|
|
לפני 18 שנים •
15 בפבר׳ 2008
לפני 18 שנים •
15 בפבר׳ 2008
א ו ר(מתחלפת) • 15 בפבר׳ 2008
► amy כתב/ה: ► שיר כאב כתב/ה: ► amy כתב/ה: ► morgause כתב/ה: לא שלגי, הם לא באמת התבדחו.
הבעיה היא בכך שהשפחה איימי היא לא באמת בנאדם, ומכך השולט מקבי הוא לא באמת שולט, כי הוא מקבל פידבק מ... אה, ברווז. עכשיו זה כבר יותר ברור? מורגאוס, יקירתי, אני קצת מתקשה להבין את חוש ההומור שלך, שטענת פעם שהוא מעוות. תסבירי? היא קראה לך ברווז! יאללה מכות. (מורגאוס, זמן טוב לטעון שהתכוונת לברבור) זה בסדר. אם אני ברווז, השפחה מורגאוס היא למעשה כינה. יאללה חברים- משחקים גן חיות! חח שרוטים |
|
|
| Mooooon |
לפני 18 שנים •
15 בפבר׳ 2008
ואני תנין
לפני 18 שנים •
15 בפבר׳ 2008
Mooooon • 15 בפבר׳ 2008
שרשור כלבבי
ולעניין השפחה הסוררת - אין לעבור על חוצפתה על סדר היום ויש לזרוק אותה מיד, רצוי ישר לידים שלי. |
|
|
|
|
לפני 18 שנים •
15 בפבר׳ 2008
Re: ואני תנין
לפני 18 שנים •
15 בפבר׳ 2008
amy(נשלטת){מבטלעיניים} • 15 בפבר׳ 2008
► IO moon כתב/ה: שרשור כלבבי
ולעניין השפחה הסוררת - אין לעבור על חוצפתה על סדר היום ויש לזרוק אותה מיד, רצוי ישר לידים שלי. |
|
|
|
|
לפני 18 שנים •
15 בפבר׳ 2008
Re: זה סימן ש..
לפני 18 שנים •
15 בפבר׳ 2008
קליבר(שולט) • 15 בפבר׳ 2008
► מאלפת בשוט ומבט כתב/ה: ► קליבר כתב/ה: הרעיונות הקודמים אולי לא היו כ"כ טובים ..
אתה מתחצף, קליבר? אני לא . פשוט אני מסיע לשפחתך לשפר אותך ככל האפשר . |
|
|
|
|
לפני 18 שנים •
15 בפבר׳ 2008
Re: זה סימן ש..
לפני 18 שנים •
15 בפבר׳ 2008
נמשכת{משויכת} • 15 בפבר׳ 2008
► קליבר כתב/ה: ► מאלפת בשוט ומבט כתב/ה: ► קליבר כתב/ה: הרעיונות הקודמים אולי לא היו כ"כ טובים ..
אתה מתחצף, קליבר? אני לא . פשוט אני מסיע לשפחתך לשפר אותך ככל האפשר . הוא פשוט לא רוצה להסתבך איתך |
|
|
|
|
לפני 18 שנים •
15 בפבר׳ 2008
Re: זה סימן ש..
לפני 18 שנים •
15 בפבר׳ 2008
א ו ר(מתחלפת) • 15 בפבר׳ 2008
► נמשכת כתב/ה: ► קליבר כתב/ה: ► מאלפת בשוט ומבט כתב/ה: ► קליבר כתב/ה: הרעיונות הקודמים אולי לא היו כ"כ טובים ..
אתה מתחצף, קליבר? אני לא . פשוט אני מסיע לשפחתך לשפר אותך ככל האפשר . הוא פשוט לא רוצה להסתבך איתך לי נירא בדיוק ההיפך |
|
|
|
|
לפני 18 שנים •
16 בפבר׳ 2008
לפני 18 שנים •
16 בפבר׳ 2008
morgause(מתחלפת){מ} • 16 בפבר׳ 2008
יצאה שבת- זמן טוב להסביר הסברים:
אמרתי בעצם, שגם שפחות הן בני אדם, ושלא נראה לי שיזיק לשולטים להאזין לדבריהן מפעם לפעם. רק שלא רציתי לומר את זה בצורה הקטנונית והנרגנת שכה פופולרית פה, אז ככה זה יצא. ואיימי, אני לא כינה. אני פרעוש. יש הבדל ואני מבקשת שתכבדי אותי כמו שאני מכבדת אותך. |
|
|
|
|
לפני 18 שנים •
16 בפבר׳ 2008
לפני 18 שנים •
16 בפבר׳ 2008
היודע איך • 16 בפבר׳ 2008
► morgause כתב/ה: יצאה שבת- זמן טוב להסביר הסברים:
אמרתי בעצם, שגם שפחות הן בני אדם, ושלא נראה לי שיזיק לשולטים להאזין לדבריהן מפעם לפעם. רק שלא רציתי לומר את זה בצורה הקטנונית והנרגנת שכה פופולרית פה, אז ככה זה יצא. ואיימי, אני לא כינה. אני פרעוש. יש הבדל ואני מבקשת שתכבדי אותי כמו שאני מכבדת אותך. שאת סאבית מסוכנת את מוליכה אותם שולל באומרך שצריך להאזין לדברי השפחות מפעם לפעם אני חושב שאסור להקשיב לך אפילו כשאת אומרת את זה אני כמובן מתייחס פה לחלק הראשון באמת לא מעניין אותי אם את כינה או פרעוש או מנדבושקה |
|
|
| Mooooon |
לפני 18 שנים •
16 בפבר׳ 2008
לכי על קרציה
לפני 18 שנים •
16 בפבר׳ 2008
Mooooon • 16 בפבר׳ 2008
► morgause כתב/ה: אני לא כינה. אני פרעוש. אם יורשה לי לתרום מנסיוני, אז לא כינה ולא פרעוש. אני ממליץ על קרציה. מעולם לא נסיתי לכנות מי שהיא כינה או פרעוש. אבל קרציה דווקא כן, הרבה פעמים. וזה תמיד עבד טוב. (ז.א. הן תמיד הפסיקו לדבר איתי אחר-כך) |
|
|
|
|
לפני 18 שנים •
17 בפבר׳ 2008
לפני 18 שנים •
17 בפבר׳ 2008
morgause(מתחלפת){מ} • 17 בפבר׳ 2008
► היודע איך כתב/ה: ► morgause כתב/ה: יצאה שבת- זמן טוב להסביר הסברים:
אמרתי בעצם, שגם שפחות הן בני אדם, ושלא נראה לי שיזיק לשולטים להאזין לדבריהן מפעם לפעם. רק שלא רציתי לומר את זה בצורה הקטנונית והנרגנת שכה פופולרית פה, אז ככה זה יצא. ואיימי, אני לא כינה. אני פרעוש. יש הבדל ואני מבקשת שתכבדי אותי כמו שאני מכבדת אותך. שאת סאבית מסוכנת את מוליכה אותם שולל באומרך שצריך להאזין לדברי השפחות מפעם לפעם אני חושב שאסור להקשיב לך אפילו כשאת אומרת את זה אני כמובן מתייחס פה לחלק הראשון באמת לא מעניין אותי אם את כינה או פרעוש או מנדבושקה אני לא סאבית מסוכנת! אני סאבית נחמדה וחביבה ביותר, שומרת על איכות הסביבה וכלל לא מנסה להשתלט על העולם ע"י שיכנוע ושליטה מלמטה במקומות הנכונים!!! (אוי שיט אוי שיט אוי שיט.... תשכחו בבקשה שאמרתי את המשפט האחרון, טוב?) |
|
|

