אנהבל B(לא בעסק) |
לפני 18 שנים •
11 ביוני 2006
סתם הערה
לפני 18 שנים •
11 ביוני 2006
אנהבל B(לא בעסק) • 11 ביוני 2006
מחישוב פשוט, במהלך 3 השנים בו הכלוב קיים נרשמו עד כה 680 ניקים המכילים את הכינוי "נשלטת" בתוכם.
בואו נשמיט את העובדה שחלקם ניקים כפולים וחלק מהניקים כבר לא בשימוש. זה אומר שכל יומיים נרשמת סאבית לאתר.. לפעמים יותר לפעמים פחות.. ככה שלא כל כך קשה לעקוב אחרי סאביות שמתחברות אז הטענה שיש המון נרשמים לכלוב לא תקיפה. |
|
זאלופון(שולט) |
לפני 18 שנים •
11 ביוני 2006
לפני 18 שנים •
11 ביוני 2006
זאלופון(שולט) • 11 ביוני 2006
דעתי דומה לדעתם של רפאל ומיוחדת. חיכיתי שהם יביעו אותה כי לא היה לי כוח לנסח בעצמי
באופן כללי, אם מחפשים אנשים שישמחו להשיב לשאלות של חדשות, או חדשים (או ותיקות או ותיקים, אם בא להם), לייעץ מנסיונם ולהסביר דברים לא ברורים - אשמח להתנדב ואתם יכולים לתת את הניק שלי ככתובת לכל מי שמעוניין/ת. אבל בעשותי כן, אני אייצג את עצמי ואת דעותיי בלבד, לא את הקהילה (כי אין שום דיעה שמייצגת נאמנה את הקהילה או את מה ש"נכון" בבדסמ) ולא אמת קהילתית כלשהי. אני לא אהיה "חונך" וגם לא "מלווה" אלא סתם בן אדם עם נסיון בעולם הזה וזווית ראיה מסוימת עליו ועל המתרחש בו, שמביע את דעתו אם שואלים אותו. אולי זה נראה כמו הבדל סמנטי, אך בעיניי יש לכך משמעות רבה. |
|
רפאל |
לפני 18 שנים •
11 ביוני 2006
לפני 18 שנים •
11 ביוני 2006
רפאל • 11 ביוני 2006
huan כתב/ה: סאביות נפגעות
סאביות נפגעות כי הן לא מכירות את העולם הזה יש להם פנטזיות אך הן אינם מחוברות למצאיות ויש דומים שינצלו בדיוק את חוסר הידעה שלהם כדי לבצע בהם את זממם. 1. הסאבית הממוצעת אינה מחוברת למציאות כשהיא מגיעה לכאן? אני חושב שאתה צריך לתת יותר קרדיט לסאבית הממוצעת. ואני גם חושב שאתה פשוט טועה. 2. הכלוב הוא מקומם של אנשים מרושעים שאורבים להזדמנויות לנצל סאביות ולבצע בהן את זממם? - אני חושב שלא. ואני חושב שהצורה שבה אתה מציג את הדברים היא פשוט חסרת פרופורציה. אין כאן יותר אנשים מרושעים מאשר תמצא בקופידון, בית קפה, במועדון, סתם ברחוב, או באוניברסיטה. ואם באוניברסיטה לא עושים לסוטדנטיות צעירות כנס המסביר שעליהן להיזהר מאנסים וגברים מסוכנים, אז גם כאן אינני חושב שיש בכך צורך. (אונס אינו סוגיה בדס"מית.) huan כתב/ה: לפי הפילוספיה שלך גם חינוך מיני הוא מיותר לחלוטין וגם זהירות בדרכים כי אחרי הכל אנשים בטוח יודעים איך באים ילדים לעולם ושיש מחלות מין ושלהיכנס במכונית נוסעת זה רעיון רע.....
אינני מכיר מורה נהיגה שאומר לתלמידיו "להיכנס במכונית נוסעת זה רעיון רע". זה בדיוק סוג הדברים שמורה נהיגה אינו מלמד ובשבילהם לא צריכים מורה נהיגה. מה שמורה נהיגה מלמד זה טכניקה, למשל. אז אם אתה כותב מאמר על האיזורים שבגוף האדם שמסוכן להצליף בהם, או כיצד להשתמש במחטים - אני מבין שיש רבים שהדבר יוכל להיות להם לתועלת. במיוחד לחדשים. אבל להסביר באופן אישי לכל סאבית שמגיעה לכאן שלא כדאי לה להיאנס, ושתדע שיש הבדל בין התעללות שבאה בכפיה לבין בדס"מ שבא בהסכמה? כאילו באמת צריך להסביר את זה בדרך רשמית? הסאבית הסבירה, שעברה את גיל 18, אינה יודעת מתי אונסים אותה ואת ההבדל שבין כפיה לבין הסכמה? יש אדם שהבנת הדברים האלו אינה טבועה בו, ואפילו שאינו יודע את ה"פילוסופיה" הזו? כמה אנשים אתה מכיר שנכנסו לאלפוני, קראו את המאמר "מה בין סאדו-מזוכיזם והתעללות", ועולמם הזדעזע מן התגלית שסאדומזוכיזם והתעללות אינם הינו הך? אז כן - מובן כי ישנם גם מצבים אחרים. ולפעמים דברים מסתבכים, ואינם פשוטים כפי שהם נראים על הנייר. אבל מצבים אלו הם בדיוק יוצא הדופן שאי-אפשר לפתור באמצעות קריאה במאמר, או ע"י הודעה מהסוג "ברוכה הבאה לכלוב, תעשי חיים, אבל אל תשכחי מה בין סאדו-מזוכיזם והתעללות", או בדרך רשמית מסוג אחר. יש פה אנשים טובים. אנשים שיודעים להקשיב. אנשים שיודעים לתמוך. ואנשים שיודעים לתת משענת כשצריך. זה הרבה. לרוב זה גם פועל. ואני בספק אם צריך יותר מזה או שאפשר יותר מזה. |
|
huan |
לפני 18 שנים •
11 ביוני 2006
לפני 18 שנים •
11 ביוני 2006
huan • 11 ביוני 2006
1.התכוונתי שהפנטזיות לא תמיד מחוברות למציאות לא הסאביות (אין דבר פשוט יותר מלסלף את דבריו של אדם)
2.להשוות את הכלוב לאוניברסיטה ברמת הסיכון הכרוחה בו זה בערך כמו להשוות סקס וונילי לבדסמי...אז נכון שגם בסקס וונילי אפשר להיפגע אבל בסקס בדסמי אפשר להרוג ולגרום לנזק פיזי בלתי הפיך. מורה לנהיגה לא מלמד את הדברים האלא רק ביגלל שההורים שלך וביסודי הסבירו לך שזה רעיון רע ואיך אתה יכול להימנע ממנו (חציית כביש באור ירוק,אלכסון הוא אסון וכל הדברים האלא). בדסמ בשביל רוב האנשים שנכנסים לפה לראשונה הוא תחום לא מוכר אשר הם צריכים ללמוד לבד את הסכנות הגלומות בו או שצריך ללמד אותם את זה בדיוק כמו שהמורה יוחבת עשתה בכיתה א עם איך לעבור כביש. וכן את כל הדברים האלא צריך להסביר באופן רשמי ומומלץ אישי....או שאת כל שירשורים על הסאביות הנפגעות שחושבות שלקשור אותם בחוף הים זה בדסמ ולגיטימי לחלוטין אני המצאתי. ועל כמה מקרים כאלא אנחנו לא שומעים?...אני מניח שדי הרבה...אך גם עם לא כך הדבר מספיק 2-3 מקרים כאלא כדי המאמץ יהיה מוצדק. |
|
רפאל |
לפני 18 שנים •
11 ביוני 2006
לפני 18 שנים •
11 ביוני 2006
רפאל • 11 ביוני 2006
huan כתב/ה: להשוות את הכלוב לאוניברסיטה ברמת הסיכון הכרוחה בו זה בערך כמו להשוות סקס וונילי לבדסמי...אז נכון שגם בסקס וונילי אפשר להיפגע אבל בסקס בדסמי אפשר להרוג ולגרום לנזק פיזי בלתי הפיך.
אם ישנה סכנה מיוחדת בבדס"מ, הרי שהיא קשורה בעניינים טכניים. איך להצליף, איך לחנוק, איך להשתמש במחטים, וכדומה. בדס"מ אינו מועד לאונס יותר מאשר סקס ונילי. סאבית חדשה אינה מועדת לפגוש אנס יותר מאשר סטודנטית באוניברסיטה. אם היית מבקש להנחיל ידע טכני - אז ניחא. אבל אתה מבקש להזהיר מאונס וללמד את ההבדל שבין הסכמה לכפיה. ובעניין הזה אין הבדל עקרוני בין סקס ונילי לבין סקס בדס"מי, או בין סאבית לבין סטודנטית באוניברסיטה. אונס אינו סוגיה בדס"מית. ואם זה לא ברור אני ממליץ על המאמר החשוב "מה בין סאדו-מזוכיזם והתעללות". ובלשון אחר: אי-אפשר להסביר לכולם שבדס"מ ואונס אינם הינו הך, ובאותה הנשימה להסביר שכאן עלינו להזהיר מפני האונס יותר מאשר במקומות אחרים. זה לא קוהרנטי. וזו תפיסת עולם שמביסה את עצמה. |
|
huan |
לפני 18 שנים •
11 ביוני 2006
לפני 18 שנים •
11 ביוני 2006
huan • 11 ביוני 2006
הסכנה בבדסמ לא קשורה רק בעניינים טכניים....אנשים שרק מגיעים לבדסמ לא תמיד יודעים את הכללים וחושבים שהכל מותר ואין חוקים.הם לא יודעים שמותר להגיד לא,יש כאלא שלא מודעות למילת ביטחון,יש כאלא שלחכות למישהו ערומה על 4 בדירה עם התחת לדלת בפגישה ראשונה למרות שזה דבר מצויין בתור פנטזייה מאוד מסוכן במציאות!
צריך לההסביר את הדברים האלא לחדשים בנוסף כמובן לעניינים הטכניים. בנוסף לזה לא הכל מתחיל ונגמר בהסברה מדובר גם באדם שיכול לענות על שאלות שעולות ואין למי להפנות אותן (ולא לא כל אחד יכול לשאול את זה בפורום מסיבות כאלה ואחרות..לא כל אחד יכול למצוא לעצמו אדם חכם בכוחות עצמו היכול לענות על שאלות אלה ולפנות אליו) |
|
צ'יטה(שולט) |
לפני 18 שנים •
12 ביוני 2006
לפני 18 שנים •
12 ביוני 2006
צ'יטה(שולט) • 12 ביוני 2006
שוב אני קורא שירשור, של יוזמה שהיא ברוכה לדעתי, ושוב, אני מוצא, שמנסים לסרס אותו בטענות של טעויות טכניות. תמוה בעיני.
רפאל: תשמע, אני מתרשם ממך כאיש מאד חכם ומתנסח ברהיטות. ואיזה שירשור קודם שנתקלתי בתגובה שלך, גרם לי ללכת לקרוא קצת בבלוג שלך, וללמוד מעט עליך. מוזרות לי תגובותיך, בלשון המעטה. אתה לא מסכים שיש משהו בבדסם, שהוא שונה במהות מלימוד נהיגה ? אתה לא מסכים שבסצינה הבדסמית, יש כח מסויים רב לדום על שיפחתו, מעצם אפיון היחסים, שהוא בגדר מסוכן ? אפילו אם אותו דום ניחן בנשמה טהורה, כמו רבים וטובים כאן באתר. בבסיס טענתי פה אליך, ולדעתי בבסיס הטעות שלך, לדעתי כמובן, הוא שאין לעשות עניין מהכוח הזה שיש לאותו דום שמה. אז זהו שלדעתי חייבים לעשות מזה עניין. לא מפאת צרות המוחין של אותן סאביות חדשות, לא עלינו, וגם לא מפאת תמימותן הגרוטסקית. לו רק מפאת העובדה שיש שם יחסי כח לא שיוויוניים, שעשויים, במקרים טובים במיוחד, להיות לא שיוויוניים במידה רבה ביותר. ואתה אולי תטען, שאתה סומך על אותה סאבית שתפעיל שיקול דעת שמה. ותשובתי: מתי בדיוק ? בסאב ספייס ? שם תפעיל שיקול דעת ? היא תדע כמובן, מקריאה יסודית ומעמיקה באלפוני, שבו נתקלתי, רק כשנה אחרי שנכנסתי לאתר, ואני הרי קורא כפייתי, וגם לא מייצג, ובטח שלא מתיימר לייצג סאביות נאנסות, לא עלינו. מיוחדת: אני לא מכיר אותך באמת, מעבר לריפרוף בבלוג, ותגובות שלך פה ושם. אבל באמת, בשיא הרצינות, אני לא חושב שאת מקרה מייצג בכלל בכלל. ואין בזאת כדי להיות בעיקר טענותי כנגד תגובתך. אבל ברצינות, מעט מאד מהחדשים באתר, נכנסים לקרוא באלפוני. ממש ממש מעט. אני מדבר מידיעה של העובדות, ממש. זאולופון: אתה אנטי התארגנותי בעליל, עוד משחר הכרותינו הווירטואלית בשירשורים פה. אבל נו ברצינות, זה שאתה מדריך סאבית, ואפילו מתנדב לכך, וזה ראוי מאד לדעתי. האם אתה נדרש להדריך אותה להיות בדיוק כמוך ? גבר שבגברים, דום חזק המתנסח ברהיטות ? לא ידידי, אתה יכול ללוות אותה, להיות מה שהיא תגדל להיות, לכוון בעצות, וחלילה לא להפכה לגבר שולט, לא עלינו. משום מה אני משוכנע לחלוטין, שכל סאבית שתיוועץ בך, תמצא בך כר פורה לשאלות רבות, שעולות פה, ובצדק, על ניואנסים לא ברורים כלל, גם לא מקריאת השירשור שים פתחה באלפוני בחן כה רב. ולכולם, תקשיבו רגע. יש הרבה ייחוד, בקשרי אינטרנט, ואנשים מגיעים לפה פעמים רבות מאתרים אחרים, שעוסקים בתחום הוונילי של החיים. ולא שאין בו טעם, בווניל, אלא שהוא חיוור, לעומת עושר החוויות המוצע בעולם המקסים הזה שלנו. ולצד אותו עושר חוויתי, טמונות סכנות מסוימות, שאינן נהירות כלל, לאדם חדש בתחום. גם אם הוא איש חושב ועוצמתי. אנשים חדשים רבים מאד לא מגיעים לאלפוני. עובדה. אין אני טוען שבאותו מסר ברוכים הבאים שכל אחד לדעתי אמור לקבל בהכנסו לאתר. יהיה כתוב באותיות נוטפות דם, זהירות אונס, ושים לב חבר חדש תמים וטיפש שכמוך, הולכים לבצע בך מעשה סדום, ואתה אפילו לא תוכל להתנגד, כי תהייה בסאב ספייס, על ידי דום מרושע, שכל מניעיו, לגרום לך אישפוז פסיאטרי ממושך בכפייה ככל היותר. אפשר פשוט לכתוב לאותו חדש, מכתב ברוך הבא, שברור שיחמם את ליבו, כי בטח זו תהייה ים שתסגנן אותו, ובו הפנייה לחומר קריאה חשוב, והסבר קצר על המיוחדות בעולם הזה, שזה מה שמבדיל אותו, מהעולם החיוור הזה, שיש נטייה לקרוא לו וונילי, לא עלינו. מה רע בזה ? לא מבין למה אתם יוצאים נגד זה בכלל ? |
|
עינבר |
לפני 18 שנים •
12 ביוני 2006
לפני 18 שנים •
12 ביוני 2006
עינבר • 12 ביוני 2006
1. חואן כל הכבוד על היוזמה, יש בה המון כוונות טובות.
2. חונכות היא מאוד פטרונית כלפי סאביות. 3. חונכות היא גם פתח לסכנות (מה אם החונך/ת יפגעו, ינצלו או יטעו?) 4. האם לא האדון שלא יודע מה הוא עושה, הוא זה שזקוק לחונכות? 5. אני יותר בעד הרעיון של זאלופון: להקים מאגר של יועצים שניתן לפנות אליהם בשאלות ולתת עליו מידע לכל מי שמצטרף לקהילה, בברכת שלום. 6. אני חושבת שחשוב לאפיין קודם כל את הדינימיקה שבה סאביות נפגעות, לפני שרצים לעזור לכל הסאביות בעולם. מי שקוראת הרבה ומתנסה מעט, לאט לאט ובזהירות - לא דקוקה לחומכות. להערכתי יותר מחמישים % אינן נפגעות באופן שדורש התערבות של הסביבה. מי שתתמיד בהקפדה על כללי זהירות שכתובים יפה במאמר, תמנע מסיכון רב: http://www.thecage.co.il/magazine,475.html בקשר של התעללות, הסאביות נוטות להקשיב לאדון שלהן ולא לסביבה ולעצמן סאביות שהאדון שלהם הוא ההתנסות הראשונה או הראשונה אחרי תסכול ארוך. 7. לא נוכל להציל את כולן וזה גם לא אחריותינו, רק לשפר את הסיכויים שלהן. |
|
צ'יטה(שולט) |
לפני 18 שנים •
12 ביוני 2006
לעינבר
לפני 18 שנים •
12 ביוני 2006
צ'יטה(שולט) • 12 ביוני 2006
לא כל כך אהבתי חלק ממה שכתבת, אבל זה לא חדש לנו.
לדעתי, הגישה שלך, שחונך עלול לנצל את מצבו כחונך פטרוני, היא זו שמקימה לנו תגובות כמו של רפאל, כן עלינו. הגישה הזו, מניחה בתור בסיס, נקודת מוצא שלילית, ולכן בטעות יסודה. חונך = פטרוניות ? למה להסתכל על זה ככה בכלל ? למה לא להסתכל על זה בדיוק כמו חונך בבית ספר, מכיתה גבוהה יותר, או כן עלינו מדריך בצופים. |
|
עינבר |
לפני 18 שנים •
12 ביוני 2006
Re: לעינבר
לפני 18 שנים •
12 ביוני 2006
עינבר • 12 ביוני 2006
צ'יטה כתב/ה: לא כל כך אהבתי חלק ממה שכתבת, אבל זה לא חדש לנו.
לדעתי, הגישה שלך, שחונך עלול לנצל את מצבו כחונך פטרוני, היא זו שמקימה לנו תגובות כמו של רפאל, כן עלינו. הגישה הזו, מניחה בתור בסיס, נקודת מוצא שלילית, ולכן בטעות יסודה. חונך = פטרוניות ? למה להסתכל על זה ככה בכלל ? למה לא להסתכל על זה בדיוק כמו חונך בבית ספר, מכיתה גבוהה יותר, או כן עלינו מדריך בצופים. בואו נזכור את הדפוס של האדון האחרון שהתפרסם כאן, הוא היה עוזר סדרתי לסאביות ובתמורה הסתפק בסשן או זיון בלי קנדום. חונך הוא פטרוני, כי הוא מניח שמי שחדש זקוק להדרכה ממך, למה אדם בוגר לא יכול ללמד את עצמו? כמובן שגם חונכות בבי"ס והדרכה בצופים הם דוגמאות לפטרונית, ההבדל הוא שמי שבא לכאן אמור להיות בוגר בנפשו. חונכות אישית היא יצירת תלות בין החונך לחונכת ועל כן היא מסוכנת. יעוץ אומר העברת ידע בין בעלי ניסיון למי שבתהליך למידה ראשוני. סאבית צריכה ללמוד לסמוך על עצמה, זה הדרך היחידה שהיא לא תיפגע. כל אדם צריל לסמוך על עצמו וזה הדבר היחיד שאנחנו צריכים לעזור בו. |
|