שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

שולט נשוי- נישלטת נשואה ,מחשבות שלי....

ממי​(לא בעסק)
לפני 18 שנים • 29 באוק׳ 2006
ממי​(לא בעסק) • 29 באוק׳ 2006
השירשור הזה יצא מכלל פרופורציה ולכן היה חשוב לי לציין משהו קטן
חשוב רצוי וטוב שנדבר על כל נושא
בכללו גם על בגידות ועל החברים הנשואים שבכלוב
אני הייתי שמחה לספר על ניסיוני על דעותיי האישיות על התחושות על נקיפות המצפון
ועל כל מה שנלווה להיותי סאבית נשואה

מאידך, תגובתי החריפה לא באה כנגד הנושא
אלא על הדרך שבא הוצגה

יש לאנשים שמגיעים לכן בגיל צעיר חירות מסויימת להירתע ממעשה הבוגדנות
יש להם החירות להיגעל ממעשה השקר,
איניני מאשימה אתכם שזוהי התחושה!
מאידך,
לכל ניק יש סיפור משלו
לא כולנו שקרנים בוגדניים שסופם הוא תלייה

הגישה המתעניינת והכנה היתה מניבה תגובות כנות
הגישה המתנשאת הניבה תוצאות של התמרדות
אריקסון האדום​(שולט)
לפני 18 שנים • 29 באוק׳ 2006

יש גם ערך לכבוד לבחירות של האנשים, כל עוד הם לא פוגעים באחרים.
ההבטחות ההדדיות וההסכמים בנישואין נערכו בין בני הזוג ולא עם אנשים אחרים ואין צורך להכנס לנעליהם של מי שמחפשים או נמצאים בקשר מחוץ למסגרת הנישואין או של בני הזוג שלהם.

ההגינות הבסיסית מחייבת להציג את העובדות על הנישואין לפני שמתחילים קשר אבל שאר הדברים הם עניינם הפרטי של מי שנמצאים בקשר.
ילדה אסור ילדה מותר​(נשלטת)
לפני 18 שנים • 29 באוק׳ 2006
אריקסון האדום כתב/ה:

יש גם ערך לכבוד לבחירות של האנשים, כל עוד הם לא פוגעים באחרים.
ההבטחות ההדדיות וההסכמים בנישואין נערכו בין בני הזוג ולא עם אנשים אחרים ואין צורך להכנס לנעליהם של מי שמחפשים או נמצאים בקשר מחוץ למסגרת הנישואין או של בני הזוג שלהם.

ההגינות הבסיסית מחייבת להציג את העובדות על הנישואין לפני שמתחילים קשר אבל שאר הדברים הם עניינם הפרטי של מי שנמצאים בקשר.


אבל יש מי שנפגע, והוא אמור להיות האדם הקרוב ביותר אליך, זה שאתה רוצה להשאר איתו ולא רוצה לפגוע בו ע"י האמת.
אריקסון האדום​(שולט)
לפני 18 שנים • 29 באוק׳ 2006
ילדה אסור ילדה מותר כתב/ה:
אריקסון האדום כתב/ה:

יש גם ערך לכבוד לבחירות של האנשים, כל עוד הם לא פוגעים באחרים.
ההבטחות ההדדיות וההסכמים בנישואין נערכו בין בני הזוג ולא עם אנשים אחרים ואין צורך להכנס לנעליהם של מי שמחפשים או נמצאים בקשר מחוץ למסגרת הנישואין או של בני הזוג שלהם.

ההגינות הבסיסית מחייבת להציג את העובדות על הנישואין לפני שמתחילים קשר אבל שאר הדברים הם עניינם הפרטי של מי שנמצאים בקשר.


אבל יש מי שנפגע, והוא אמור להיות האדם הקרוב ביותר אליך, זה שאתה רוצה להשאר איתו ולא רוצה לפגוע בו ע"י האמת.


השיקולים מה הפגיעה החזקה יותר: האמת או קשר מחוץ לנישואין הם שיקולים של בני הזוג.
לפעמים הנשים בוחרות במודע לא לדעת פרטים.
לאנשים מהצד אין מידע ואין יכולת לשפוט מה קורה.
ילדה אסור ילדה מותר​(נשלטת)
לפני 18 שנים • 29 באוק׳ 2006
אריקסון האדום כתב/ה:
ילדה אסור ילדה מותר כתב/ה:
אריקסון האדום כתב/ה:

יש גם ערך לכבוד לבחירות של האנשים, כל עוד הם לא פוגעים באחרים.
ההבטחות ההדדיות וההסכמים בנישואין נערכו בין בני הזוג ולא עם אנשים אחרים ואין צורך להכנס לנעליהם של מי שמחפשים או נמצאים בקשר מחוץ למסגרת הנישואין או של בני הזוג שלהם.

ההגינות הבסיסית מחייבת להציג את העובדות על הנישואין לפני שמתחילים קשר אבל שאר הדברים הם עניינם הפרטי של מי שנמצאים בקשר.


אבל יש מי שנפגע, והוא אמור להיות האדם הקרוב ביותר אליך, זה שאתה רוצה להשאר איתו ולא רוצה לפגוע בו ע"י האמת.


השיקולים מה הפגיעה החזקה יותר: האמת או קשר מחוץ לנישואין הם שיקולים של בני הזוג.
לפעמים הנשים בוחרות במודע לא לדעת פרטים.
לאנשים מהצד אין מידע ואין יכולת לשפוט מה קורה.


למה להתחסד? בעיני זה לגיטימי לשפוט, אולי בעתיד נדבדה על כך, אבל מותר לקום ולצעוק כאשר התנהגות חברתית מסוימת לא נראית לנו, כך גם ניתן לגרום לשינויים לא פעם.
אריקסון האדום​(שולט)
לפני 18 שנים • 29 באוק׳ 2006
ילדה אסור ילדה מותר כתב/ה:


למה להתחסד? בעיני זה לגיטימי לשפוט, אולי בעתיד נתבדה על כך, אבל מותר לקום ולצעוק כאשר התנהגות חברתית מסוימת לא נראית לנו, כך גם ניתן לגרום לשינויים לא פעם.


icon_smile.gif בגיל 21 כדאי להאמין בדברים שאת אומרת.
לא הייתי רוצה לראות אתכן בגיל הזה מאמינות בשום דבר מלבד באהבה לעולמים של
They lived happily ever after.
ילדה אסור ילדה מותר​(נשלטת)
לפני 18 שנים • 30 באוק׳ 2006
אריקסון האדום כתב/ה:
ילדה אסור ילדה מותר כתב/ה:


למה להתחסד? בעיני זה לגיטימי לשפוט, אולי בעתיד נתבדה על כך, אבל מותר לקום ולצעוק כאשר התנהגות חברתית מסוימת לא נראית לנו, כך גם ניתן לגרום לשינויים לא פעם.


icon_smile.gif בגיל 21 כדאי להאמין בדברים שאת אומרת.
לא הייתי רוצה לראות אתכן בגיל הזה מאמינות בשום דבר מלבד באהבה לעולמים של
They lived happily ever after.


היש דרך יותר פשוטה לפתור אותך מתגובה אמיתית?
- נו היא בת 21, עכשיו זה מסביר הכל.

ציפיתי ליותר.
זאלופון​(שולט)
לפני 18 שנים • 30 באוק׳ 2006
זאלופון​(שולט) • 30 באוק׳ 2006
ילדה אסור ילדה מותר כתב/ה:

למה להתחסד? בעיני זה לגיטימי לשפוט, אולי בעתיד נדבדה על כך, אבל מותר לקום ולצעוק כאשר התנהגות חברתית מסוימת לא נראית לנו, כך גם ניתן לגרום לשינויים לא פעם.

צודקת, הילדה (במובן של ניק, לא של גיל icon_wink.gif ). לאו דווקא בקטע של האפשרות לגרום לשינוי, על זה אפשר להתווכח, אבל בקטע של הלגיטימיות של שיפוטיות אני מסכים לחלוטין.

אנשים שכותבים על תחום החשיבה ודאי ניסחו זאת טוב ממני, אבל נראה לי שלגבי רוב הדברים החשיבה שלנו מתחלקת, בגדול, ל-2: "מה זה" ו"מה אני חושב על זה".
בחלק של "מה זה" אנחנו מגדירים לעצמנו מה בעצם קורה פה, והשרשור הזה הוא דוגמה יפה לכך שזה לא מובן מאליו. חלק מהאנשים הרי טוענים שבכלל אין פה בגידה, וחלק, כמוני, החליטו ש"זה" הוא בהחלט בגידה לכל דבר ועניין.
החלק של "מה אני חושב על זה" הוא, במילים אחרות, שיפוטיות, וטוב שהיא קיימת כי אחרת היינו פשוט תופסים את העולם בלי לגבש עליו דיעה. זה החלק שמאפשר לנו לומר "עזר לזקנה לחצות את הכביש = טוב", "שיקר לחברו = רע" וכו'. כמובן שלא תמיד המחשבות כל כך פשוטות ברמה של טוב או רע, ולפעמים, כמו במקרה הזה אצלי, הן מספיק מורכבות בכדי שיהיה אפשר לכתוב עליהן תגובה של עמוד וחצי. אבל הנקודה היא שהשיפוטיות הזו קיימת תמיד, ולהגיד על משהו שהוא בסדר לדעתנו זו שיפוטיות כמו להגיד עליו שהוא לא בסדר לדעתנו.

מה שכן, רוב האנשים מתייחסים לשיפוטיות כאל העברת ביקורת על אדם אחר מבלי שהיית בנעליו, כביכול אתה מנסה לכפות עליו את הערכים שלך למרות שאתה זה לא הוא והמצב שלך זה לא המצב שלו.
לדעתי נסיון לכפות את הערכים שלך על האחר הוא פסול, אבל לגבש דיעה לגביו למרות שאתם לא היינו הך זה לגיטימי, כל עוד זוכרים זאת. למעשה, גם בצורה הזו של שיפוטיות כולנו נגועים כל הזמן. מי מאתנו לא מתח ביקורת על קצב, על חלוץ, על אולמרט וכו'?
ואם הם רוצים להתגונן מהביקורת שלנו, לדעתי הם צריכים לומר לא "אל תהיו שיפוטיים" אלא להסביר לנו למה הביקורת לא צודקת, ממה אנחנו מתעלמים, מה אנחנו לא מסוגלים לראות ולהרגיש בגלל שאנחנו לא הם. אז אולי השיפוט שלנו ישתנה, כי הוא יהיה מבוסס על מדע חדש, ואולי הוא יגיע לרמה הלכאורה בלתי שיפוטית של "כל אחד ומה שטוב לו".