לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

11 שנות מאסר לרוני גלילי

פסיכו לוג​(שולט)
לפני 14 שנים • 30 באפר׳ 2010

Re: אני שמח על הקישור

פסיכו לוג​(שולט) • 30 באפר׳ 2010
tranny boi כתב/ה:
אני קצת שמח על הקישור בין אונס לבדס"מ שעשו בכתבה, ואני הולך לכתוב כאן בדיוק מה שכתבתי בתפוז.

הקישור ראוי כי עובדה שחלק לא קטן מהקהילה לא הוקיע אותו כאנס מועד, המשיך לבוא למסיבות ולאפשר לו לנהל מועדון בדס"מ, והמשיך להשתיק ביקורת - מה שאומר שיש קשר בין הקהילה שלנו לבין אנסים. ומוכיח שהקהילה הבדס"מית כאן היא כר פורה למעשי אונס שנעשים בחסותה.

אני בספק אם אין עוד כמוהו ביננו, אולי לא מנהלים מועדונים, אבל כאלו שמשתמשים בבדס"מ כתירוץ כדי לפגוע.

ואני חושב שבמקום להתנער מאחריות ולומר "אונס זה לא קשור לבדס"מ" (דה...), או "אנחנו לא קשורים ולא מכירים את האדם הזה". ראוי שניקח אחריות על הקהילה סביבנו ונאמר שזה כן קשור לאיך שהקהילה שלנו נראת, ולהתנהלות שלה. קהילה שמשתיקה נשים שמתלוננות על פגיעה, שמשתיקה ביקורת, שמעלימה עין. קהילה שרוויה בשינאת נשים (ולא בקטע קינקי).

אם זה מה שיגרום לאנשים להתעורר ולעשות חשבון נפש, ויגרום לנו לחשוב איך מונעים את הפגיעות הבאות, אז הקישור שנעשה הוא לחלוטין לטובתנו. וזו האחריות שלנו להוכיח, במעשים, שהקהילה הבדס"מית מסוגלת לקחת אחריות, ולהתמודד עם פגיעות ואלימות מינית שקורים בתוכה ובצילה.

במקום לבכות שמציגים בדס"מ כמשהו שלילי, מה שאולי יקשה על חלקנו למצוא את הזיון הבא, או לשכנע מישהי לעשות משהו שהיא לא ממש מעוניינת בו תחת הכותרת בדס"מ - ניקח אחריות, כקהילה, וננסה לשנות משהו כאן. גם מי שטוען שאין קהילה, נפגע מהמעשים של רוני גלילי, מהקישור שנעשה בין אונס ובדס"מ. יש קהילה מכורח זה שעבור העיתון בדס"מ זה רוני גלילי, ובדס"מ זה גם אתה, את, ואני. אז עובדה שיש קשר, יש קשר ביננו לבין אנסים, וזו האחריות שלנו לבנות קהילה שמסוגלת להתמודד עם תופעות כאלו, בין אם למען ה"שם הטוב" שלנו, וחשוב מכך, כדי למנוע פגיעות עתידיות.


הכללה פראית. אתה בטוח שקראת מה שכתבת לפני שלחצת על אישור? ואגב הקשר ביננו לבין אנסים שווה בדיוק לקשר ביננו לבין אוטו גלידה. כי בטוח שלמישהו כאן יש מכר שלדודה שלו היתה שותפה לדירה שהילדה שלה קנתה גלידה. אם מוכר הגלידה סיפק שירות לילדה הזו, הוא בהכרח קשור לקהילה? אנסים יש ויהיו בכל אוכלוסיה. ועוד כאן מדובר על אנס שלא קשור כלל לאוכלוסית האתר.
Morticia
לפני 14 שנים • 30 באפר׳ 2010
Morticia • 30 באפר׳ 2010
טראני, אני חושבת שאני דווקא מבינה מאיפה אתה בא כשאתה אומר מה שאתה אומר
אפילו אם זה נאמר בקיצוניות שאולי אפילו במכוון מעט מוגזמת, גם אני מזדעזעת כאן לפעמים מהקלות הבלתי נסבלת בה אנשים מוחאים כפיים לכל פשיעה, מעשה חסר כל אמות מוסר או מגונה רק כי פה זה בדס"מ

מצד שני, במקרה של רוני גלילי, הבנאדם הואשם באונס הרבה לפני שהתחיל לעשות עסקים עם קהילת הבדס"מ ובמהלך שנים רבות בה פשוט ניהל מסיבות חילופי זוגות "וניליות"
(כאילו, אי אפשר לדבר על קקולד בכאלה מסיבות?)
למיטב ידיעתי הוא לא ממש בקטע
וכמו שאני מבינה את זה הוא סתם יצור נאלח, אלים ודוחה בלי שום כבוד לבני אדם
(ולא חבריי ל"קהילה", אלו אינם סממנים לדבר מלבד לחולשה)
אלא אם יקומו כל "מגיני הבדס"מ" ויזעקו שכל מעשה אונס ניתן להיות מעוגן תחת חופש הבדס"מ
(מה שרק יצדיק את טענתך וידגיש את מידת חומרתה)

בכל מקרה, חבל שלא קיבל 11 שנה על כל אישה שאנס
וכן, אני מסכימה במידה מה שמערכת הכליאה בארץ אינה תמיד מהווה את העונש הטוב ביותר לפשיעות חמורות
(זה לא שחלילה מישהו לא יאפשר לו להתחבר כאן או בכל מקום אחר באיזה ניק עלום ולכתוב מה שבא לו, במסגרת התנאים הסוציאליים להם זכאי האנס המורשע המצוי. זה למקרה ומישהו לא מבין למה לפעמים מופיעים פה כל מיני חולירות שטוענים שנשלטות הן נשים שנאנסו ורוצות לחוות את אונס שוב ושוב ותמהרו להצדיק את דברי טראני בדמות מחיאות הכפיים שלכם לגישה הבדס"מית המרהיבה...)

Think people, Think!
Not to mention the usage of your hearts every once in a while...
ושלא תאנסו או תאנסו לעולם
(לא באמת נשמע לי כיף)
בכוח המוח{Aion}
לפני 14 שנים • 30 באפר׳ 2010

לא מבינה דבר אחד -

בכוח המוח{Aion} • 30 באפר׳ 2010
רוני גלילי ניהל עסק.
במקרה הזה הוא ניהל מועדון, סיפק שירות.
כשאני הולכת למועדונים, ואני מניחה שכך רובנו, אין לי בכלל מושג מי הבעלים,
מה הוא עשה בחייו, האם הורשע או לא הורשע, ובטח ובטח איך נראה הסקס שלו.
רוני למעשה השכיר מועדון עובד לליין אחר, במקרה הזה בדס"ם, מסיבות עסקיות.
למיטב ידיעתי הוא לא נחשב בדס"מי, הוא לא מסתובב בקהילה, והתכנים שלה אינם מעניינו.
גם אם היה בדס"מי, לא על הרקע הזה הליין נוהל על ידו.
נזכיר את עמוס, שניהל מועדון בדס"מ מצוין, כשהוא וניל.

זה בסדר לטעמי לנהל ליין בדסם במועדון של רוני,
זה עניין עסקי, ואין צורך להתערבב איתו בגלל זה.
זה יהיה בסדר גם אחרי שהוא ישתחרר,
אם ההצעה שלו תהיה אטרקטיבית, ומאותן סיבות בדיוק.
אני מניחה שהחיבור העסקי איתו קרה בגלל כדאיות העסקה,
ולא בגלל הפנים היפות שלו, או זה שהוא אדם נהדר, נכון?


דווקא בגלל שזה בסדר גמור,
החיבור הזה שבכותרת מטריד.
underfoot
לפני 14 שנים • 30 באפר׳ 2010
underfoot • 30 באפר׳ 2010
נותר רק לקוות שיצא לו לחוות סקס בכפייה בין קירות הכלא, כך לא תבוזבז שהותו שם על ארוחות בוקר חינם על חשבון משלם המיסים. בסך הכל אם הוא יאלץ לטעום את מה שהוא האכיל אחרים יהיה בזה צדק פואטי ממדרגה ראשונה. הווזלין עלינו.
המלט
לפני 14 שנים • 30 באפר׳ 2010
המלט • 30 באפר׳ 2010
התגובות ההיסטריות לדברים של טראני בוי רק מחזקות את דבריו. כמה נאיבי לחשוב שהחיבור בין
רוני גלילי לבדס"מ הוא "רק עסקי", ושהקשר בינו לבדס"מ הוא "הכללה פראית. .. שווה בדיוק לקשר
ביננו לבין אוטו גלידה". אפשר לעמוד במרפסת ולצרוח עד עילפון שאין קשר בין רוני גלילי האנס
לבדסמ אבל העובדה היא שהכותרת קושרת בינו לבין בדסמ וזה לא משנה כרגע שזה בגלל רייטינג.
זוהי הכותרת, זה מה שאנשים רואים, וצריך להיות לגמרי עיוור כדי לא לראות איך הקשר קורם עור
וגידים לנגד עינינו. בעניין הזה אני מסכים לגמרי עם טראני בוי: דווקא בגלל רגישות היתר של החברה
לחיבור הסימביוטי בין בדסמ למין בכפיה, כפי שהוא מצטיר בעיניה, דווקא משום כך ראוי היה למנוע
מרוני גלילי להתחבר לבדסמ, על ידי החרמת המסיבות בנו-לימיט. נכון, זה קשה עד בלתי אפשרי, אבל
מי שהולך למסיבות בדסמיות במועדונים של אנסים מורשעים, שלא יספר סיפורי אוטו גלידה
כשמטיחים בפניו את הקשר המתבקש.
נילי ונילי
לפני 14 שנים • 30 באפר׳ 2010

Re: אני שמח על הקישור

נילי ונילי • 30 באפר׳ 2010
פסיכולוג בספת עור כתב/ה:
הכללה פראית. אתה בטוח שקראת מה שכתבת לפני שלחצת על אישור? ואגב הקשר ביננו לבין אנסים שווה בדיוק לקשר ביננו לבין אוטו גלידה. כי בטוח שלמישהו כאן יש מכר שלדודה שלו היתה שותפה לדירה שהילדה שלה קנתה גלידה. אם מוכר הגלידה סיפק שירות לילדה הזו, הוא בהכרח קשור לקהילה? אנסים יש ויהיו בכל אוכלוסיה. ועוד כאן מדובר על אנס שלא קשור כלל לאוכלוסית האתר.

עזוב את הגלידה של הילדה של השכנה. זה קרה א-צ-ל-נ-ו, בתוך החצר ש-ל-נ-ו, בתוך מקרר הארטיקים השכונתי. שלנו.

א-צ-ל-נ-ו משתיקים נשים. ושונאים אותן. ולא מתנערים ממיני חולירות. ולא מאפשרים שיח נשי במרחב מוגן. א-נ-ח-נ-ו ידענו הוא הורשע כבר בעבר באונס ולא השכלנו לעשות עם זה כלום. אנחנו ידענו על רוני גלילי. כמו שידענו על גיל אריאלי. כמו שאנחנו יודעים על עוד שלושה לפחות שמסתובבים בתוכנו, בקהלנו, אוכלים גלידה או מוכרים אותה או מה שלא היתה המטאפורה שלך שם.

ובמקום לקרוא את מה שטראני-בוי כתב ולעשות חשבון נפש- אנחנו סוגרים שוב את העיניים, תוחבים את הראש מתחת לחול וטוענים שאין אצלנו דברים כאלו אף פעם.

נו באמת.
זאלופון​(שולט)
לפני 14 שנים • 30 באפר׳ 2010

Re: אני שמח על הקישור

זאלופון​(שולט) • 30 באפר׳ 2010
נילי ונילי כתב/ה:
פסיכולוג בספת עור כתב/ה:
הכללה פראית. אתה בטוח שקראת מה שכתבת לפני שלחצת על אישור? ואגב הקשר ביננו לבין אנסים שווה בדיוק לקשר ביננו לבין אוטו גלידה. כי בטוח שלמישהו כאן יש מכר שלדודה שלו היתה שותפה לדירה שהילדה שלה קנתה גלידה. אם מוכר הגלידה סיפק שירות לילדה הזו, הוא בהכרח קשור לקהילה? אנסים יש ויהיו בכל אוכלוסיה. ועוד כאן מדובר על אנס שלא קשור כלל לאוכלוסית האתר.

עזוב את הגלידה של הילדה של השכנה. זה קרה א-צ-ל-נ-ו, בתוך החצר ש-ל-נ-ו, בתוך מקרר הארטיקים השכונתי. שלנו.

א-צ-ל-נ-ו משתיקים נשים. ושונאים אותן. ולא מתנערים ממיני חולירות. ולא מאפשרים שיח נשי במרחב מוגן. א-נ-ח-נ-ו ידענו הוא הורשע כבר בעבר באונס ולא השכלנו לעשות עם זה כלום. אנחנו ידענו על רוני גלילי. כמו שידענו על גיל אריאלי. כמו שאנחנו יודעים על עוד שלושה לפחות שמסתובבים בתוכנו, בקהלנו, אוכלים גלידה או מוכרים אותה או מה שלא היתה המטאפורה שלך שם.

ובמקום לקרוא את מה שטראני-בוי כתב ולעשות חשבון נפש- אנחנו סוגרים שוב את העיניים, תוחבים את הראש מתחת לחול וטוענים שאין אצלנו דברים כאלו אף פעם.

נו באמת.

אני רק שאלה: מי זה ה"א-צ-ל-נ-ו" הזה?

ואני גם רק הערה: לפי הלוגיקה הכושלת של טראני, אפשר "להוכיח" פחות או יותר כל דעה קדומה שרוצים.

ואני גם תזכורת: אנשים פה הם ממש כמו אנשים לא פה, חוץ מהקטע של הסאדו. הם לא שונאים נשים יותר מבכל מקום אחר, לא עוצמים עיניים יותר מבכל מקום אחר ולא תוקעים נודים בריח תות. סתם אנשים, חלקם יותר פרובוקטורים מאחרים.

ואני סיימתי. לעת עתה.
נילי ונילי
לפני 14 שנים • 30 באפר׳ 2010

Re: אני שמח על הקישור

נילי ונילי • 30 באפר׳ 2010
זאלופון כתב/ה:
נילי ונילי כתב/ה:
פסיכולוג בספת עור כתב/ה:
הכללה פראית. אתה בטוח שקראת מה שכתבת לפני שלחצת על אישור? ואגב הקשר ביננו לבין אנסים שווה בדיוק לקשר ביננו לבין אוטו גלידה. כי בטוח שלמישהו כאן יש מכר שלדודה שלו היתה שותפה לדירה שהילדה שלה קנתה גלידה. אם מוכר הגלידה סיפק שירות לילדה הזו, הוא בהכרח קשור לקהילה? אנסים יש ויהיו בכל אוכלוסיה. ועוד כאן מדובר על אנס שלא קשור כלל לאוכלוסית האתר.

עזוב את הגלידה של הילדה של השכנה. זה קרה א-צ-ל-נ-ו, בתוך החצר ש-ל-נ-ו, בתוך מקרר הארטיקים השכונתי. שלנו.

א-צ-ל-נ-ו משתיקים נשים. ושונאים אותן. ולא מתנערים ממיני חולירות. ולא מאפשרים שיח נשי במרחב מוגן. א-נ-ח-נ-ו ידענו הוא הורשע כבר בעבר באונס ולא השכלנו לעשות עם זה כלום. אנחנו ידענו על רוני גלילי. כמו שידענו על גיל אריאלי. כמו שאנחנו יודעים על עוד שלושה לפחות שמסתובבים בתוכנו, בקהלנו, אוכלים גלידה או מוכרים אותה או מה שלא היתה המטאפורה שלך שם.

ובמקום לקרוא את מה שטראני-בוי כתב ולעשות חשבון נפש- אנחנו סוגרים שוב את העיניים, תוחבים את הראש מתחת לחול וטוענים שאין אצלנו דברים כאלו אף פעם.

נו באמת.

אני רק שאלה: מי זה ה"א-צ-ל-נ-ו" הזה?

ואני גם רק הערה: לפי הלוגיקה הכושלת של טראני, אפשר "להוכיח" פחות או יותר כל דעה קדומה שרוצים.

ואני גם תזכורת: אנשים פה הם ממש כמו אנשים לא פה, חוץ מהקטע של הסאדו. הם לא שונאים נשים יותר מבכל מקום אחר, לא עוצמים עיניים יותר מבכל מקום אחר ולא תוקעים נודים בריח תות. סתם אנשים, חלקם יותר פרובוקטורים מאחרים.

ואני סיימתי. לעת עתה.

הוא שאמרתי. טומנים את הראש בחול.

במקום לעשות בדק בית, מביטים בהיתממות ושואלים: "איזה בית? יש בית? היה בית? זה בית שלנו? כמה עלה?"
זאלופון​(שולט)
לפני 14 שנים • 30 באפר׳ 2010

Re: אני שמח על הקישור

זאלופון​(שולט) • 30 באפר׳ 2010
נילי ונילי כתב/ה:
זאלופון כתב/ה:
נילי ונילי כתב/ה:
פסיכולוג בספת עור כתב/ה:
הכללה פראית. אתה בטוח שקראת מה שכתבת לפני שלחצת על אישור? ואגב הקשר ביננו לבין אנסים שווה בדיוק לקשר ביננו לבין אוטו גלידה. כי בטוח שלמישהו כאן יש מכר שלדודה שלו היתה שותפה לדירה שהילדה שלה קנתה גלידה. אם מוכר הגלידה סיפק שירות לילדה הזו, הוא בהכרח קשור לקהילה? אנסים יש ויהיו בכל אוכלוסיה. ועוד כאן מדובר על אנס שלא קשור כלל לאוכלוסית האתר.

עזוב את הגלידה של הילדה של השכנה. זה קרה א-צ-ל-נ-ו, בתוך החצר ש-ל-נ-ו, בתוך מקרר הארטיקים השכונתי. שלנו.

א-צ-ל-נ-ו משתיקים נשים. ושונאים אותן. ולא מתנערים ממיני חולירות. ולא מאפשרים שיח נשי במרחב מוגן. א-נ-ח-נ-ו ידענו הוא הורשע כבר בעבר באונס ולא השכלנו לעשות עם זה כלום. אנחנו ידענו על רוני גלילי. כמו שידענו על גיל אריאלי. כמו שאנחנו יודעים על עוד שלושה לפחות שמסתובבים בתוכנו, בקהלנו, אוכלים גלידה או מוכרים אותה או מה שלא היתה המטאפורה שלך שם.

ובמקום לקרוא את מה שטראני-בוי כתב ולעשות חשבון נפש- אנחנו סוגרים שוב את העיניים, תוחבים את הראש מתחת לחול וטוענים שאין אצלנו דברים כאלו אף פעם.

נו באמת.

אני רק שאלה: מי זה ה"א-צ-ל-נ-ו" הזה?

ואני גם רק הערה: לפי הלוגיקה הכושלת של טראני, אפשר "להוכיח" פחות או יותר כל דעה קדומה שרוצים.

ואני גם תזכורת: אנשים פה הם ממש כמו אנשים לא פה, חוץ מהקטע של הסאדו. הם לא שונאים נשים יותר מבכל מקום אחר, לא עוצמים עיניים יותר מבכל מקום אחר ולא תוקעים נודים בריח תות. סתם אנשים, חלקם יותר פרובוקטורים מאחרים.

ואני סיימתי. לעת עתה.

הוא שאמרתי. טומנים את הראש בחול.

במקום לעשות בדק בית, מביטים בהיתממות ושואלים: "איזה בית? יש בית? היה בית? זה בית שלנו? כמה עלה?"

לא ענית על השאלות ולא התייחסת לנקודות. גם לא הסברת לי מדוע עליי לעשות בדק בית, רק משום שאני חולק שבריר זהות עם אנשים שבילו במועדון שעבריין משוחרר השכיר להם ערב אחד בשבוע. גם לא ביארת כיצד עובד הקשר הסיבתי המופלא הזה, שקובע שאם אנשים בעלי זהות מסוימת מבלים במקום ששייך לאנס, יש זיקה הכרחית בין הזהות הזו שלהם לבין אונס. להגיד "טומנים את הראש בחול" זו דרך לעשות דה-לגיטימציה לעמדה מנוגדת. מי שגר, אידאולוגית, בבית של השתקות והדרות, שלא ישליך דה-לגיטימציות.

ולא, ברור שאין בית. לא קראת את שלושת אלפים שרשורי "יש דבר כזה קהילת הבדסמ?" האחרונים שהיו?
נילי ונילי
לפני 14 שנים • 30 באפר׳ 2010

Re: אני שמח על הקישור

נילי ונילי • 30 באפר׳ 2010
זאלופון כתב/ה:
לא ענית על השאלות ולא התייחסת לנקודות. גם לא הסברת לי מדוע עליי לעשות בדק בית, רק משום שאני חולק שבריר זהות עם אנשים שבילו במועדון שעבריין משוחרר השכיר להם ערב אחד בשבוע. גם לא ביארת כיצד עובד הקשר הסיבתי המופלא הזה, שקובע שאם אנשים בעלי זהות מסוימת מבלים במקום ששייך לאנס, יש זיקה הכרחית בין הזהות הזו שלהם לבין אונס. להגיד "טומנים את הראש בחול" זו דרך לעשות דה-לגיטימציה לעמדה מנוגדת. מי שגר, אידאולוגית, בבית של השתקות והדרות, שלא ישליך דה-לגיטימציות.

ולא, ברור שאין בית. לא קראת את שלושת אלפים שרשורי "יש דבר כזה קהילת הבדסמ?" האחרונים שהיו?

ובכן, אני לא אוהבת להאשים אנשים בהתנהגות היסטרית, אבל כיוון שהמלט כבר אמר את זה מעליי אתלה לי באילנות גבוהים ואגיד ככה:
לא ברורה לי ההיסטריה אל מול הבקשה של טראני-בוי לבחינת הקשר בין בדסמ ובין ניצול מיני ואונס.

הבנאדם כתב בצורה מאוד רגועה ולא מתלהמת ומיד רצים כולם, וגם אתה, כבוד הרב, ונזעקים: "איך קשר בין הזהות שלי ובין אונס!". מי דיבר על זהות בכלל? איפה ראית שמישהו טען על קשר זהותי? חיש מהר קופצים כולם וממהרים לשלוח הודעות נרגשות אל חלל הפורום: "אין קשר בכלל", "מה לנו ולזה?", "כולה שכרתי שם מועדון", "עזבי אותנו מגלידה".

חכו שניה, אינעל ראבאק, תרגיעו את הקריזה ונסו לנהל דיון מסודר (ולא היסטרי) על הנושא. מבלי לחשוב שמישהו מאשים אתכם באונס, בשיתוף פעולה עם אונס, או בהסתרת אנס.

מה שטראני-בוי ניסה להגיד, אם הבנתי אותו נכון, הוא שאם לא יהיה דיון רגוע בנושא הזה, לא נוכל למנוע את האונס הבא ולא נוכל להתמודד עם המציאות הקיימת בה היום ובמסגרתה די הרבה חולירות מסתובבים לנו פה בין הרגליים (מילולית, בין הרגליים) ומשתמשים בבדסמ ככר פורה לניצול מיני ולאינספור ג'יפה.

וכיוון שכבר נתליתי באילנות גבוהים, הריני להיתלות עליהם עוד פעם אחת ודי-

tranny boi כתב/ה:
[...]הקישור ראוי כי עובדה שחלק לא קטן מהקהילה לא הוקיע אותו כאנס מועד, המשיך לבוא למסיבות ולאפשר לו לנהל מועדון בדס"מ, והמשיך להשתיק ביקורת - מה שאומר שיש קשר בין הקהילה שלנו לבין אנסים. ומוכיח שהקהילה הבדס"מית כאן היא כר פורה למעשי אונס שנעשים בחסותה.

אני בספק אם אין עוד כמוהו ביננו, אולי לא מנהלים מועדונים, אבל כאלו שמשתמשים בבדס"מ כתירוץ כדי לפגוע.

ואני חושב שבמקום להתנער מאחריות ולומר "אונס זה לא קשור לבדס"מ" (דה...), או "אנחנו לא קשורים ולא מכירים את האדם הזה". ראוי שניקח אחריות על הקהילה סביבנו ונאמר שזה כן קשור לאיך שהקהילה שלנו נראת, ולהתנהלות שלה. קהילה שמשתיקה נשים שמתלוננות על פגיעה, שמשתיקה ביקורת, שמעלימה עין. קהילה שרוויה בשינאת נשים (ולא בקטע קינקי).

אם זה מה שיגרום לאנשים להתעורר ולעשות חשבון נפש, ויגרום לנו לחשוב איך מונעים את הפגיעות הבאות, אז הקישור שנעשה הוא לחלוטין לטובתנו. וזו האחריות שלנו להוכיח, במעשים, שהקהילה הבדס"מית מסוגלת לקחת אחריות, ולהתמודד עם פגיעות ואלימות מינית שקורים בתוכה ובצילה.