שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

אשמח לשמוע דעתכם ...

נבט{marlena}
לפני 19 שנים • 23 בנוב׳ 2004
נבט{marlena} • 23 בנוב׳ 2004
אני בהחלט מסכים שאין הגדרה לאדון אמיתי לפיה אנחנו צריכים לישר קו. אבל, אדון אמיתי הוא קודם כול אדם אמיתי ולאנשים אמיתיים יש רגשות אמיתיים. אם הוא לא מוכן להנמס הוא פשוט לא שווה את זה.
ולמה שלא נתחיל לרדת אחד על השני? הרי בשביל זה אנחנו כאן icon_biggrin.gif .
זאלו, אתה מניאק. icon_twisted.gif
מקבי​(מתחלף)
לפני 19 שנים • 23 בנוב׳ 2004
מקבי​(מתחלף) • 23 בנוב׳ 2004
ומדוע שלא אימס? יכולת הערכת היופי לא נפגמת אצלי בשום מקרה, ולהפך - ככל שהיא יותר יפה ונאה בעיניי, ככל שאני אוהב אותה יותר וככל שאני מרגיש קרוב אליה יותר - כך אני רוצה לשלוט עליה יותר, להיכנס לה עמוק לראש ולנשמה. אני אהיה הראשון להכריז כי שלי היא הכי יפה, הכי חכמה והכי טובה מכולן. אחרת, למה אני נמצא איתה?
Gilgamesh​(שולט)
לפני 19 שנים • 23 בנוב׳ 2004

אמנות

Gilgamesh​(שולט) • 23 בנוב׳ 2004
באמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה

מה שיהיה הוא מה ששניים יוצקים לקדירה לעולם לא אחד או אחת
אם התבשיל ערב לחכי הטועמים זו שאלה אחרת לגמרי

אין אמיתי ולא אמיתי יש הולם ולא הולם בנק' הזמן בה קרה דבר

וערך "דעתנו" לא טוב יותר מדעתך, שבמקרה הפרטי רצוי שיהיה לה יותר משקל
Romantikan​(שולט)
לפני 19 שנים • 23 בנוב׳ 2004

Re: אשמח לשמוע דעתכם ...

Romantikan​(שולט) • 23 בנוב׳ 2004
ממיסה כתב/ה:
אבל הודעה אחת הצליחה למשוך את תשומת ליבי והיא הולכת כך :

ציטוט: "סתם לידע הכללי . אדון אמיתי לעולם אינו נמס.
אם הכרת מישהו ואת רואה אותו מומס מיופייך או מקסמך האישי ..... מזל טוב מצאת בעל אבל בטח לא מצאת אדון."

מה דעתכם על התוכן ההודעה ?
האם זה באמת נכון ?
האם אדון באמת צריך להיות אדיש ליופייה של הנשלטת שלו בכדי שהוא יהיה אדון אמיתי ?
אשמח לשמוע את דעתכם בנושא .


שלום לממיסה ברוכה הבאה ובהצלחה

ראשית אני חושב שאם מישהו לא נמס מהיופי או מהקסם האישי זה לא אומר בהכרח שהוא אדיש אליו,
האדישות כמו שניסחת זאת היא הקיצוניות לצד השני ואני מנחש שלא לכך התכוון המשורר.

בנוסף, אם ניקח את הפירוש המילולי של ממיסה אז אני חושב שיש מידה רבה של צדק בדבריו.
כשמשהו שלם ומגובש ועומד בפני עצמו מומס, הרי שהוא מאבד את מה שהוא היה קודם
ומשנה צורה למשהו לא מוגדר ומפוזר, משהו שעובר תהליך של שינוי צורה ועיצוב מחדש בדרך להפוך
למשהו אחר על ידי גורם חיצוני ובמיקרה הזה לדעתי אם עושים את ההקבלה הבדסמית זה אכן
לא מתאים לצד השולט.

נראה לי שבעוד את התכוונת בבחירת התואר ממיסה כדי לציין את הרושם החזק שאת מותירה
במי שמכיר אותך במובן "התמים" והמקובל, אותו אחד לקח את זה כמה צעדים קדימה וראה
במילה "ממיסה" משמעויות אחרות מאשר אולי את התכוונת.
Dan_Kap​(שולט){f,yt,D,תכ}
לפני 19 שנים • 23 בנוב׳ 2004

טענה משונה

Dan_Kap​(שולט){f,yt,D,תכ} • 23 בנוב׳ 2004
ציטוט:
"סתם לידע הכללי . אדון אמיתי לעולם אינו נמס.
אם הכרת מישהו ואת רואה אותו מומס מיופייך או מקסמך האישי ..... מזל טוב מצאת בעל אבל בטח לא מצאת אדון."


ובעיני, אדון/מאסטר/שולט, איננו חייב לחיות לפי הפרוטוקול או התסריט של אף אחד חוץ מזה שלו.

בעיני, להתמוסס (מהיופי או מהשנינות או מהקסם או מכל דבר אחר שבונה את ה"קליק") של שותפה למשחק הוא חלק חשוב - אחרת למה לי בכלל לשחק איתה?

אינני צריך מרחק כדי לשחק עם מישהי - להפך אני צריך מידה מסוימת של קירבה כדי לשחק בדסמ.

וכמי שחי עם שותפה לחיים שהיא גם הסאבית שלי אינני רואה שום סתירה בין מעמד א' למעמד ב'.

נראה לי יותר שבראיית העולם של מי שכתב את ה"הגדרה" הזו ל"אדון אמיתי" - יש סתירה בין זיוגיות לבין בדסמ.

אני אינני רואה סתירה שכזו - האם אני אדון מזויף, או שאני פשוט לא חי על פי הפנטזיות שלו?
nerissa​(אחרת)
לפני 19 שנים • 23 בנוב׳ 2004
nerissa​(אחרת) • 23 בנוב׳ 2004
ליבה כתב/ה:
לדעתי, אדון "אמיתי" (הוחלט כבר היכן מקבלים תו תקן אדון 9002, דרך אגב?) לא רק שיגיב ליופיך, לחוכמתך ולכל היתר, אלא גם יתגאה בה. ראי, את יפה, חכמה ומשובבת נפש- ואת בחרת בו! מה זה אומר עליו?
אדון שכזה רק יטפח אותך, כי העלאת ערכך= העלאת ערכו.


וזה אומר הכל. תודה ליבה icon_biggrin.gif
הוא​(שולט)
לפני 19 שנים • 23 בנוב׳ 2004

נשמע כמו פירסומת

הוא​(שולט) • 23 בנוב׳ 2004
למיונז אמיתי ארוז הרמטי סגור וקורקטי
לעולם אינו נמס- אולי קפה בוצ
סתם גחמה מיותרת של אדם חסר בטחון שבחר לכנות עצמו אדון או "סתם" לא חשב מספיק לפני שכתב לך
לפחות מנומס, גם משהו
DOM Perignon​(שולט)
לפני 19 שנים • 23 בנוב׳ 2004

Re: אשמח לשמוע דעתכם ...

DOM Perignon​(שולט) • 23 בנוב׳ 2004
ממיסה כתב/ה:
אני מקבלת המון הודעות חלקן נחמדות וחלקן פחות , אבל הודעה אחת הצליחה למשוך את תשומת ליבי והיא הולכת כך :

ציטוט: "סתם לידע הכללי . אדון אמיתי לעולם אינו נמס.
אם הכרת מישהו ואת רואה אותו מומס מיופייך או מקסמך האישי ..... מזל טוב מצאת בעל אבל בטח לא מצאת אדון."

מה דעתכם על התוכן ההודעה ?
האם זה באמת נכון ?
האם אדון באמת צריך להיות אדיש ליופייה של הנשלטת שלו בכדי שהוא יהיה אדון אמיתי ?
אשמח לשמוע את דעתכם בנושא .

כמו שאני מבין את ההודעה שקיבלת, אני מסכים עם דבריו של הכותב.
אנחנו נמצאים בעולם של שליטה שבו האחת מוסרת עצמה בידי האחר. מהלך מפחיד עד קצה היכולת האנושית. ולכן קורה לא אחת ולא שתיים שהנשלטת - מי שהגדירה עצמה כנשלטת, מנסה לאחוז ולו במידת מה במושכות השליטה.

להמס את "ליבו הקשוח" של השולט יכולה להיות אחת הדרכים בהן תנסה נשלטת להחליש את שליטתו של מי שבחרה להיות "אדונה". ואכן אדון אמיתי, אף שאינו אדיש כלל לא ליופיה ולא לשאר מעלותיה של הנשלטת שתחת חסותו, לא יימס ולא יוותר לנשלטת שלו. שולט אמיתי ימשיך להוביל את הנשלטת שלו בדיוק על פי דרכו ועל פי הבנתו.

כאן המקום (כל פעם מחדש) להבהיר ולהדגיש שאין הכוונה לשום פגיעה, זלזול, או השפלה לשמה של הנשלטת ובשום אופן לא לחוסר התחשבות בה.
הכוונה היא לשליטה נחושה להנאת ולטובת שני השותפים לקשר.

DOM Perignon.
Darkness of Human​(שולט)
לפני 19 שנים • 23 בנוב׳ 2004
Darkness of Human​(שולט) • 23 בנוב׳ 2004
אני משתדל להזהר בלשוני אולם חייב להגדיר את התגובה הזו כפרימיטיבית
או כאדם שסובל מחוסר בטחון עצמי
האם אדון לא יכול להתרשם מיופייה של סאבית ?
מהחוכמה שלה ?
או מכל תכונה מוערכת אחרת ?
להיפך ! ! !
זה שאני אדון זה מגיע מתוכי, מהעצמיות שלי וממי שאני
שום דבר לא יפגע בזה
ואם יש לי מספיק בטחון עצמי אני גם אוכל לדעת להעריך את התכונות
של הסאבית שאיתי ואף להעביר לה את הערכתי
סאבית היא בראש ובראשונה אדם עצמאי
אשר נתן את השליטה על עצמו בידי השולט
מבחינתי בכל אופן זה שאני אגיד לה כל היום "כלבה, זבל וכו"
אינו עושה ממני אדון טוב יותר או רע יותר
לכל מטבע יש שני צדדים והסאבית יכולה להיות "כלבה" שלי מצד אחד ומהצד השני אדם מקסים,
חכם ויפה שאני אהנה לשבת, לדבר ולהעריך את האדם שבה שממולי
Agnon​(שולט)
לפני 19 שנים • 23 בנוב׳ 2004
Agnon​(שולט) • 23 בנוב׳ 2004
השאלה שיותר תקדם אותך צריכה להיות, האם את יכולה להמסר לאדון ש"נמס ליופייך" או שזה יהיה קשה לך מידי ואת צריכה מישהוא בעל סימפוטמים יותר חיצוניים לעוצמה