|
|
לפני 20 שנים •
30 בנוב׳ 2006
לפני 20 שנים •
30 בנוב׳ 2006
נוריתE • 30 בנוב׳ 2006
תסלחו שאני מתגנבת למקום לא לי
אבל "כלבות"? גם אם איזה אדון אחד או שניים כינה אותיי בזמנו כלבה אני לא חושבת שאף אחת מאיתנו הנשים שולטות או נישלטות צריכה את "שם התאר" הזה. מעבר לזה, הנושא די מעניין. אבל ככשתי נשים רבות מכנים את זה "קאט פייגט" מעניין |
|
|

