שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

קבוצת לובשי זנטאי למצעד הגאווה

lycraman5
לפני 12 שנים • 4 ביוני 2012

חורים בסנדלים

lycraman5 • 4 ביוני 2012
הבטחות , הבטחות, הבטחות
icon_rolleyes.gif
Tainted​(לא בעסק)
לפני 12 שנים • 5 ביוני 2012
Tainted​(לא בעסק) • 5 ביוני 2012
סיגורני כתב/ה:
Tainted כתב/ה:
סיגורני כתב/ה:
עמק יא רוק כתב/ה:
למה אני לא יכול להביע את הפטיש שלי במצעד הגאווה ? בעצם זה שאתן שוללות את זכותי לצעוד כבר אתן נותנות פתח לחוסר סובלנות ולשלילה. ועל זה אני נלחם.



לא שוללים מימך שום זכות. תעשה מה שבא לך. הדמוקרטיה מכירה גם בזכותם של אנשים להיות מגוכחים.


גועל נפש של תגובה, סיגורני. באמת.
גם אם בא לו ללבוש גרביים על האוזניים, הוא יכול וצריך להיות רשאי לעשות את זה בלי השפיטה הדוחה הזאת.

אתם לא יודעים להביע דיעה בלי לדרוס אחרים?



דעתי היא שבנאדם שבא למצעד גאווה בלי להבין על מה ולמה המצעד- לא רק מגוחך, אלא גם עלול להזיק לעניין.
שאלו אותו- איזו זכות שלך נפגעת בכך שאתה חובב לבוש X או לבוש Y ?
יענה תשובה לעניין-אני אחזור בי.
מה שקורה עם מצעד הגאווה בשנים האחרונות- זה הגועל נפש האמיתי- להקהילת הלהט"ב יש הרבה סיבות לגאווה (זכויות אימוץ, הכרה בבני זוג ועוד הרבה דברים שדווקא ישראל מקדימה בהם הרבה מדינות בעולם המערבי) -להפוך את המצעד לאורגיה המונית- זה רק הורס.
בדסמ היא אומנם נטיה מינית-אבל אין לה שום קשר למצעד או לאורח חיים הומוסקסואלי.
הצורך להפגין את הנטיה בכל מחיר- לא מראה על גאווה, אלא בדיוק על ההפך- "תנו לי אישור שאני בסדר".
זאת זעקה לאהבה. לא יותר מזה.



נסכים שלא להסכים בנושא מצעד הגאווה.

לדעתי יש מקום לכל מי שגאה, גם אם לא ישירות קשור לקהילה ההומו-לסבית.
זה מצעד הגאווה.
גאווה.

ונניח שזאת באמת זעקה לאהבה.
כל כך קשה לאהוב?
The Gondola Man
לפני 12 שנים • 5 ביוני 2012
The Gondola Man • 5 ביוני 2012
משעשע, קורא תמים שנקלע לשרשור הזה עלול היה לחשוב שבדסמ (או לובשי חליפות חנטאי, סוף סוף למדתי איך קוראים להן) הן הקהילות הכי מיינסטרימיות בתבל, ולא קהילות בהן אאוטינג הינו נשק יום הדין.

עניינית, אני חושב שמצעד הגאווה(בטח בתל-אביב) הוא מזמן לא מצעד רק למען שיוויון, ונפנוף המיניות הוא דווקא חלק משמעותי בו, ואיני רואה בכך כל רע(אלא להפך).
בכלל, לומר שאם תסתיר את נטייתך המינית החברה לא תפריע לך, זו לא האמירה הראשונה שהייתי מביא בשיח זכויות.
למה מלכתחילה אני צריך להסתיר? עוד לא פסה הצניעות מן העולם, אך האמת, נדמה לי שזמנה קרב.

ואגב, זה דמגוגי, כי אני מניח שזה לא קורה לעולם מפאת חוסר עניין לציבור, ובכל זאת - אלימות, גם במסגרת מערכת יחסים בדס"מית, עדיין אסורה במסגרת החוק הפלילי. וזה סתם, בשיח של חוקים וזכויות. וזה עוד מבלי להזכיר את האפשרות שאני מופתע עד כמה את מתייחסת אליה בביטול - של לחלוק את אורך חייך עם סביבתך מבלי לחשוש מההשלכות השליליות על חייך.

(התגובה מופנית לימה, מתנצל שלא ציטטתי, אני שונא כשההודעות ארוכות ולא יודע לערוך את זה).
    התגובה האהובה בשרשור
up u rs​(אחרת)
לפני 12 שנים • 6 ביוני 2012

טועה ומטעה

up u rs​(אחרת) • 6 ביוני 2012
לא קיין שום חוק בניסוח כזה או אחר שאוסר על אלימות בהסכמה- זה לא כאילו שיבואו שוטרים מיוזמתם לעצור באמצע סשן...
המצב בעייתי בשני מקרים-אם יש חשד של שכנים שמתלוננים על אלימות אפשרית (אבל גם אז-אם אף אחד מהשותפים לא יגיש תלונה על אף אחד- בסיפור יסגר בזה שלשוטרים באותו סיור יהיה סיפור לשתף אחת החבר'ה...) או מקרה שמישהוא שהשתתף בסשן בהסכמה- מחליט ,מסיבותיו המעוותות הוא, להגיש תלונה על אלימות לגבי שותפתו/שותפה לאקט- במקרה כזה זאת "מילה מול מילה" - אבל לא צריך בידיאסאמ בשביל זה, גם סתם זיון רגיל יכול להגמר בתלונה על אונס רק בגלל ש"שכחת" להתקשר יום אחרי. אמון ותקשורת זה אמון ותקשורת. תקרא לזה איך שבא שלך.
בקיצור-הפחד מאוטינג הוא בראש שלכם. בפועל- אילו שאני מכירה שחיים את חייהם בלי הסתרות ובלי הסתתרויות- גילו להפתעתם שאת החברה זה לא ממש מעניין איך אתה מזדיין כל עוד שאתה לא מרעיש בין 2-4.

ודרך אגב- ניפנוף במיניות סתם ככה, באמצע העיר- יכול להיות גם רע מאוד ורק לחטוא למטרה- ולו רק בגלל שזה מעורר יותר התנגדות מאשר הזדהות.
בסופו של דבר- כדי "לנצח" אתה צריך את דעת ה'קהל איתך ולא נגדך- אישית, למרות הנטיות שלי (דו מינית)- לו היו לי ילדים צעירים- הייתי עושה הכל כדי להרחיק אותם מהמצעד כפי שהוא נראה כיום. כל הורה צריך לעשות את חינוך המיני שלו לאט ובקצב של הילד- ומעבר לזה, אני לא חושבת שמיניות בוטה שמקדשת את המיניות לשם המיניות - מעדיפה לדבר עם הילדים על אהבה וכבוד ויחס לכל אדם כאדם ולא ע"פ מדרו לפני נושא ה"ציפורים והדבורים"...
nomorenomore
לפני 12 שנים • 6 ביוני 2012
nomorenomore • 6 ביוני 2012
אם לובשי זנטאי באים למצעד שדוגל בקהילת הלהט"ב, אז אני רוצה לבוא עם חבורה של רוסים. כן כן, הסקס שלנו שונה! אנחנו עושים סקס רוסי, כלומר שמים על הבחורה דג מלוח, תחפושת של גורבצ'וב, שפם של סטאלין, מוזיקת מצעד צבאי ברקע ומקללים רק ברוסית במהלך הסקס. זה המין שלנו ושלא תעיזו להשתיק אותנו. זהו, הגווארדיה האדומה משתלטת על המצעד !
'Bambi'​(אחרת)
לפני 12 שנים • 6 ביוני 2012

אממ

'Bambi'​(אחרת) • 6 ביוני 2012
זכויות אדם בכלל וזכויות קהילת הלהט"ב בפרט הוא נושא שמאוד חשוב לי.
יחד עם זאת, אני לא חושבת שמצעד הגאווה עושה שירות טוב לקהילה אותה הוא מתיימר לייצג, אני גם לא חושבת שהוא באמת מייצג את כלל הקהילה.
ניראה שזו קהילה שמתיימרת לייצג 4 אותיות, אך בפועל מייצגת רק אות אחת.
בכל פורום או דיון בנושא להט"בים קול של הטרנסיות והטרנסים כמעט ואיננו נשמע, וגם הלסביות שמביאים ניראה שמביאים רק כדי "שלא יגידו שאין פה לסביות".

אני כן הייתי בעד המצעד אם הייתי מרגישה שהוא באמת מייצג את אנשי הקהילה שלשמם הוקם, אבל אני לא חושבת שזה מה שהוא עושה. וחבל.
The Gondola Man
לפני 12 שנים • 6 ביוני 2012

Re: טועה ומטעה

The Gondola Man • 6 ביוני 2012
סיגורני כתב/ה:
לא קיין שום חוק בניסוח כזה או אחר שאוסר על אלימות בהסכמה- זה לא כאילו שיבואו שוטרים מיוזמתם לעצור באמצע סשן...
המצב בעייתי בשני מקרים-אם יש חשד של שכנים שמתלוננים על אלימות אפשרית (אבל גם אז-אם אף אחד מהשותפים לא יגיש תלונה על אף אחד- בסיפור יסגר בזה שלשוטרים באותו סיור יהיה סיפור לשתף אחת החבר'ה...) או מקרה שמישהוא שהשתתף בסשן בהסכמה- מחליט ,מסיבותיו המעוותות הוא, להגיש תלונה על אלימות לגבי שותפתו/שותפה לאקט- במקרה כזה זאת "מילה מול מילה" - אבל לא צריך בידיאסאמ בשביל זה, גם סתם זיון רגיל יכול להגמר בתלונה על אונס רק בגלל ש"שכחת" להתקשר יום אחרי. אמון ותקשורת זה אמון ותקשורת. תקרא לזה איך שבא שלך.
בקיצור-הפחד מאוטינג הוא בראש שלכם. בפועל- אילו שאני מכירה שחיים את חייהם בלי הסתרות ובלי הסתתרויות- גילו להפתעתם שאת החברה זה לא ממש מעניין איך אתה מזדיין כל עוד שאתה לא מרעיש בין 2-4.

ודרך אגב- ניפנוף במיניות סתם ככה, באמצע העיר- יכול להיות גם רע מאוד ורק לחטוא למטרה- ולו רק בגלל שזה מעורר יותר התנגדות מאשר הזדהות.
בסופו של דבר- כדי "לנצח" אתה צריך את דעת ה'קהל איתך ולא נגדך- אישית, למרות הנטיות שלי (דו מינית)- לו היו לי ילדים צעירים- הייתי עושה הכל כדי להרחיק אותם מהמצעד כפי שהוא נראה כיום. כל הורה צריך לעשות את חינוך המיני שלו לאט ובקצב של הילד- ומעבר לזה, אני לא חושבת שמיניות בוטה שמקדשת את המיניות לשם המיניות - מעדיפה לדבר עם הילדים על אהבה וכבוד ויחס לכל אדם כאדם ולא ע"פ מדרו לפני נושא ה"ציפורים והדבורים"...


צודקת לגבי האלימות בהסכמה, לא זכרתי נכון. עם זאת, למיטב הבנתי את חוק העונשין, עבירות תוצאתיות מסויימות כפציעה וחבלה חמורה אינן מתייחסות כלל להסכמת הנפגע, ויותר מכך, הוא אינו צד בהליך. אבל איני עורך דין, כך שבהחלט יתכן שהבנתי לוקה בחסר.
כך או אחרת, כמדומני שגם אם כל אלימות בהסכמה מותרת (והיא לא), ישנם אלמנטים בדסמיים אחרים אשר אינם חוקיים. עבדות, לדוגמא (לא רק כשם, אלא עבדות ממשית).

אני מסכים איתך שנפנוף במיניות יכול לחטוא למטרה. עם זאת, אני חושב שמצעד הגאווה בסופו של דבר עשה שירות טוב לקהילה, אבל האמת שזה ויכוח שפחות מתחשק לי להיכנס אליו. את הביקורת של ג'יני על מקומן של שאר הלהט"בים במצעד יצא לי לשמוע, וזו אכן תמונת מצב עגומה. בכנות, לא יודע מספיק על הנושא כדי להגיב.

מה שאמרת על אאוטינג נשמע לי אוטופי ומקסים, אך הפעם תורי להישאר סקפטי. מה עוד, שאני מתאר לעצמי שמדובר בדברים קלים יחסית, שנעים לאוזן הוונילית לשמוע, כקשירות ומכות בישבן, ולא דברים יוצאי דופן וקשים לעיכול - כלבישת חליפות זנטאי icon_smile.gif
Brave Dwarf
לפני 12 שנים • 6 ביוני 2012

Re: טועה ומטעה

Brave Dwarf • 6 ביוני 2012
סיגורני כתב/ה:
לא קיין שום חוק בניסוח כזה או אחר שאוסר על אלימות בהסכמה- זה לא כאילו שיבואו שוטרים מיוזמתם לעצור באמצע סשן...
המצב בעייתי בשני מקרים-אם יש חשד של שכנים שמתלוננים על אלימות אפשרית (אבל גם אז-אם אף אחד מהשותפים לא יגיש תלונה על אף אחד- בסיפור יסגר בזה שלשוטרים באותו סיור יהיה סיפור לשתף אחת החבר'ה...) או מקרה שמישהוא שהשתתף בסשן בהסכמה- מחליט ,מסיבותיו המעוותות הוא, להגיש תלונה על אלימות לגבי שותפתו/שותפה לאקט- במקרה כזה זאת "מילה מול מילה" - אבל לא צריך בידיאסאמ בשביל זה, גם סתם זיון רגיל יכול להגמר בתלונה על אונס רק בגלל ש"שכחת" להתקשר יום אחרי. אמון ותקשורת זה אמון ותקשורת. תקרא לזה איך שבא שלך.
בקיצור-הפחד מאוטינג הוא בראש שלכם. בפועל- אילו שאני מכירה שחיים את חייהם בלי הסתרות ובלי הסתתרויות- גילו להפתעתם שאת החברה זה לא ממש מעניין איך אתה מזדיין כל עוד שאתה לא מרעיש בין 2-4.

ודרך אגב- ניפנוף במיניות סתם ככה, באמצע העיר- יכול להיות גם רע מאוד ורק לחטוא למטרה- ולו רק בגלל שזה מעורר יותר התנגדות מאשר הזדהות.
בסופו של דבר- כדי "לנצח" אתה צריך את דעת ה'קהל איתך ולא נגדך- אישית, למרות הנטיות שלי (דו מינית)- לו היו לי ילדים צעירים- הייתי עושה הכל כדי להרחיק אותם מהמצעד כפי שהוא נראה כיום. כל הורה צריך לעשות את חינוך המיני שלו לאט ובקצב של הילד- ומעבר לזה, אני לא חושבת שמיניות בוטה שמקדשת את המיניות לשם המיניות - מעדיפה לדבר עם הילדים על אהבה וכבוד ויחס לכל אדם כאדם ולא ע"פ מדרו לפני נושא ה"ציפורים והדבורים"...


החשש מהאאוטינג מוצדק ואמיתי. אין לי ספק שאם איש ציבור מוכר יחטא ועיתונאי חטטן יעלה על דפי העיתון את אורח חיו ה- BDsMי של אותו איש ציבור כהוכחה לפגם בשפיותו ובערכיו, דעת הקהל על אותו איש ציבור תפגע. וזאת להבדיל למשל ממקרה בו העיתונאי יפרסם שאיש ציבור הוא הומוסקסואל (אחד מהישגיהם של הלהט"בים). זאת לא חוכמה להגיד שלשכנים ולחברים שלך לא אכפת מהמיניות שלך ולכן סכנת האאוטינג נמצאת בראש שלך. חברים גם לא רוצחים ולא גונבים בדרך כלל והחוקים הקיימים והמענישים את הגנבים ואת הרוצחים נועדו להרתיע לא אותם אלא את האויבים.

אני לא יודע אם הצטרפות לתהלוכות באמת תשנה את הגישה לאורח חיים BDsMי ואני מסכים עם כל שאר הדברים שכתבת (ילדים, ניפנוף מיותר במיניות וגו'), אבל העובדה ש- BDsM נתפס בעיניי רוב הציבור כאורח חיים פסול, פגום וככזה המצביע על חוסר שפיות, ודאית.

אגב, לגבי אותם שוטרים תיאורטיים בסיפורך. אין לי ספק שעם הגיעם לחבריהם הם לא סיפרו שתפסו זוג מזדיין חה חה איזה קטע, אלא שהיא הייתה קשורה, שהוא היה לבוש ככה וככה ותראו איזה אנשים חולים יש בעולם. ועוד באותו נושא תיאורטי: כאשר התרחש מקרה דומה בקהילה והשוטרים אכן הגיעו, התסריט היה דומה למה שאמרת – אף אחד לא הגיש תלונה ולכן כביכול לאף אחד לא נגרם נזק. אבל למקום נקראו שוטרים מנוסים בטיפול באלימות במשפחה שסירבו בכל תוקף לקבל את עדותה של ה"נפגעת" שמדובר ב- BDsM בלבד. הם הפרידו בין בני הזוג בשני חדרים נפרדים, אותו כבלו באזיקים והפעילו עליה לחץ כדי ש"לא תחשוש ותספר את האמת ותגיש תלונה".

אני חושב שהשאיפה של חברי הקהילה שלנו שיקבלו את המיניות שלנו כמיניות קיימת וככזו שלא מצביעה על שום פגם באישיות, לגיטימית, מבוססת ונכונה.
up u rs​(אחרת)
לפני 12 שנים • 6 ביוני 2012

Re: טועה ומטעה

up u rs​(אחרת) • 6 ביוני 2012
[quote ="The Gondola Man"][quoe=

כך או אחרת, כמדומני שגם אם כל אלימות בהסכמה מותרת (והיא לא), ישנם אלמנטים בדסמיים אחרים אשר אינם חוקיים. עבדות, לדוגמא (לא רק כשם, אלא עבדות ממשית).



בשביל שיתחילו הליכים משפטיים כלשהם- מישהו צריך להגיש תלונה. אלא אם כן, מדובר בקטין או חלילה זה שהופעלה אלימות נגדו נמצא במצב של צמח או מנוח- אז באמת המדינה מתערבת להסכמה אין שום משמעות.
לגבי עבדות-החוק חייב לשים סייגים שיגנו על כלל הציבור ולא יפתחו פתחים מסוכנים למצבים של ,למשל, סחר בבני אדם. ביננו- גם בקרב "קהילת" הבידיאסאמ הנכונות ל"עבדות" היא קטנה, ושוב- אם המשועבד לא יתלונן- אף אחד לא יפעל. (לצערנו, גם במצב של תלונות אמיתיות על סחר בבני אדם- המשטרה לא כ"כ ממהרת לפעול...)




מה שאמרת על אאוטינג נשמע לי אוטופי ומקסים, אך הפעם תורי להישאר סקפטי. מה עוד, שאני מתאר לעצמי שמדובר בדברים קלים יחסית, שנעים לאוזן הוונילית לשמוע, כקשירות ומכות בישבן, ולא דברים יוצאי דופן וקשים לעיכול - כלבישת חליפות זנטאי icon_smile.gif[/quote]


השאלה אם אתה עושה דברים כי "בא לך" או כי אתה רוצה שיקבלו אותך. אם אתה יודע שזה "קשה לעיכול" - למה לנופף בזה? נשמע לי כמו הפגנה ילדותית של חוסר ביטחון עצמי, אני מתריס-משמע אני קיים. תעשה מה שטוב לך, איך שטוב לך עם מי שטוב לך- כל עוד אף אחד לא מונע מימך את זה בחוק- איפה הבעיה?
אני יכולה רק להעיד מנסיוני כשרק נכנסתי לראשונה לכלוב והתחלתי קצת דייטים- סיפרת על זה לכמה חברות, וניליות ומיינסטרימיות להפליא, ותגובתן הייתה "תעשי מה שטוב לך" , אומנם, איפה ואיך נפגשתי עם בנזוגי אף אחד מהסביבה הקרובה (חוץ מחברים שנמצאים גם הם כאן) לא יודע, אבל בגלל התנגדות של הבנזוג לחשיפה. לי אישית-אין שום בעיה עם זה. אני מקרינה שאני בסדר עם המקום בו אני נמצאת-אז הסביבה מקבלת אותי כפי שאני. אני מניחה שאם הייתי מנופפת בזה כל היום, באיזשהו שלב זה היה עולה לכולם על העצבים. ..
קבל סיפור התערבות קטנה שהייתה לי עם חברה- היא התעוררה חבולה אחרי לילה מממ...בוא נקרא לו "מעניין"- באמצע הקייץ ושקלה אם ללכת לעבודה מכוסה, או בכלל להבריז. התערבתי איתה שאף אחד לא יעשה עניין, אז בשביל הקטע, היא החליטה לענוד באותו יום גם את הקולר. התגובות בעבודה נעו בין התגובות של הגברים ,שכללו בעיקר אדישות מוחלטת לבין התגובות של הנשים שתענינו אם הקולר הוא מהקולקציה החדשה של מיכל נגרין (((-:

תראה, לא כל העולם חייב לדעת את כל הפרטים של מה אתה עושה במיטתך הפרטים, גם במקרה של סקס ונילי זה לא שיא הטאקט לשתף בתנוחות ופרטים גראפיים.
תכלס? לעדתי רוב הרדיפה אחרי ההאנונימיות היא כי גם עבור הבידיאסאמים עצמם- חלק מהכייף זאת תחושת הסוד. "יש משהוא שאף אחד לא יודע עלי. אני לא כזה רואה חשבון אפרורי כמו שנדמה לכם" ...
timna
לפני 12 שנים • 8 ביוני 2012

עדיין יש מקום לגאווה

timna • 8 ביוני 2012
סיגורני, ימה, אני בעניין הזה עם עמק.

סיגרוני, זה שמתוך הסביבה וההתנסות האישית שלך אאוטינג לא גרם שום נזק, לא אומר שזה המצב בשאר הארץ, כי הוא לא. מעצם היותך הומוסקסואל גם בישראל כבר לא יעשו עניין. אבל אם אתה אוהב ללבוש חליפות לייקרה צמודות בפומבי? ועוד איך יעשו עניין, ישימו עליך תווית ודעה קדומה.

ובהחלט מתקבלת תחושה מהתגובות שלכן שאתן חושבות שהמצעד הוא בעיקר עבור שתי האותיות הראשונות ופחות עבור שתי האחרונות ונגזרותיהן, וכפי שגמד הדגים - דווקא מצבן של שתי הראשונות הוא טוב יותר לאין ערוך מבחינת קבלה חברתית.

יתרה מזאת, בכל העולם הנאור מקובל שמצעדי גאווה הם מסגרת גג למיניות אלטרנטיבית, ולא פעם נישא שם גם דגל הבדס"מ בגאון ובוואריאציות שונות (דגל הלסביות הבדס"מיות שהן גם בעלות פטיש לליצני קרקס), ואין סיבה שזה לא יהיה כך גם בישראל.

לפיכך, עמק, אני מקווה שאתה וחבריך הברקתם היום בלייקרה הנוצצת ושלא מתתם מחום! icon_smile.gif

ואם את יוצאת נגד ההתגפפויות ובעד קבלה וזכויות - אדרבא, תפסיקו עם הבמות הניידות. הן אלה שמגוחכות.