Dan_Kap(שולט){f,yt,D,תכ} |
לפני 19 שנים •
6 ביוני 2005
אין תסריט אחד לכוווולם
לפני 19 שנים •
6 ביוני 2005
Dan_Kap(שולט){f,yt,D,תכ} • 6 ביוני 2005
מספר האופנים שבהם מגיעים לחוסר אונים מוגבל רק על ידי ה"מפות" הרגשיות שבמוח שלך ושל השותפ/ה שלך.
מעבר לאמצעים הפיזיים שכבר הוזכרו, ניתן גם להגיע לחוסר אונים דרך הרבה סגנונות של משחקי תפקידים שבהם את תהיי בעמדת כוח, והסאב בעמדה נטולת כוח:- מורה ותלמיד, שוטרת ונחקר, סוהרת ואסיר, מנהלת הבנק והפקיד המפוטר (טוב שרי אריסון אצלי נמצאת מחוץ לגבולות)... ואיך מגלים מה מכל התפקידים האלו הוא מפתח הזהב (בניגוד לתפקידים ותסריטים שהם הסיוט הכי רחוק מאירוטיקה)? מדברים על הפנטזיות שיש לכל אחד מכם, או מבקשים ממנו לספר על סיפורי פנטזיה שקרא והוא רוצה לממש. אחרי שבוחרים את התסריטים שנראים הכי טובים, בוחנים ביחד מהם הגבולות של שניכם במהלך המשחק ומהם הסיכונים הכרוכים בו. כשם שישנם סיכונים במשחק בחוסר אונים פיזי (כמו פגיעה בעצבים וגידים) - כך ישנם סיכונים במשחק שרובו מתרחש בין האוזניים שלנו. חשוב במיוחד להבין האם קיימות טראומות הידועות לסאב/ית (כמו תקיפה מינית), ועוד יותר חשובה תשומת הלב בסשנים שכאלו לסימני מצוקה ולשפת גוף.... בהצלחה! |
|