Lordpain(שולט) |
לפני 11 שנים •
4 ביולי 2013
לפני 11 שנים •
4 ביולי 2013
Lordpain(שולט) • 4 ביולי 2013
אם הוא נבלע על ידי יהודיה אז הוא כשר!
|
|
Red E |
לפני 11 שנים •
4 ביולי 2013
לפני 11 שנים •
4 ביולי 2013
Red E • 4 ביולי 2013
Lordpain כתב/ה: אם הוא נבלע על ידי יהודיה אז הוא כשר!
יש בזה משהו |
|
רפאל |
לפני 11 שנים •
4 ביולי 2013
לפני 11 שנים •
4 ביולי 2013
רפאל • 4 ביולי 2013
הרבנית מלכתא,
אין ספק שאת מפגינה בקיאות רבה בהלכות זיונים, ובדיני בליעה וליקוקים. אבל יצא לך במקרה ללמוד גם על מידות, דרך ארץ, והלכות לשון הרע? אני מתכוון למשהו קצת יותר מעמיק מכל ה"אתה על הזין שלי והוא על הזין שלי..." שכתבת בבלוג שלך. זה הפך לריטואל קבוע. כל מי שחושב אחרת ממך מואשם תכף ומייד בסילופים, והופך לקורבן של הפאסיב-אגרסיב שלך. אם את חולקת על דעתה של רדי, אולי במקום להתנגח בה ולהשחיז על גבה את לשונך הארסית, פשוט תפני אותה אל אותן מקורות שאת מתבססת עליהם (בדיוק כפי שהיא עשתה), ואז היא תוכל ללמוד מבקיאותך הרבה בתורה? אני חושב שזה יהיה קצת יותר מתורבת ממה שאת עושה. |
|
עבד משועבד{עבד} |
לפני 11 שנים •
4 ביולי 2013
לפני 11 שנים •
4 ביולי 2013
עבד משועבד{עבד} • 4 ביולי 2013
השאלה של פותח השרשור התיחסה למין אוראלי של אשה בגבר.
רד אי הביאה ציטוטים לא רלוונטים שמתיחסים למין אוראלי של גבר באשה. וגם בחרה לצטט רק טיעון אחד מתוך הדיון שם. הוציאה את הדברים מהקשרם. |
|
Brave Dwarf |
לפני 11 שנים •
4 ביולי 2013
לפני 11 שנים •
4 ביולי 2013
Brave Dwarf • 4 ביולי 2013
מתהפך כתב/ה: השאלה של פותח השרשור התיחסה למין אוראלי של אשה בגבר.
רד אי הביאה ציטוטים לא רלוונטים שמתיחסים למין אוראלי של גבר באשה. וגם בחרה לצטט רק טיעון אחד מתוך הדיון שם. הוציאה את הדברים מהקשרם. אז בואו נרביץ לה, ננבח עליה, נתנשא מעליה, מטען שהיא ילדה קטנה ומפגרת ושהידע שלה מבוסס על אתרים יד שניה רגל שלישית ואפילו נאלץ אותה לכרוע על ברכיה בפינה חשוכה על חופן אפונים. מה זה האגרסיביות הזאת ואיך אפשר להצדיק אותה בכלל? |
|
Masterpiece1(נשלט) |
לפני 11 שנים •
4 ביולי 2013
לפני 11 שנים •
4 ביולי 2013
Masterpiece1(נשלט) • 4 ביולי 2013
הן אף פעם לא שואלות אם זה כשר או לא, אז סימן שכן.
|
|
Red E |
לפני 11 שנים •
4 ביולי 2013
לפני 11 שנים •
4 ביולי 2013
Red E • 4 ביולי 2013
מתהפך כתב/ה: השאלה של פותח השרשור התיחסה למין אוראלי של אשה בגבר.
רד אי הביאה ציטוטים לא רלוונטים שמתיחסים למין אוראלי של גבר באשה. וגם בחרה לצטט רק טיעון אחד מתוך הדיון שם. הוציאה את הדברים מהקשרם. מתהפך , שאלת תם, אתה דתי ? לא כי אני חלילה רוצה לנגח .. אני מתעניינת.. אני עניתי למלכתא רק לסייפא שלה בתגובתה הראשונה לזה : "..מבחינת מין אוראלי באישה, זה דווקא מותר ומומלץ בגמרא..." אתה מרשה לי ? או להטות נושאים מהנושאים שהותחל הדיון הדיון בהם היא זכות המותרת רק ליחידי סגולה פה? לא הוצאתי כלום מההקשר , בתורה שלנו הכל שזור .. אני כל כך לא מבינה את הקריזים שלכם.. כמה אלימות ושוב אנחנו חוזרים למלחמות מטופשות עצוב |
|
Red E |
לפני 11 שנים •
4 ביולי 2013
ובכלל
לפני 11 שנים •
4 ביולי 2013
Red E • 4 ביולי 2013
אמר לי פה מישהו מאוד חכם,
כשם שמצווה על אדם לומר דבר הנשמע, כך מצווה על אדם שלא לומר דבר שאינו נשמע. המהר"ל בחידושי אגדות מבאר את דברי רבי אילעא, כשאומרים דבר שנשמע, יהודי מוכיח את חברו ואומר לו את דבר ה,' והחבר מקבל - יש כאן קידוש ה', כבוד ה' מתגדל. לעומת זאת, כשאומרים לחבר את ההלכה, את דבר ה', והחבר אינו מקבל - יש כאן ביזיון לתורה, הן יהודי לא הסכין לקבל את רצון ה'! במקום כזה, שיש חילול ה', עדיף לשתוק ולא להוכיח. אני תמיד צריכה לזכור את זה .. אבל אוי האימפולס האימפולס.. צריכה חינוך לאיפוק רב יותר |
|
Brave Dwarf |
לפני 11 שנים •
4 ביולי 2013
לפני 11 שנים •
4 ביולי 2013
Brave Dwarf • 4 ביולי 2013
Red E כתב/ה: זכות המותרת רק ליחידי סגולה פה?
מה פתאום?! נראה לך? גם יחידי סגולה יחטפו ומי שלא יחטוף, נגרום לו לדפוק את הראש בקיר. זאת כל הפואנטה של האתר. סדו-מזוכיזם וכל הג'אז הזה, שכחת? (-: |
|
Red E |
לפני 11 שנים •
4 ביולי 2013
לפני 11 שנים •
4 ביולי 2013
Red E • 4 ביולי 2013
מתהפך כתב/ה: השאלה של פותח השרשור התיחסה למין אוראלי של אשה בגבר.
רד אי הביאה ציטוטים לא רלוונטים שמתיחסים למין אוראלי של גבר באשה. וגם בחרה לצטט רק טיעון אחד מתוך הדיון שם. הוציאה את הדברים מהקשרם. ואגב, טרחת לבדוק את התגובה המקורית שלי ? כי הצלחת לבלבל אותי ושכחתי מה רשמתי אז הנה תראה שלא הוצאתי ודחפתי וסילפתי ומחילה טוב? ואם באמת היית טורח , היית רואה שהגמד האמיץ, הכין פארודיה חמודה על הציטוט המקורי והלא מצונזר שלי במדויק ? אסור מין אוראלי שנוי במחלוקת חכמים וכך גם פוסקי ההלכה: אמר רבי יוחנן בן דהבאי: ארבעה דברים סחו לי מלאכי השרת: 1. ההופך את שולחנו (מין אנאלי – שולחנו=אשתו) יהיה חיגר. 2. מנשק את אותו מקום (מין אוראלי) יהיה אילם. 3. המדבר בגסות ובניבול פה בשעת תשמיש (קיום יחסי מין) יהיה חרש. 4. המסתכל באותו מקום (איבר מין של אשתו – פות) יהיה עיוור. אך לדעת חכמים: "כל מה שאדם רוצה לעשות באשתו עושה [מין אוראלי ומין אנאלי] ; משל לבשר הבא מבית הטבח, רצה לאכול במלח – אוכלו, צלי - אוכלו, מבושל – אוכלו, שלוק –אוכלו" (נדרים כ ע"א – ע"ב). על פי פסק השולחן ערוך ( אורח חיים סימן רמ סעיף ד) אסור לנשק את מקום ערוות האישה (מין אוראלי) ואף לא להסתכל, הנה כך נכתב: "אסור להסתכל באותו מקום (פות- איבר מין האישה), שכל המסתכל שם אין לו בושת פנים, ועובר על: והצנע לכת (מיכה ו, ח)...וכל שכן הנושק שם, שעובר על כל אלה ועוד, שעובר על: בל תשקצו את נפשותיכם". ואילו לדעת הרמב"ם דברים אלו מותרים: "אשתו של אדם מותרת היא לו, לפיכך כל מה שאדם רוצה לעשות באשתו עושה, בועל בכל עת שירצה ומנשק בכל אבר ואבר שירצה, [ובא עליה כדרכה ושלא ד כדרכה] ובלבד שלא יוציא שכבת זרע לבטלה ( הלכות איסורי ביאה פרק כא הלכה ט). שים לב שהאיסור חל על הגבר לבצע מין אוראלי לאישה ולא ההפך. נערך לאחרונה על-ידי * בתאריך חמישי יול' 04, 2013 4:44 pm, סך-הכל נערך פעם אחת |
|