יולי Yuli(לא בעסק){טדי} |
לפני 14 שנים •
24 בינו׳ 2010
לפני 14 שנים •
24 בינו׳ 2010
יולי Yuli(לא בעסק){טדי} • 24 בינו׳ 2010
אלימלך כתב/ה: פוג, בבקשה תרגיע, אני לא מספיק...
השיח גברות\ים הזה לא צרם לי, אני כאחד שהוא אדם די שטחי ולא יכול להגיע לעומקים שלכן, התמונה הזאת לא עשתה לי כלום, לא הפריעה לי ולא הדליקה אותי, עוד תמונה של שלוש נשים. ואני גם לא הגבתי עליה. הפריע לי מאד ההערה של אנדרפוט, שאני חושב שהיתה די מיותרת, וסתם רצתה להדליק אש. והפריע לי הקטע שאתם רוצים לתת שם חדש והגדרה חדשה לפמדום, בגלל שהפמדום כמות שהוא מפריע לחלק מהמשתתפות פה, אתן רוצים להכניס אותו לתוך איזה שהיא מסגרת צדדית. לדעתי מהות הפמדום היא כמו שכתבת, שימת צרכי האשה השולטת מעל צרכי הגבר. וכל הגדרה אחרת שלו היא זו שצריכה להכנס למסגרת עם הגדרה ושם אחר. אני לא חושבת שעצם זה שלזרם מחשבה יש שם, הופך אותו לצדדי. אני יכולה לקחת כדוגמה כמה ציטוטים של המרצים שלי בחוג לספרות, שהשתמשו במילה "פושקיניאני" בשביל לתאר תופעה מסויימת בשירה, כאשר פושקין הוא הבסיס עליו נשענת כל השירה הרוסית המודרנית. מרצה אחר דיבר על סגנון כתיבה "דנטיאני" על שם *הבורא* של השירה האיטלקית. כל מיני פסיכואנליטיקאים מחזיקים בתפיסות "פרוידיאניות", כאשר עצם קיומה של הפסיכואנליזה הוא פרוידיאני. וכן הלאה. "אם היה מתגבש פה מושג כגון "פמדום יוליאני", זה היה קורה משום שאני נתפסת כמובילה של סגנון פמדום מסויים, גם אם מדובר בעצם בפמדום קלאסי ו"טהור". בדיוק כמו ש"פסיכואנליזה פרוידיאנית" היא בעצם פסיכו' קלאסית, אשר קיבלה את השם שלה על מנת להפריד אותה מתתי זרמים שצמחו אחריה. (סורי, אני יודעת שזה בכלל לא קשור לנושא, וכפי שפוג אמר - בכל מקרה כבר ירדנו מהרעיון. אבל מה שאמרת הציק לי. רציתי להבהיר שהרעיון לא נבע מתפיסה מנמיכה אלא מתוך הכרה בחשיבות דווקא). |
|
אלימלך |
לפני 14 שנים •
24 בינו׳ 2010
לפני 14 שנים •
24 בינו׳ 2010
אלימלך • 24 בינו׳ 2010
יולי Yuli כתב/ה: אלימלך כתב/ה: פוג, בבקשה תרגיע, אני לא מספיק...
השיח גברות\ים הזה לא צרם לי, אני כאחד שהוא אדם די שטחי ולא יכול להגיע לעומקים שלכן, התמונה הזאת לא עשתה לי כלום, לא הפריעה לי ולא הדליקה אותי, עוד תמונה של שלוש נשים. ואני גם לא הגבתי עליה. הפריע לי מאד ההערה של אנדרפוט, שאני חושב שהיתה די מיותרת, וסתם רצתה להדליק אש. והפריע לי הקטע שאתם רוצים לתת שם חדש והגדרה חדשה לפמדום, בגלל שהפמדום כמות שהוא מפריע לחלק מהמשתתפות פה, אתן רוצים להכניס אותו לתוך איזה שהיא מסגרת צדדית. לדעתי מהות הפמדום היא כמו שכתבת, שימת צרכי האשה השולטת מעל צרכי הגבר. וכל הגדרה אחרת שלו היא זו שצריכה להכנס למסגרת עם הגדרה ושם אחר. אני לא חושבת שעצם זה שלזרם מחשבה יש שם, הופך אותו לצדדי. אני יכולה לקחת כדוגמה כמה ציטוטים של המרצים שלי בחוג לספרות, שהשתמשו במילה "פושקיניאני" בשביל לתאר תופעה מסויימת בשירה, כאשר פושקין הוא הבסיס עליו נשענת כל השירה הרוסית המודרנית. מרצה אחר דיבר על סגנון כתיבה "דנטיאני" על שם *הבורא* של השירה האיטלקית. כל מיני פסיכואנליטיקאים מחזיקים בתפיסות "פרוידיאניות", כאשר עצם קיומה של הפסיכואנליזה הוא פרוידיאני. וכן הלאה. "אם היה מתגבש פה מושג כגון "פמדום יוליאני", זה היה קורה משום שאני נתפסת כמובילה של סגנון פמדום מסויים, גם אם מדובר בעצם בפמדום קלאסי ו"טהור". בדיוק כמו ש"פסיכואנליזה פרוידיאנית" היא בעצם פסיכו' קלאסית, אשר קיבלה את השם שלה על מנת להפריד אותה מתתי זרמים שצמחו אחריה. (סורי, אני יודעת שזה בכלל לא קשור לנושא, וכפי שפוג אמר - בכל מקרה כבר ירדנו מהרעיון. אבל מה שאמרת הציק לי. רציתי להבהיר שהרעיון לא נבע מתפיסה מנמיכה אלא מתוך הכרה בחשיבות דווקא). ואני דווקא חשבתי שפושקאש היה חלוץ טוב...סתאאאאםםםם. מה שכתבת, יולי, זה יפה מאד, באמת יפה, אבל אני מתנצל מראש שגם אם הייתי רוצה, אני לא מסוגל להשיב לך על מרבית מהדברים שכתבת. ולו מפעת זה שהפעם האחרונה שלמדתי ספרות, זה היה כשמנחם בגין עלה לשלטון. וגם אז זה לא היה המקצוע המי יודע כמה שלי. בכלל היחסים שלי עם פרויד הם על הפנים. לא הבנתי מה זה סגננון פמדום מסוים, תסבירי לי בבקשה איזה סגנון פמדום זה שגגבר מוצץ בהונות לאשה ששונאת פוט פטיש. ואני יכול לתת לך עוד עשרות דוגמאות של "סגנון פמדום מסוים". אני לא חושב שהרעיון שלכן נבע מתפיסה מנמיכה, אבל בזה שאתם מנסים להמציא את הגלגל מחדש, רק בגלל שלחלק מהאנשים פה לא מתאים שפמדום זה שליטה נשית והגבר קיים לצרכי האשה, תרצו או לא ברגע שאתם מוותרות אתן מנמיכים . |
|
יולי Yuli(לא בעסק){טדי} |
לפני 14 שנים •
24 בינו׳ 2010
לפני 14 שנים •
24 בינו׳ 2010
יולי Yuli(לא בעסק){טדי} • 24 בינו׳ 2010
אלימלך כתב/ה: יולי Yuli כתב/ה: אלימלך כתב/ה: פוג, בבקשה תרגיע, אני לא מספיק...
השיח גברות\ים הזה לא צרם לי, אני כאחד שהוא אדם די שטחי ולא יכול להגיע לעומקים שלכן, התמונה הזאת לא עשתה לי כלום, לא הפריעה לי ולא הדליקה אותי, עוד תמונה של שלוש נשים. ואני גם לא הגבתי עליה. הפריע לי מאד ההערה של אנדרפוט, שאני חושב שהיתה די מיותרת, וסתם רצתה להדליק אש. והפריע לי הקטע שאתם רוצים לתת שם חדש והגדרה חדשה לפמדום, בגלל שהפמדום כמות שהוא מפריע לחלק מהמשתתפות פה, אתן רוצים להכניס אותו לתוך איזה שהיא מסגרת צדדית. לדעתי מהות הפמדום היא כמו שכתבת, שימת צרכי האשה השולטת מעל צרכי הגבר. וכל הגדרה אחרת שלו היא זו שצריכה להכנס למסגרת עם הגדרה ושם אחר. אני לא חושבת שעצם זה שלזרם מחשבה יש שם, הופך אותו לצדדי. אני יכולה לקחת כדוגמה כמה ציטוטים של המרצים שלי בחוג לספרות, שהשתמשו במילה "פושקיניאני" בשביל לתאר תופעה מסויימת בשירה, כאשר פושקין הוא הבסיס עליו נשענת כל השירה הרוסית המודרנית. מרצה אחר דיבר על סגנון כתיבה "דנטיאני" על שם *הבורא* של השירה האיטלקית. כל מיני פסיכואנליטיקאים מחזיקים בתפיסות "פרוידיאניות", כאשר עצם קיומה של הפסיכואנליזה הוא פרוידיאני. וכן הלאה. "אם היה מתגבש פה מושג כגון "פמדום יוליאני", זה היה קורה משום שאני נתפסת כמובילה של סגנון פמדום מסויים, גם אם מדובר בעצם בפמדום קלאסי ו"טהור". בדיוק כמו ש"פסיכואנליזה פרוידיאנית" היא בעצם פסיכו' קלאסית, אשר קיבלה את השם שלה על מנת להפריד אותה מתתי זרמים שצמחו אחריה. (סורי, אני יודעת שזה בכלל לא קשור לנושא, וכפי שפוג אמר - בכל מקרה כבר ירדנו מהרעיון. אבל מה שאמרת הציק לי. רציתי להבהיר שהרעיון לא נבע מתפיסה מנמיכה אלא מתוך הכרה בחשיבות דווקא). ואני דווקא חשבתי שפושקאש היה חלוץ טוב...סתאאאאםםםם. מה שכתבת, יולי, זה יפה מאד, באמת יפה, אבל אני מתנצל מראש שגם אם הייתי רוצה, אני לא מסוגל להשיב לך על מרבית מהדברים שכתבת. ולו מפעת זה שהפעם האחרונה שלמדתי ספרות, זה היה כשמנחם בגין עלה לשלטון. וגם אז זה לא היה המקצוע המי יודע כמה שלי. בכלל היחסים שלי עם פרויד הם על הפנים. לא הבנתי מה זה סגננון פמדום מסוים, תסבירי לי בבקשה איזה סגנון פמדום זה שגגבר מוצץ בהונות לאשה ששונאת פוט פטיש. ואני יכול לתת לך עוד עשרות דוגמאות של "סגנון פמדום מסוים". אני לא חושב שהרעיון שלכן נבע מתפיסה מנמיכה, אבל בזה שאתם מנסים להמציא את הגלגל מחדש, רק בגלל שלחלק מהאנשים פה לא מתאים שפמדום זה שליטה נשית והגבר קיים לצרכי האשה, תרצו או לא ברגע שאתם מוותרות אתן מנמיכים . גבר מוצץ בהונות לאשה ששונאת פוט פטיש זה לא מה שהייתי קוראת פמדום מכיר מישהו שכן? אבל אשה שמכריחה גבר למצוץ את הבהונות שלה תוך שהיא קוראת לו כלב עלוב, זה כבר נתקלתי. נתקלתי בזה כאן כפנטזיה גברית, ולא או כמעט שלא - כפנטזיה נשית. זה אומר שזה לא פמדום? |
|
אלימלך |
לפני 14 שנים •
24 בינו׳ 2010
לפני 14 שנים •
24 בינו׳ 2010
אלימלך • 24 בינו׳ 2010
יולי Yuli כתב/ה: אלימלך כתב/ה: יולי Yuli כתב/ה: אלימלך כתב/ה: פוג, בבקשה תרגיע, אני לא מספיק...
השיח גברות\ים הזה לא צרם לי, אני כאחד שהוא אדם די שטחי ולא יכול להגיע לעומקים שלכן, התמונה הזאת לא עשתה לי כלום, לא הפריעה לי ולא הדליקה אותי, עוד תמונה של שלוש נשים. ואני גם לא הגבתי עליה. הפריע לי מאד ההערה של אנדרפוט, שאני חושב שהיתה די מיותרת, וסתם רצתה להדליק אש. והפריע לי הקטע שאתם רוצים לתת שם חדש והגדרה חדשה לפמדום, בגלל שהפמדום כמות שהוא מפריע לחלק מהמשתתפות פה, אתן רוצים להכניס אותו לתוך איזה שהיא מסגרת צדדית. לדעתי מהות הפמדום היא כמו שכתבת, שימת צרכי האשה השולטת מעל צרכי הגבר. וכל הגדרה אחרת שלו היא זו שצריכה להכנס למסגרת עם הגדרה ושם אחר. אני לא חושבת שעצם זה שלזרם מחשבה יש שם, הופך אותו לצדדי. אני יכולה לקחת כדוגמה כמה ציטוטים של המרצים שלי בחוג לספרות, שהשתמשו במילה "פושקיניאני" בשביל לתאר תופעה מסויימת בשירה, כאשר פושקין הוא הבסיס עליו נשענת כל השירה הרוסית המודרנית. מרצה אחר דיבר על סגנון כתיבה "דנטיאני" על שם *הבורא* של השירה האיטלקית. כל מיני פסיכואנליטיקאים מחזיקים בתפיסות "פרוידיאניות", כאשר עצם קיומה של הפסיכואנליזה הוא פרוידיאני. וכן הלאה. "אם היה מתגבש פה מושג כגון "פמדום יוליאני", זה היה קורה משום שאני נתפסת כמובילה של סגנון פמדום מסויים, גם אם מדובר בעצם בפמדום קלאסי ו"טהור". בדיוק כמו ש"פסיכואנליזה פרוידיאנית" היא בעצם פסיכו' קלאסית, אשר קיבלה את השם שלה על מנת להפריד אותה מתתי זרמים שצמחו אחריה. (סורי, אני יודעת שזה בכלל לא קשור לנושא, וכפי שפוג אמר - בכל מקרה כבר ירדנו מהרעיון. אבל מה שאמרת הציק לי. רציתי להבהיר שהרעיון לא נבע מתפיסה מנמיכה אלא מתוך הכרה בחשיבות דווקא). ואני דווקא חשבתי שפושקאש היה חלוץ טוב...סתאאאאםםםם. מה שכתבת, יולי, זה יפה מאד, באמת יפה, אבל אני מתנצל מראש שגם אם הייתי רוצה, אני לא מסוגל להשיב לך על מרבית מהדברים שכתבת. ולו מפעת זה שהפעם האחרונה שלמדתי ספרות, זה היה כשמנחם בגין עלה לשלטון. וגם אז זה לא היה המקצוע המי יודע כמה שלי. בכלל היחסים שלי עם פרויד הם על הפנים. לא הבנתי מה זה סגננון פמדום מסוים, תסבירי לי בבקשה איזה סגנון פמדום זה שגגבר מוצץ בהונות לאשה ששונאת פוט פטיש. ואני יכול לתת לך עוד עשרות דוגמאות של "סגנון פמדום מסוים". אני לא חושב שהרעיון שלכן נבע מתפיסה מנמיכה, אבל בזה שאתם מנסים להמציא את הגלגל מחדש, רק בגלל שלחלק מהאנשים פה לא מתאים שפמדום זה שליטה נשית והגבר קיים לצרכי האשה, תרצו או לא ברגע שאתם מוותרות אתן מנמיכים . גבר מוצץ בהונות לאשה ששונאת פוט פטיש זה לא מה שהייתי קוראת פמדום מכיר מישהו שכן? אבל אשה שמכריחה גבר למצוץ את הבהונות שלה תוך שהיא קוראת לו כלב עלוב, זה כבר נתקלתי. נתקלתי בזה כאן כפנטזיה גברית, ולא או כמעט שלא - כפנטזיה נשית. זה אומר שזה לא פמדום? לדעתי זו פנטזיה גברית בנושא פמדום, לא פמדום. בואי נקצין את דוגמתך אם גבר מפנטז על אשה שמכריחה אותו למצוץ את הבהונות שלה תוך שהיא קוראת לו כלב עלוב, וידוע שהאשה הזאת לא מקללת ושונאת פוט פטיש, זה פמדום? |
|
יולי Yuli(לא בעסק){טדי} |
לפני 14 שנים •
24 בינו׳ 2010
לפני 14 שנים •
24 בינו׳ 2010
יולי Yuli(לא בעסק){טדי} • 24 בינו׳ 2010
אלימלך כתב/ה: יולי Yuli כתב/ה: אלימלך כתב/ה: יולי Yuli כתב/ה: אלימלך כתב/ה: פוג, בבקשה תרגיע, אני לא מספיק...
השיח גברות\ים הזה לא צרם לי, אני כאחד שהוא אדם די שטחי ולא יכול להגיע לעומקים שלכן, התמונה הזאת לא עשתה לי כלום, לא הפריעה לי ולא הדליקה אותי, עוד תמונה של שלוש נשים. ואני גם לא הגבתי עליה. הפריע לי מאד ההערה של אנדרפוט, שאני חושב שהיתה די מיותרת, וסתם רצתה להדליק אש. והפריע לי הקטע שאתם רוצים לתת שם חדש והגדרה חדשה לפמדום, בגלל שהפמדום כמות שהוא מפריע לחלק מהמשתתפות פה, אתן רוצים להכניס אותו לתוך איזה שהיא מסגרת צדדית. לדעתי מהות הפמדום היא כמו שכתבת, שימת צרכי האשה השולטת מעל צרכי הגבר. וכל הגדרה אחרת שלו היא זו שצריכה להכנס למסגרת עם הגדרה ושם אחר. אני לא חושבת שעצם זה שלזרם מחשבה יש שם, הופך אותו לצדדי. אני יכולה לקחת כדוגמה כמה ציטוטים של המרצים שלי בחוג לספרות, שהשתמשו במילה "פושקיניאני" בשביל לתאר תופעה מסויימת בשירה, כאשר פושקין הוא הבסיס עליו נשענת כל השירה הרוסית המודרנית. מרצה אחר דיבר על סגנון כתיבה "דנטיאני" על שם *הבורא* של השירה האיטלקית. כל מיני פסיכואנליטיקאים מחזיקים בתפיסות "פרוידיאניות", כאשר עצם קיומה של הפסיכואנליזה הוא פרוידיאני. וכן הלאה. "אם היה מתגבש פה מושג כגון "פמדום יוליאני", זה היה קורה משום שאני נתפסת כמובילה של סגנון פמדום מסויים, גם אם מדובר בעצם בפמדום קלאסי ו"טהור". בדיוק כמו ש"פסיכואנליזה פרוידיאנית" היא בעצם פסיכו' קלאסית, אשר קיבלה את השם שלה על מנת להפריד אותה מתתי זרמים שצמחו אחריה. (סורי, אני יודעת שזה בכלל לא קשור לנושא, וכפי שפוג אמר - בכל מקרה כבר ירדנו מהרעיון. אבל מה שאמרת הציק לי. רציתי להבהיר שהרעיון לא נבע מתפיסה מנמיכה אלא מתוך הכרה בחשיבות דווקא). ואני דווקא חשבתי שפושקאש היה חלוץ טוב...סתאאאאםםםם. מה שכתבת, יולי, זה יפה מאד, באמת יפה, אבל אני מתנצל מראש שגם אם הייתי רוצה, אני לא מסוגל להשיב לך על מרבית מהדברים שכתבת. ולו מפעת זה שהפעם האחרונה שלמדתי ספרות, זה היה כשמנחם בגין עלה לשלטון. וגם אז זה לא היה המקצוע המי יודע כמה שלי. בכלל היחסים שלי עם פרויד הם על הפנים. לא הבנתי מה זה סגננון פמדום מסוים, תסבירי לי בבקשה איזה סגנון פמדום זה שגגבר מוצץ בהונות לאשה ששונאת פוט פטיש. ואני יכול לתת לך עוד עשרות דוגמאות של "סגנון פמדום מסוים". אני לא חושב שהרעיון שלכן נבע מתפיסה מנמיכה, אבל בזה שאתם מנסים להמציא את הגלגל מחדש, רק בגלל שלחלק מהאנשים פה לא מתאים שפמדום זה שליטה נשית והגבר קיים לצרכי האשה, תרצו או לא ברגע שאתם מוותרות אתן מנמיכים . גבר מוצץ בהונות לאשה ששונאת פוט פטיש זה לא מה שהייתי קוראת פמדום מכיר מישהו שכן? אבל אשה שמכריחה גבר למצוץ את הבהונות שלה תוך שהיא קוראת לו כלב עלוב, זה כבר נתקלתי. נתקלתי בזה כאן כפנטזיה גברית, ולא או כמעט שלא - כפנטזיה נשית. זה אומר שזה לא פמדום? לדעתי זו פנטזיה גברית בנושא פמדום, לא פמדום. בואי נקצין את דוגמתך אם גבר מפנטז על אשה שמכריחה אותו למצוץ את הבהונות שלה תוך שהיא קוראת לו כלב עלוב, וידוע שהאשה הזאת לא מקללת ושונאת פוט פטיש, זה פמדום? אוקיי. הבנתי אותך. אם פמדום זו פרקטיקה של שליטת אשה בגבר, אז לא, זה לא. זה פנטזיה בנושא פמדום. אם פמדום זה כל מה שקשור לאשה למעלה גבר למטה ללא תלות בשאלה מי מכוון את זה, אז זה פמדום. אבל זו כבר שאלה טכנית. סבבה, שכנעת אותי. אני כבר לא זוכרת מה אתה אמרת בנושא הזה אבל אני עדיין בעד פנטזיות בנושא פמדום בפורום העוסק בפמדום, גם אם הן אנוכיות. כי פמדום הוא לא רק נשים ששולטות, אלא גם גברים שרוצים להישלט על ידן. ולא תמיד יש התאמה בין השניים. וכאן אני רוצה לחזור לדברים של אנדר, שהם נהדרים בעיני: העמקה בפנטזיה תוך החפצה חסרת בושה של מושא הפנטזיה - אבל ללא כל נסיון לכפות עליה להשתתף, אלא אם כן עצם קיומה המאפשר לפנטז עליה, נחשב בתור השתתפות. אין כאן כל נסיון מימוש אלא ניתוח מדוקדק של הפנטזיה. אני נורא נהניתי לקרוא את זה. וגם, בתור שולטת אני יכולה לעשות כל מיני דברים שאני רוצה, אבל זה נורא מעניין אותי לשמוע על "הצד השני", איך אנשים ששונים ממני מרגישים לגבי כל העסק, מה הם מחפשים, מה מניע אותם, מה מדליק אותם. גם אם גילוי הלב שלהם מכיל את מה שבמפגש פנים אל פנים היה בעיני גסות רוח והיעדר דרך ארץ בלתי נסבל, הרי שבתור פוסט בפורום הגישה אינה אישית והקריאה שלי את הטקסט משתטחת לכדי עניין אקדמי בלבד. זה פורום אינטרנטי. לא באתי לכאן *לעשות* פמדום. כל מה שאני *עושה*, אני עושה בבית (או בחצר וכו') עם בן זוג אחד שבחרתי לצורך יחסים אינטימיים. פורום זה דיבורים. באתי לדבר *על* פמדום. אז בוא נדבר על פמדום. איך אתה מעדיף את ונוס שלך? בפרווה מול האח, או ערומה על קונכיה? |
|
אלימלך |
לפני 14 שנים •
24 בינו׳ 2010
לפני 14 שנים •
24 בינו׳ 2010
אלימלך • 24 בינו׳ 2010
תיקון קטנטן למה שהבנת בפתיחה
פמדום זה כל מה שקשור לאשה למעלה גבר למטה כשהאשה מכוונת את זה. מאחר ויש רק פורום אחד בנושא שליטה נשית ,אז לדעתי אין מנוס מעירוב פנטזיות גבריות בנושא פמדום עם פמדום, אבל כמו שמורטישה ציינה כמה פעמים, אולי היה עדיף ליצור עוד פורום ולעשות הפרדה בינהם. מה שאנדרפוט כתב זה יפה וזה בסדר, אבל זה לא פמדום. לא יפה ולא בסדר זאת ההשתלחות של אנדרפוט במורטישה. אני בעד ששולטות ישמעו את הצד השני, זה יכול להוסיף להן, אבל בסוף ההחלטה צריכה להיות שלהן ולא שלהם. כולנו באנו לכאן לדבר פמדום, אבל הרבה פעמים מדברים פה דיבורים של שליטה גברית מלמטה באמתלת פמדום. אני מעדיף את הונוס שלי....הממממ...מאחר וזאת פנטזיה גברית בנושא פמדום, אשמור את העדפה הזאת לעצמי. |
|
רפאל |
לפני 14 שנים •
25 בינו׳ 2010
לפני 14 שנים •
25 בינו׳ 2010
רפאל • 25 בינו׳ 2010
אני מלא אמפתיה כלפי הפילוסופיה המזוכיסטית של אנדר (וגם של המלט). למרות שהיא מטפחת את הפנטזיה, היא מפוקחת מאוד ומחוברת למציאות. היא מבוססת על ההבנה שהאישה המושלמת אינה בנמצא. היא ישות פנטסטית. לפיכך המזוכיזם המושלם אינו יכול להתממש אלא כפנטזיה. וההתחככות בנשים סנוביות-אריסטוקרטיות-מחונכות-היטב לא נועד בסופו של דבר אלא בשביל לתחזק את הפנטזיה, באופן כזה שהיא לא תראה מופרכת ומנותקת לחלוטין מן המציאות.
יש לי גם אמפתיה כלפי הפילוסופיה של מרי ג'ין שעל רגל אחת אומרת: "זה שהזכר המזוכיסט הוא פתטי ואובססיבי, אין פירושו שאי-אפשר להשתמש בו." כאשר קייסי מלינה על ההווי המילואימניקי של חלק מהנשלטים, היא מזכירה לי את ההווי של עקרת הבית שמחכה לבעלה שיחזור מן המילואים, ומתקשה להתמודד עם הרעיון שבזמן שהוא לא איתה הוא אולי מסתכל על אחרות, או מפנטז על אחרות, או מדבר גסויות... ובאופן כללי, עם העובדה שאינו מצליח לראות בה משהו אלוהי, ושהיא לעולם לא תמלא אותו מאל"ף ועד תי"ו. בקשר לפמדום מורטישיאני, אפשר להגדיר אותו כך: סופר-אגו מנופח. חוסר ביטחון, וניסיון בלתי פוסק לעורר רגשות אשם בכל מי שאינו רוצה את מה שהאשה רוצה. ההפך הגמור מאריסטקרטיות. |
|
יולי Yuli(לא בעסק){טדי} |
לפני 14 שנים •
25 בינו׳ 2010
לפני 14 שנים •
25 בינו׳ 2010
יולי Yuli(לא בעסק){טדי} • 25 בינו׳ 2010
רפאל כתב/ה: אני מלא אמפתיה כלפי הפילוסופיה המזוכיסטית של אנדר (וגם של המלט). למרות שהיא מטפחת את הפנטזיה, היא מפוקחת מאוד ומחוברת למציאות. היא מבוססת על ההבנה שהאישה המושלמת אינה בנמצא. היא ישות פנטסטית. לפיכך המזוכיזם המושלם אינו יכול להתממש אלא כפנטזיה. וההתחככות בנשים סנוביות-אריסטוקרטיות-מחונכות-היטב לא נועד בסופו של דבר אלא בשביל לתחזק את הפנטזיה, באופן כזה שהיא לא תראה מופרכת ומנותקת לחלוטין מן המציאות.
יש לי גם אמפתיה כלפי הפילוסופיה של מרי ג'ין שעל רגל אחת אומרת: "זה שהזכר המזוכיסט הוא פתטי ואובססיבי, אין פירושו שאי-אפשר להשתמש בו." כאשר קייסי מלינה על ההווי המילואימניקי של חלק מהנשלטים, היא מזכירה לי את ההווי של עקרת הבית שמחכה לבעלה שיחזור מן המילואים, ומתקשה להתמודד עם הרעיון שבזמן שהוא לא איתה הוא אולי מסתכל על אחרות, או מפנטז על אחרות, או מדבר גסויות... ובאופן כללי, עם העובדה שאינו מצליח לראות בה משהו אלוהי, ושהיא לעולם לא תמלא אותו מאל"ף ועד תי"ו. בקשר לפמדום מורטישיאני, אפשר להגדיר אותו כך: סופר-אגו מנופח. חוסר ביטחון, וניסיון בלתי פוסק לעורר רגשות אשם בכל מי שאינו רוצה את מה שהאשה רוצה. ההפך הגמור מאריסטקרטיות. כתבת 4 פסקאות. בשתיים הראשונות אני מסכימה עם כל מילה. בשלישית: אני חושבת שלא הבנת את קייסי. היא דיברה על תופעה מסויימת, אבל לא באופן הלא מתמודד שהצגת ולא בהקשר שבו אתה מציג את זה עכשיו. היא השוותה בין שתי תופעות שאוהבים לקרוא להן שונות כי אופי הפנטזיה שונה אבל בעצם הן לא. לא הייתה טענה של ממש כלפי ההתנהגות הזו, אלא יותר התבוננות (או שאני לא הבנתי אותך נכון, קייסי?) הפסקה הרביעית שלך מאד לא מוצאת חן בעיני, כי היא מדברת על מורטישה עצמה, עם כמויות שיפוטיוּת עצומות. וזה לא יפה לדבר ככה על אנשים, ובטח שלא על אנשים שאתה לא מכיר. בנוסף, אם כל הטענות שלה לדעתך מצטמצמות לזה, כנראה שלא ממש קראת את כל מה שהיא אמרה. שזה בסדר גמור כמובן, אם לא מוצא חן בעיניך אין צורך לקרוא - אבל אז אתה גם לא יכול להעיר הערות מגדירות על תוכן דבריה. |
|
הדורבנים(נשלט) |
לפני 14 שנים •
25 בינו׳ 2010
לפני 14 שנים •
25 בינו׳ 2010
הדורבנים(נשלט) • 25 בינו׳ 2010
ואני גם לפסקא הראשונה לא מתחבר. שלמות היא כמובן בעיני המתבונן. וככזאתי בוודאי היא ברת השגה. אנשים משיגים אותה כל הזמן.
חוץ מאנשים שלא מסוגלים לראות דבר מול עיניהם מאשר רוע, נחיתות, קלון, וכיוב. חיפוש זה עצמו בדרך כלל מועד לבינוניות, כי מה שאתה מחפש זה בדרך כלל מה שאתה תמצא. למה רפאל מחפש דווקא את הדברים האלה? קטונתי מלהבין. אולי כי הוא מפחד. לפני שנים רבות היו לי שני חברים (וניליים), שאחד מהם אמר שהוא נוהג לא להתחיל עם בחורות יפות, כי הוא מפחד שכשידבר איתן יתאכזב. חשבנו אני והחבר השני, והגענו למסקנה שזו הסיבה המטומטמת ביותר שיש בעולם. |
|
Victoria Frances(שולטת) |
לפני 14 שנים •
25 בינו׳ 2010
לפני 14 שנים •
25 בינו׳ 2010
Victoria Frances(שולטת) • 25 בינו׳ 2010
תקשיב, אם הייתי מוצאת תמונה שלי באתר לסקס של סאדו מאזו מבלי ידעתי
הייתי משמידה אותך. אבל זו רק אני. |
|