בכוח המוח(שולטת) |
לפני 6 שנים •
2 במאי 2018
לפני 6 שנים •
2 במאי 2018
בכוח המוח(שולטת) • 2 במאי 2018
אני באמת בעדך אפור-ירוק, אבל חושבת שהחלוקה שאתה מנסה לעשות, לא נכונה מכמה סיבות.
ראשית, משום שלא ניתן לחלק חוויות לעונג ראשוני ומשני, כי חוויות, ברוב המקרים מוזנות הן הן מעונג ראשוני והן מעונג משני, ולא ניתן לבצע את החלוקה הזו בכלל. שנית, כי האמור נכון גם לגבי נשלטים וגם לגבי שולטים, כי בעיקר בבדס"ם, היסודות המנטאלים הם המבעירים את הריגוש והגירוי המיני, שאין חולק שהם חלק מעונג ראשוני, כך שגם עונג משני מוביל לעונג ראשוני. החיווטים הם הרבה יותר מורכבים ודינאמיים, מהדרך בה הצגת אותם, ויש בניהם "שיחה הדדית" כל הזמן. אני אתן דוגמה מחוויה שהייתי בה לא מזמן, כנשלטת דווקא, ואתה תנסה לחלק את החוויה לרכיבי עונג ראשוניים ומשניים: הוא מושך אותי בשיער, לידו, אני על הברכיים, בגובה הזין שלו שמתחיל לחדור אל מישהי אחרת. הוא מזיין אותה ומחזיק אותי צמוד, שניה לפני שהוא גומר, הוא מוציא את עצמו, חודר אלי לגרון, וגומר ככה. מה מקורות העונג שלי, ומה שלו, לדעתך? ראשוניים? משניים? גם וגם? אחד מצית את השני? |
|
עבד משועבד{עבד} |
לפני 6 שנים •
2 במאי 2018
לפני 6 שנים •
2 במאי 2018
עבד משועבד{עבד} • 2 במאי 2018
קורה כאן דבר מוזר.
השולטים מסרבים להסביר מה המניע האישי הפנימי הטהור שלהם שגורם להם עונג. |
|
בכוח המוח(שולטת) |
לפני 6 שנים •
2 במאי 2018
לפני 6 שנים •
2 במאי 2018
בכוח המוח(שולטת) • 2 במאי 2018
יש כאן כ-7 שולטים או מתחלפים שענו לפוסט הזה, וניסו להבהיר מקורות העונג שלהם, אבל אל תתן לעובדות להפריע לך, מתהפך.
|
|
Sm Art{☆Sm} |
לפני 6 שנים •
2 במאי 2018
לפני 6 שנים •
2 במאי 2018
Sm Art{☆Sm} • 2 במאי 2018
אין שום עונג בבדסמ' ,
בדס'מ זה תפקיד מוגדר לקבוצת אנשים שמקבלים טיפול בדרך שכזו . ואם בדרכים הללו ,הם מפיקים עונג ,אז שיבושם להם בכול אופן אני לא מוצא בבדסמ' מטרה לעינוג . עינוג מביך אותי ,ואין לי צורך בו |
|
Grey / Green |
לפני 6 שנים •
2 במאי 2018
לפני 6 שנים •
2 במאי 2018
Grey / Green • 2 במאי 2018
בכוח המוח כתב/ה: אני באמת בעדך אפור-ירוק, אבל חושבת שהחלוקה שאתה מנסה לעשות, לא נכונה מכמה סיבות.
ראשית, משום שלא ניתן לחלק חוויות לעונג ראשוני ומשני, כי חוויות, ברוב המקרים מוזנות הן הן מעונג ראשוני והן מעונג משני, ולא ניתן לבצע את החלוקה הזו בכלל. שנית, כי האמור נכון גם לגבי נשלטים וגם לגבי שולטים, כי בעיקר בבדס"ם, היסודות המנטאלים הם המבעירים את הריגוש והגירוי המיני, שאין חולק שהם חלק מעונג ראשוני, כך שגם עונג משני מוביל לעונג ראשוני. החיווטים הם הרבה יותר מורכבים ודינאמיים, מהדרך בה הצגת אותם, ויש בניהם "שיחה הדדית" כל הזמן. אני אתן דוגמה מחוויה שהייתי בה לא מזמן, כנשלטת דווקא, ואתה תנסה לחלק את החוויה לרכיבי עונג ראשוניים ומשניים: הוא מושך אותי בשיער, לידו, אני על הברכיים, בגובה הזין שלו שמתחיל לחדור אל מישהי אחרת. הוא מזיין אותה ומחזיק אותי צמוד, שניה לפני שהוא גומר, הוא מוציא את עצמו, חודר אלי לגרון, וגומר ככה. מה מקורות העונג שלי, ומה שלו, לדעתך? ראשוניים? משניים? גם וגם? אחד מצית את השני? הי, גם אני בעדך נדמה לי שלא הצלחתי להבהיר את הכוונה שלי בעונג משני וראשוני. בעונג משני התכוונתי לעונג המופק מהחווייה של הנשלט: עכשיו כואב לו. עכשיו הוא מבולבל ומפוחד. עכשיו הוא שוקע לסאב ספייס. אני מקפיד על המילה עונג: אנחנו נהנים לראות את הנשלטים שלנו חווים את הדברים האלו, נהנים גם מהעובדה שאנחנו הבאנו אותם לשם -- ובעיני זה חלק מהותי מחוויית השליטה. כל הדברים שתיארת, בעיני, הם עונג ראשוני: עכשיו כואב לי, עכשיו אני מרגישה קנאה או השפלה, עכשיו אני נאלצת להסתפק בזרע בעוד מישהי אחרת קיבלה את הזיון. זה לא אומר שלנשלטים אין עונג משני: עכשיו הוא גאה בי, עכשיו נעים לו בתוך הגרון שלי, עכשיו יהיה לו אחלה בוקר כי הערתי אותו עם מציצה וקפה. השאלה שלי כוונה לרגעים שבהם העונג שלנו כשולטים לא עובר דרך החווייה של הנשלטים שלנו. אין לי ספק שיש כאלה, וקיוויתי שנוכל למנות אותם ולהתענג עליהם יחד. |
|
בכוח המוח(שולטת) |
לפני 6 שנים •
2 במאי 2018
לפני 6 שנים •
2 במאי 2018
בכוח המוח(שולטת) • 2 במאי 2018
או. חשוב שגם אתה בעדי, כי אולי זה יהיה (בניגוד לרוב הדיונים) דיון מפרה, בו תבין חד משמעית שאתה טעית ואני היא זו שלטוב מזלך הראתה לך את האור. (:
עכשיו ברצינות - הסברת דווקא טוב מאוד מהו עונג משני, והבנתי את הכוונה שלך מצוין. אבל אתה מטה אותו, כאילו שאת רוב אותו עונג משני אפשר למצוא בחוויה של השולט כשהוא בעצם מתבונן בחוויה של הנשלט, כאשר זו מירב החוויה שלו, והוא בעצם חווה חוסר של עונג ראשוני (ביחס לנשלט). אני טוענת כי אותה התבוננות בחוויה של הצד השני, מייצרת ומציתה מצידה גם עונג ראשוני, שלמעשה אותו עונג משני הוא שלטר לעונג ראשוני - לגירוי מיני/גופני ממשי העומד בפני עצמו. עוד אני טוענת כי לצד אותו עונג משני, יכול להגיע עונג ראשוני-פיזי ממקורות אחרים, וכזה הוא המצב בדר"כ בסיטואציות מיניות של שליטה. עוד אני טוענת, כי בבדס"מ, יש חשיבות רבה להתבוננות או לפרשנות שלנו את מה שעובר הצד השני, כך שבעצם לאותו עונג משני יש כאן משנה חשיבות, הן לשולט והן לנשלט. עכשיו לדוגמה שלי, ואני באמת אפשט אותה, כי היא שזורה הרבה יותר חיווטי עונג: השולט באותה הדוגמה שנתתי, חווה עונג משני מעצם הכניעה של הנשלטת שלו אליו ולסיטואציה הזו. הנה הוא נמצא מול אישה נוספת, ואותה נשלטת נמשכת בשיערה, מורדת על ברכיה, כדי לחוות ממרחק זעיר את החוויה שלו, שהוא הולך לחוות (בעונג ראשוני), כשהזין שלו יחדור לאישה אחרת, זרה. העונג הזה הוא לדבריך עונג משני, אבל אותו עונג משני לכאורה הוא בסיס הגירוי הממשי שלו באותה הסיטואציה, כי הוא בעצב נתיב התקשורת המיני בניהם, מי שהם אחד לשני. הוא כמובן זוכה גם בעונג הראשוני - הזין שלו חודר לכוס של האישה האחרת, הזרה. עכשיו תסביר לי, מהי מהות העונג שלו, באותה הסיטואציה? בוא נמשיך: יש לנו אישה נוספת בחדר, עכשיו הוא מזיין אותה, האם יש לו גם עונג משני מההכנעה שלה, לראשונה, כשהגוף שלה מגיב לשלו? ממה שהוא מצליח להוציא ממנה? האם הוא לא ניזון מאותה כמיהה או גירוי או כניעה שהוא חש ממנה? והנה עוד - האם יש לו עונג משנית מהמחשבה שאותה אישה חשופה לאינטראקציה שלו ושל הנשלטת שלו? לכניעה שלה מולו? האם הנשיקה שאותה נשלטת שלו מנשקת אותו בירך, כשכולה מרוחה, מגורה ומאוהבת, היא עונג ראשוני - מגע של שפתיים על העור, או אולי התחושה המעיפה הזו שהוא נסגד כל כך, נחשק כל כך ואהוב כל כך, עד שיש בידו החופש לעשות בה ככל העולה על רוחו, והיא עדיין תהיה מלופפת עליו? ומהי שליטה, אם לא תמציות מזוקקות של התחושות הללו? כשהוא יוצא מכוס של אחת, ונכנס לפה של האחרת, האם העונג שלו הוא עונג ראשוני? חיכוך בכוס, ואז חיכוך בפה? או שאולי אחד מהדברים שהכי מגרים בעיניו היא המחשבה שהוא משפיל את אותה נשלטת שלו שלא זזה ממנו ומלקקת ממנו נוזלי כוס של אישה אחרת? ואז הוא גם קצת ברוטאלי איתה, כשהוא עושה שימוש בגרון שלה וגומר. והברוטאליות הזו, היא עונג ראשוני או משני? והגמירה שלו, היא תוצר של התזוזות בכוס ובפה, או תוצר של שתי נשים מזוגגות מבט הנמצאות תחתיו? ועכשיו לנשלטת. כי אתה הרי יכול לומר שאני רק מחזקת את דעתך ששולט ניזון משלל תחושות משניות. אך לא כך הוא הדבר, כי גם אותה נשלטת ניזונה ממשמעות הסיטואציה, מתחושות השולט ואף תחושות האישה הנוספת. בתורן, תחושות אלו יציתו בה עונג מסוגים שונים. העונג לא יגיע מחיכוך הזין בפה שלה, בסיטואציה הזו. העונג יגיע הרבה קודם, מהתבוננות בתחושות השולט שלה, או לכל הפחות מהנרטיב שהיא מספרת לעצמה, לגבי התחושות שהכניעה שלה יוצרות בו, וגם באישה השניה, לגבי התחושות שהאישה האחרת מייצרת בשולט שלה, וכו' וכו'. אותן תחושות משניות בתורן יבעירו בה תחושות פיזיות שונות שיאפשרו הצתה של איזורי עונג שונים. לכן, אתה לא יכול לפתור את התחושות שלה כתחושות ראשוניות של קנאה, או גירוי. אלה הן תגובות ראשוניות עקב תחושות משניות. לדוגמה - הדרך בה היא חוותה את התחושות של השולט שלה בנוגע לאישה האחרת, יצרו קנאה. קנאה לא מגיעה במנותק מהסיטואציה, כעונג ראשוני. מעט מאוד דברים בבדס"ם הם רק עונג ראשוני, כי מבנה הקשר ויחסי הכוחות ביחסי שליטה, הוא הוא חוט הלהט, הבעירה והגירוי הממשיים, אם אפשר לומר זאת בצורה פשטנית מעט. אז בוא נראה מה קורה לנשלטת. היא נאספת בשיער עורפה, והפנים שלה מכוונות לאיזור הממשק בין הגוף של השולט לגוף של האישה האחרת. השולט משהה את הרגע, ומאפשר לתחושות שלה להתרבד. יש לה כיווץ בבטן. הכיווץ הזה מגיע מתחושת הפחד וההתרגשות שלה. היא פוחדת ממה שהיא עלולה לגלות, זה הנרטיב שלה: שהנה יתגלה לה, ובעצם לכולם בחדר, שהשולט שלה ימצא עונג רב יותר בתוך הגוף של האישה האחרת. התחושה הזו מציתה בה מייד גירוי מיני הנובע מהדרך בה היא מפרשת את הגירוי המיני שלו. האם מדובר בשלב הזה בעונג משני או ראשוני? הרי בלי ההתבוננות בעונג של השולט, או לפחות הנרטיב שלה בעניין ההתבוננות שלה בשולט והעונג שלו, התחושות הללו לא היו קמות. יותר מזה: ככל שהנשלטת תחשוב שווליום העונג של השולט נמוך יותר, גם ווליום החוויה שלה יהיה נמוך יותר. התחושות המשניות (כהגדרתך) הן הן הגשרים למסות של התחושות הראשוניות הפיזיות שניצתות בגוף. בשלב מסויים, הוא חודר פנימה, לכוס של האישה האחרת, אבל מרים אליו את המבט שלה ומתבונן לתוכה. היא מתמלאת תחושת כניעה, וההרגשה שלה באותו הרגע, כשהמבטים שלהם נעוצים אחד בשניה, שהעונג שלו מגיע גם ממנה, מכך שהיא מוסרת את עצמה לגחמותיו וצרכיו, למרות שהזין שלו נעוץ במישהי אחרת. היא נותנת לו את עצמה, ומתמסרת, והעונג שמוצף בה הוא חד וחריף, ומאוד מצמיד אותם לתחושת עונג משותף, למרות הסיטואציה (לכאורה). העונג הזה בעצם נעוץ בעונג משני: מכך שהיא גורמת לו לתחושה של ריגוש ושל עונג מכוח כניעתה אליו, אבל בפועל הוא מצית את העונג הראשוני הכי חריף שלה, כי עכשיו היא מסונכרנת עם העונג שלו, וממש מרגישה את תחושות הנעיצה שהוא ננעץ באישה האחרת, בתוך הרחם שלה. הוא יודע שזה מה שהיא מרגישה, היא יודעת שהוא יודע שכך היא מרגישה. אני יכולה להמשיך ולפורר את הסיטואציה לפרודות. כשהוא יוצא מתוך האישה האחרת ומתפרק בפיה, האם זה עונג ראשוני או משני שלה? העונג שלה מגיע מכך שהיא מענגת אותו, אז בעצם זה עונג משני, אבל היא כולה נוטפת תוך כדי, כי היא מודעת לתחושת ההשפלה שבסיטואציה. אז יש גם עונג ראשוני, למרות שתחושת ההשפלה, נובעת מהדרך בה היא מסבירה את הסיטואציה מנקודת המבט של השולט והאישה האחרת, כאשר הוא מנגב בתוך הפה שלה את אותם המיצים באופן מודגש, לפני שהוא חודר אל עומק הגרון שלה ומרוקן בתוכה את העונג הראשוני שלו. (: ויש גם את תחושות האישה האחרת, גם שם זה עולם ומלואו של תחושות ראשוניות ומשניות, ממנה אליהם, ומהם אליה, חיווטי עונג, על חיווטי עונג. מהות העונג העיקרי שלנו ביחסי שליטה, כך לדעתי, הוא בסיפור המסגרת, לא בתחושות השפשוף והמגע הגופניים: ההכנעה, ההקרבה, המסכנות, ההשפלה, ההתמסרות, מבעי האהבה העקומים שלנו. נשיקה בכף הרגל, יריקה בפה, זחילה מרוב כמיהה. כל אלה לא היו יכולים להתקיים בלי שברור שזה מייצר השפעה מסויימת מאוד על הצד השני. שם נמצא וטמון הקסם של עוצמת הגירוי. כל זה חי תוך כדי ויחד עם העונגים הבסיסיים, הראשוניים. הצורך הבסיסי, גם הונילי, הוא בעונג משני, במראה הזו שהפרטנר יוצר בעבורנו. לגבי עצמנו, לגבי היכולות שלנו. לגבי המשמעות שלנו, יכולות המשיכה שלנו ועוד. זה מרגש אותנו, זה מגרה אותנו, זה ממשיך להצית את הסליל בשלל תחושות משניות-ראשוניות-משניות וכו' וכו'. אם מהות העונג שלנו היתה בעיקר אותו עונג ראשוני, היינו מאוננים את עצמנו לנצח בלי לייצר אינטראקציות מיניות ממשיות, ואפילו זה לא מדויק, כי בתוך הראש שלנו, גם כשאנחנו מאוננים, חריפות הריגוש מגיעה מפנטזיה על עונג משני. |
|
צ'יטה(שולט) |
לפני 6 שנים •
14 במאי 2018
לפני 6 שנים •
14 במאי 2018
צ'יטה(שולט) • 14 במאי 2018
בכוח, את אלופה.
|
|
עבד משועבד{עבד} |
לפני 6 שנים •
14 במאי 2018
לפני 6 שנים •
14 במאי 2018
עבד משועבד{עבד} • 14 במאי 2018
ציטה, זה נכון שהיא אלופה.
אבל בתגובה הארוכה והמפורטת היא לא ציינה אפילו עונג ראשוני אחד של השולט. (חוץ מחדירה ושימוש במילה נסגד במקום סוגדת) |
|
הוא(שולט) |
לפני 6 שנים •
14 במאי 2018
לפני 6 שנים •
14 במאי 2018
הוא(שולט) • 14 במאי 2018
כי זה לא עונג ראשוני זה עונג סודני
|
|
Meatoo |
לפני 6 שנים •
14 במאי 2018
לפני 6 שנים •
14 במאי 2018
Meatoo • 14 במאי 2018
הרגע הזה של הכניעה. שבו היא מפנימה שזה לא משחק, שזה אמיתי.
זה יכול להיות מיד אחרי הסטירה הראשונה שהיא חוטפת בהפתעה, משום מקום. הבלבול, האינסטינקט לקום ולהרביץ חזרה, המאבק הפנימי לא לעשות את זה, ההפנמה של מה שקרה ושל המקום החדש שלה, הראש שמושפל למטה, הדמעות. |
|