדצמ׳ 2022
Re: תהיות לגבי עולם המוסר האישי
לפני שנה •
26 בדצמ׳ 2022
דתי אמיץ • 26 בדצמ׳ 2022
EyesOnFloor כתב/ה: לפעמים אני תוהה לעצמי שאם אעשה משהו חדש, למשל אם הייתי מנשק למישהי את הרגל... אז האם אני מאבד את עצמי בתהליך? כלומר אם פעם אמרתי לעצמי בגיל 10 (לא שחשבתי על זה אבל נניח) שמעולם לא אתחנף למישהי ולעולם לא אשפיל את עצמי.. אז מה קורה בזמן השינוי? האם איבדתי חלק ממני? האם חציתי שוב גבול של חוסר כבוד עצמי? איך הייתי נראה בעיני ההורים שלי אם היו יודעים? בטח היו מאוכזבים... בוודאי לא היו מאמינים לאיזה רמה הגעתי, כן כן יש כאן הרבה שיפוטיות עצמית שאני מנסה להבין איך לצאת ממנה, מהו כבוד עצמי? מה מגדיר כבוד? האם אני לעצמי בלבד? האם הסביבה אליי? האם רק מעצם המחשבה על הפנטזיה גרמה לכך שאיבדתי את זה? וכמה אנשים יש שרק מדמיינים אך לא עושים את זה בפועל... לבסוף אחרי שאחצה שוב ושוב את גבולותיו אני לאט לאט אכנס לעוד דלתות מתחת לאדמה עד שלא אזכור שהייתי פעם על הקרקע... מה אתם מציעים לעשות? האם אני חושב לא נכון? האם כל צעד כזה יכול להוביל אותי לחוסר נורמאליות ביחס לסביבה? קשה להיות טאבו ולהסתיר את זה כל הזמן, קשה בעיקר מול אנשים שאוהבים אותי שבוודאי היו צוחקים על מי שעושה את זה והם לא יודעים שגם אני מפנטז על זה... האם אני איבדתי את הדרך? האם כולנו? האם יש דרך בכלל? ואם אין אז כולנו באוויר?
בוקר טוב, הדברים מורכבים מעט, אנסה לכתוב את מה שאני מבין, בקצרה. בצורה כללית, האדם מורכב משתי חלקים עיקריים, הנפש האנושית, שייחודית לאדם, ממנה תופעות כמו מודעות גבוהה, דיבור עם משמעות, אמונה בכוח עליון, תכנון לעתיד וכדומה, אלו דברים שאין, ככל הידוע לי, לבעלי החיים. החלק השני הוא הגוף, המשותף לנו ולחיות, ממנו, בין השאר, באות הדרישות שקשורות לקיומנו הביולוגי: אכילה ושתיה, צואה, שינה ו... גם יחסי מין, בדרך כלל. כאן זה מורכב עוד יותר, לפי היהדות כל אדם כמעט מרגיש באופן לא מודע את ההבדל בין הנפש לגוף שלו, ומרגיש שהגוף פחות מכובד וחשוב מהרוח, כיוון שהגוף שייך לעולם הזה והרוח לא, ולכן פעולות שבאות מצד הגוף פחות מכובדות, ודבר זה לומדים מסדר האברים בגוף האדם: תחילה החלק העליון של הראש, המסמל את החשיבה, הקרובה ביותר לרוח, ואין בה ביזוי ולהיפך, אחרי זה העיניים, כוח הראיה, שבו כבר עלול להתערב שפלות חומר (בהתבוננות תאוותנית על דברים שפלים, דמיין מישהו בוהה, למשל, בשניצל) תחת זאת - האף, חוש הריח, ותחת זאת, הפה, חוש הטעם. לצורך הבנה, דמיין אדם מכובד, שאתה מעריך במיוחד, צועד ברחוב, לא תצפה לראות אותו נעמד לפני מאפייה ושואף מהריח בהנאה גלויה, וסביר שתופתע לרעה אילו יאכל ברחוב. מדוע? כי בסתר ליבנו אנו מרגישים שאכילה, ריח, ואפילו ראיה - באים מצד הגוף השפל, שמשותף לנו ולבעלי החיים. כעת, ליחסי מין, האברים התחתונים יותר באדם הם המשמשים לצואה ולרבייה, מצד האמת אין מה להשוות ביניהם ואכמ"ל. לעניינו, הפעולות האלו קשורות לגוף עוד יותר מאכילה, ולכן כל אדם סביר יתבייש לפלוט צואתו לעיני זרים, ולהבדיל יתבייש גם לקיים יחסי מין לעיני זרים. זהו החלק המשותף לנו ולבעלי החיים בצורה הברורה ביותר מלבד המוות עצמו. האם החלק הבהמי-גופני מגדיר אותך? ניכר שקשה לך להכיל את הניגודיות בין הצרכים המיניים שלך לבין האופי שלך, ובוא אחי, אני דתי בדסמ"י, מהסוג שמבקשים ממנו לומר דבר תורה, עם זאת אני מתחלף, ויודע להבין טוב מאוד אילו רצונות מיניים מביכים קיימים. מאוד. אני חי בשלום עם הפנטזיות האלו, ומדוע? מכיוון שהחלוקה בין הרוח לחומר שלי ברורה לי, אני לא מתבייש בכך שאני נאלץ לאכול, לפלוט צואה, לישון, למות, ולפנטז על מין. יש את החלק האנושי שבי, אני לא מאבד אותו בגלל שהחלק החייתי שבי מפנטז על מזון ומין, זה שני רבדים שונים. האם שייכת בושה בצרכי הצד החייתי שלנו? לא! הרי גם לפלוט גושי חומר מסריחים זה בזוי, הוריי מן הסתם לא גאים בכך שאני מתפנה, אבל הם לא מתביישים בזה, הם לא חושבים על זה... לא הם ולא החברה, אני אוכל, ישן, פולט צואה ומפנטז על מין, אלו צרכי הגוף שנגזר עליי לספק בעל כורחי כשאר בני אדם, אין בי בושה על זה. לסיכום, יש לדעת שאנחנו מורכבים משתי חלקים עיקריים - נפש וגוף, ויש להבחין מה בא מצד הגוף ולכן הוא הכרחי, ולא פוגם בדמותנו כבני אדם בעלי כבוד עצמי. נדרשת הבחנה ברורה, הגדרות. וואו, זה יצא ארוך משרציתי, אולי זה יהיה במקום הסיפור של מחר וזהו. |
|