Brave Dwarf |
לפני 14 שנים •
18 באוג׳ 2010
לפני 14 שנים •
18 באוג׳ 2010
Brave Dwarf • 18 באוג׳ 2010
מסכים עם אדון בועל בתשוקה אבל בניסוח אחר.
אמן החושים כתב/ה: [...] ולאמונתי, אם אתה מרשה את שליחת ההודעות האלו (הנה הבדלתי), אזי שאתה מוזיל את הקשר, אתה פותח פתח להפקרות, בין אם קטנה מאד. ואני אישית יודע שאתה מעריך את הקשר בניכם יותר מכל דבר אחר בעולם, אז סתם אני חושב שכדאי שתשקול איך זה נראה (עזוב בעיני אחרים, בעיני עצמך), האם אתה באמת שלם אם זה שמנסים להתעסק עם זוגתך היקרה? או שזה בא יותר מאוזלת-יד של יאוש; של מישהו שהתרגל כבר להתנהגות הזאת במחוזותינו (הרי אמרת, מעטים אלו שמכבדים את עצמם פה). לשולחי ההודעות למיניהם אין שום השפעה או פוטנציאל להשפיע על מערכת יחסים שלי. אני מאמין, וכך גם אנג'לינה, שמערכת יחסים שלנו ממוקמת הרבה מעל לפניותיו של הצד השלישי אל אחד מאתנו, מושתתת על השקעה הדדית ותלויה בנו עצמנו בלבד. כמו גם, וזאת דעה שגיבשתי מתוך ניסיון אישי, אם וקרה והצד השלישי אכן הצליח להשפיע על מערכת יחסים שלי באופן זה או אחר ועל טיבה, משמע שזורה בה חוליה חלשה לה אחראים היא ואני (במילים אחרות – אין עלי להלין על אחר, אלא אך ורק על עצמי). ברור שמקרה קיצוני בו אחד מאתנו יפרוש בעקבות הצעה שכזו, יצביע על העובדה שמראש לא התאמנו זו לזה. קיים סביבי חוג חברים, שכפי שציינתי באחת מתגובותיי הקודמות, אם אחד מהם יתחיל עם שלי אגיב כלפיו באלימות. אך תגובתי לא תנבע מהחשש ש"יגנוב" אותה או שמא ישפיע על מערכת היחסים שלי, אלא כי אראה בהתנהגותו החצנה של חוסר כבוד כלפיי. המעגל הרחב יותר כולל מכרים קרובים. אלו אנשים שזכו בכבודי ובביטחון במידה מסוימת. פעולה שכזו מאחד מהם תגרור אחריה בידוד מצדי של אותו אדם מעצמי. לא יותר. כל השאר - נטולי קיום לדידי. היכולת שלהם להביע, לשנות או להשפיע על חיי שואפת לאפס ולא רק שלהם על חיי אלא גם שלי על חייהם. ומכיוון שכך, איני מצפה מהם לכבד אותי, לנהוג כלפיי בנימוס או לשמור על אי-אילו קודים על-פיהם פועל אני. אני תמיד אומר שהסוד יישמר בין השניים רק אם אחד מהם מת. לא ניתן להנחיל חוקים על קבוצות מרובות חברים (קומוניסטים ניסו ואז נפל דבר, מסך ברזל כמדומני, ו- CCCR הפכה לחבר העמים); מטופש לצפות מאנשים זרים שישמרו על איזו אתיקה שאתה עצמך המצאת (אתה או קבוצה מצומצמת של אנשים) ולכן מבחינתי לומר "למה פונים אל נשלטת משויכת" שווה ערך לאמירה "למה אנשים זורקים כרטיסי אוטובוס על המדרכה". זורקים כי בזמן ש-לך אכפת מאיך שנראית עירך, עבורם טיפוחה נטול משמעות, אולי כי לא חינכו אותם כשהיו קטנים, אולי כי הכרטיס נפל בשגגה ואולי כי הם מתגוררים בעיר אחרת בכלל. (-: |
|
Homelander(שולט) |
לפני 14 שנים •
18 באוג׳ 2010
לפני 14 שנים •
18 באוג׳ 2010
Homelander(שולט) • 18 באוג׳ 2010
Brave Dwarf כתב/ה: מסכים עם אדון בועל בתשוקה אבל בניסוח אחר.
אמן החושים כתב/ה: [...] ולאמונתי, אם אתה מרשה את שליחת ההודעות האלו (הנה הבדלתי), אזי שאתה מוזיל את הקשר, אתה פותח פתח להפקרות, בין אם קטנה מאד. ואני אישית יודע שאתה מעריך את הקשר בניכם יותר מכל דבר אחר בעולם, אז סתם אני חושב שכדאי שתשקול איך זה נראה (עזוב בעיני אחרים, בעיני עצמך), האם אתה באמת שלם אם זה שמנסים להתעסק עם זוגתך היקרה? או שזה בא יותר מאוזלת-יד של יאוש; של מישהו שהתרגל כבר להתנהגות הזאת במחוזותינו (הרי אמרת, מעטים אלו שמכבדים את עצמם פה). לשולחי ההודעות למיניהם אין שום השפעה או פוטנציאל להשפיע על מערכת יחסים שלי. אני מאמין, וכך גם אנג'לינה, שמערכת יחסים שלנו ממוקמת הרבה מעל לפניותיו של הצד השלישי אל אחד מאתנו, מושתתת על השקעה הדדית ותלויה בנו עצמנו בלבד. כמו גם, וזאת דעה שגיבשתי מתוך ניסיון אישי, אם וקרה והצד השלישי אכן הצליח להשפיע על מערכת יחסים שלי באופן זה או אחר ועל טיבה, משמע שזורה בה חוליה חלשה לה אחראים היא ואני (במילים אחרות – אין עלי להלין על אחר, אלא אך ורק על עצמי). ברור שמקרה קיצוני בו אחד מאתנו יפרוש בעקבות הצעה שכזו, יצביע על העובדה שמראש לא התאמנו זו לזה. קיים סביבי חוג חברים, שכפי שציינתי באחת מתגובותיי הקודמות, אם אחד מהם יתחיל עם שלי אגיב כלפיו באלימות. אך תגובתי לא תנבע מהחשש ש"יגנוב" אותה או שמא ישפיע על מערכת היחסים שלי, אלא כי אראה בהתנהגותו החצנה של חוסר כבוד כלפיי. המעגל הרחב יותר כולל מכרים קרובים. אלו אנשים שזכו בכבודי ובביטחון במידה מסוימת. פעולה שכזו מאחד מהם תגרור אחריה בידוד מצדי של אותו אדם מעצמי. לא יותר. כל השאר - נטולי קיום לדידי. היכולת שלהם להביע, לשנות או להשפיע על חיי שואפת לאפס ולא רק שלהם על חיי אלא גם שלי על חייהם. ומכיוון שכך, איני מצפה מהם לכבד אותי, לנהוג כלפיי בנימוס או לשמור על אי-אילו קודים על-פיהם פועל אני. אני תמיד אומר שהסוד יישמר בין השניים רק אם אחד מהם מת. לא ניתן להנחיל חוקים על קבוצות מרובות חברים (קומוניסטים ניסו ואז נפל דבר, מסך ברזל כמדומני, ו- CCCR הפכה לחבר העמים); מטופש לצפות מאנשים זרים שישמרו על איזו אתיקה שאתה עצמך המצאת (אתה או קבוצה מצומצמת של אנשים) ולכן מבחינתי לומר "למה פונים אל נשלטת משויכת" שווה ערך לאמירה "למה אנשים זורקים כרטיסי אוטובוס על המדרכה". זורקים כי בזמן ש-לך אכפת מאיך שנראית עירך, עבורם טיפוחה נטול משמעות, אולי כי לא חינכו אותם כשהיו קטנים, אולי כי הכרטיס נפל בשגגה ואולי כי הם מתגוררים בעיר אחרת בכלל. (-: חיים בעולם אחר בכלל... כי הרי די ברור שלזרוק כרטיס-אוטובוס על המדרכה בכוונה, זה משהו לא ראוי. וכאן דיוק הבעיה, על כל דבר אפשר להגיד- אה אבל יכול להיות שהוא רואה את זה אחרת; ובגלל שלא הספיקה הדוג' הפשוטה, אלך על הקיצון האחר: רוצח-סדרטי פסיכופט (עם דגש על פסיכופט ולא סוציופט למשל), יכול לראות ברציחות שלו מבחינתו דבר שהוא תקין לחלוטין; היו כאלה, יש כאלה ויהיו עוד כאלה... אז מה נצדיק אותם? העובדה היא שאת רובם לא שולחים לבית-משוגעים למרות שהם פסיכים לגמרי, אלא לבתי-כלא כמו את כל הפושעים. אז למה זה שונה מדבר אחר? כי זה פוגע בחיי-אדם? ראינו כבר שניאוף גם פוגע בחיי-אדם והכוונות הן בסה"כ הדרך הראשונה למעשים; לרוב אצל בני-אדם ללא אתיקה, אין את הגבול בין הדברים. |
|
רפאל |
לפני 14 שנים •
18 באוג׳ 2010
Re: אתיקה של שולטים
לפני 14 שנים •
18 באוג׳ 2010
רפאל • 18 באוג׳ 2010
בגדול אני מסכים עם הגמד.
מעבר לזה: Cloud_Lord כתב/ה: בזמני, היה כלל ברור בין האדונים בקהילה, והוא שלא מתעסקים עם רכושו של אדון אחר.
לא היו כללים מן הסוג הזה בקהילה, וגם לא יכולים להיות כאלו. אתה ואשתך יכולים לשחק באדון וברכושו. אתם גם יכולים לקחת את המשחק הזה ברצינות רבה. אבל זה תמיד נשאר בגדר משחק, מהבחינה שאנחנו חיים בחברה שבה בני-אדם חופשיים ולעולם לא רכושם של אחרים. בעבר הקהילה מנתה מעט מאוד אנשים. ביום טוב היית יכול למצוא בצ'אט של דאלנט 10 אנשים. ביותר ממוצע לא יותר מ-5. כולם הכירו את כולם. והאווירה היתה אינטימית מאוד, לטוב ולרע. דברים נראים אחרת בקבוצה כזו. אנשים משחקים אז באופן קבוצתי את המשחק של "היא רכוש שלו והוא רכוש שלה". זה לא עניין של כללים, אלא עניין של אינטימיות. ואני בהחלט מבין את הנוסטלגיה לימים ההם, ולתקופה של בית הספר היסודי. בקהילה מגוונת מאוד, מנוכרת מאוד, שמונה מאות אנשים, אינך יכול לצפות לאינטימיות מאותה סוג. ובוודאי שאינך יכול לצפות מכל האנשים לנהוג באשתך כ"רכוש". כל הדברים האלו אמורים ביחס לפניה פשוטה של גבר לאישה. פניה שיכולה להיענות בסירוב פשוט. לתקוע טריז בין איש לאישה, זה משהו אחר לגמרי. וזה בהחלט מכוער. Cloud_Lord כתב/ה: אדון שלא שומר על האתיקה שלנו, בוודאי גם לא ישמור על ה- ssc, וכזה אדם הוא מסוכן לשפחות שבקהילה.
בחייך, זה קשקוש. |
|
Brave Dwarf |
לפני 14 שנים •
18 באוג׳ 2010
לפני 14 שנים •
18 באוג׳ 2010
Brave Dwarf • 18 באוג׳ 2010
אמן החושים,
קודם כל וזה לידע כללי, על פי הפרופיל, רוצח סדרתי תמיד סוציומט, לרוב נרקיסיסט ופועל בהתאם לרצונותיו שעבורו הם ורק הם הנעלים. אדם בעל קודים משלו, אם תרצה. לא על כל מעשה לא ראוי אנחנו אוסרים או מוציאים להורג. לא לכל מעשה לא ראוי קיימת השלכה ישירה על חיינו. אנחנו לא גופים נטולי כוח משיכה הנעים בחלל. יש לנו יכולת להתנגד ולהתגונן. היכולת שלי להתנגד או להתגונן מפני פניות אל זוגתי (ותהיה זו אדומה בכלוב ויהיו אלו הגברים המסובבים את ראשם כאשר חולפת על פניהם) טמונה באופן בו אני בונה את מערכת היחסים שלי. תחשוב על טנק. ככל שאתה משדרג אותו ממרכבה עם סוסים למרכבה בסימן ארבע, כך פחות סיכויים שנ"ט ישרוף אותך חי. ולמזלנו, לפחות עד שדרגו הבא של האתר, האדומות אינן טילים ולכן כפי שאני מתמודד בקלות עם כרטיס אוטובוס על המדרכה (אני יכול להרים אותו בעצמי, אני יכול להעיר בנימוס למלכלך "סליחה חבר, נפל לך" ולהמשיך בדרכי) כך אני מתמודד עמן מבלי להשקיע את זמני בזעקות קורעות את הקרום התופי "לא אתי! פוגעני! אוי כואב לי האיבר בו ממוקם כבוד עצמי"). אני מבין את התסכול שלך, אמן החושים, באמת שמבין. כולנו היינו רוצים לחיות בעולם טוב יותר. זה רצון חיובי ואני קצת מתבייש על כי יצאתי פה כזה שמכניס לרצון הזה מקלות בגלגלים. אבל צריך להיות גם הגיון בריא בעזרתו נבחין בין טפל לבין מה שחשוב באמת. |
|
Homelander(שולט) |
לפני 14 שנים •
18 באוג׳ 2010
לפני 14 שנים •
18 באוג׳ 2010
Homelander(שולט) • 18 באוג׳ 2010
Brave Dwarf כתב/ה: אמן החושים,
קודם כל וזה לידע כללי, על פי הפרופיל, רוצח סדרתי תמיד סוציומט, לרוב נרקיסיסט ופועל בהתאם לרצונותיו שעבורו הם ורק הם הנעלים. אדם בעל קודים משלו, אם תרצה. לא על כל מעשה לא ראוי אנחנו אוסרים או מוציאים להורג. לא לכל מעשה לא ראוי קיימת השלכה ישירה על חיינו. אנחנו לא גופים נטולי כוח משיכה הנעים בחלל. יש לנו יכולת להתנגד ולהתגונן. היכולת שלי להתנגד או להתגונן מפני פניות אל זוגתי (ותהיה זו אדומה בכלוב ויהיו אלו הגברים המסובבים את ראשם כאשר חולפת על פניהם) טמונה באופן בו אני בונה את מערכת היחסים שלי. תחשוב על טנק. ככל שאתה משדרג אותו ממרכבה עם סוסים למרכבה בסימן ארבע, כך פחות סיכויים שנ"ט ישרוף אותך חי. ולמזלנו, לפחות עד שדרגו הבא של האתר, האדומות אינן טילים ולכן כפי שאני מתמודד בקלות עם כרטיס אוטובוס על המדרכה (אני יכול להרים אותו בעצמי, אני יכול להעיר בנימוס למלכלך "סליחה חבר, נפל לך" ולהמשיך בדרכי) כך אני מתמודד עמן מבלי להשקיע את זמני בזעקות קורעות את הקרום התופי "לא אתי! פוגעני! אוי כואב לי האיבר בו ממוקם כבוד עצמי"). אני מבין את התסכול שלך, אמן החושים, באמת שמבין. כולנו היינו רוצים לחיות בעולם טוב יותר. זה רצון חיובי ואני קצת מתבייש על כי יצאתי פה כזה שמכניס לרצון הזה מקלות בגלגלים. אבל צריך להיות גם הגיון בריא בעזרתו נבחין בין טפל לבין מה שחשוב באמת. דבר ראשון וזה חשוב באמת- אם מישהו מנסה ליצור לרוצח-סדרטי פרופיל קבוע, אזי שהוא לא באמת מבין מה זה רוצחים-סדרטיים (עמך הסליחה אם אתה אכן מאמין שרוצח-סדרטי הוא רק סוציופט- התכוונת סוציופט נכון? או שכתבת בכוונה סוציומט? אבל במקרה רוצחים-סדרטיים כמו נפש-האדם והמנטאליות שלו, מאד מעסיקים אותי ולמדתי רבות יחסית לאדם הממוצע על האנשים האלו; אני יכול לומר לך בודאות שלא כל הרוצחים-הסדרטיים הם סוציופטים, חלקם אנשים שחושבים שברציחות המדוברות הם פותרים את העולם מאנשים שמגיע להם למות, משמע הם לא מבינים שהם עושים משהו רע כך שאינם סוציופטים). דבר שני, כן גם אני מבין את גישתך (לפחות ככה נראה לי), אתה מאמין שיש דברים הרבה יותר גרועים לטפל בהם מאשר הנושא המדובר ולכן קורא לו תפל, נכון? אבל אני אישית, מאמין שמשהו לא אתי או מוסרי, מתחיל מהקטן ביותר ומתקדם משם- אלא אם באמת יש לנו עסק עם מטורפים כנ"ל. |
|
Brave Dwarf |
לפני 14 שנים •
18 באוג׳ 2010
לפני 14 שנים •
18 באוג׳ 2010
Brave Dwarf • 18 באוג׳ 2010
זה לידע כללי של השפה:
http://www.safa-ivrit.org/spelling/taffel.php זה, גם אם לא ממצה, לידע כללי אחר: http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A8%D7%95%D7%A6%D7%97_%D7%A1%D7%93%D7%A8%D7%AA%D7%99 לגבי הנושא עצמו. פניה של גבר אל אישה אינה חשובה לא באופן יחסי אלא פשוט לא חשובה באותה מידה בה לא חשובים כל מיליוני הקודים המומצאים תוך כדי איזהו משחק באיזהו אתר. |
|
Homelander(שולט) |
לפני 14 שנים •
18 באוג׳ 2010
לפני 14 שנים •
18 באוג׳ 2010
Homelander(שולט) • 18 באוג׳ 2010
Brave Dwarf כתב/ה: זה לידע כללי של השפה:
http://www.safa-ivrit.org/spelling/taffel.php זה, גם אם לא ממצה, לידע כללי אחר: http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A8%D7%95%D7%A6%D7%97_%D7%A1%D7%93%D7%A8%D7%AA%D7%99 לגבי הנושא עצמו. פניה של גבר אל אישה אינה חשובה לא באופן יחסי אלא פשוט לא חשובה באותה מידה בה לא חשובים כל מיליוני הקודים המומצאים תוך כדי איזהו משחק באיזהו אתר. באשר לשפה, מקבל; באשר לרוצחים סדרתיים, בחיאת אחי- אתה יודע שלא לסמוך על ויקיפדיה בדברים רציניים (הרי בשביל השפה קישרת אותי לאתר ממשלתי, לא סתם). ואם עד כה לא ידעת, אז מספיק לראות שהם פתחו בכך שרוצחים סדרתיים מונעים לרוב ע"י דחף מיני סדיסטי... מספיק שתסתכל על זודיאק-קילר, בנו של סם, צ'ארלס מנסון ועוד... לאף-אחד מהם לא היה שום עניין מיני ברציחות שלהם והם בין הרוצחים הסדרתיים המפורסמים ביותר; אבל אני אחפש קישור יותר שרירותי בנושא ואצרף לכאן כדי שתראה. באשר לעניין המדובר- אין מה לעשות, הייתי אומר שפשוט יש לנו נק'-מבט שונות לחלוטין. |
|
Homelander(שולט) |
לפני 14 שנים •
18 באוג׳ 2010
לפני 14 שנים •
18 באוג׳ 2010
Homelander(שולט) • 18 באוג׳ 2010
אמן החושים כתב/ה: Brave Dwarf כתב/ה: זה לידע כללי של השפה:
http://www.safa-ivrit.org/spelling/taffel.php זה, גם אם לא ממצה, לידע כללי אחר: http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A8%D7%95%D7%A6%D7%97_%D7%A1%D7%93%D7%A8%D7%AA%D7%99 לגבי הנושא עצמו. פניה של גבר אל אישה אינה חשובה לא באופן יחסי אלא פשוט לא חשובה באותה מידה בה לא חשובים כל מיליוני הקודים המומצאים תוך כדי איזהו משחק באיזהו אתר. באשר לשפה, מקבל; באשר לרוצחים סדרתיים, בחיאת אחי- אתה יודע שלא לסמוך על ויקיפדיה בדברים רציניים (הרי בשביל השפה קישרת אותי לאתר ממשלתי, לא סתם). ואם עד כה לא ידעת, אז מספיק לראות שהם פתחו בכך שרוצחים סדרתיים מונעים לרוב ע"י דחף מיני סדיסטי... מספיק שתסתכל על זודיאק-קילר, בנו של סם, צ'ארלס מנסון ועוד... לאף-אחד מהם לא היה שום עניין מיני ברציחות שלהם והם בין הרוצחים הסדרתיים המפורסמים ביותר; אבל אני אחפש קישור יותר שרירותי בנושא ואצרף לכאן כדי שתראה. באשר לעניין המדובר- אין מה לעשות, הייתי אומר שפשוט יש לנו נק'-מבט שונות לחלוטין. והנה קישור של מאמר לדוג' כפי שהבטחתי: http://www.police.gov.il/meida_laezrach/pirsomim/KitveiEt/Documents/police%20Sept.pdf --- http://btci.edina.clockss.org/cgi/content/full/7/2/151/ וניתן להוסיף עוד אם תרצה. |
|
Brave Dwarf |
לפני 14 שנים •
18 באוג׳ 2010
לפני 14 שנים •
18 באוג׳ 2010
Brave Dwarf • 18 באוג׳ 2010
מודה מראש על הלינק העתידי ומודה גם שבלימודי קרמינולוגיה (עשיתי מספר קורסים בלבד בגלל העבודה שלי) אכן אחד המאפיינים הבולטים של הרוצחים הסדרתיים זאת ההנאה המינית המופקת תוך כדי רצח עצמו וגם כאשר הרוצח הסדרתי (והוא בד"כ כן) חוזר למקום התרחשות.
לגבי תפל / טפל, שים לב שהם מזכירים גם את התפל והאקדמיה ללשון העברית , למשל, התפשרה על שניהם בגלל: תָּפֵל (ת') [כתיב משנֶה של טָפֵל; המשמע על פי הכתוב] 1. מְחֻסַּר מֶלַח אוֹ תַּבְלִינִים, נְטוּל טַעַם, שֶׁאֵינוֹ נָעִים לַחֵךְ: "הֲיֵאָכֵל תָּפֵל מִבְּלִי-מֶלַח?" (איוב ו ו). "רֹק תָּפֵל – כָּל שֶׁלֹּא טָעַם כְּלוּם" (נידה ט ג). מַאֲכָל תָּפֵל. 2. חָסֵר דָּבָר עִקָּרִי, כְּגוֹן טִיט בְּלֹא קַשׁ: "וְהִנָּם טָחִים אֹתוֹ תָּפֵל" (יחזקאל יג י). 3. [בהשאלה] חֲסַר טַעַם, שֶׁל הֶבֶל, שֶׁאֵין בּוֹ מַמָּשׁ: "נְבִיאַיִךְ חָזוּ לָךְ שָׁוְא וְתָפֵל" (איכה ב יד). "מְטַמֵּא אֶת הַשֻּׁלְחָן בְּשִׂיחָה תְּפֵלָה" (ביאליק, החצוצרה א). "הָיָה חֹמֶר תָּפֵל לְלֹא שׁוּם עֵרֶךְ סִפְרוּתִי" (ברקוביץ, הראשונים רצו). דְּבָרִים תְּפֵלִים וּנְטוּלֵי הִגָּיוֹן. [תְּפֵלָה, תְּפֵלִים, תְּפֵלוֹת] xא. טָפֵל א. טָפֵל ת (ת') [מן טפל, טָפַל] נוֹסָף, צְדָדִי, לֹא עִקָּרִי: "לֹא שֶׁיֵּעָקֵר יַעֲקֹב מִמְּקוֹמוֹ, אֶלָּא יִשְׂרָאֵל עִקָּר, וְיַעֲקֹב טָפֵל לוֹ" (ברכות יג.). "בְּנֵי רְאוּבֵן וּבְנֵי גָד, שֶׁעָשׂוּ אֶת הָעִקָּר טָפֵל, וְאֶת הַטָּפֵל – עִקָּר, שֶׁחִבְּבוּ אֶת מָמוֹנָם יוֹתֵר מִן הַנְּפָשׁוֹת" (במדבר רבה כב). "אֲרֻכִּים יוֹתֵר מִדַּי וַעֲמוּסִים בְּיָתֵר וּבְטָפֵל" (ביאליק, משנה לעם). "לֹא רַק בְּאֵיזוֹ דְּבָרִים טְפֵלִים וְחִיצוֹנִיִּים, כִּי אִם בְּעֶצֶם רוּחוֹ הַפְּנִימִית" (אחד העם, לז). [טְפֵלָה, טְפֵלִים, טְפֵלוֹת] מִשְׁפָּט טָפֵל xב. טָפֵל ב. טָפֵל ת (ת') [צורת משנה מן תָּפֵל] תָּפֵל, חֲסַר מֶלַח: "הַנּוֹדֵד מִן הַגְּבִינָה אָסוּר בָּהּ, בֵּין מְלוּחָה בֵּין טְפֵלָה" (נדרים ו ה). [ובהשאלה:] "וּמִי יַאֲמִין לְדִבְרֵי הַנָּשִׁים הַטְּפֵלוֹת?" (יל"ג, שירה קלג). [טְפֵלָה, טְפֵלִים, טְפֵלוֹת] אבל נהוג לכתוב טפל. וכן, דעותינו שונות. אני לא חשבתי שאשנה את דעתך אבל אני מאוד שמח שניתנה לי האפשרות להביע את שלי. (אתה חייב לי לינק בן - אדם. הוא עליך, המשקאות, לעומת זאת, עלי!) ו- מסכים עם כל מה שאמר רפאל ועם הניסוח גם. עריכה אחרי פרסום: אינך חייב לי דבר 0:1 (-: |
|
aka BODYGUARD |
לפני 14 שנים •
18 באוג׳ 2010
Re: אתיקה של שולטים
לפני 14 שנים •
18 באוג׳ 2010
aka BODYGUARD • 18 באוג׳ 2010
אני שואל את השאלות הבאות באמת בצורה הכי רצינית ומכובדת שאפשר,
עד כמה שאפשר ואי אפשר - מה לך ולבדס''מ, רפאל? במה אתה מאמין בכלל? לקרוא את מילותיך, מר מנהל פורום אלפוני, ולהרים גבה כל פעם מחדש. האיש מאמין בדרך מסויימת ואתה קורא לו קשקשן. אתה בעצמך קשקשן, נאד נפוח מחשיבות עצמית. אין גבולות בכלוב.פשוט אין. רפאל כתב/ה: בגדול אני מסכים עם הגמד.
מעבר לזה: Cloud_Lord כתב/ה: בזמני, היה כלל ברור בין האדונים בקהילה, והוא שלא מתעסקים עם רכושו של אדון אחר.
לא היו כללים מן הסוג הזה בקהילה, וגם לא יכולים להיות כאלו. אתה ואשתך יכולים לשחק באדון וברכושו. אתם גם יכולים לקחת את המשחק הזה ברצינות רבה. אבל זה תמיד נשאר בגדר משחק, מהבחינה שאנחנו חיים בחברה שבה בני-אדם חופשיים ולעולם לא רכושם של אחרים. בעבר הקהילה מנתה מעט מאוד אנשים. ביום טוב היית יכול למצוא בצ'אט של דאלנט 10 אנשים. ביותר ממוצע לא יותר מ-5. כולם הכירו את כולם. והאווירה היתה אינטימית מאוד, לטוב ולרע. דברים נראים אחרת בקבוצה כזו. אנשים משחקים אז באופן קבוצתי את המשחק של "היא רכוש שלו והוא רכוש שלה". זה לא עניין של כללים, אלא עניין של אינטימיות. ואני בהחלט מבין את הנוסטלגיה לימים ההם, ולתקופה של בית הספר היסודי. בקהילה מגוונת מאוד, מנוכרת מאוד, שמונה מאות אנשים, אינך יכול לצפות לאינטימיות מאותה סוג. ובוודאי שאינך יכול לצפות מכל האנשים לנהוג באשתך כ"רכוש". כל הדברים האלו אמורים ביחס לפניה פשוטה של גבר לאישה. פניה שיכולה להיענות בסירוב פשוט. לתקוע טריז בין איש לאישה, זה משהו אחר לגמרי. וזה בהחלט מכוער. Cloud_Lord כתב/ה: אדון שלא שומר על האתיקה שלנו, בוודאי גם לא ישמור על ה- ssc, וכזה אדם הוא מסוכן לשפחות שבקהילה.
בחייך, זה קשקוש. |
|