אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

טיעון "הבעלות הפרטית" אל מול חופש הביטוי

אחר
לפני 16 שנים • 28 במאי 2008
אחר • 28 במאי 2008
זכרי איימי שאת לא יודעת ולעולם לא תדעי אם מה שהוא כתב הוא אמת או פנטזיה.
אם זו אמת והדבר מפריע למישהו, יש משטרה.
בכל שאר המקרים, יש לראות את מה שהוא כותב כיצירה ספרותית.
קשה לי להאמין שאת בעד צינזור יצירות ספרותיות, גם אם לא כולם לטעמך.
amy​(נשלטת)
לפני 16 שנים • 28 במאי 2008
amy​(נשלטת) • 28 במאי 2008
אחת כזו כתב/ה:
amy כתב/ה:
אחר כתב/ה:
ועכשיו אנימה היא המאבחנת הפסיכוטכנית של הכלוב?icon_smile.gif)
גילשר יאונן על מה שהוא רוצה, ועדיין להשוות בינו ובין חייל נאצי, היא הוצאת לשון הרע בכל קנה מידה ובכל בית משפט.
הנאתו של אדם מסבל האחר עומדת בבסיס הקהילה ובבסיס האתר הזה.
דעות כשל גילשר הן חלק מהקהילה הזו ולא את, ולא כלובי, יכולים להוציאן אל מחוץ לחוק, בוודאי לא כשאתם טובלים ושרץ בידכם.


בבסיס האתר הזה, למיטב הבנתי, עומדת הנאה מסבלו של אחר ב ה ס כ מ ה. מקריאת בלוגו של גלישר, הפרופיל שלו, ועוד התייחסויות שונות, לא נראה שהוא מקבל את מושג ההסכמה.
אני לא רואה אדם כזה כחלק מקהילת הבדס"מ.



לדעתי זו סיבה מספיק טובה כדי לקרוא לו נאצי....


אני לא מתייחסת כרגע לנקודה זו. בטח שא נ י לא קראתי לו נאצי. כבר זמן רב אני לא מעיינת בבלוגו, כי זה עושה לי רע. הבנתי מתגובתה של אנימה שהוא עצמו התייחס לתשוקה מינית שאושוויץ מעוררת בו, בבלוגו.


מה שאמרתי הוא פשוט- אני, באופן אישי, לא רואה באדם שאינו מכבד גבולות ואת מושג ההסכמה, חלק מקהילת הבדס"מ.
amy​(נשלטת)
לפני 16 שנים • 28 במאי 2008
amy​(נשלטת) • 28 במאי 2008
אחר כתב/ה:
זכרי איימי שאת לא יודעת ולעולם לא תדעי אם מה שהוא כתב הוא אמת או פנטזיה.
אם זו אמת והדבר מפריע למישהו, יש משטרה.
בכל שאר המקרים, יש לראות את מה שהוא כותב כיצירה ספרותית.
קשה לי להאמין שאת בעד צינזור יצירות ספרותיות, גם אם לא כולם לטעמך.


כבר נכתב בעבר בנושא זה, כי מקריאת כתביו השונים של גלישר בבלוגים קודמים, ניתן להסיק כי דבריו מעודדים הסתה לאלימות כלפי זונות. עם זה יש לי בעיה.
אחת כזו
לפני 16 שנים • 28 במאי 2008
אחת כזו • 28 במאי 2008
amy כתב/ה:
אחת כזו כתב/ה:
amy כתב/ה:
אחר כתב/ה:
ועכשיו אנימה היא המאבחנת הפסיכוטכנית של הכלוב?icon_smile.gif)
גילשר יאונן על מה שהוא רוצה, ועדיין להשוות בינו ובין חייל נאצי, היא הוצאת לשון הרע בכל קנה מידה ובכל בית משפט.
הנאתו של אדם מסבל האחר עומדת בבסיס הקהילה ובבסיס האתר הזה.
דעות כשל גילשר הן חלק מהקהילה הזו ולא את, ולא כלובי, יכולים להוציאן אל מחוץ לחוק, בוודאי לא כשאתם טובלים ושרץ בידכם.


בבסיס האתר הזה, למיטב הבנתי, עומדת הנאה מסבלו של אחר ב ה ס כ מ ה. מקריאת בלוגו של גלישר, הפרופיל שלו, ועוד התייחסויות שונות, לא נראה שהוא מקבל את מושג ההסכמה.
אני לא רואה אדם כזה כחלק מקהילת הבדס"מ.



לדעתי זו סיבה מספיק טובה כדי לקרוא לו נאצי....


אני לא מתייחסת כרגע לנקודה זו. בטח שא נ י לא קראתי לו נאצי. כבר זמן רב אני לא מעיינת בבלוגו, כי זה עושה לי רע. הבנתי מתגובתה של אנימה שהוא עצמו התייחס לתשוקה מינית שאושוויץ מעוררת בו, בבלוגו.


מה שאמרתי הוא פשוט- אני, באופן אישי, לא רואה באדם שאינו מכבד גבולות ואת מושג ההסכמה, חלק מקהילת הבדס"מ.



נדמה לי שזו היתה הנקודה איימי, בגלל זה מצאתי לנחוץ להעיר על כך.
אחר
לפני 16 שנים • 28 במאי 2008

וזה בדיוק העניין כאן

אחר • 28 במאי 2008
לא את ולא שום אדם בודד יכולים להחליט מי הוא חלק מהקהילה הזו ומי לא.
יש בקהילה הזו מגוון עצום של דעות וטוב שכך.
את יכולה במקרה הטוב לעשות את מה שאת עושה: לא לקרוא בלוג שלא נעים לך לקריאה.
אבל למחוק?
אנימה
לפני 16 שנים • 28 במאי 2008
אנימה • 28 במאי 2008
אחר כתב/ה:
ועכשיו אנימה היא המאבחנת הפסיכוטכנית של הכלוב?icon_smile.gif)
גילשר יאונן על מה שהוא רוצה, ועדיין להשוות בינו ובין חייל נאצי, היא הוצאת לשון הרע בכל קנה מידה ובכל בית משפט.
הנאתו של אדם מסבל האחר עומדת בבסיס הקהילה ובבסיס האתר הזה.
דעות כשל גילשר הן חלק מהקהילה הזו ולא את, ולא כלובי, יכולים להוציאן אל מחוץ לחוק, בוודאי לא כשאתם טובלים ושרץ בידכם.


הנה זה בא. ידעתי שעם לחץ מתון זה יצא. זה לא פסיכוטכני- זה מאבחנת פסיכו מתוסכלים/ממורמרים.
אתה בטוח שכתיבה מהסוג הזה- אוננות על אושוויץ זה לא בניגוד לחוק?
גילשר לא שייך לקהילה מאחר והוא טוען שהסכמה לא עושה לו את זה.
לא מדובר בהנאה- מדובר בהסכמה. הסכמה הדדית חייבת להיות לפני ההנאה.
אם אתה חושב שמי שלא מוכן לקבל את עניין ההסכמה- זה משהו שכן
שייך לבדסמ- אז לא אתה ולא הדיעות שלך שייכים לכאן. לפחות לפי דעתי.

אתה בטוח שאוננות על אושויץ הן חלק מהקהילה?
אם אתה חושב כך, אתה עוד יותר דביל מה שחשבתי קודם.
amy​(נשלטת)
לפני 16 שנים • 28 במאי 2008

Re: וזה בדיוק העניין כאן

amy​(נשלטת) • 28 במאי 2008
אחר כתב/ה:
לא את ולא שום אדם בודד יכולים להחליט מי הוא חלק מהקהילה הזו ומי לא.
יש בקהילה הזו מגוון עצום של דעות וטוב שכך.
את יכולה במקרה הטוב לעשות את מה שאת עושה: לא לקרוא בלוג שלא נעים לך לקריאה.
אבל למחוק?


בוא ננסה להחזיר את הדיון לנושא השירשור: אם אני מבינה נכון, אתה אומר בעצם שמאחר והכלוב כרגע מהווה את מרכז הקהילה, האדם השולט בכלוב בעצם שולט בקהילה (על ידי שליטה במקום העיקרי בו חבריה יכולים להביע את עצמם). אתה אומר שאסור שהכלוב ישלט על ידי אדם אחד, מעבר לניהול הטכני, כיוון שאותו אדם גם קובע מה לגיטימי בקהילה ומה לא? מי חלק ממנה ומי לא? מי יוקע ומי יזכה לתשואות?

ולתחושתך, אסור שלאדם אחד יהיה את הכוח הזה.
אחר
לפני 16 שנים • 28 במאי 2008
אחר • 28 במאי 2008
שום אוננות ושום פנטזיה של אדם אינן מחוץ לחוק.
השוואת אדם לחייל נאצי היא בניגוד לחוק, אלא אם הוא אכן חייל נאצי.
אולי תבקשי מכלובי להיות משטרת הפנטזיות?
אחר
לפני 16 שנים • 28 במאי 2008

Re: וזה בדיוק העניין כאן

אחר • 28 במאי 2008
amy כתב/ה:
אחר כתב/ה:
לא את ולא שום אדם בודד יכולים להחליט מי הוא חלק מהקהילה הזו ומי לא.
יש בקהילה הזו מגוון עצום של דעות וטוב שכך.
את יכולה במקרה הטוב לעשות את מה שאת עושה: לא לקרוא בלוג שלא נעים לך לקריאה.
אבל למחוק?


בוא ננסה להחזיר את הדיון לנושא השירשור: אם אני מבינה נכון, אתה אומר בעצם שמאחר והכלוב כרגע מהווה את מרכז הקהילה, האדם השולט בכלוב בעצם שולט בקהילה (על ידי שליטה במקום העיקרי בו חבריה יכולים להביע את עצמם). אתה אומר שאסור שהכלוב ישלט על ידי אדם אחד, מעבר לניהול הטכני, כיוון שאותו אדם גם קובע מה לגיטימי בקהילה ומה לא? מי חלק ממנה ומי לא? מי יוקע ומי יזכה לתשואות?

ולתחושתך, אסור שלאדם אחד יהיה את הכוח הזה.

בדיוק
בוודאי שלא לאדם שהוכיח בכל כך הרבה מקרים שיקול דעת מוטעה ומגמתי.
amy​(נשלטת)
לפני 16 שנים • 28 במאי 2008

Re: וזה בדיוק העניין כאן

amy​(נשלטת) • 28 במאי 2008
אחר כתב/ה:
amy כתב/ה:
אחר כתב/ה:
לא את ולא שום אדם בודד יכולים להחליט מי הוא חלק מהקהילה הזו ומי לא.
יש בקהילה הזו מגוון עצום של דעות וטוב שכך.
את יכולה במקרה הטוב לעשות את מה שאת עושה: לא לקרוא בלוג שלא נעים לך לקריאה.
אבל למחוק?


בוא ננסה להחזיר את הדיון לנושא השירשור: אם אני מבינה נכון, אתה אומר בעצם שמאחר והכלוב כרגע מהווה את מרכז הקהילה, האדם השולט בכלוב בעצם שולט בקהילה (על ידי שליטה במקום העיקרי בו חבריה יכולים להביע את עצמם). אתה אומר שאסור שהכלוב ישלט על ידי אדם אחד, מעבר לניהול הטכני, כיוון שאותו אדם גם קובע מה לגיטימי בקהילה ומה לא? מי חלק ממנה ומי לא? מי יוקע ומי יזכה לתשואות?

ולתחושתך, אסור שלאדם אחד יהיה את הכוח הזה.

בדיוק
בוודאי שלא לאדם שהוכיח בכל כך הרבה מקרים שיקול דעת מוטעה ומגמתי.



אחר, זה מחזיר אותנו לשאלה הקודמת והישירה ששאלתי אותך. דיפדפתי ולא ראיתי שענית לי, אבל יש מצב שפיספסתי- מה אם כלובי רוצה להמשיך ולהיות היחיד שמחליט? פרקטית- מה אתה מציע לעשות? לחייב אותו משפטית? לקרוא ל "חרם צרכנים"- לומר לאנשים שידירו רגליהם מכאן עד שכלובי יסכים לאיזה "וועד מנהלים"? כי מה שחסר לי בשירשור הזה הוא ההצעות הפרקטיות. או שאולי עצם השירשור הזה אמור להיות איום סמוי על כלובי, שידע שאנשים פה כועסים ועלולים לעשות משהו?...


אני מביאה את ההתכתבות הקודמת שלי ושלך בנושא:

amy כתב/ה:
אחר כתב/ה:
אני לא דיברתי כלל על אתר ללא ניהול, ההיפף הוא הנכון.
אני דיברתי על זה שהאתר חייב להתנהל לפי כללים ברורים ושקופים, לפי אמות מידה שנראות לאנשי הקהילה, ולא לפי דעתו הפרטית של כלובי.
אני מדבר דווקא על פורומים כן מנוהלים, לא על מצב שבו כלובי הוא גם המנהל של כל הפורומים.
אני מדבר על זה שהתודעה הקולקטיבית של אנשי הקהילה, היא שצריכה להכתיב את התנהלות האתר.
אי אפשר להתייחס לאתר קהילתי כאל אתר תוכן, בטח לא כשהוא כבר הפך למוקד קהילתי חשוב כל כך.
אתר קהילתי שייך מבחינת תכניו לקהילה, לא לאיש אחד בתוכה.


ואם כלובי לא מעוניין בפורומים מנוהלים? זו הרי לא הפעם הראשונה שהנושא עולה, וכלובי מודע היטב לאפשרות זו.
תכל'ס, מה אתה מציע לעשות, אם כלובי לא מעוניין? לחייב אותו משפטית?

"כללים ברורים ושקופים"- מה אתה מציע? שיצביעו על התקנון? שיערכו ועידות וישיבות על מה צריך להיות אופיו? ואפילו אז, עדיין מישהו יצטרך לפרש את הכללים בכל מקרה לגופו. מי יעשה זאת? נציגים שאנחנו נבחר?