|
|
לפני 19 שנים •
4 ביולי 2007
לפני 19 שנים •
4 ביולי 2007
עבודת מאסטר{lori} • 4 ביולי 2007
אגב
אני חושב שאמוץ שלנו גאון. הוא לקח את החוקיות המוזרה של המילה "סאשן", יישם אותה, ויצר את המילה "מאסטאר". אולי בקרוב נשמע גם על מאסטייר שעושה סיישנים |
|
|

