נוריתE |
לפני 14 שנים •
13 בספט׳ 2010
Re: אוקי,
לפני 14 שנים •
13 בספט׳ 2010
נוריתE • 13 בספט׳ 2010
אמן החושים כתב/ה: זו אכן גישה מעניינת- הגישה לגבי האינטימיות שבמפגשים; מריך לחשוב על זה ולחבר את עם הפרטים הפסיכולוגים שהעלנו בתחילת הפוסט
בכלל מעניין שהגבת לי את התגובה הזו, בדיוק בזמן שראיתי בטלוויזיה, את אותה תוכנית ספציפית בערוץ ההסטוריה עליה דיברת. *** בכל מקרה, אם תשאלי אותי? הרוחות ניצחו כבר מזמן והן רחוקות מלהיות מובסות בעתיד; אולי משום שמדובר במשהו שקרוב אלינו, אולי מסיבות אחרות... מסתבר שאנחנו רואים את אותן תכניות, בערוץ היסטוריה. גם על ציידי העבמ''ים וגם על רודפי הרוחות זה הפרק על אמטוויל שראית? ואחרי זה היה הפרק על העבמ'ים |
|
Homelander(שולט) |
לפני 14 שנים •
13 בספט׳ 2010
Re: אוקי,
לפני 14 שנים •
13 בספט׳ 2010
Homelander(שולט) • 13 בספט׳ 2010
נוריתE כתב/ה: אמן החושים כתב/ה: זו אכן גישה מעניינת- הגישה לגבי האינטימיות שבמפגשים; מריך לחשוב על זה ולחבר את עם הפרטים הפסיכולוגים שהעלנו בתחילת הפוסט
בכלל מעניין שהגבת לי את התגובה הזו, בדיוק בזמן שראיתי בטלוויזיה, את אותה תוכנית ספציפית בערוץ ההסטוריה עליה דיברת. *** בכל מקרה, אם תשאלי אותי? הרוחות ניצחו כבר מזמן והן רחוקות מלהיות מובסות בעתיד; אולי משום שמדובר במשהו שקרוב אלינו, אולי מסיבות אחרות... מסתבר שאנחנו רואים את אותן תכניות, בערוץ היסטוריה. גם על ציידי העבמ''ים וגם על רודפי הרוחות זה הפרק על אמטוויל שראית? ואחרי זה היה הפרק על העבמ'ים חחח, אני ראיתי את זה מייד אחרי שאת ראית כנראה כי ראיתי שיש תגובה ממך כבר כשהתחלתי (כן על אמיטוויל מדובר- למרות שאני אהב כל דבר שהם עושים במסעות-מסתוריים); אבל באותה מידה יכולתי לבחור משהו אחר לחלוטין מכל ההקלטות שיש לי למשל את ציידי-העב"מים עוד לא ראיתי אפילו מתחילת העונה הראשונה וזה מצטבר אצלי. |
|
נוריתE |
לפני 14 שנים •
13 בספט׳ 2010
לפני 14 שנים •
13 בספט׳ 2010
נוריתE • 13 בספט׳ 2010
המסעות המסתורים או תכנית דומה שברח לי כרע השם שלה,גם עוסקים בעוד תופעות חוצ מרודפי הרוחות
אלא גם במתוסים אחרים,כמו הססקווץ',ה"פלצת מלוך נס" ומקבילה במקומות שונים ועוד יצורים שכאלו והאמת בססקווץ'(ביג פוט) אני יותר מאמינה בסיכוי שהוא קיים מאשר בכל תיאוריות וקונספרציות החייזרים למה? בין הייתר אני לא חושבת שישי להם,תרבויות מגלקסיות אחרות, מה לחפש כאן.. מזכירר לי משהו שכתבתי מזמן ואין לי כוח לחזור על הכל עכשיו,בקשר לחייזירים ולא ממש מוצאת את זה אם אמצא איפשהו אביא את זה כאן ואם ,גם לא אקוטי. |
|
Homelander(שולט) |
לפני 14 שנים •
13 בספט׳ 2010
לפני 14 שנים •
13 בספט׳ 2010
Homelander(שולט) • 13 בספט׳ 2010
השני זה מסתורי העל-טבעי...
פעם הם עניינו אותי אפילו יתר- אבל היום פחות; כי מסעות מסתוריים חוקרים גם רוצחים-סדרטיים וכו'. *** אולי עצם העובדה שקראת גם להם מיתוסים יכול להשיב קצת על השאלות בנוגע לחוצנים. |
|
נוריתE |
לפני 14 שנים •
13 בספט׳ 2010
לפני 14 שנים •
13 בספט׳ 2010
נוריתE • 13 בספט׳ 2010
אמן החושים כתב/ה: השני זה מסתורי העל-טבעי...
פעם הם עניינו אותי אפילו יתר- אבל היום פחות; כי מסעות מסתוריים חוקרים גם רוצחים-סדרטיים וכו'. *** אולי עצם העובדה שקראת גם להם מיתוסים יכול להשיב קצת על השאלות בנוגע לחוצנים. זה,מה שאני אומרת לכל אורך הדיון הזה המיתוסים אולי "משתדרגים" ומתקדמים עם הזמן אבל לא מישתנים,במהותם. בציורי קיר יווניים מצאו דמויות של נשים ואלים (זאוס למשל היה יורד לאדמה,בדמות,פר,או ברבור,נידמה לי),נאמר זאת בעדינות ,מזדווגים... ובכלל,על הנוהג הזה של אלים לרדת אל נשים בדמות חיות,אפשר לפתח נושא חדש לחלוטין...(זה כבר גובל בזואופיליה עתיקת יומין שלא לדבר על האיסור בתנ'כ על משכב בהמה ,אבל נעזוב את זה) או ציורים של נשים ונימפאות גם, מזדווגות עם סאטירים(חצי אדם חצי תייש)והאל פאן בראשם. מאוחר יותר,בכתבים מימי הביניים(וקצת לפני) יש צרופים של נשים ושדים או ,גברים ושדות (סוקובוסים ואינקבוסים ,לרוב) במיטה בתנוחות מאוד אינטימיות,וגם של נשים עם השטן עצמו.. וזה בכתבים של נזירים ואנשי דת,הכותבים הראשיים של אותה התקופה,שיצאו בהטפות חוצבות אש ולהבה נגד המנהג הפסול הזה,של נשים בדרך כלל כמפותות או מפתות.של הסיטרא אחרא. שלא לדבר על יותר מאוחר קצת ,,בערך החל מזמן האינקוזיציה וצייד המכשפות הידוע,כל הסיפורים על מכשפות שמקיימות יחסי אישות עם השטן,ראש הגהנום בכבודו ובעצמו ושוב הטפות חוצבות להבה והתלהבות דתית מטורפת שמלוות בציורים גראפיים פורנגרפיים,להפליא. וכיום של את האנימה של הסקס החייזרי,כמו שתי התמונות, לדוגמה שהבאתי למעלה בשירשור... אבל לאורך השנים נראה כי על פי המיתוסים האלו נשים תמיד העדיפו את ה ,באד בויז" בדמות מלאכים נופלים והשטן-לוציפר,בראשם וכל חבר מרעיו שדים ועוד על פני החברה הטובים וגם היום החייזירם בכל האתרים האלו של האנימה,הם מפלצות מפחידות ולא "ETיים, חביבים... זה,גם מעניין... הנה,אגדה יוונית ,"קלאסית" לדה והברבור -אחד מדמויותיו של זאוס, משל ליאונרדו דה וינצ'י (הרומאים,במסגרת הצגות היום בקולסאום,דרך אגב, לקחו שפחות ו..אותן עם ברבורי פרא ,בכדי להמחיז את הסיפור) |
|
Homelander(שולט) |
לפני 14 שנים •
13 בספט׳ 2010
לפני 14 שנים •
13 בספט׳ 2010
Homelander(שולט) • 13 בספט׳ 2010
ובכן, פתחת כאן סוף-סוף פתח לומר הרבה דברים שעוד לא נאמרו
ראשית, לא יודע אם ראית, אבל לפני כמה שבועות היה "סקס בעולם העתיק" על מצריים הפעם, שאמנם מחד התמקד בפפירוס מיוחד שנתגלה בטורינו שהוא כולו כמו איזה חוברת פלייבוי של העת העתיקה... אבל מה שהיה שם מעניין יותר דווקא- הייתה העובדה שהמין לקח חלק כ"כ חשוב בטקסי-הפולחן הדתיים עד שאזורים שלמים במקדשים שאליהם היה אסור לאף-אחד מלבד הכוהנים להגיע כוסו בהירוגליפים מאד מיניים; זה ושאר עדויות מהמשך הימים, נראות כאילו המוסד הדתי מאד-מאד רוצה להשקיע בלנכס לעצמו את המין- חשבתי גם לכתוב על זה פוסט במיוחד, אבל זה דורש עוד למלא חסרים שעדיין לא מיליתי בידע שלי בנוגע לעולם-המין, כי למרות שאני חוקר אותו רבות, עדיין לא מספיק. אבל זה גורם לחשוב על שתי אופציות: א. בגלל שמין ופוריות הם חלק בלתי-נפרד ממחזור החיים, יכול להיות שזו הסיבה לכך שהדת מנסה לנכס אותם לעצמה, הרי מדובר באחת התופעות הכי חשובות בכל דת. ב. יכול גם להיות שאנשי-דת פשוט כאלה סוטים מושחתים שהם נכסו לעצמם את המין כדי שיהיה נחלתם והם יוכלו להנות ממנו מתי שרק ירצו; מעניין לבחון דמויות כמו שבתאי-צבי למשל. הקטע פה, הוא שאנחנו בכלל לא מבינים עד כמה הטיוח הולך רחוק- זה ממש בגבולות הקונספירציה (הידעתם למשל שיש מוזיאונים מפורסמים שבהם הסתירו את איבר המין ביצירות עתיקות מהעבר ע"י חותם המוזיאון כך שאפילו לא ניתן לראות שזה קיים שם? או שיש מערה ובה גרפיטי פורנוגראפי מימים-ימימה מעל עיר תיירות גדולה במצריים והיא חסומה לכניסה ורוב האנשים אפילו לא יודעים שהוא שם... תחשבו כמה באמת מסתירים מאיתנו? בכל-מקרה, מצד שני קיימת העובדה שיש אנשי דת שאכן התנזרו ממין בעקשות (למשל רבי נחמן מברסלב) שזה אולי מאיר לנו את החלק השני במשוואת המין והדת, חלק מאנשי-הדת באמת ובתמים ראו במין משהו טמא כמעט. כך שיש פה הרבה על מה לחשוב. זה לא רק מיתוסים והרצון שלנו להעסיק את המוח. *** באשר לבאד-בויז, את יודעת מה אומרים? אתן רוצות אותם לשעשוע חד-פעמי אבל לחיות אתן רוצות עם הגוד-גאייז... וודי אלן אמר פעם: "המין מלוכלך, רק אם הוא נעשה כהלכה" כך שהנ"ל די מובן... מה גם שמין בימנו זה הרבה שואו- כך שהבאד-בויז אכן נראים כמו אלו שיודעים לעשות את המין המלוכלך, אבל קיימים בהחלט כמה וכמה גוד-גאייז שעושים אותו מלוכלך אף-יותר. אבל מעבר לכך- אזכיר לך שרוב האומנות העתיקה הזאת עליה דיברנו, נעשתה דווקא ע"י גברים: כך שאולי זה דווקא הגברים שמעדיפים לצייר את עצמם כבאד-בוייז בכל הנוגע למין. מה שברור זה שמאז ועד היום כולם המין נשלט בעיקר ע"י גברים וגם עם השינוי התקופה, השוויון, ההזדמנויות והבלבול בזהויות- זו אותה הגברת בשינוי עדרת... אולי צריך להתחיל להסכל על כל הנושא הזה מכאן דווקא- אני אישית תמיד חשבתי שלגברים יש נטייה טבעית למין כוחני, מכניע ושתלטני, אפילו כתבתי על כך סיפור-משעשע איפשהו בתחילת הבלוג שלי. אז אולי הכל בכלל עניין שנובע מהתפיסה הגלובאלית העולמית למין שמעוצבת בעיקר (עדיין) ע"י גברים. |
|
נוריתE |
לפני 14 שנים •
14 בספט׳ 2010
לפני 14 שנים •
14 בספט׳ 2010
נוריתE • 14 בספט׳ 2010
זה,נובע מתפיסה גלובלית גברית
הם היו מספרי הסיפורים יוצרי המיתוסים והדתות המוסדרות,משחר ההסטוריה הם,יצרו את תפיסת הנשים כאל קדשה או קדושה,בלי משהו באמצא .., או אמא או המופקרת נשים תמיד נתפסו או כבתולות,כמו למשל הכוהנות ש ל וסטרי ושל עוד כמה אלות יוניות(וגם של דתות אחרות) שנדרשו להיות בתולות ודין אחת שנתפסה עם גבר היה רע (ראו מקרה מדוזה שהיתה היפה בנשות יוון אבל גם כוהנת בתולה,של אתנה שנאנסה בידי אל הים ונענשה על זה בהפיכתה למפלצת בעלת שערות נחשים מקפיאת אדם) (אני כמו שאתה רואה בקיאה קצת יותר במיתולוגיה יונית,אבל עובדת לתקן את זה, וראיתי את התכניות שהזכרת) או זונות, ובעולם העתיק ,עיקר הפעילות הזאת התרחשה על יד המקדשים ופרחה בייחוד בימי חגים ועליה לרגל יש בתכ'כ את הסיפור על תמר(?) או מי שבעלה נפטר ולא היה מי שייבם אותה אז היא התחפשה לזונה ושכבה עם אבי בעלה המת.. למשל(על יד או קרוב מאוד לבית המקדש בירושליים) החגיגיות לאל דיוניסוס הייווני,היו אורגיות פרועות של התהוללות שתיה ומין רב משיתתפים בכלל המקדשים והמון טקסים דתיים אז היו אורגיות פרועות והכי טראנדי כרגע הוא הדיון לגבי מריה מגדלנה שעל פי "אופנות" מתחלפות בכנסיה הקתולית לאורך הדורות הוצגה או כתלמידה טובה ותמימה של ישוע או כזונה חוזרת בתשובה שהוא גאל כשמצגים מולה את מרי האמא שלו כבתולה קדושה,כדוגמת נגד. (מעבר לזה, בערב כשאחזור מהעבודה,...) |
|
נוריתE |
לפני 14 שנים •
14 בספט׳ 2010
ו FYI
לפני 14 שנים •
14 בספט׳ 2010
נוריתE • 14 בספט׳ 2010
נוסף,קטן
הקורנן המועדף והמובחר,לאנשי דת וכוהנים לאורך ולרוחב הגלובוס לאורך הדורות והתרבויות משחר ההסטוריה למצרים העתיקה והסביבה האפריקאית/מזרח תיכונית דרך,יוון רומא, הקלטים הקדומים ועד לתרבויות הדרום אמריקאיות היו תמיד נערות ונשים צעירות או ילדות מתבגרות (ולפעמים גם נערים צעירים) למה?כי האלים תמיד, העדיפו בתולות.(איך בדקו את עינין הבתולים ווידאו אותו?? להם הפיתרונים ולנו נותר רק לנחש) (כל שנה שלחו אנשי יוון 70 בתולות ובתולים למינוס מלך כרתים בכדי לתת אותם למינוטאור טורף האדם,במבוך שלו והוא היה דרך אגב בנם של אישתו של מינוס ושל פוסיידון אל הים) |
|
Homelander(שולט) |
לפני 14 שנים •
14 בספט׳ 2010
לפני 14 שנים •
14 בספט׳ 2010
Homelander(שולט) • 14 בספט׳ 2010
נוריתE כתב/ה: זה,נובע מתפיסה גלובלית גברית
הם היו מספרי הסיפורים יוצרי המיתוסים והדתות המוסדרות,משחר ההסטוריה הם,יצרו את תפיסת הנשים כאל קדשה או קדושה,בלי משהו באמצא .., או אמא או המופקרת נשים תמיד נתפסו או כבתולות,כמו למשל הכוהנות ש ל וסטרי ושל עוד כמה אלות יוניות(וגם של דתות אחרות) שנדרשו להיות בתולות ודין אחת שנתפסה עם גבר היה רע (ראו מקרה מדוזה שהיתה היפה בנשות יוון אבל גם כוהנת בתולה,של אתנה שנאנסה בידי אל הים ונענשה על זה בהפיכתה למפלצת בעלת שערות נחשים מקפיאת אדם) (אני כמו שאתה רואה בקיאה קצת יותר במיתולוגיה יונית,אבל עובדת לתקן את זה, וראיתי את התכניות שהזכרת) או זונות, ובעולם העתיק ,עיקר הפעילות הזאת התרחשה על יד המקדשים ופרחה בייחוד בימי חגים ועליה לרגל יש בתכ'כ את הסיפור על תמר(?) או מי שבעלה נפטר ולא היה מי שייבם אותה אז היא התחפשה לזונה ושכבה עם אבי בעלה המת.. למשל(על יד או קרוב מאוד לבית המקדש בירושליים) החגיגיות לאל דיוניסוס הייווני,היו אורגיות פרועות של התהוללות שתיה ומין רב משיתתפים בכלל המקדשים והמון טקסים דתיים אז היו אורגיות פרועות והכי טראנדי כרגע הוא הדיון לגבי מריה מגדלנה שעל פי "אופנות" מתחלפות בכנסיה הקתולית לאורך הדורות הוצגה או כתלמידה טובה ותמימה של ישוע או כזונה חוזרת בתשובה שהוא גאל כשמצגים מולה את מרי האמא שלו כבתולה קדושה,כדוגמת נגד. (מעבר לזה, בערב כשאחזור מהעבודה,...) טוב אם כבר הסכמנו על הסעיף הראשון אז בואי נעמוד פה על כמה אי-דיוקים או פרטים לא מלאים... ראשית באשר למדוזה- מדוזה לא נענשה כי נאנסה ע"י אל הים; אמנם הוא היה אנס סדרטי, אבל אותה הוא לא אנס... אותה הוא פיתה והעונש אשר קיבלה היה על כך שהם התנו אהבים במקדש של אתנה והיא שהענישה אותה. אתה מוזמנת לקרוא על זה בבלוג שלי בשיר בסגנון הרומנטי שכתבתי בשם- "גבורתו של מושיע אנדרומדה" (פרסאוס כמובן), לשיר קדם מחקר-מקיף. שנית, כן- הסיפור על אמנון ותמר מוזכר בתנ"ך בהחלט; אחד הסיפורים היותר שערוריתיים שם, מה שמעלה שאלה על טיבו ומדוע ולמה הוא מצא שם את מקומו? שלישית, אין יותר מדי וויכוחים על כך שמריה מגדלנה הייתה זונה; רק האדוקים החוצפנים ביותר בנצרות מרשים לעצמם לסלף עובדות ולהציג אותה כאישה ברה. רביעית, כן, החגיגות לאל דיוניסוס, אחחח! ימים טובים זה כמובן אבל לא מפתיע, מטיבו ההולל של האל הזה, אזי שהחגיגות שלו יראו כך- יכול להיות אפילו שדיוניסוס נוסד בשביל שיהיה תירוץ לחגיגות האלה אותן כ"כ אהבו. אבל אי-אפשר לשפוט אותם על כך, או איך שכתב פעם המרקיז דה0סאד ב"פגעי הצניעות": "הולל שאומנותו בכך, רק לעתים נתפס כאדם מעורר רחמים." כמו-כן מה שיותר מעניין זה שיש כאלו שרואים בדיוניסוס גלגול קודם של ישו- בתור בן האלוהים. מה זה אומר שדווקא זה האל הנבחר לכך אה? ולבסוף, לגבי הערתך האחרונה: מדובר כאן בשני דברים, מצד אחד אכן הבתולין, הנערה הטהורה שלא ננגעה וטומאה עדיין ע"י אף-אחד אחר והרי גם מיתוס ידוע שהוכיח את עצמו רבות, באישה נוצרת תלות-רגשית רצינית אל האדם שבעל אותה לראשונה וביתק את בתוליה; כך שגם בזה ראוי לא להקל ראש במסגרת העניין. מצד שני, גברים רבים מאד פשוט נמשכים לנקבות צעירות מבלי קשר לבתולין, בניהם המפורסמים ביותר גם-כן, החל בלואיס קרול וממשיך דרך לוליטה של נאבוקוב וכן-הלאה. נאבוקוב מציין יפה מאד את הסיבות לכך בספרו, הוא מדבר שם על הראשוניות והתמימות ואני מודה בהחלט שגם אני במסגרת ליווי-הטיולים שלי והמשלחות מחו"ל ראיתי כמה נערות שהייתי מת שישארו כמות-שהן בגילי, כי יש משהו מאד אירוטי בילדיות הזו- משהו מאד חושני בחוסר-מודעות שלהן למה שהן עושות עם גופן; אז אמנם זה לא חייב להיות קשור בגיל ומכל בחינה אחרת דוחה אותי אפילו המחשבה על בנות-צעירות במובנים המדוברים, אבל זה פשוט משהו שיש לכן יותר כשאתן עוד צעירות ולא כ"כ מודעות למיניות שלכן. אני בהחלט הייתי שמח שרובכן הייתן גוררות את זה גם לגיל הבגרות. אז זה הכל בנתיים |
|
נוריתE |
לפני 14 שנים •
14 בספט׳ 2010
לפני 14 שנים •
14 בספט׳ 2010
נוריתE • 14 בספט׳ 2010
אם כן איש
אעמיד אותך בחזרה על מה שהעמדת אותי, סיפור מדוזה,היא היתה כוהנת בתולה במקדש אתנה,האישה הכייפה ומבוקשת ביוון ובסביבה וסרבה לכל המחזרים כי היא היתה כוהנת בתולה, דרך אגב היו לוקחים אותן מאוד צעירות ומשחררים אותן אחרי בערך 20 וכמה שנים לחיים רגילים אם היו רוצות. פוסיידון אל הים (וזה לא מפי אלא מפי מומחים בתכנית "קרבות האלים", ע.ההיסט') אנס אותה במקדש, לא "תינה", ולא אהב..וזה היה חטא על פשע ,מצדו גם אונס כוהנת בתולה וגם במקדש של אתנה אתנה בהיותה אחת מהחברה, לא הענישה אותו, אלא את הקורבן(מוטיף מוכר עד היום) היא הפכה את היפייפיה לגורגונה, בעלת שיערות נחש,מכוערת מוות, דנה אותה,לא רק לחיי נצח באי בודד, אלא גם להקפיא במבטה, כל גבר שיגיע לאי בטעות או שלא.וש/מה היא חיה לנצח מוקפת בגן של פסלי אבן גבריים (ויש עוד סיפור רומי על כוהנת בכירה,של וסטרי(נדמה לי),בתולה כמובן לא צעירה בת כמעט 30 קרוב לגיל השיחרור,שהתפתתה מרצונה נגיד לחזורים של סנטור ידוע ופיתחה איתו רומן וכשהם ניתפסו והם ניתפסו,על חם הוא נישלח לגלות, היא הושמה ונסגרה, בחדרון צר בגולד ארון,בתוך חומת רומא למות שמה בייסורים .) אנדרומדה, בתו של מלך יפו ניקשרה לסלע כקורבן ( בתול וצעיר) למפלצת הים של פוסיידון מיודענו או לנפטון יורשו הרומאי (לא משנה) (עירבבת כאן,שני סיפורים איש) כמו בכל ממלכות הים התיכון,באותה תקופה כמו בכל שנה, אין קורבן יש חורבן... בקיצור. וכאן אביא ברשותך אגדה משלי בנושא הנושא ,רגע...."אגדת אל הים" http://www.legends.co.il/1002/ בקשר לאמנון ותמר הם היו אח ואחות ועל זה נאמר אהבה התלויה בדבר הוא חיזר וחיזר ושכבר לא היתה בתולה ,מידיו ,נאמר,סרב להנשא לה..ואז אחיה כפו עליו נישואין אבל זאת שדברתי עליה שהתחפשה לזונה,במקדש בירושליים כדי להגאל בייבום על ידי אבי בעלה המת נדמה לי שגם קראו לה תמר אבל זאת היתה תמר אחרת.השם לא משנה זה בכתובים רק לא מוצאת כרגע איפה. הפואנטה היתה ,זנות לא רק במיקדשי הגויים אלם גם בסמוך למקדש הא-ה ל הים בירושליים. באשר למריה מגדלנה,מיריים המיגדלית ממגדל שעל חוף הכינרת (שם היה ישוע בעיקר והטיף שם עשה את נס הלחם והדגים ושםם גם הלך על המיים) ושוב אני מביאה,מפי חוקרים ומלומדים היא היתה אלמנה כניראה בעלת אמצאים משלה ולא מזנות,או מירושה מהוריה, והיא ומספר נשים אמדות תמכו וכילככלו על פי הכתובים ,בברית החדשה, את ישוע ותלמידיו יש סיפור שהוא שיחרר אותה משבעה שדים אבל לא דובר על זנות מעבר לזה קרוב לפני הסיפור שלה יש את הסיפור על האישה שבאה אליו בחדרו בירושליים והתנפלה לרגליו מרטיבה אותם בדימעותיה מנקה אותן בשערותיה ומשחת אותו בשמן ריחנו ויקר ,כניראה כדי לקבל מחילה על היוהת אישה ,סוטה" קרי או נואפת או זונה ואיך שהו בנרטיב כאשר אוחדו המגילות לברית החדשה הסיפורים התעררבו או עורבו בכוונה תחילה מתי שהו אבות הכנסיה לא אהבו את הרעיון שאשה,חופשיה מבעל ואב, בעלת רכוש משלה החזיקה את ישוע כלכלית,כי בתקופתם כבר לנשים לא היו שום זכויות,כל שהן. מעבר לזה כל הרמזים שהיא לא רק היתה תלמידה אהובה שלו וקרובה מאוד אלא יותר מזה אפילו אולי אישתו... כל סיפור הדם הקדוש שעורבב עם סיפור הגביע הקדוש, הדם עשוי להיות הבת שמסופר שהיתה להם. קיצעור לא מצא חן למיסוגנים הדתיים הקיצוניים(העשירים מאוד והנואפים מאוד (שלא כמו נביאם ומושיעם הקדמון העני הישר והתם) האלו כל הסיפור שלעייל ולכן אחדו בכוונה את סיפור הנואפת והדמעות והשערות עם סיפור מרי מגדלנה הלא קשור בכלל ועשו ממנה זונה פשוטה. ובל נשכח שהיא ,על פי הכתובים בברית,גילתה שהגופה של אהובה כבר לא במערה ובפניה הוא ניגלה ראשון לבשר לה ולכולם על שיבתו לחיים ועלייתו לשמיים... כיום י ש לה מעמד של קדושה כנסיתית. |
|