שלגי |
לפני 13 שנים •
6 ביוני 2011
לפני 13 שנים •
6 ביוני 2011
שלגי • 6 ביוני 2011
טרבולי והקצפת כתב/ה: נוריתE כתב/ה: נכון שנרקיסיזם ומה שלפעמים נילווה אליו
הוא לא.
סוציופתיה, FYI נרקיסיסט הוא סוציופט בפוטנציה) את לא מבינה מה זה נרקסיזם. הנרקסיסט הוא לא בהכרח חרא. הוא לא "כל מה שנורית לא אוהבת אצל בני אדם או אצל שולטים". כמו כן את מערבבת בין מספר מושגים. סוציופטיות לא מופיעה ב-DSM כבר הרבה שנים. בין הפרעות האישיות, קיימות הפרעת האישיות האנטי סוציאלית והפרעת האישיות הנרקסיסטית. הן נפרדות. הנרקסיסט הוא אך ורק נרקסיסט. את הצירוף של נרקסיזם וסוציופטיות את הכנסת לדיון. אכן, יש נרקסיסטים שסובלים גם מאנטי סוציאליות. אבל האחד לא נובע מהשני. הנרקסיסט לא מסתובב ומספר לכולם עד כמה הוא מושלם. זה שהוא נרקסיסט לא אומר שהוא גס רוח, או שהוא כופה את עצמו על אחרים, או שהוא נטול ענווה, או שהוא לא נורמטיבי, או כל תכונה שלילית אחרת. הפרעת האישיות הנרקסיסטית לא מעידה על אהבה עצמית במובן המיתולוגי, אלא על התעסקות מופרזת של האדם בעצמו. זאת טעות שעשה צ'יטה, ואת חוזרת עליה כעת. "אנשים אגוצנטריים מרוכזים בעצמם, שיש להם צורך לתמרן אנשים אחרים" זה תיאור שמתאים פחות או יותר לכל אדם שאי פעם פגשתי. מה שמאפיין אנטי סוציאלים זה חוסר היכולת להתחשב בזכויות של אחרים, והתנהגות ממושכת בניגוד לחוק או לנורמה. זה לא קשור לשליטה בשום צורה. אתן דוגמא על נרקסיסטים לצורך ההמחשה: אדם נרקסיסט פעמים רבות מתקשה למצוא זוגיות. הוא שואף לאהבה מושלמת, ולכן כל דבר שפחות מזה אינו מספק אותו. בניגוד למה שנדמה הוא מעיד שהוא מתקשה להתבונן במראה, או להקשיב להקלטה של קולו, או לצפות בסרט בו הוא מצולם. והוא מגיב כך, משום שהוא עסוק כל העת בחיפוש אחר פגמים באישיותו ובחזותו. עדיין נשמע כמו שולט? כך שאם את מחפשת התנהגות נרקסיסטית ב-BDSM, חפשי בצד הנשלט. הנשלטים עסוקים כל הזמן ברצונותיהם ובפנטזיות שלהם. עבורם השולט הוא אמצעי למימוש הפנטזיה, והפנטזיה נובעת מכך שהם מועסקים ללא הרף בדמיונות של "יופי ואהבה מושלמים" על פי תפיסתם. לנשלטים יש תכנון מדויק של סצנת השליטה ושל מערכת היחסים שבה הם מעוניינים. הם לא מהססים לתמרן, או אפילו לנצל את השולטים באופן שתואם את התכנון הזה. תעשית השליטה בתשלום מתבססת לחלוטין על הנטיה של נשלטים לעשות זאת. טרבולי והקצפת (אפשר הסבר על פשר הניק?) קלעת בול בפוני לטעמי - ההתעסקות האין סופית של הצד הנשלט עם עצמו - כל כך מתאים להגדרה. לא באמת מבינה בפסיכולוגיה (יצור רציונלי מאוס שכמותי) - אבל אשמח אם בהזדמנות תרחיב טיפה בנושא. פתחתי מועדון מעריצים |
|
נוריתE |
לפני 13 שנים •
6 ביוני 2011
כשאין משהו קונקרטי להגיד על
לפני 13 שנים •
6 ביוני 2011
נוריתE • 6 ביוני 2011
גופו של כתוב
זה MO ידוע לרדת על גופו של כותב.(אני ,במקרה זה) הלכתי מפה. יום טוב ולא לא אכנה אותך שוב חומד כי השד יודע מה אתה מסוגל לשלוף עווד עלי ביי טרבולי והקצפת כתב/ה: נוריתE כתב/ה: חומד.
בובה.
אני,לא הטיפוס שאשלוף מהבטן בייחוד שדיוניום רציניים כאלו שבהם אני עושה שיעורי ביית ואם כל הכבוד לצ'יטה ויש כבוד, את העובדות שלי אני לא שולפת מויקיפדיה(למרות שויקי יותר ברור ואם זה תואם פורומי רפואה לא אחשוש,כמו פה למטה) למרות שאני מעורבת בפרויקט,אבל על דברים אחרים. כל מה שכתבת מתבסס על תחושות בטן ופרשנות מעוותת למושגים שאת לא מבינה בהם. באופן מדהים את טוענת שאת העובדות שלך את לא שולפת מוויקיפדיה, מרמזת שאת נעזרת בספרות מקצועית או אולי אפילו אשת מקצוע בעצמך, אבל ניכר שאין לך מושג על מה את מדברת ולאחר מכן את מגדילה לצטט (מוויקיפדיה) וממאמרים שאין להם ולכתיבה מקצועית שום דבר משותף. ספרי, נורית, מהיכן מגיעה עזות המצח הזו, שמאפשרת לאדם שאין לו שום הכשרה או ידע בענין נדון להתנשא מעל אדם שניכר שיש לו? נוריתE כתב/ה: כתבתי ה.א.א.ס והסברתי בקיצור.(קובצה B ..?) שקר א'. לא כתבת שום דבר שכזה. המושג "הפרעת אישיות אנטי סוציאלית" לא מופיע בהודעתך הראשונה באופן עצמאי. הוא מופיע כקטגוריה שתחתה קיבצת נרקסיזם וסוציופתיות, וזה כאמור פרי דמיונך. הסבר באשר למהו סוציופט לא מופיע בהודעתך הראשונה. העובדה ששתי ההפרעות מצויות תחת cluster B לא אומרת ששתיהן אנטי סוציאליות, כפי שאת מנסה להציג, אלא שהן מסוג "דרמטי, רגשי או בלתי צפוי".
נוריתE כתב/ה: אבל בעמדתי עדיין עומדת שנרקיסיזם עשוי גם להיות סימפטום מקדים לסוציופטיה הסברתי למה, -המילה שאינך אוהב
שקר ב'. כתבת "FYI נרקיסיסט הוא סוציופט בפוטנציה". חד משמעית לא נכון, אין קשר בין השניים, וכאמור אין דבר כזה סוציופט בהגדרות העדכניות. כלומר, מה שעשית זה בדיוק לקשר בינהם "בעבותות לא ניתנות להתרה". עתה משהבנת שטעית את מנסה לסגת. לא נורא.
לא קשרתי ביניהם בעבותות לא ניתנות להתרה,אבל זה נכון במיקרים מסויימים. שנית, הנרקסיזם לא מהווה "סמפטום מקדים". אין לזה שום גיבוי רפואי. דווקא התנהגות אנטי סוציאלית היא זו שמופיעה בגילאים מוקדמים מאוד. הנרקסיזם לכל המוקדם מופיע בהתבגרות. הכל מפורט ב-DSM. נוריתE כתב/ה: תחשבו שוב על ההגדרה הקלאסית של נרק'
הפגנה רבתי של בורות מהולה בדעה מוקדמת. מזל גדול שאת לא מתבססת על וויקיפדיה אלא על מקורות רפואיים.
זוכר את הסיפור המקורי? ממני בא המושג הזה? הרועה הצעיר ,נרסיסוס שהתאהב בדמותו במיים, עד שגחן לנשוק לבאבואתו הוא, נפל וטבע? כפי שהסברתי כבר פעמיים, אין קשר בין המושג המיתולוגי ובין המושג הרפואי. הנרקסיסט לא מאוהב בעצמו. הוא עסוק בעצמו. אלה שני דברים שונים. עכשיו, עם הגב לקיר, את נאלצת להחיל את הידע המקדים שלך על הסיפור המיתולוגי על ההגדרה הרפואית. אבל זה לא עובד ככה. לא תאנסי את זה להיות נכון נוריתE כתב/ה: או אם אצטט מהמקורות... זה לא ציטוט מהמקורות. זהו ציטוט מ(מי היה מאמין)וויקיפדיה. ציטוט מה-DSM IV TR אשר מונח על שולחני:
301.81 Narcissistic Personality Disorder Diagnostic Features The essential feature of Narcissistic Personality Disorder is a pervasive patern of grandiosity, need for admiration, and lack of empathy that begins by early adulthood and is present in a variety of contexts. Individuals with this disorder have a grandiose sense of self-importance (Criterion 1). They routinely overestimate their abilities and inflate their accomplishments, often appearing boastful and pretentious. They may blithely assume that others attribute the same value to their efforts and may be surprised when the praise they expect and feel they deserve is not forthcoming. Often implicit in the inflated judgments of their own accomplishments is an underestimation (devaluation) of the contributions of others. They are often preoccupied with fantasies of unlimited success power, brilliance, beauty, or ideal love (Criterion 2). They may ruminate about "long overdue" admiration and privilege and compare themselves favorably with famous or privileged people. Individuals with Narcissistic Personality Disorder believe that they are superior, special, or unique and expect others to recognize them as such (Criterion 3). They may feel that they can only be understood by, and should only associate with, other people who are special or of high status and may attribute "unique," "perfect," or "gifted" qualities to those with whom they associate. Individuals with this disorder believe that their needs are special and beyond the ken of ordinary people. Their own self-esteem is enhanced i.e., "mirrored") by the idealized value that they assign to those with whom they associate. They are likely to insist on having only the "top" person (doctor, lawyer, hairdresser, instructor) or being affiliated with the "best" institutions, but may devalue the credentials of those who disappoint them. Individuals with this disorder generally require excessive admiration (Criterion 4). Their self-esteem is almost invariably very fragile. They may be preoccupied with how well they are doing and how favorably they are regarded by others. This often takes the form of a need for constant attention and admiration. They may expect their arrival to be greeted with great fanfare and are astonished if others do not covet their possessions. They may constantly fish for compliments, often with great charm. A sense of entitlement is evident in these individuals' unreasonable expectation of especially favorable treatment (Criterion 5). They expect to be catered to and are puzzled or furious when this does not happen. For example, they may assume that they do not have to wait in line and that their priorities are so important that others should defer to them, and then get irritated when others fail to assist "in their very important work." This sense of entitlement combined with a lack of sensitivity to the wants and needs of others may result in the conscious or unwitting exploitation of others (Criterion 6). They expect to be given whatever they want or feel they need, no matter what it might mean to others. For example, these individuals may expect great dedication from others and may overwork them without regard for the impact on their lives. They tend to form friendships or romantic relationships only if the other person seems likely to advance their purposes or otherwise enhance their self-esteem. They often usurp special privileges and extra resources that they believe they deserve because they are so special. Individuals with Narcissistic Personality Disorder generally have a lack of empathy and have difficulty recognizing the desires, subjective experiences, and feelings of others (Criterion 7). They may assume that others are totally concerned about their welfare. They tend to discuss their own concerns in inappropriate and lengthy detail, while failing to recognize that others also have feelings and needs. They are often contemptuous and impatient with others who talk about their own problems and concerns. These individuals may be oblivious to the hurt their remarks may inflict (e.g., exuberantly telling a former lover that "I am now in the relationship of a lifetime!"; boasting of health in front of someone who is sick). When recognized, the needs, desires, or feelings of others are likely to be viewed disparagingly as signs of weakness or vulnerability. Those who relate to individuals with Narcissistic Personality Disorder typically find an emotional coldness and lack of reciprocal interest. These individuals are often envious of others or believe that others are envious of them (Criterion . They may begrudge others their successes or possessions, feeling that they better deserve those achievements, admiration, or privileges. They rnay harshly devalue the contributions of others, particularly when those individuals have received acknowledgment or praise for their accomplishments. Arrogant, haughty behaviors characterize these individuals. They often display snobbish, disdainful, or patronizing attitudes (Criterion 9). For example, an individual with this disorder may complain about a clumsy waiter's "rudeness" or "stupidity" or conclude a medical evaluation with a condescending evaluation of the physician. Associated Features and Disorders Vulnerability in self-esteem makes individuals with Narcissistic Personality Disorder very sensitive to "injury" from criticism or defeat. Although they may not show it outwardly, criticism may haunt these individuals and may leave them feeling humiliated, degraded, hollow, and empty. They may react with disdain, rage, or defiant counterattack. Such experiences often lead to social withdrawal or an appearance of humility that may mask and protect the grandiosity. interpersonal relations are typically impaired due to problems derived from entitlement, the need for admiration, and the relative disregard for the sensitivities of others. Though overweening ambition and confidence may lead to high achievement, performance may be disrupted due to intolerance of criticism or defeat. Sometimes vocational functioning can be very low, reflecting an unwillingness to take a risk in competitive or other situations in which defeat is possible. Sustained feelings of shame or humiliation and the attendant self-criticism may be associated with social withdrawal, depressed mood, and Dysthymic or Major Depressive Disorder. In contrast, sustained periods of grandiosity may be associated with a hypomanic mood. Narcissistic Personality Disorder is also associated with Anorexia Nervosa and Substance-Related Disorders (especially related to cocaine). Histrionic, Borderline, Antisocial, and Paranoid Personality Disorders may be associated with Narcissistic Personality Disorder. זה ממשיך עוד, ומסביר על כיצד ניתן להבחין בין הפרעות אישיות שונות ומדוע נרקסיזם שונה מהיסטריה או אנטי סוציאליות וכו'. אל דאגה, אני יודע שלא קראת שום דבר מתוך זה. לכן אני לא רואה טעם להמשיך ולצטט. שולט יכול להיות נרקסיסט. גם נשלט יכול להיות נרקסיסט. הבעיה היא ששולט מועסק באופן מוחלט במחשבות, רגשות ומעשים של האחר. לעיתים הוא רוכש הערצה כלפי הנשלט, משום שהנשלט מקריב כל כך הרבה עבורו. נרקסיסט לא מסוגל לשום דבר שכזה. הערצה היא ממנו והלאה. אם ימצא את עצמו מעריץ מישהו אחר, הרי שנפתחה בינהם תחרות ועתה עליו להוכיח שהוא עצמו ראוי להערצה יותר מאותו אדם אחר. כמו שכתוב למעלה: הנרקסיסט יוצר קשרים רומנטיים על מנת לבנות שמץ של בטחון עצמי. ובהקשר זה, לנרקסיסט אין בטחון עצמי. בגלל שהוא כלוא בתוך מציאות שכולה השוואות ותחרות משתקת, הוא נמנע מאירועים חברתיים או מאינטרקציה עם הסביבה, בשל הסיכוי שיקלע לביקורת או מה שנתפס בעיניו כהפסד בתחרות. אלה דברים שהוא לא מסוגל להתמודד איתם. עם זאת, הוא מפגין בטחון וקור רוח כלפי חוץ משום שמאמין שבכך ירתיע אנשים מלבקר אותו ולהתחרות בו, ובכדי שלא יבחינו בחוסר הבטחון שלו. המטרה של הדיון הזה היא לחפש מתאם בין נרקסיזם ובין שולטים. המטרה של הדיון היא לא לאנוס מושגים רפואיים כדי שיכילו את התסכולים של נורית משולטים ומגברים בכלל. כפי שהסברתי, יתכן שולט נרקסיסט. זה פשוט לא מאוד סביר, מפני שלשולט דרוש בטחון עצמי רב והיכולת להתעסק במישהו שאינו הוא. הנשלטים מנגד, מתאימים בחפיפה גבוהה בהרבה. אבל את זה כבר הסברתי. לסיום. אני לא כועס עליך. מה שאת עושה, זו התנהגות של ילד שנתפס עם ידו בצנצנת ועתה מנסה לבדח את דרכו החוצה. את חושבת שכועסים עליך מכיוון שאת יודעת שאת טועה. כפי שאת רואה הבדיחות לא עובדות. את מוזמנת להמשיך להתפתל, לשקר, להמציא ולשכתב. אני די ערני, ואנחנו רק בתחילת הדיון. |
|
טרבולי והקצפת |
לפני 13 שנים •
6 ביוני 2011
לפני 13 שנים •
6 ביוני 2011
טרבולי והקצפת • 6 ביוני 2011
Lordpain.
אני לא מסכים איתך בנוגע למידת הקנאות הפחותה של האחרים. למעשה אני חושב שהאלים האחרים אפילו דורשים יותר, משום שהם מורים למאמינים שלהם להפיץ את האמונה. גם הם דורשים שתמשיך לעבוד אותם כאשר הדברים לא מתנהלים לפי ציפיותך, וגם מאמיניהם מתקשים להסביר אירועים שליליים בהיסטוריה. היהודים, הנוצרים והמוסלמים מאמינים באותו האל. הם חלוקים בנוגע לדרך שיש לעבוד אותו, אבל לא חלוקים בנוגע לזהותו. לראיה, המוסלמים מכירים בסיפור התנ"ך וגם בברית החדשה כהסדרים קודמים, והנוצרים מאמינים בברית הישנה כהסדר קודם לישו. יש כמה בעיות בטיעון שלך. הראשונה היא שאלוהים לא באמת נרקסיסט. הוא לא צריך את המחמאות שלך, את התפילות שלך, או שום יחס ממך על מנת להרגיש טוב עם עצמו. הנרקסיסט כן. לאלוהים אין בעיות של בטחון עצמי. לנרקסיסט יש. אלוהים לא מתקשה להבחין במעשיהם הטובים או הרעים של אחרים, למעשה זה כל מה שהוא עושה כל העת. אבל אלה רק כמה דוגמאות. הנקודה שלי היא שאלוהים הוא לא נרקסיסט משום שהוא מכיל כמעט את כל התכונות שיש, אנושיות או לא אנושיות. אפשר להגיד עליו שהוא אכזרי, אבל אפשר גם להגיד שהוא רחום. אפשר להגיד שהוא עצבני, ואפשר להגיד שהוא אדיש. אלוהים הוא הכל, וזו תכונה אינהרנטית. שנית הבעיה היא שאתה מניח שלהיות נרקסיסט זה רע. אתה לא מבין שאלה אנשים שכנראה מובילים בכל תחום שהם עוסקים בו. אנשים שחייבים להצליח בכל מחיר. אנשים שהם מצביאים, מדינאים, מדענים דגולים, ספורטאים, טייקונים. אנשים שאם תשאל אותם אם היו בוחרים להיות אחרת, היו מסרבים. כך שאם המטרה היא לנגח את אלוהים, והנרקסיזם הוא רק אמצעי אחד מני רבים, כדאי לעבור לגישה אחרת. שלישית, זה לא מוביל לשום דבר. נניח שהטענה נכונה, ושהצלחנו להסכים שאלוהים נרקסיסט. נו נו נו. עכשיו מה? האם הנרקסיזם גורע מיכולתו? האם גורע מן הלגיטימיות שבדרישותיו מן המאמינים? האם גורע מזכותם להאמין בו? מה בדיוק קורה עכשיו? שלגי. תודה. אשמח להרחיב אבל אני לא בטוח למה את מתכוונת. נורית. זה תיאור של מה שאני עשיתי, או תיאור של מה שאת עושה עכשיו? מאוד מבלבל. משום שאני לא יודע למה, אבל התחושה שלי היא שהתגובה שלי די קונקרטית לגופו של כתוב, ושמישהו אחר מבין שנינו פתאום מסרב להמשיך בדיון משום שאין לו מה להגיד אז הוא משחק אותה נעלב. לא בטוח מי זה. |
|
L איה |
לפני 13 שנים •
7 ביוני 2011
שם החיבה של נרקיסוס היה נרקו? או קסס?
לפני 13 שנים •
7 ביוני 2011
L איה • 7 ביוני 2011
בס"דו
*כל ההערות בנוגע לעם הנשלט אשר בציון, נוגעות לנשלטים ונשלטות כאחד, ונוסחו בלשון נקבה מטעמי אובססיה פרטית לניוש הציבור כולו- ללא אפלית גזע ודת. צ'יטה ידידי, ראשית- ברוך הבא למועדון, שנית, הנרקיסיסט המודע יוכל לאזן אחוז לא מבוטל מן ההפרעה ע"י הסתה מושכלת לתחומי אומנות פלסטית, אומנויות הבמה, שליטה, וכו' . ההוא עם הקצפת- כתיבתך החפה משגיאות כתיב , כמו הניסוח הסביר, לא הצליחו להסב את תשומת ליבי מכך שככל הנראה, בתחום הנרקיסיזם הינך מגלה חוסר בקיאות מובהק. לכל הגדרה קלינית של הפרעת אישיות, מכל סוג שהוא, ישנם קוים מנחים ושלל סימפטומים המשתנים בהרכבם מאדם לאדם, ובעוצמה שבה הם באים לידי ביטוי בחיי היום יום. הטווח נוטה להיות רחב. לרוב הנשלטות שזכיתי להכיר-(הקפדת 'מהדרין': לעניות דעתי בלבד) יש נטייה להיות מרוכזות בעצמן, דווקא כי הן שרויות בחסך של תחושת עצמיות , ועוד שפע של סימפטומים שסותרים לחלוטין את התיאוריה שלך שהן קהל היעד העיקרי של הגדרת נרקיסיזם, ו/או שאחוז הנשלטות הסובלות/נהנות מהפרעת אישיות זו, גדול מאחוז השולטות שסבלות/נהנות מהפרעה זו. נרקיסזם המאופיין בעיקר בצורך גדול בהערצה, עיסוק מוגזם בעצמי, פנטזיות גרנדיוזיות, והפרזה בהערכה העצמית, בהחלט יכול להימצא אצל זן של שולטות שנטייתם הנרקסיסטית מצאה עונג גדול בתחום השליטה. נרקיסיזם אצל נשלטות מתקיים בינן לבין שדה ההשלכה שהן עורכות על השולטת. מה שנורית תיארה יותר קרוב לפסיכופת, שלמרות היותו בן-דוד רחוק של הנרקיסיסט, פחות מצוי בקרב בני הקהילה. איזה מזל. עיפתי. לשרוף חזיות, פיפי ולישון. ליל תענוגות, ליבנת |
|
Brave Dwarf |
לפני 13 שנים •
7 ביוני 2011
לפני 13 שנים •
7 ביוני 2011
Brave Dwarf • 7 ביוני 2011
נוריתי, כשקראתי את הודעתך האחרונה נזכרתי בסטנדאפ (נדמה לי) של עידן אלתרמן במהלכו סיפר כיצד הניף את בתו הקטנה על ידיו וזרועה השתפשפה בקיר. אחרי דקות מספר במהלכן ניסה להרגיעה ללא הצלחה אמר לה:
אל תבכי, זה לא משמעותי. והיא השיבה לו: לא נכון! זה ועוד איך משמעותך! טרבולי השיב לך לעניין הנושא. ובגדול אני מודה לך על כי עוררת אותו להגיב (מצטרף למועדון המעריצים של שלגי), בקטן – אני מודה לו. וליבנת – סלחי לי שאני מתערב: "לכל הגדרה קלינית של הפרעת אישיות, מכל סוג שהוא, ישנם קוים מנחים ושלל סימפטומים המשתנים בהרכבם מאדם לאדם," לא יפה לבלבל אנשים ככה. רק לפני יומיים הפנמתי את דבריך כאשר טענת שאין שום סימפטומים משתנים ושהכל תלוי באמא ובאבא. לא שאכפת לי, אבל לא הגיע הזמן להחליט סופית? |
|
טרבולי והקצפת |
לפני 13 שנים •
7 ביוני 2011
Re: שם החיבה של נרקיסוס היה נרקו? או קסס?
לפני 13 שנים •
7 ביוני 2011
טרבולי והקצפת • 7 ביוני 2011
ליבנת.
כתיבתך המלאה בהתנשאות ושנינות לכאורה לא הצליחה להסב את תשומת לבי מכך שככל הנראה יש בתגובתך שורה אחת של תוכן. את חושבת שאני לא בקיא מכיוון שלפי התרשמותך הנשלטות "שרויות בחסך של תחושת עצמיות". כל השאר זה דברים שאמרתי מקודם, או דברים דומים להם, או דברים ברורים מאליהם. ובאמת, אני מתפלא איך בתגובה כזו לא מופיעה המילה 'מנעד' אפילו פעם אחת. היו לך שפע של הזדמנויות לדחוף אותה. לתוכן: 1. משמעות המילה חסך אינה שווה למשמעות המילה חוסר. חסך, הוא חוסר שיש להשלימו. כתוצאה מחסך מישהו מנסה להשיג עודף. וזה בדיוק המצב שתארתי בכתיבתי. 2. זה לא משנה מדוע האדם מרוכז בעצמו. זה לא משנה למה הוא נרקסיסט. לדוגמא יש אנשים שמתבגרים אל תוך נרקסיזם בגלל עודף יחס מהורים וחברים. מנגד יש אנשים שהופכים לכאלה דווקא מחוסר ביחס מהורים וחברים. את מתמקדת בביקורת שלך על ה"למה". וזה לא מעניין אף אחד. העובדה היא שהנשלטות מרוכזות בעצמן, וזו ההגדרה התמציתית ביותר לנרקסיזם. 3. "תחושת העצמיות" כלשונך אינה נמדדת בהכרח בסצנה המינית. היא נמדדת בעיקר מחוץ לה, משום שהמין משמש עבור אנשים כאלה כמקום לפורקן מן הנרקסיזם. וגם את זה כתבתי. שפע הסמפטומים שסותרים את התיאוריה שלי כנראה מופיעים בגופן קטן מדי, ואיני מצליח לקרוא אותם בתגובתך. |
|
פרלין(נשלטת){ש} |
לפני 13 שנים •
7 ביוני 2011
לפני 13 שנים •
7 ביוני 2011
פרלין(נשלטת){ש} • 7 ביוני 2011
מחקתי. סליחה.
|
|
Lordpain(שולט) |
לפני 13 שנים •
7 ביוני 2011
לפני 13 שנים •
7 ביוני 2011
Lordpain(שולט) • 7 ביוני 2011
טרבולי והקצפת
שלישית, זה לא מוביל לשום דבר. נניח שהטענה נכונה, ושהצלחנו להסכים שאלוהים נרקסיסט. נו נו נו. עכשיו מה? האם הנרקסיזם גורע מיכולתו? האם גורע מן הלגיטימיות שבדרישותיו מן המאמינים? האם גורע מזכותם להאמין בו? הדת מציגה ! רעיון ! של כוח עליון, יש כל כך הרבה בעיות עם האופי של הדמות האלוהית הזו בנוסף גם כל כך הרבה סתירות למשהו שמתיימר להיות התגלמות השלמות . אתה בוחר לפרש את הנרקסיזם כמשהו חיובי, ולכן מבחינתך הנר לא גורע מהאלוהות כלומר אתה מחזק עוד יותר את הגישה שבני אדם חייבים לתת כל הזמן והוא לא חייב להם כלום . הבעיה שלי היא לא עם הבורא/היוצר כי לדעתי לא ייתכן שהוא ייתן שלוש (מינימום) גרסאות של עצמו, אם הוא היה רוצה להתגלות אז הרי שלא היה לנו על מה להתווכח ולדעתי הוא נשאר נסתר ומה שמלמדת אותנו הדת (כל דת) זה בולשיט ! מוכרים לך אל, שמדכא את הרצון שלך ובכל הזדמנות מכריז שהרצון שלו נעלה יותר ! ואתה , קונה ! מוכרים לך אל, שבמקום לעזור לך בשעת צרה הוא מתעלם, ואז אומרים לך שהכל לטובה ואתה , קונה ! מוכרים לך אל, שאדיש לחיי הזולת, תחת ההסבר "נסתרות דרכיי האל" ואתה , קונה ! צר לי, אתה לא צרכן חכם ! |
|
kasandra(מתחלפת){jegularis} |
לפני 13 שנים •
8 ביוני 2011
לפני 13 שנים •
8 ביוני 2011
kasandra(מתחלפת){jegularis} • 8 ביוני 2011
Lordpain כתב/ה: טרבולי והקצפת
שלישית, זה לא מוביל לשום דבר. נניח שהטענה נכונה, ושהצלחנו להסכים שאלוהים נרקסיסט. נו נו נו. עכשיו מה? האם הנרקסיזם גורע מיכולתו? האם גורע מן הלגיטימיות שבדרישותיו מן המאמינים? האם גורע מזכותם להאמין בו? הדת מציגה ! רעיון ! של כוח עליון, יש כל כך הרבה בעיות עם האופי של הדמות האלוהית הזו בנוסף גם כל כך הרבה סתירות למשהו שמתיימר להיות התגלמות השלמות . אתה בוחר לפרש את הנרקסיזם כמשהו חיובי, ולכן מבחינתך הנר לא גורע מהאלוהות כלומר אתה מחזק עוד יותר את הגישה שבני אדם חייבים לתת כל הזמן והוא לא חייב להם כלום . הבעיה שלי היא לא עם הבורא/היוצר כי לדעתי לא ייתכן שהוא ייתן שלוש (מינימום) גרסאות של עצמו, אם הוא היה רוצה להתגלות אז הרי שלא היה לנו על מה להתווכח ולדעתי הוא נשאר נסתר ומה שמלמדת אותנו הדת (כל דת) זה בולשיט ! מוכרים לך אל, שמדכא את הרצון שלך ובכל הזדמנות מכריז שהרצון שלו נעלה יותר ! ואתה , קונה ! מוכרים לך אל, שבמקום לעזור לך בשעת צרה הוא מתעלם, ואז אומרים לך שהכל לטובה ואתה , קונה ! מוכרים לך אל, שאדיש לחיי הזולת, תחת ההסבר "נסתרות דרכיי האל" ואתה , קונה ! צר לי, אתה לא צרכן חכם ! חוץ מהסכמתי המלאה עם הנאמר והרבה דברים שיש לי להרחיב , אני אחסוך במשפט פשוט אחד שממציא הסיינטולוגיה אמר על דתו: if you want to be a lider invent a new belive, people always need a good to relay on. כמו שאם תתבונן לרגע בחינוך הדתי ההדוק אני בטוחה שתוכל לראות בו הרבה מן הדיאלוג של הסדיסט המתעלל למזוכיסט שהוא יולד ויוצר בילדו (מאמינו). |
|
שוסי |
לפני 13 שנים •
8 ביוני 2011
לפני 13 שנים •
8 ביוני 2011
שוסי • 8 ביוני 2011
נורית,
את מתבלבלת ומבלבלת במושגים שרווים באינטרפטאציה אישית שלך לעניין. אם תרצי הסבר מאשת מקצוע פורמלית(שמתחמה בילדים אומנם)אז אני אשמח. אין כל סיבה לקחת זאת אישית או להעילב,משום שאני בטוחה שבמקצוע שלך אתמבינה בהרבה מרובנו . חג שמח! |
|