סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

וכל זה ארע במקום עבודתי.........

Brave Dwarf
לפני 13 שנים • 30 בנוב׳ 2010
Brave Dwarf • 30 בנוב׳ 2010
המלט כתב/ה:
צ'ארנוחה כתב/ה:
למה אתם צריכים לנקוט עמדה מוסרית כלפי כל דבר? זה כל כך משעמם.


השאלה בטעות יסודה, (לפחות) פעמיים: לא צריכים, אלא רוצים; ולא כלפי כל דבר, אלא רק כלפי גילויי חזירות עלובים במיוחד, שדוקרים את העין ומקוממים את הלב.


אז נקטנו עמדה (אותה קיימות אלף ואחת דרכים לנקוט) והשגנו מה?
או שזה לא משנה, כי סתם היה לנו רגע פנוי בין סופגניה לקפה וניצלנו אותו כדי לנקוט עמדה.

אני יכול להבין לו היה פה איזה אקט חינוכי. לנקוט עמדה, להסביר לחבר קהילה/כלוב שמעשיו שגויים, להכנס עמו לדו שיח שבסופו של דבר יבהיר לו היכן שגה ומדוע מעשיו מקוממים כל כך ואף להעניק לו או לפחות להציע לו כלים שלהבא יעזרו לו להתמודד עם היאוש (זאת לא הפעם הראשונה שלירון מפרסם חוויה בה הוא מתאר את עצמו כמורעב ונואש).

מה השגנו (משנה או לאו): פגענו, העלבנו, שפטנו, אטמנו, יצרנו אנטי והבטחנו שלהבא הוא פשוט לא יחלוק.
המלט
לפני 13 שנים • 30 בנוב׳ 2010
המלט • 30 בנוב׳ 2010
Brave Dwarf כתב/ה:
המלט כתב/ה:
צ'ארנוחה כתב/ה:
למה אתם צריכים לנקוט עמדה מוסרית כלפי כל דבר? זה כל כך משעמם.


השאלה בטעות יסודה, (לפחות) פעמיים: לא צריכים, אלא רוצים; ולא כלפי כל דבר, אלא רק כלפי גילויי חזירות עלובים במיוחד, שדוקרים את העין ומקוממים את הלב.


אז נקטנו עמדה (אותה קיימות אלף ואחת דרכים לנקוט) והשגנו מה?
או שזה לא משנה, כי סתם היה לנו רגע פנוי בין סופגניה לקפה וניצלנו אותו כדי לנקוט עמדה.

אני יכול להבין לו היה פה איזה אקט חינוכי. לנקוט עמדה, להסביר לחבר קהילה/כלוב שמעשיו שגויים, להכנס עמו לדו שיח שבסופו של דבר יבהיר לו היכן שגה ומדוע מעשיו מקוממים כל כך ואף להעניק לו או לפחות להציע לו כלים שלהבא יעזרו לו להתמודד עם היאוש (זאת לא הפעם הראשונה שלירון מפרסם חוויה בה הוא מתאר את עצמו כמורעב ונואש).

מה השגנו (משנה או לאו): פגענו, העלבנו, שפטנו, אטמנו, יצרנו אנטי והבטחנו שלהבא הוא פשוט לא יחלוק.


אי הבעת דעה כמוה כהסכמה עם הנעשה. בוודאי שהיה כאן אקט חינוכי. הבנאדם קיבל שטיפה, וכדרכו של הכלוב, לא בדיוק בכפפות של משי. אז מה השגנו? השגנו הרבה, (חלקנו לפחות) -- הוקענו התנהגות נלוזה, ביטאנו עמדה ברורה נגד פגיעה בפרטיות, ועשינו משהו שאנחנו מאמינים בו. לשתוק זה הכי קל.
Brave Dwarf
לפני 13 שנים • 30 בנוב׳ 2010
Brave Dwarf • 30 בנוב׳ 2010
המלט כתב/ה:
Brave Dwarf כתב/ה:
המלט כתב/ה:
צ'ארנוחה כתב/ה:
למה אתם צריכים לנקוט עמדה מוסרית כלפי כל דבר? זה כל כך משעמם.


השאלה בטעות יסודה, (לפחות) פעמיים: לא צריכים, אלא רוצים; ולא כלפי כל דבר, אלא רק כלפי גילויי חזירות עלובים במיוחד, שדוקרים את העין ומקוממים את הלב.


אז נקטנו עמדה (אותה קיימות אלף ואחת דרכים לנקוט) והשגנו מה?
או שזה לא משנה, כי סתם היה לנו רגע פנוי בין סופגניה לקפה וניצלנו אותו כדי לנקוט עמדה.

אני יכול להבין לו היה פה איזה אקט חינוכי. לנקוט עמדה, להסביר לחבר קהילה/כלוב שמעשיו שגויים, להכנס עמו לדו שיח שבסופו של דבר יבהיר לו היכן שגה ומדוע מעשיו מקוממים כל כך ואף להעניק לו או לפחות להציע לו כלים שלהבא יעזרו לו להתמודד עם היאוש (זאת לא הפעם הראשונה שלירון מפרסם חוויה בה הוא מתאר את עצמו כמורעב ונואש).

מה השגנו (משנה או לאו): פגענו, העלבנו, שפטנו, אטמנו, יצרנו אנטי והבטחנו שלהבא הוא פשוט לא יחלוק.


אי הבעת דעה כמוה כהסכמה עם הנעשה. בוודאי שהיה כאן אקט חינוכי. הבנאדם קיבל שטיפה, וכדרכו של הכלוב, לא בדיוק בכפפות של משי. אז מה השגנו? השגנו הרבה, (חלקנו לפחות) -- הוקענו התנהגות נלוזה, ביטאנו עמדה ברורה נגד פגיעה בפרטיות, ועשינו משהו שאנחנו מאמינים בו. לשתוק זה הכי קל.


ראית אותי מציע שתיקה כדרך חלופית?
לא יכול להיות שקיימות שתי דרכים בלבד להשיג שתי מטרות אלו (לגבי "ועשינו משהו שאנחנו מאמינים בו" אמנע כי איני יודע במה כ"א מאמין) - שתיקה או בעיטה בראש, פי כמה לא בעולם המבוסס על מילים.

לי היה נדמה שנהגנו בדרכו של עדר אגרסיבי, סתמנו עוד פה ואם הבהרנו משהו הרי שלעצמנו בלבד ואת מה שידענו ממילא, כי זה שהיה אמור להבין, נעלב ונאטם. וזה מה שניקול ניסתה להסביר כאן עוד בהודעתה המקורית. סתם לצעוק אמת באמצע רחוב עדיין לא מבטיח ששומעים אותך ופי כמה שצרחות עקרות אלו יביאו לשינוי במקום הדורש אותו.
המלט
לפני 13 שנים • 30 בנוב׳ 2010
המלט • 30 בנוב׳ 2010
Brave Dwarf כתב/ה:
המלט כתב/ה:
Brave Dwarf כתב/ה:
המלט כתב/ה:
צ'ארנוחה כתב/ה:
למה אתם צריכים לנקוט עמדה מוסרית כלפי כל דבר? זה כל כך משעמם.


השאלה בטעות יסודה, (לפחות) פעמיים: לא צריכים, אלא רוצים; ולא כלפי כל דבר, אלא רק כלפי גילויי חזירות עלובים במיוחד, שדוקרים את העין ומקוממים את הלב.


אז נקטנו עמדה (אותה קיימות אלף ואחת דרכים לנקוט) והשגנו מה?
או שזה לא משנה, כי סתם היה לנו רגע פנוי בין סופגניה לקפה וניצלנו אותו כדי לנקוט עמדה.

אני יכול להבין לו היה פה איזה אקט חינוכי. לנקוט עמדה, להסביר לחבר קהילה/כלוב שמעשיו שגויים, להכנס עמו לדו שיח שבסופו של דבר יבהיר לו היכן שגה ומדוע מעשיו מקוממים כל כך ואף להעניק לו או לפחות להציע לו כלים שלהבא יעזרו לו להתמודד עם היאוש (זאת לא הפעם הראשונה שלירון מפרסם חוויה בה הוא מתאר את עצמו כמורעב ונואש).

מה השגנו (משנה או לאו): פגענו, העלבנו, שפטנו, אטמנו, יצרנו אנטי והבטחנו שלהבא הוא פשוט לא יחלוק.


אי הבעת דעה כמוה כהסכמה עם הנעשה. בוודאי שהיה כאן אקט חינוכי. הבנאדם קיבל שטיפה, וכדרכו של הכלוב, לא בדיוק בכפפות של משי. אז מה השגנו? השגנו הרבה, (חלקנו לפחות) -- הוקענו התנהגות נלוזה, ביטאנו עמדה ברורה נגד פגיעה בפרטיות, ועשינו משהו שאנחנו מאמינים בו. לשתוק זה הכי קל.


ראית אותי מציע שתיקה כדרך חלופית?
לא יכול להיות שקיימות שתי דרכים בלבד להשיג שתי מטרות אלו (לגבי "ועשינו משהו שאנחנו מאמינים בו" אמנע כי איני יודע במה כ"א מאמין) - שתיקה או בעיטה בראש, פי כמה לא בעולם המבוסס על מילים.

לי היה נדמה שנהגנו בדרכו של עדר אגרסיבי, סתמנו עוד פה ואם הבהרנו משהו הרי שלעצמנו בלבד ואת מה שידענו ממילא, כי זה שהיה אמור להבין, נעלב ונאטם. וזה מה שניקול ניסתה להסביר כאן עוד בהודעתה המקורית. סתם לצעוק אמת באמצע רחוב עדיין לא מבטיח ששומעים אותך ופי כמה שצרחות עקרות אלו יביאו לשינוי במקום הדורש אותו.


ייתכן שקיימות 17 דרכים, זה לא מעניין. כשבנאדם הולך ברחוב ומחרבן על מישהו אחר, הוא יכול לצפות שמשהו יגיע לכיוון שלו. תקרא לזה "צרחות עקרות" אם זה גורם לך להרגיש הרחק מההמון הסואן. תכלס, דמיין את עצמך במקומו, ועם יד על הלב תגיד לי עכשיו בכנות האם הצרחות הן עקרות, או שאולי הם גורמות לך לחשוב פעם, פעמיים - שבע עשרה פעמים, על מה שעשית.

עדר תמיד היה ותמיד יהיה כאן. מצחיק קצת שאחרי כל כך הרבה זמן בכלוב יש לך עדיין ציפיות למשהו אחר. למה בדיוק? לשיחת רעים קלילה ומנומסת? הרי מה שמיוחד כאן, מה שגורם לי ולך - (גם אם אינך מודע לכך ) לחזור לכאן שוב ושוב, הוא דווקא זה, שהכל נאמר ישר וברור, והכל אומרים זאת. כן, יש לזה מחיר: זה לא תמיד נעים לשמוע; לא תמיד נעים לקרוא; לעיתים מטריד ואף מציק. אבל זוהי המציאות, על כל קמטיה. אתה יודע מה עקר? עקר הוא הנסיון להשתיק אנשים. להסות אותם. להסביר להם "משהו שהם לא מבינים".
Brave Dwarf
לפני 13 שנים • 30 בנוב׳ 2010
Brave Dwarf • 30 בנוב׳ 2010
אז לא המלט, טעית. אני לא נמצא כאן בגלל שרשור כגון זה ובטח ובטח שלא בגלל שכמותו אני חוזר אל הכלוב. אם זה מה שמפתה אותך להשאר כאן, תהנה. אני לא בא לשפוט. אני נמצא כאן בגלל אנשים כמוך (ואני יכול לציין עוד תריסר) כאשר הם נוהגים בחוכמה ובאיפוק. אני נמצא כאן בגלל אלף ואחת תגובות שלך שהותירו אותי בפה פעור לא פעם אותן קראתי שוב ושוב, לפעמים בנושאים שנגעו לי אישית ולפעמים בכאלו שלא.

ולגבי מה הייתה התגובה שלי לו הייתי במקומו של לירון? קודם כל הייתי חדל לחלוק. שנית הייתי מתעצבן. ועצבים ועלבונות כידוע מנוגדים ליכולת הבנה. מה עוד שאת לירון הכרתי כאשר נפער חור בשמי בנים על הבנות יום אחד ולתוכו מרוגש ומיוזע, מנסה להשתלט על אצבעותיו, נפל לירון וסיפר על מישהי לה הציע טרמפ באותו בוקר. אני מעולם לא הייתי במצבו של לירון. במצב יאוש כל כך עמוק שיגרום לטשטוש הגבולות בין אסור ומותר ולכן אני לא בטוח שאוכל להשיב על שאלתך באופן מכובד, המלט. אני עדיין חושב שהלכה כאן הגזמה פראית ושלירון זקוק בעיקר לעצה.
המלט
לפני 13 שנים • 30 בנוב׳ 2010
המלט • 30 בנוב׳ 2010
אני נגד סירוסו של השיח הציבורי בתירוצים של חוכמה ואיפוק. אני יכול להיות חכם ומאופק, אבל יהא זה טפשי ונמהר מצידי להיות כל הזמן חכם ומאופק. לעתים חשוב להיות רק חכם icon_cool.gif
פפריקה
לפני 13 שנים • 30 בנוב׳ 2010
פפריקה • 30 בנוב׳ 2010
המלט, זה לא חכמה להיות חכם כשאתה אשכנזי.
המלט
לפני 13 שנים • 30 בנוב׳ 2010
המלט • 30 בנוב׳ 2010
פפריקה כתב/ה:
המלט, זה לא חכמה להיות חכם כשאתה אשכנזי.


פפריקה, אם היית אשכנזיה הייתי עושה אותך.
פפריקה
לפני 13 שנים • 30 בנוב׳ 2010
פפריקה • 30 בנוב׳ 2010
למזלי, אני מובטלת. ככה שאני, למרות שאני נאה בצורה מופרזת, לא יכולה לחשוד בעצמי שזאת אני.
אבל אל חשש, כי כולן כאן בנות שלושים פלאס כבר שני עשורים, כולן כאן נאות שזה כואב בצלעות, לא מעטות חלקו מדפסת, מיטה, מחלות מין עם חברים לעבודה ומחוצה לה... ככה שנראה לי שחוץ ממני, זאת יכולה להיות כל אחת.
רק המלט, ישאר אשכנזי לנצח!
המלט
לפני 13 שנים • 30 בנוב׳ 2010
המלט • 30 בנוב׳ 2010
עכשיו, למשל, שווה להיות מאופק.