מייקל ג'קסון(לא בעסק) |
לפני 17 שנים •
14 באפר׳ 2007
Re: שובניזם זה סקסי?
לפני 17 שנים •
14 באפר׳ 2007
מייקל ג'קסון(לא בעסק) • 14 באפר׳ 2007
Magdalena כתב/ה: Vice Squad כתב בבלוג, (מתוך הגותו של ניטשה):
"על שחרור האשה - למה אין פילוסופיות ומדעניות האם נשים מסוגלות בכלל להיות הוגנות / אמינות? מאחר והן מחונכות לאהוב או מתרגלות לאהוב, הן מיד מחליטות להיות "בעד" או "נגד" דבר מסויים. ואז קשה ביותר אם לא בלתי אפשרי לשנות את דעתן כמו כלב הנועל את הלסת על טרף. בגלל זה נשים פחות מתענינות במטרות נעלות / רעיונות - יותר באנשים. אם הן מתענינות ברעיון מסויים הן מיד הופכות לקיצוניות ואז "מלכלכות" אותו. לכן קיימת סכנה בקשר לאפשרות של עיסוק של נשים בפוליטיקה או בסוגים שונים של מדע. מה יותר נדיר מאשה שבאמת מתענינת במדע? הטובות שבהן מזלזלות בסתר בכל דבר שקשור למדע כאילו הן מעליו." אני אומרת: "שובניזם שמתוקף בפילוסופיה זהו לא מראה מלבב.. א. ניטשה היה אדם בודד, חולני וצמא לאהבת אישה. מי יודע כיצד היתה נראית תרבות המערב, אילו ההוגים שלה היו מזיינים קצת יותר.. ב. לגבי נשים ופילוסופיה.. קשה לגברים לקבל את העובדה שנשים מסוגלות גם להביא חיים לעולם וגם להיות מבריקות.. כי קבלת העובדה הזו תראה כמה הבריאה אינה הוגנת , כלפיהם.. ולכן מאז ומעולם, מנסים הם להגביל את חרותן של הנשים.. ג. תזכור לך את זה וייס סקווד, אנחנו אוהבות את זה רק בסקס. מה אומרים/ות אתם/ן? מ. מגדלנה. באהבה את הטבע לא תשני .נכון גברים טיפשים במובן שהם יהרגו בישביל האגו ונשים לא.גברים אלימים פראים לא היגיינים ילדותיים ,בכול זה אתן עולות עליינו. אבבבבבבבל גדול מאוד אז למה פיתחנו את כול העולם בימיוחד שמאה שנה אתן חופשיות? כי באופי של הגבר יש את ההיתלהבות הילדותית והתעוזה שאין באשה החולמת בעקיץ. נכון אתן יודעות לשמר מה שקיים וגם לשפר.נכון בתפקידי ניהול אתן תותחיות ,אך אתן לא יוצרות כלום.מה לעשות כול המוסקאים הגדולים זה גברים זו עובדה קיימת.וכמה שאתן משתלבות העיקר לא משתנה כי אתן ניכנסות לתפקידים וממשיכות להשלט על ידי גברים. מה עובד אצל הגבר האופי של הילדותי הקטן שרוצה להמציא אוטו יותר מהיר יותר חסכוני. שחושב איך להמציא מערכת סטריאו יותר טובה וכו'.את האשה זה לא מעניין כול התחומים האלה אין לה את המרץ שיש לגבר ואת האנדרנלין שלהשקיע במשהו זה לא יעזור זה הטבע שלנו. אני היום מגיע לסאונד מטורף בבית שלי ,זה מעניין מישהי פה ? לא.בישביל שיהיה שיויון אתן חייבות לאהוב הכול וליצור ולא לשבת כמו בוק שרק מהנדסים ממין זכר יבנו את העולם. אצלי היה בחדר לימוד 79 בנים וכמה בנות ? 2.זה בלימודי הנדסה.כך שהשובינזם כנראה ימשך לנצח ואנחנו נמשיך לעשות את כול מיקצועות הבנייה והפיתוח ואתן כמו בוק תהיו מנהלות וזהו. |
|
Lin l |
לפני 17 שנים •
14 באפר׳ 2007
לפני 17 שנים •
14 באפר׳ 2007
Lin l • 14 באפר׳ 2007
ציטוט: כי באופי של הגבר יש את ההיתלהבות הילדותית והתעוזה שאין באשה החולמת בעקיץ.
אכן, החלומות שלנו מאוד עקיצים |
|
המלכה ננה NNA |
לפני 17 שנים •
15 באפר׳ 2007
מתחננת
לפני 17 שנים •
15 באפר׳ 2007
המלכה ננה NNA • 15 באפר׳ 2007
די פליז שמישהו יקח אותו מכאן
הוא כל כך טיפש שאני לא נרדמת בגלל זה בלילה |
|
Tame |
לפני 17 שנים •
15 באפר׳ 2007
לא חשבתי שאני אעשה את זה, אבל...
לפני 17 שנים •
15 באפר׳ 2007
Tame • 15 באפר׳ 2007
העלתו של הפוסט מהאוב גרמה לי לרצות מאוד לשתף.
הנה קטע שכתבתי לפני בערך שנה, לא הרבה אחרי שפוסט זה נכתב לראשונה. בעיקרון הקטע (חלק ממקבץ קטן של קטעים שכתבתי באותה תקופה) מיועד להיקרא בהקשרים פילוסופיים, מעין סוג של הד לניטשה שבהשראתו כתבתי (וחלק מהדברים מרמזים לקטעים שהוא כתב). אני כבר צופה מראש שהקטע יקבל ביקורת שלילית, אני כבר מצהיר שאני לא מפרסם אותו כדי ליצור מריבה אלא כמו שאמרתי קודם - מתוך רצון לשתף ואולי קצת לסגור מעגל. אז הנה זה: לילה אחד ניגש אלי הילד, אותו זאטוט זב חוטם, אך עתה היה כולו בכי ותרעומת. הבטתי בו ואמרתי "לא תמצא את מבוקשך אצלי, נוטה חסד אני וחוסך רחמי". לרגע שקט הוא ובחן אותי במבטו, ואז דיבר: "אין ברשותי אף צעצוע, חברי ישחקו הם בלי הרף ואילו אני ריקם יושב במגרש החול". בשומעי זו הפניתי את גבי אליו והמשכתי בדרכי, משום שיקר לי זמני מכדי לכלותו על מחפשי הרחמים או מחפשי הצעצועים. ואילו את הבטחת חסדי קיימתי לאחר מספר צעדים בצועקי אליו "משחק תבנית עילאית הוא. מי שחפצה נפשו לשחק, אל נא ישב על ידיו!". ואז בהולכי בדרך מצאתני רוחי וכך אמרה לי: "נמצאת האישה כבת כלאיים, לא רק צעצוע או גביע יוקרה, כי אם גם אנושית כמות הגבר בדיוק. ונמצא אם כן שמהותה של האישה כפולה ממהותו של הגבר. שנים רבות ניסו הגברים בקנאתם להפחית ממהותה של האישה ולהשוותה חזרה אליהם. אך בתאוותם קטנו ובחרו לשמר בה רק את הצעצוע ואת האנושיות ניסו לטשטש. והלא דרך זו בטוחה היא יותר? דרך פחדנים היא על פי כן ומעולם לא הייתה האישה, באהבתה, מעווה את פניה, אלא בפני הפחדן! עליהן מוטלת המשימה החשובה מכל, מטפלות הן באש חייו של הגזע, הרצון לעוצמה. הו באיזו קלות תלבה אישה את הגחלת הקטנה לכדי להבה שורפת. אין אוייב לה גדול ממיימי הפחד הקפואים." וכי מה אוכל לומר לאותן בנות כלאיים, לא אפנה אליהן משום שבעשותי כן אכשילני את עצמי. יולדות הן ויוצרות מטבען, ואילו אנושיותן המוכה, הנזעמת, הרוגשת הולידה גם מפלצת. תולדה זו, יצור מעוות המשחר לטרף ליחשה באוזניהן ומילותיה כרעל העכשובים. פיתוי הייתה לאותן מפתות בראשיתה ואלו גידלוה והניקוה והתענגו על גדילתה. אך כשם שגדלה כך גדלה תפלצותה וזרועותיה הנחשיות נשלחו אל כל עבר - לחנוק. וזהו דברה של המפלצת: "הניחו לי ולא רק שאשחררכן מעולו של הגבר, אלא גם אגדילכן ממנו, אהפוך את היוצרות, המשועבדות יהפכו למשעבדות". אך בשומעי את מילותיה דבריה האמיתיים נגלו לאוזני: "מעולה של נשיות אשחררכן ומחולשותיה, אעשכן כמות הגבר ואף גרועות יותר, שולט הוא הפחות ביותר." וכעת זרועותיה המפלצתיות כרוכות סביב צלעותיהן העדינות ולוחצות ומועכות הן עד בלי די. מקטינות הן בכך את תוככי האישה, את חללה המקבל, הפורה. וכי מגרונן תישמע כעת רק נהימה חלושה משום שבהימנעותן מלקבל לא תוכלנה גם להוסיף דבר לאויר העולם. וכך דברי נופלים עליהן מבלי לחלחל ואף אם תרצינה לקבלם לא תוכלנה ורק הנהימה החלושה, שירת המפלצת, תישמע מגרונן. ואילו עלי להיות אמיתי לדברי, וכי אם רוצה אני להגיע אל ליבה של האישה חייב אני לכבוש את פחדי. אם כן אדבר אליכן וזה לי לומר: "היו נא לי אתן הגיבורות החדשות!". |
|