סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תפירת שפתיים מסוכן או לא?

cameo​(נשלטת)
לפני 20 שנים • 27 בספט׳ 2004
cameo​(נשלטת) • 27 בספט׳ 2004
הכותרת היתה צריכה להיות:
ניתוח שדה באחד האיברים הכי רגישים- מסוכן או לא?

לאאאאא מה פתאום מסוכן?

מאסטר X, הסתכל רגע על העולם ה"נורמלי" שסביבך.
מנתחים עם נסיון של שנים יבצעו ניתוח שדה רק במצבי חרום, כשהוא נדרש להצלת חיים ויזניקו את המטופל לבית חולים. ולהם עוד יש את הנסיון.
לך יש?

נוצרת אצלי תחושה שבשם הבידיאסאמ הכל כשר.

חשוב שוב.
nerissa​(אחרת)
לפני 20 שנים • 27 בספט׳ 2004
nerissa​(אחרת) • 27 בספט׳ 2004
קצת סדר בבלגן:

יש ביננו אנשים שנהנים ממשחקי מחטים. יש מלכות שממסמרות את שק אשכי העבד שלהן ללוח עץ.
אני שמעתי כאן מישהו משתלח במלכת שבא? בניו בוי? בשאר הדומים והמלכות המשחקים עם מחטים? מישהו קילל בצורה כזו את ניו בוי על סשן יום כיפור שלו שלא פחות מסוכן ממה שנשאל כאן?

וכן - זה תחת אותה "מטריה".

מי שנהנה ממשחקי מחטים ודם וזה עושה לו את זה - יתענג מתפירת כוס.
זה מצמרר אתכם כי זה נשמע קשה. זה לא פחות קשה מעשרים שלושים מחטים הננעצות במקומות שונים בגוף.
זה מעיף לספייס, הכאב לא נוראי מעבר למחטים בפטמות - רק שזה אזור מאוד מאוד מדמם.
(היו תגובות דומות לברנדינג שעשיתי אבל כיוון שהברנדינג יותר.. "רומנטי" בתפיסתו זה יותר נבלע לכם)

אני בטוחה שניו בוי, אולי דןקאפ (או מי מהרופאים הנמצאים ביננו ומוכן/מוכנה לתת הדרכה או סיבות בעד ונגד בפרטי לאיש) אחרים הרבה יותר חכמים ומנוסים ממני לתת עצות.

אני יכולה לספר על התחושות מהצד הכנוע. סיכונים, הדרכה מעשית וכו' - ממש אין לי מה לתרום מלבד שכל ישר.

לכל המקללים למינהם - יש דברים שלא מתאימים לכם מעבר להצלפות קלילות בישבן ואיזו קשירת ידיים. זה אחלה. יש סאדו לייט ויש סאדו-מאזוכיסטים כבדים יותר.
אצל הסאדו-מאזוכיסטים הכבדים תפירת כוס היא לא משהו כל כך היסטרי כמו שאתם מנסים לעשות מזה. זה מצריך ליווי של מנוסה/מקצועי, זה מצריך הכנות מראש (הן פיזיות והן נפשיות), זה מצריך היכרות מעמיקה יותר עם הכנוע/ה (בטח חודשיים לא מספיקות).

תמיד האמנתי שיש בכלוב מקום לכל מגוון התחומים בבדסמ. סאדו-מאזו הוא חלק נכבד מבדסמ ובתחום הזה ישנם גם דברים קיצוניים. לא צריך לקלל ולהקיא מילים שכאלה על מי שבא לבקש עזרה והדרכה. זה רק מונע מאנשים אחרים המבקשים עזרה לבוא ולבקש אותה כאן בגלל תגובות מגעילות שכאלה. תת רמה.
cameo​(נשלטת)
לפני 20 שנים • 27 בספט׳ 2004
cameo​(נשלטת) • 27 בספט׳ 2004
אני לא כל כך מבינה מה תת רמה, אבל נעזוב את זה.

את בעצמך אומרת, נריסה, שזה אזור יותר מדמם. יש בו גם יותר סיכונים בשל כך. האופציה לזיהומים יותר גדולה, למשל.
לא מדובר רק במחטים שיוצאות מאחסנה סטרילית, נתקעות פעם אחת בבשרו של מישהו ונזרקות לפח. כאן מדובר בחוט ובמחט, וכמו שאמרת- בדימום.

ולגבי הברנדינג שלך, הסתכלי על ההבדל: את סיפרת עליו אחרי שכבר נעשה. מה זה משנה אם מישהו יביע שאט נפש?
כאן יש לנו מישהו שמתייעץ לפני, ועדיין לא מאוחר להאיר את עיניו.

בסופו של דבר הוא יעשה מה שנראה לו. כמו כל אחד אחר, קיצוני או חצי ונילי.

השאלה המרכזית היא מהן ההשלכות אחרי הסשן, מה יכול להשתבש, ואיך להערוך לכך, ואם זה כל כך קלי-קלות, למה זה לא רווח כמו מחטים?

(נ.ב.
רק לי זה מזכיר את טקס ה"חיתאן"?)
nerissa​(אחרת)
לפני 20 שנים • 27 בספט׳ 2004
nerissa​(אחרת) • 27 בספט׳ 2004
לא דיברתי עליך, קמאו, אלא על הקללות והנעצות חסרות התכלית שהיו בתגובות למעלה. וחיזוקן.

התגובה שלך היתה עניינית לחלוטין.

אין לך מושג כמה הדרכה וייעוץ וליווי קדמו לברנדינג והיו במהלכו. מבטיחה לך שלא הייתי עושה ברנדינג עם מישהו שאני מכירה חודשיים icon_lol.gif

זה לא "קלי קלות" בכלל. בגלל ההשפעות הפסיכולוגיות, בגלל ההכנה, בגלל הידע שצריך כדי לדעת איפה תופרים ואיך. הרתיעה הזו מהמעשה דומה ל CBT. אותן השפעות ואותם סיכונים. ויש די והותר עבדים שעושים זאת. הרבה יותר מנשים המעזות לעשות דברים שכאלה עם אבריהן האינטימיים.
למה? לא משום שיש פחות סיכונים. מבטיחה לך.

את צודקת בהחלט לגבי הסיכונים. חשוב מאוד לקבל הדרכה עם אנשים מקצועיים, לעשות המון שיעורי בית ורצוי גם לראות איך זה נעשה לפני שמבצעים בפועל..
יש סיכון כמעט בכל משחקי הסאדו. סיכון לזיהום בכל פעולה הכולל חיתוך/דקירה או כל "בקיעת" עור.
אלו דברים בסיסיים שצריך לקחת בחשבון, ללמוד אותם היטב, לקבל הדרכה וליווי עליהם. ברור שכל התפירה תעשה על ידי ציוד סטרילי, כפפות וחומרי חיטוי לפני, במהלך ואחרי.
זו הסיבה שהאיש בא לכאן לשאול. אני בטוחה בזה.

אבל בין זה לבין לתקוף אותו על בסיס אישי רק משום שמישהו לא מתחבר לסאדו כבד - המרחק גדול.

העובדה שאנחנו "משחקים במשחקים מסוכנים" לא חדשה לאף אחד.
העובדה שאנחנו ידועים כדוחקי גבולות - גם זה לא חדש.
גבול שלך לא חייב להיות גבול של מאסטר אקס.. אבל הוא בהחלט יכול למצוא כאן אנשים עם גבולות דומים ונסיון שיכול להעשיר אותו לפני שהוא ממשיך הלאה.

האיש עמד כאן בפתח הבית וטרקו לו דלת בפרצוף בגלל "הלבוש" שלו..
מקבי​(מתחלף)
לפני 20 שנים • 27 בספט׳ 2004
מקבי​(מתחלף) • 27 בספט׳ 2004
אני מוצא את עצמי מסכים מאוד עם נריסה, ואני מקווה שההתנהגות הגסה של חלקנו לא תעיד על טיבנו ככלל.
בכוח המוח-אשה
לפני 20 שנים • 27 בספט׳ 2004

מיותר להגיב אבל אגיב בכל זאת.

בכוח המוח-אשה • 27 בספט׳ 2004
ראשית, ה"שחיטה" של ניו בוי בדנג'ן לא היתה אמיתית. איך ניתן להעלות על הדעת טקס פאגאני כזה? מוזר שהקהילה הולכת ונאטמת עד שנראה שמדובר במופע אמיתי.
שנית, וזה לדעתי האישית והבלבדית: בבדס"ם יש לשמור על גבולות הברזל: בטוח, שפוי ובהסכמה.
בעניין תפירת השפתיים לעי"ל נעברים כל הגבולות. ברור שלא מדובר בהסכמה, ברור לחלוטין שזה לא בטוח. שילך לנתח צפרדעים וילמד רפואה אם זה מה שעושה לו את זה, ולא יתאמן על המסכנה שנאלצה לומר כן.
וזה לא שפוי כי מה בעצם אמור לצאת לו מזה? מה הוא בעצם בודק? האם זה יאדיר את האגו שלו?
האם זו סקרנות?
הרשו לי להגיב אינסטנקטיבית: בעעעעע...
nerissa​(אחרת)
לפני 20 שנים • 27 בספט׳ 2004
nerissa​(אחרת) • 27 בספט׳ 2004
האטימות היא לא בתרגום סשן כזה או אחר.
היא בקבלת דברים שונים שלך הם בעעעע ולאחרים הם הכיף בסשן, בכוח המוח.

בדיוק על זה דיברתי. על כך שלא ראיתי "שחיטה" מילולית שכזו לנועזים הותיקים מביננו שמעיזים לעשות הרבה בעעעע כדבריך.
ברור שצריך להיות בעלי ניסיון ולא דומים מתחילים כמאסטר אקס. ברור שצריך להכיר היטב את בן הזוג ולהגיע איתו לרובדים שכאלה רק בהסכמה משותפת ולא תחת אילוץ.
אבל אם לא נבהיר זאת - הוא לא ידע. הוא לא יעשה חושבים אלא ילך ויעשה זאת בפועל ויסכן את חייה של שפחתו.
זה יהיה יותר טוב?
האם העובדה שהאיש חדש הופכת אותו מטרה נוחה לתקיפות אישיות שכאלה?
לך זה מגעיל, לאחר זה חלק בלתי נפרד מסשנים.

אבל אם מישהו מגיע לכאן לבקש עזרה וטיפים וייעוץ בכלל, זו סיבה להקיא עליו את הפחדים והרתיעות האישיות שלך? הסתכלי בסגנון למעלה!
זו אטימות בעיני

במקום להגיד לו כמה זה מגעיל בעיניכם וכמה אתם חושבים שהוא מטומטם - מילים חכמות ומועילות יותר יהיו רלוונטיות.. פחות בזבוז אנרגיה וירידה לתחתית.
Demi
לפני 20 שנים • 27 בספט׳ 2004
Demi • 27 בספט׳ 2004
נריסה, בעקבות מה שכתבת:

והערה לדמי: ואיפה בדיוק הוא יבקש עזרה? איך ירכוש ניסיון אם לא יחפש אנשים מנוסים בפורום בדסמ? יחפש מתכון בפורום בישולים בתפוז? אין לו ניסיון. הוא בא לבקש עזרה וזה בסדר גמור.

אז תשמעי משהו:
מנסיוני "העשיר" אני יכול לספר לך שבעולם הבדסמ יותר מידי אנשים יותר מידי פלצנים, יותר מידי אנשים לא חושבים על טובת הנשלטת אלא על טובתם האישית, לא חושבים על הסיכונים שעלולים להתקיים אלא על האגו הנפוח שלהם, ויותר מידי אנשים לא באמת יודעים מה שהם עושים אבל עושים הרבה רוח כאילו שהם יודעים ומה שחמור עוד יותר זה שאנשים אחרים שממש לא יודעים מה הם עושים מאמינים שאותם "ידענים" באמת יודעים ועוד טוענים שהם יודעים - וכל זה בא מחוסר הבנה ואולי גם איזה שהוא רצון לעוגן - לדעת שיש מישהו שאפשר לסמוך עליו.
נתקלתי בכאלו "ידענים", יש להם ידע חלקי אם בכלל, ואני לא מדבר על כולם אלא על חלקם, במיוחד על אלו שצועקים "אני אני" ומסתובבים בינינו עם פוזה של "מלך העולם" או אולי "מלכת העולם".

ראיתי דברים, דברים שבאותו הרגע אמרתי - אבל זה בסדר כי הם "הם" עושים את זה אז זה חייב להיות בסדר..... אבל התבדתי, ביררתי, קראתי, התייעצתי, ולא רק עם אלו שתפסו פוזה של ידעני עולם אלא אם האנשים שבאמת מוסמכים, אנשים שלהם יש ידע מוכח ולא איזו "נסיון בבדסמ" שנרכש אני לא יודע איפה... וגיליתי בד"כ מה שהחושים שלי אמרו לי - זה היה לא בטיחותי, זה היה מסוכן, זה יכל לגרום לנזקים חמורים ואפילו פרמננטים.

ולכן לדעתי כל פעילות שאנחנו מבצעים יש לחקור לעומק עם הגורמים המוסמכים ואפילו לקבל ידע שכזה בעצמך, נכון שזה הרבה ללמוד אבל אם טובת הנשלטת הוא בראש מעינינו אז אנחנו מחויבים לכך.

למשל ורק לצורך הדוגמה - קשירות - עם כל הכבוד למומחי הקשירות לפני שמניחים יד על חבל יש להבין היטב מה הנזקים הבריאותיים שיכולים להתרחש כתוצאה מכך, מהלחץ של החבל - ולא, זה לא מתחיל ונגמר בעצירת דם, ויש סוגים ושלבים של עצירת דם, ויש תגובות שונות של נשלטות שונות במצבים שונים לעצירת דם חלקית, וזה לא עניין שמסיימים אותו בכמה דקות של הסבר, כי ככה זה.
ולמשל בעניין התפירה - יש לבדוק ולבחון זאת לא עם "אשפי המחטים" אלא עם הגורמים הרפואיים המוסמכים. אפשר להתחיל עם אנשים שמתמחים בפירסינג, חובשים, אחיות וכדומה.
ולמה? מכיוון שזאת פעילות חודרנית שדורשת ידע רפואי, ידע שלצערינו איננו נחלת הכלל.

ראוי לציין שבביקורת השלילית שלי על התנהלות של אנשים אלו ואחרים לא התייחסתי אישית לאף אחד וגם לא מנסה לרמוז על אנשים אלו ואחרים,

ככל שאנשים יותר יודעים כך הם יותר זהירים, ואפילו מעדיפים מלהמנע מהפעילות. קחו את זה בחשבון.


אל המאסטר שמעוניין לבצע את הפעילות:
תתתיעץ עם אנשי רפואה.
דע שיש סכנה רצינית לזיהום.
אתה לא פוצע רק את העור - אתה פוצע הרבה יותר ועוד במקום שתמיד יש בו הפרשות.

ועכשיו כדי שיראו שזה אפשרי, ושעושים את זה אני מביא כמה תמונות:

[img]

[img]






יש גם תמונות של תפירה... רק שכרגע לא מוצא אותן.
amuka
לפני 20 שנים • 27 בספט׳ 2004

לא בבית ספרינו...

amuka • 27 בספט׳ 2004
אני לא נוהגת לכתוב כאן בפורום, אך כנראה שאצל כל אדם מגיע הרגע אשר גורם לו לצאת משלוותו, אצלי הוא הגיע עכשיו.

לכל אחד מאתנו, גם לדוחקי הגבולות למיניהם, קיימים הגבולות שלו.
חסרי הגבולות, קיימים גם הם בחברה, אך כמדומני שבכל חברה נאורה, נהוג לכנותם פסיכופטים.
אז איפה מונח הגבול בין סאדו כבר לפסיכופטיה?
לדעתי, פגיעה בלתי הפיכה באחר, צריכה להיות מוקעת, גם במקום הכי ליברלי ופתוח.
דווקא במקום כזה, היכול לנקז אל תוכו גם את השוליים הקיצוניים. אם אנחנו לא נעמיד גבולות, מי יעמיד אותם? רוב האוכלוסייה? אנשים שלדעתם, גם הצלפה באדם בעזרת שוט היא סטייה?

מוח אמרה ואני מסכימה עם כל מילה. בבדס"מ, יש לשמור על גבולות הברזל. בטוח שפוי ובהסכמה.
אני לוקחת את הדוגמא שאת השתמשת בה נריסה. נניח ששפחה מבקשת מאדונה, לגזור ולנתק לה את הפיטמה מהשד. ונניח שאנו יודעים מאנשים אשר התנסו בפעילות שכזאת שמדובר בחוויה יוצאת דופן, אשר תעיף את השפחה לסאב ספייס של חייה. ונניח שהדבר נעשה בצורה בטיחותית. האם מדובר בדבר שפוי? האם עלינו לקבלו?
אני לא רוצה להביע את דעתי, לגבי מיצג האימים שמופיע בהודעה לפני (טוב, נו... לא התאפקתי ואמרתי...), אך רוצה לומר כי באופן עקרוני, יש מקום להבעת דעות מסתייגות ואפילו יותר מכך, כלפי חלק ממגוון הפעילויות המוצגות כאן או במקומות אחרים. חשוב להבהיר איפה מצויים השוליים, ועד כמה הם קיצוניים.

ולגבי תגובתו של גולד.... אני לא מסכימה לניסוח של הדברים ולדרך, אך אני יכולה להבין את התסכול והכעס שהוא חש בעקבות הידיעה שקיימים אנשים אשר בחדרי חדרים, פוגעים באנשים אחרים מתוך יצר סדיסטי גרידא, ועוד מעיזים לקרוא לזה בדס"מ.
nerissa​(אחרת)
לפני 20 שנים • 27 בספט׳ 2004
nerissa​(אחרת) • 27 בספט׳ 2004
תפירת שפתי הכוס הוא לא נזק בלתי הפיך.
אחרי התפירה ופרימת התפרים נשארים חורים קטנים (לעיתים קטנים מאשר מחטים משאירות) המחלימים במהירות תחת טיפול נכון.
הסימנים האלה מחלימים הרבה יותר מהר מסמני קיין או מהצלפה קשים.

נזקים בלתי הפיכים יכולים לקרות גם מקשירה לא נכונה, מהצלפה לא זהירה, מהחדרת חפצים לגוף.. ממיליון ואחד דברים אחרים בהם אנו משתמשים.

סתם לידע כללי icon_smile.gif

שוב. גם בבדסמ יש מיין-סטרים ויש אקסטרים. עבור אחת גם מחטים הם דבר קיצוני ומזעזע לא פחות.
עבור אחר משחקי נשימה הם דבר מזעזע (עיטוף ראש בשקית זבל או ממיפיקציה)

יש לנו תחומים רבים כאן וכולם נשענים על כללי היסוד של בטוח, שפוי ובהסכמה.
שפוי הוא החלק הכי פרובלמטי כי הוא החלק הכי אינדבדואלי שקיים.
כששני בני הזוג מסכימים בינהם על גבולות קשים ועל גבולות רכים
כששני בני הזוג פתוחים מספיק לא רק לדחוק גבולות ולנסות דברים חדשים אלא גם לקבל הדרכה מתאימה כשהיא דרושה - אני לא רואה בזה בעיה.

עבורי ביזאר הוא מבחיל, לא אנושי, מזעזע..
אז? אני נכנסת ומקללת ותוקפת על בסיס אישי מי שכן נהנה מזה?
סילד - את צודקת בקשר להבעת הדעה. היא חייבת להיות. חייב להיות כאן מגוון דיעות. הכרחי שכל אחד יראה קשת של דיעות ורעיונות כדי למקם עצמו - במיוחד החדשים והבלתי מנוסים.
אבל בין זה לבין לדרוש ששרשור יימחק כי זה לא מתאים אישית למישהו, בין זה לבין לקלל ולהיכנס במישהו אישית רק בגלל שזה מצמרר אותך - המרחק גדול. את לא מסכימה איתי?