מלכה מלקה(אחרת) |
לפני 19 שנים •
31 בדצמ׳ 2004
בשביל להשמיץ
לפני 19 שנים •
31 בדצמ׳ 2004
מלכה מלקה(אחרת) • 31 בדצמ׳ 2004
צריך לדבר על מישהו ספציפי לא ?
לא דיברתי על מתחת לתחת ולא על אף דום או דומית ספציפיים . כתבתי את דעתי על הגישה הזו וזאת אחרי כמה שיחות עם כמה סאבים ודומים שהיו לי בנושא . אלון כתבתי את דעתי בנושא ולא כתבתי כלפי אף אחד ואף אחת ספציפיים . אלו הן כבר טרפנטציות שלך את הנושא . זו נקראת בעיני תגובה לדיון בפורום . לא העלבתי אף אחד ולא פניתי לאף אחד ספציפית . לפי מה שאתה אומר כשיש דיון על נושא מסויים ומישהו טוען לדיעה מנוגדת אז הוא בעצם לא יודע את כללי הדיון ? באשר למה שאנשים מוכנים לעשות ? כן אנשים מוכנים לעשות המון . קיבלתי מספיק הצעות בחיי לכל מיני דברים ללא קשר אם הגדרתי את עצמי כמלכה או לא . זה לא אומר שתמיד צריך להשתמש באנשים . בכל אופן מכיוון ואני חושבת שזה דיון חשוב מאד אני אשמח אם נשאיר את הדיון על נושא הניצול / נקיון או איך שלא תופסים את זה ואם אתה רוצה נמשיך לדבר באופן פרטי או בשרשור נפרד על הגישה של תשובה בפורום (: ותודה על הערת האגב (: |
|
kamor(נשלט) |
לפני 19 שנים •
31 בדצמ׳ 2004
לפני 19 שנים •
31 בדצמ׳ 2004
kamor(נשלט) • 31 בדצמ׳ 2004
אני מאוד מסכים עם מלקוש . ולא רואה שום השמצה בדבריה .
ואלון-סאב , תתפלא , ניצול יכול להיות גם משהו שהצד "המנוצל" הסכים לקבלו . אתן לך דוגמא הכי פשוטה . ישנו אדם עני שלא מצליח למצוא עבודה , אותו אדם חייב לפרנס את עצמו או במקרה קשה יותר את משפחתו . בא אדם אחר ומציע לאדם העני משרה . אבל הוא מוכן לשלם לו רק 10 ש"ח לשעת עבודה . מאחר ולאדם העני אין הרבה ברירות הוא מסכים לקבל את העבודה . לפי דבריך אלון , בסיפור הקטן הזה אין שום ניצול . אבל פה הטעות ! נכון , אני מסכים איתך שעולם הבדסמ זה עולם ללא חוקים , ולא ניתן לקבוע מה כן לעשות ומה לא . אבל מה שכן מקומם זה אי שמירה על טוהר הבדסמ . ולזה מלקושה מתכוונת בדבריה . תאמין לי שזה אפשרי שלמרות שאני מוגדר כנשלט . להכנס בניק אחר בצירוף שולט ולחפש סאבית שתנקה לי את הבית ( כי יום שישי היום ואין לי חשק לנקות ) וגם שתעשה לי קניות לשבת על חשבונה . האם יש פה מישהו שחושב שלעשות דבר כזה זה לא ניצול ? האם זה חלק מבדסמ ? זה ניצול ובצורה בוטה . מה שעשיתי זה בעצם ניצלתי בנאדם במסווה בדסמ ! @ מתחת _לתחת יש לי רעיון קטלני בשבילך לגבי עבד ניקיון . אם תרצה לשמוע פנה אלי בפרטי . @ מלקושה מתי אפשר לבוא שוב לנקות את ביתך ? . |
|
Scorpio1120(שולט) |
לפני 19 שנים •
31 בדצמ׳ 2004
ניצול הזולת במספא
לפני 19 שנים •
31 בדצמ׳ 2004
Scorpio1120(שולט) • 31 בדצמ׳ 2004
אין ניצול לאדם שרוצה להיות מנוצל.. וזה הקטע שלו... כפי שאין סדיזם נוגש למזוכיסט..
אך בהחלט ישנם מצבים שהשולט אינו מוכן לקבל מהנשלט.. וזה בשל אופיו של השולט ולא פיחותו של הנשלט. קיימים עבדים ושפחות שאוהבים להיות מצווים לעשות עבודות בית . והיתה לי פעם שפחה כזו שהקטע שלה היה לנגב רצפה עם תחת גלוי ולקבל הצלפה מדי פעם.. בסיכום הכל אפשרי הכל נכון והכול מותר .. בהסכמה בין בוגרים. |
|
מלכה מלקה(אחרת) |
לפני 19 שנים •
1 בינו׳ 2005
אבל
לפני 19 שנים •
1 בינו׳ 2005
מלכה מלקה(אחרת) • 1 בינו׳ 2005
זה היה קטע שהדליק את שניכם בתוך מערכת היחסים או הקשר שהיה לכם .
אם היא היתה באה רק לנקות לך את הבית כי נוח לך ככה אז זה לא קשור למשהו נחמד אלא ניצול . קאמורון ! תפסיק (כמו שאמרו חכמים ממני) להשמיץ ! אולי אתה חולם בלילות על לנקות לי את הבית מלקושית |
|
Mistresss(שולטת){העבד ר} |
לפני 19 שנים •
1 בינו׳ 2005
לפני 19 שנים •
1 בינו׳ 2005
Mistresss(שולטת){העבד ר} • 1 בינו׳ 2005
אני זוכרת שכמה פעמים פנית אלי.
מה שזכור לי מהודעות שלך - צורת הדיבור. אני לא תמיד עונה להודעות היי בכלל והודעות של שורה בפרט. וגם כינוי הזה שלך מדבר על אותה צורת הדיבור. אני אישית מצטערת אבל לי אין תחת לי יש ישבן, כמובן שיש לי תחת ולא אחד, אבל כולם יושבים על גופם של העבדים שלי. |
|
tch(נשלט) |
לפני 19 שנים •
1 בינו׳ 2005
מלכה מלקה יקרה..
לפני 19 שנים •
1 בינו׳ 2005
tch(נשלט) • 1 בינו׳ 2005
אני לא מסכים עם דעתך,אך כמובן שמכבד אותה.
יש אנשים שלא מתחברים לכאב,הבדס"מ הוא תחום כל כך רחב,ויש נישה לכל אחד. אני לא רואה בזה ניצול,יש אנשים שלא מחפשים את הביטול העצמי בבדס"מ,אלא את ההכוונה,היכולת מלהחליט בזמן נתון מה יעלה בגורלם,היכולת להרגיש איך זה להיות מובל עיי מישהי שבה הם נותנים אמון מלא ובוטחים בה. להיות עבד ניקיון למלכה,הוא חלק מהרצון להיות מובל ולא כביטול עצמי,אלא כאחת הדרכים להביע הערצה וסגידה לאותה מלכה,לא כדי לקבל סיפוק מיני,אני למשל לא "גומר" מלעשות ספונג'ה,אך כן מקבל סיפוק רוחני שהצלחתי לפנק את מלכתי[רק שתבוא כבר..]לשרת ולעשות את אותן מטלות במקומה ובכך להקל את חייה. הזכות לתת שירות היא מתנה,חלק מהשירות הוא ניקיון,וניקיון הוא חלק קטן מהתמסרות טוטאלית לאותה מלכה מדוברת. כך אני רואה את זה,זאת דעתי. אז מלכה מלקה יקרה,מתי אני בא לנקות לך את הבית?[חחחח]. אהה,וכן,את לא מאמינה שיש מישהו שלא מצפה לתמורה עבור הנתינה ,אז תתפלאי,יש כאלה שלא רק שלא מצפים לתמורה,אלא אף חושבים שהזכות לשרת היא התמורה האמיתית,עצם העובדה שמלכה בחרה בך להיות לה לעבד ניקיון,זאת התמורה.לא? |
|
אוריאן |
לפני 19 שנים •
1 בינו׳ 2005
שונא מתנות יחייה
לפני 19 שנים •
1 בינו׳ 2005
אוריאן • 1 בינו׳ 2005
במשך חיינו למדנו שלכל דבר בחיים יש מחיר לפעמים המחיר הוא לא כספי לפעמים הוא ריגשי או סימבולי אבל עדיין הוא קיים שם במודע או שלא במודע.
אולי אם היית מציין מחיר היו הרבה יותר אנשים שקופצים על ההזמנה כי המחיר קיים לא משנה אם תכחיש אותו. ולגבי נושא הניקיון לפני שנים ניסיתי לעבוד כמנקה (בתשלום כמובן) אחרי שעתיים אני זוכרת שירדתי עם דמעות מהקומה השנייה ואמרתי שאני לא מסוגלת להמשיך למזלי האישה הייתה מתוקה וצחקה היא אמרה שזה בסדר גם ככה היא חשבה שאני לא בנויה לכך. מאז אותו יום בכל מקרה גם הפסקתי להעסיק עוזרות בית או שאני מנקה או שלא אבל אף אחד לא ינקה עבורי ! לגבי שאלת הניצול שצצה כאן... אני משתדלת לא לשפוט אנשים כי לכל סיפור יש שני צדדים לפעמים אנשים רוצים שינצלו אותם אולי בחיי היום יום הם מנצלים אחרים המצפון מציק להם והם מחפשים ליצור בתוכם את השיוויון, אולי זה עונה להם על צורך מהותי מסויים, אין לי תשובות לכך אני יודעת שאישית אני שונאת כל סוג של ניצול במיוחד של חלשים וחסרי אונים, אולי בעיקר סוג כזה של ניצול מכיוון שהאדם כל כך נזקק לכך שיאהבו אותו עד שהוא מוכן לעשות הכל או בגלל שהוא כל כך חלש אופי עד שכל לחץ קל גורם לו להתכופף - ניצול מהסוג הנ"ל מכעיס ומקומם אותי למרבה הפלא כשאני מנסה לפקוח את עיניי המנוצל הוא מסרב לפתוח אותן - חומר למחשבה. |
|
Aragorn(שולט) |
לפני 19 שנים •
1 בינו׳ 2005
לפני 19 שנים •
1 בינו׳ 2005
Aragorn(שולט) • 1 בינו׳ 2005
kamor דוגמא מצוינת! ואוריאן - אני בהחלט מזדהה עם מה שאמרת. אני לא חושב שהיו בדברים של מלקוש משום השמצה היא מדברת מתוך כאב ואיכפתיות ולכן דבריה נשמעים קשים למי שלא מסכים איתם אי אפשר ולא צריך לקבל כל תופעה שקיימת - אפילו אם היא בדס"מית. לפי דעתי אם אתה רואה דבר מה שמקומם אותך זו חובתך המוסרית להזדעק אדישות כלפי עוולות וניהול דיון אקדמי קריר אודותם היא התנהלות המאפיינת גרמים-נאצים ולא יהודים-ישראלים. לצערי, גם אלי פונים עבדי ניקיון הטרוסקסואלים ומצהירים על רצונם לנקות את ביתי מבלי שאני אצטרך להתחיב לתת דבר בתמורה. עם אחד מהם היה לי דוקא דיון מענין הוא טען שלאחר קריאת הפרופיל שלי הוא באמת ובתמים מעריץ אותי (אני בספק) ובעצם עובדת היותו גבר לא צריכה לשנות לי כי הוא הטרוסקסואל ולא מעונין בסקס וחוץ מזה הערצה היא הערצה ומה זה כבר משנה אם זה גבר או אישה הסברתי לו שההבדל בין הערצה של אישה להערצה של גבר היא כמו ההבדל בין אהבה לפורנוגרפיה עצם זה שנשים רוצות קודם כל להכיר אותי לעומק ולהיווכח שאני אכן ראוי להערצה ורק אחר כך לבוא ולשרת אותי גורמת לכל הענין להיות עמוק ואמיתי. תקנו אותי אם אני טועה, אבל לא נראה לי שמישהו יכול להכיר אותי לעומק מכך שהוא יבוא לעשות אצלי ספונג'ה פעם בשבוע ... |
|
אלון-סאב(נשלט) |
לפני 19 שנים •
1 בינו׳ 2005
לפני 19 שנים •
1 בינו׳ 2005
אלון-סאב(נשלט) • 1 בינו׳ 2005
ברשותכם, אחדד את הבעיה הנידונה ברמה העקרונית. כשאתם מדברים על ניצול, על מה בדיוק אתם מדברים:
הפנטזיה -> ניצול העבד מינית - נכון פנטזיה? ואני מאמין שזו אחת הסיבות שכולנו התכנסנו כאן היום ושלאף אחד אין בעיה עם "ניצול" כזה. האפור.1 -> ניצול העבד לכל מגוון עבודות הבית - הנושא הנידון. האפור.2 -> ניצול העבד כנהג+רכב צמוד - דלק על חשבון הגבירה או על חשבון העבד... המגונה -> ניצול העבד כספית - רובינו כאן מגנים ויוצאים חוצץ נגד ניצול שכזה, נכון? או שאני במיעוט? לדעתי הסיבוך מתחיל כשמנצלים את העבד למספר מטרות, כמו למשל לעבודות בית ואז אולי גם ניצול מיני או כמו שזיטרין אמר עבודות בית עם הישבן בחוץ (או בעירום מוחלט למשל) כשמקבלים הצלפות תוך כדי או אפילו ניצול כספי ואז ניצול מיני. בקיצור, יש בעיה עם כל השילובים הקיימים. עכשיו אשאל - אם עבד קובע עם דומיננטית שהוא מגיע לנקות את ביתה לאחר שהכירו ... נגיד יום בצ'אט, וסוכם שהניקיון יעשה בעירום למשל, האם גם אז מדובר בניצול גס שיש להוקיעו? או שתסכימי שבגלל שהוא עירום והיא למעשה מנצלת אותו מינית - היא מתגרה לנוכח עירומו וכניעתו לה, זה בסדר... ? אוסיף ואשאל על הדוגמאות של קאמור, על איזה ניצול הוא מדבר ועל איזה אני? לדעתי, הדוגמא של אדם שלא מצא עבודה ומסכים לעבוד תמורת 10 ₪ רק בשביל להתקיים והדוגמא השנייה של השפחה שהולכת לקניות על חשבונה שניהם מדברות פה על ניצול כספי טהור! אני רוצה להסביר דבר אחד. BDSM מדבר על תרבות פנאי. לא מדובר פה על צורך קיומי ואם אין ניצול כספי אז גם לא מדובר על לקיחה או מניעה של צורך קיומי כלשהו או עברה על החוק. כל עבד יכול להתקיים בשמחה, בשלמות, בשלווה ואפילו להקים משפחה ומידיי פעם ללכת לנקות לאיזו דומיננטית את הבית כשמתחשק לו ולה. זה לא עולה לו בכסף. וכבוד עצמי לעבד... לרבים המושג מזמן לא קיים כבר במילון. תכלס עכשיו - מלבד ניצול או "אובדן" הזמן שלו, מה עוד הוא "הפסיד" פה? ואולי החישוב שלו הוא שבעזרת זה שהוא מנקה את ביתה הוא נותן לעצמו סיכוי, קטן ומזערי ככל שיהיה, להכיר אותה מעט יותר ולה סיכוי להכיר אותו ואת רצינות כוונותיו ואז, אולי, הוא ימצא חן בעיניה? או שאולי שירותיו יהיו שווים בעיניה עד כדי כך שאולי היא תחליט לשלוט בו מעבר לשירותיו הבסיסיים? ואולי הוא מעדיף, כן כן, מעדיף!! ללכת לנקות את ביתה מאשר לשבת בבית שלו לבד עם עצמו ולהתבוסס בשעמומו וברחמיו העצמיים? אולי הוא באמת ובתמים מרגיש שכשהוא בקרבתה - טוב לו! ושכשהוא מציית לה, הוא מגשים איזשהו חלק בתוכו שאין לו אף אפשרות נגישה להגשים מלבד ללכת למלכה בתשלום למשל? ואולי אפילו רעיון המלכה בתשלום חסום בפניו? אולי הוא מעדיף להיכנע כך בפני זרה ולשרתה כך כי זו כניעה אמיתית יותר בעיניו מאשר "כניעה" מזויפת מול מלכה בתשלום... ? לפעמים עבד פשוט זקוק לשפוך את מחשבותיו בפני אדם אמיתי שהוא מעריך את דעותיו ולא בכתב ב"וירטואלי". וירטואלי זה פשוט לא זה. והמקבילה לרעיון הוא בדיוק כמו ללכת לפסיכולוג, אלה שהעבד הולך ומנקה את ביתה של מישהי ובתמורה הוא זוכה באפשרות לשוחח עימה פנים אל פנים, או פנים אל רגליים... זו גם אפשרות ריאלית שלא כוללת שום מגע מיני משום סוג שהוא. האם תבואי ותגידי: לא! אסור לה לנצל אותו כך! כשלמעשה מדובר בסחר חליפין שווה ערך עד מאוד! וכי עם מי עוד יש לאותו עבד לדבר? עם מי הוא יכול להיפתח כך? ותאמיני לי... לא חסרים אנשים שיש להם בעיות עם עצמם ועם הקטע ונכנסו לקטע מהכיוון השלילי ביותר שקיים. פלא שהם זקוקים לאוזן קשבת? האם תמנעי מהם את אותה אוזן? משפט ממצא בנושא הדומיננטית - אם נותנים לך בחינם, לא תיקח? אז חלק באמת לא ייקחו, אולי אפילו הרוב, ובדיוק מכאן התחיל כל השרשור הנוכחי - לאחר ש"מתחת_לתחת" התלונן שאף אחת לא מעוניינת לקחת! לדעתי? זה סימן מעולה שרוב האנשים בקהילה נגד ניצול על כל משמעויותיו. וטוב שכך. |
|
אוריאן |
לפני 19 שנים •
1 בינו׳ 2005
לפני 19 שנים •
1 בינו׳ 2005
אוריאן • 1 בינו׳ 2005
אז כמה דברים קודם כל לא משנה מה האקט ברגע ששני הצדדים מסכימים לכך ונהנים מכך אין פה שום ניצול !
לכן לא משנה אם שזורים בכך רעיונות של ניקיון או כל דבר אחר יש מקבל ויש נותן. ניצול רגשי וכספי תמיד יהיו מגונים בעיניי. ולמרות שבדסמ לפי הגדרתך הוא תרבות שעות הפנאי עדיין לדעתי לבחור לך סאב או סאבית שמבנה נפשם שביר זהו סוג של ניצול ריגשי לא משנה אם הם מבקשים זאת זאת האחריות של השולט לדעת מי ניצב מולו ולחשוב כמה צעדים קדימה לגבי מה ההשלכות והתוצאות. ולגבי הנושא הכספי פה אין אפילו תחום אפור רק שחור ולבן. כמו כן אותו בחור "עבד ניקיון" לא חיפש אוזן קשבת או להיות בעירום הוא רצה להיות רואה ואינו נראה פשוט לנקות את הבית להרגיש כמו משרת, אולי זאת הפנטזיה שלו אולי בהמשך הוא גם היה שופך את ליבו מי יודע ? אני לא שופטת איש ואין לי זכות לשפוט איש. בהחלט ישנם הרבה תחומים אפורים בכל דבר בחיים אולם לכולנו יש מצפון, זהו למעשה הקול הפנימי, אני מקווה שכולנו עדיין מקשיבים לו. |
|