סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

חינוך מחדש

סאנדיי​(נשלטת)
לפני 17 שנים • 17 בדצמ׳ 2006
סאנדיי​(נשלטת) • 17 בדצמ׳ 2006
אמבר כתב/ה:
וגם כי אני וזאלופון דיברנו על אונס. ורק נשים יכולות להיאנס.


רגע, אז אשה שהסכימה אבל לא באמת התכוונה לזה אלא רק נכנעה להבניות חברתיות ורצונה לרצות את מי שאיתה, וזה (או זו? או שנשים לא אונסות כמו שגברים לא נאנסים?) שאיתה במקום לשאול אותה כל חמש דקות אם היא בטוחה שהיא מסכימה, ובנוסף גם להיות קשוב לשפת הגוף ולהתנהגות שלה כדי להיות בטוח שההסכמה שלה היא באמת באמת אמיתית, קיבל את ההסכמה שלה כפשוטה וחדר אליה, אבל רק לתחת ולא לכוס - אז גם היא מחוץ לגבולות הדיון?

רק כדי שאני אבין על מה מדברים.
פלג​(נשלטת){ע_מ}
לפני 17 שנים • 17 בדצמ׳ 2006
פלג​(נשלטת){ע_מ} • 17 בדצמ׳ 2006
אני באמת אשמח אם תעבירו את כל שרשור האונס הלא רלוונטי הזה לשרשור נפרד.
התנגדות בסשן (לפחות שלי) אינה מעידה על אונס.
האדון שלי מעולם לא אנס אותי, מעולם לא היתה תחושה של אונס ולא, אין לי פנטזיות אונס.
neda
לפני 17 שנים • 17 בדצמ׳ 2006
neda • 17 בדצמ׳ 2006
לא ממש הבנתי את השאלה שלך.
אני אנסה לענות על מה שנראה לי ששאלת (אם הבנתי את שאלתך נכון).
אונס- מדובר באיבר המין הנשי בלבד, וזו הסיבה למה רק נשים יכולות להיאנס.
מעשה סדום- מדובר בהחדרה לפה או לפי הטבעת. קרי, גם נשים וגם גברים.

אבל מה חשובה לך ההבחנה בין תחת לכוס? לכל פעולה דרושה הסכמה.

זה לא שצריך לשאול כל חמש דקות וחבל שהתייחסת לזה בגיחוך, אבל כן צריך לוודא שכשמגיעים לגבול או פעולה שיודעים או חושדים שאישה אינה מעוניינת בה לעצור ולבדוק.
וכן זה רלבנטי גם לגבר.
סוטה פטל
לפני 17 שנים • 17 בדצמ׳ 2006
סוטה פטל • 17 בדצמ׳ 2006
peleg כתב/ה:
אני באמת אשמח אם תעבירו את כל שרשור האונס הלא רלוונטי הזה לשרשור נפרד.
התנגדות בסשן (לפחות שלי) אינה מעידה על אונס.
האדון שלי מעולם לא אנס אותי, מעולם לא היתה תחושה של אונס ולא, אין לי פנטזיות אונס.


עד שלא תודי שהאדון שלך אנס אותך , ושכל רגע ורגע יש לך תחושת אונס , ושכל הזמן
בלי יוצא מהכלל את מפנטזת על אונס , לא יעזבו את השרשור שלך , ולא יתיחסו אלייך ,
אלא לכל בנות ישראל .
ככה זה, אונסים אותך להודות .
ויפה שעה אחת קודם .


בז
סאנדיי​(נשלטת)
לפני 17 שנים • 17 בדצמ׳ 2006
סאנדיי​(נשלטת) • 17 בדצמ׳ 2006
אמבר כתב/ה:
לא ממש הבנתי את השאלה שלך.
אני אנסה לענות על מה שנראה לי ששאלת (אם הבנתי את שאלתך נכון).
אונס- מדובר באיבר המין הנשי בלבד, וזו הסיבה למה רק נשים יכולות להיאנס.
מעשה סדום- מדובר בהחדרה לפה או לפי הטבעת. קרי, גם נשים וגם גברים.

אבל מה חשובה לך ההבחנה בין תחת לכוס? לכל פעולה דרושה הסכמה.

זה לא שצריך לשאול כל חמש דקות וחבל שהתייחסת לזה בגיחוך, אבל כן צריך לוודא שכשמגיעים לגבול או פעולה שיודעים או חושדים שאישה אינה מעוניינת בה לעצור ולבדוק.
וכן זה רלבנטי גם לגבר.


לא לי היא חשובה. את זו שחוזרת עליה שוב ושוב, ובשמה מדירה את שאלת הסכמתם של גברים מהדיון.
השאלה היתה רטורית, כמו גם ההגחכה.
דובדבן
לפני 17 שנים • 17 בדצמ׳ 2006

Re: חינוך מחדש

דובדבן • 17 בדצמ׳ 2006
peleg כתב/ה:
כמו פעם, בהתחלה. 'לקקי' אתה אומר לי ודוחף מיד את הראש שלי לתוך התחת שלך. המון המון זמן.
כל כמה זמן עוצר, מושך את הראש שלי אחורה ונותן סטירה
'עם כל הלשון!'
'נקי לי את התחת'
'הרי בשביל זה את כאן'
וליקקתי המון.
כמו פעם. עד שהרגשתי שנתפסה לי הלשון.

אחר כך, אחרי המקלחת הרותחת שעשיתי
ניקיתי טוב טוב את השיער, את הפנים ויצאתי רטובה אל החום של המזגן
נתת לי כמה דקות להתארגן ושוב קברת אותי מתחתיך.
וליקקתי בעדינות הפעם, נזהרת לא לגעת עם כל הפנים, רק עם הלשון
וכשקלטת את זה משכת את הראש שלי אחורה במשיכת שיער וירקת על כל הפנים שלי
'עכשיו יהיה לך יותר קל להמשיך' אמרת וכל הפה שלי היה עסוק בללקק לך את התחת.
כל הפנים שלי היו מלאות ברוק שלך, בריח שלך, בתחת שלך...
כמו פעם.

בסוף העמדת על הברכיים על הספה, כך שנשענתי קדימה וזיינת לי את התחת
נורא כאב
וכשניסיתי לשלוח יד אחורה לבלום אותך
ננעצת בי בבת אחת
'את חור. חור לא שולח ידיים אחורה. חור לא מתנגד ולא מבכיין. חור שותק ומקבל את מה שעושים לו'
אני חור.


איכס.
venus in our blood​(שולטת)
לפני 17 שנים • 18 בדצמ׳ 2006

התמסרות.

venus in our blood​(שולטת) • 18 בדצמ׳ 2006
פלג, שוב תודה לך.

את בהחלט מצליחה לעורר המון תחושות במגוון של אנשים, וזה לכשעצמו יפה.

מה שהכי יפה בעיניי, הן רמות ההתמסרות העמוקות שאת מגיעה אליהן.

ההתעסקות סביב נושאים משניים , בכל פעם שאת מעלה את סיפורך, כנראה נועדו עבור אחרים- אלו שלא מסוגלים\ רוצים\ יכולים לראות את עצמם בתוך עומק כזה של התמסרות.

ושוב, תודה לך.

אותי הצלחת לרגש.
איימי_​(נשלטת)
לפני 17 שנים • 18 בדצמ׳ 2006

Re: התמסרות.

איימי_​(נשלטת) • 18 בדצמ׳ 2006
נוגה כתב/ה:
ההתעסקות סביב נושאים משניים , בכל פעם שאת מעלה את סיפורך, כנראה נועדו עבור אחרים- אלו שלא מסוגלים\ רוצים\ יכולים לראות את עצמם בתוך עומק כזה של התמסרות.



עם כל הכבוד, נוגה, לא חושבת שיש קשר בין השניים. גם אותי פלג ריגשה, וגם אני מסוגלת/ יכולה/ רוצה לראות עצמי בתוך עומק כזה של התמסרות, ואף על פי כן עלו בי שאלות נוספות. משניות? אולי לך.
זאלופון​(שולט)
לפני 17 שנים • 18 בדצמ׳ 2006
זאלופון​(שולט) • 18 בדצמ׳ 2006
נוגה כתב/ה:

ההתעסקות סביב נושאים משניים , בכל פעם שאת מעלה את סיפורך, כנראה נועדו עבור אחרים- אלו שלא מסוגלים\ רוצים\ יכולים לראות את עצמם בתוך עומק כזה של התמסרות.


איזה עומק התמסרות? רימינג ואנאלי. been there done that. תתמקדי בתוכן, לא בניסוח.



איך נקראה לך התגובה שלי? צורמת? מזלזלת בבדסמ של מישהו אחר ואולי גם באינטליגנציה של אחרים ובלגיטימיות של הפירוש שלהם לטקסט שקראו? קראי את החלק שציטטתי מתגובתך ואמרי לי אם את רואה הבדל עקרוני בינו לבין הדברים הבוטים במתכוון שלי.
זו הסיבה שכיניתי, בשרשור אחר, את הדיונים שמתפתחים תמיד סביב סיפורים כאלה "צבועים". כי אלו שקופצים להגן על הכותבת (או לפעמים אפילו סתם לשבח אותה) בדרך כלל עושים זאת תוך כדי שהם תוקפים בלי לשים לב בדיוק באותו אופן שכנגדו הם מזדעקים. אפשר לומר מילה טובה על בדסמ של מישהו גם בלי לגמד את הבדסמ של אחרים.
סוד לוחש​(נשלטת)
לפני 17 שנים • 19 בדצמ׳ 2006

הלווווווווווו

סוד לוחש​(נשלטת) • 19 בדצמ׳ 2006
לא חבל להפוך תאור כל כך מזוכך של חוויה רגשית - גופנית ,
להתפלספות ולוויכוח על ההבטים המשפטיים של חוויות בלתי קשורות?

זה כמעט כמו דיון קולני על זכויות יוצרים וחומרי הבניה בליבו של קונצרט מרגש.


@מבאס@