נוריתE |
לפני 14 שנים •
21 בינו׳ 2010
Re: ואם לא משחק
לפני 14 שנים •
21 בינו׳ 2010
נוריתE • 21 בינו׳ 2010
sabsabsab כתב/ה: ואם ההבדל אינו מציאות מול משחק
אז מהו ההבדל? במה אנו מאשימים את גואל? שהוא משפיט את נשיו? מנצל אותן? מתאכזר אליהן? שהן לא עושות זאת בהסכמה? שהוא אינו שפוי? שהן אינן שפויות? שהוא עושה דברים שפוגעים ולא בטוחים? במה, אם כן, הוא שונה מאיתנו? במה? הוא ?שונה?? שמה היו ילדים קטינים אני לא אכנס בכלל ולא אנסה להבין את המניעים של הנשים ,זאת בעיה של פסיכולוגים ואנתרופולוגים וכל מיני לוגים אחרים,לי נותר רק לרחם עליהן ולקוות שמתי שהו תמצאנה לעצמן חיים תקינים ובריאים וטובים יותר אבל שם יש ילדים שנולדו לתוך מצב שאף ילד לא צריך להיוולד אליו ולא בחרו ולא נכנסו לזה מרצונן ובהסכמה מלאה כמו הנשים(וככה רואה את זה החוק) פרט לסעיף שהזכרתי קודם שלא בטוחה שיעמוד בערכאות. ועל הילדים והילדות הקטנים שנישקו את כפות רגליו ומי יודע מה עוד עליהם /ן הוא ישלם. אתה בא פה להתלונן על מלכות בתשלום! שמנצלות ורוצה חוק נגדן? יש חוק כזה, מכנים אותו "חוק הזנות" ,שרותי מין בתשלום הם לא נגד החוק אבל פירסום הוא כן והן מפרסמות בלי סוף בכל מקום אז .א. מי שיש לו שכל שלא ילך אליהן ולא יניח להן לנצל,אבל מה לך להלין? אם יש דרישה יש הספק ,כל בוגרת קורס מכ''יות מפרסמת עצמה כמלכה זה ידוע ומנצלת עד אין סוף את הטרנד ואת כל אילו שמוכנים לשלם וב' אם מישהו אכן הלך ואכן מרגיש עצמו מנוצל שילך למשטרה ,לפני שיתקבל החוק שכל לקוח של מספקות שרותי מין בתשלום יכנס ללילה מעצר לפחות אם לא יותר ומעבר לזה כמו שאמרתי קודם כל מי שמרגיש או מרגישה עצמה מנוצלת או נפגעת במערכת יחסים בידיסמית רשאי/ת להגיש תלונה לגיטימית במישטרה |
|
קטסטרופה{Adonai} |
לפני 14 שנים •
21 בינו׳ 2010
Re: לשיטתי?
לפני 14 שנים •
21 בינו׳ 2010
קטסטרופה{Adonai} • 21 בינו׳ 2010
Grey / Green כתב/ה: קטסטרופה כתב/ה: בלה בלה בלה בלה בלה
חביבי, מה אתה עושה באתר הזה? בכנות תענה. למה אתה מעניש אותנו בנוכחותך? אני באמת רוצה לדעת. אני אגלה לך, בכייף. לאחרונה עלו בי הרהורי פרישה אבל מאז שמונית כעורך המגזין החלטתי להשאר ובעצם אני מתענג קודם כל מהמגזין החדשני, המרתק והמעודכן להפליא שאתה אחראי עליו ואם כבר אני כאן ממילא אז אני מעלעל מפעם לפעם גם בבלוגים ובפורומים ומגיב כשבא לי. בקיצור, אל תסמיק, אבל אני כאן בעיקר בגללך... |
|
Grey / Green |
לפני 14 שנים •
21 בינו׳ 2010
Re: לשיטתי?
לפני 14 שנים •
21 בינו׳ 2010
Grey / Green • 21 בינו׳ 2010
קטסטרופה כתב/ה: Grey / Green כתב/ה: קטסטרופה כתב/ה: בלה בלה בלה בלה בלה
חביבי, מה אתה עושה באתר הזה? בכנות תענה. למה אתה מעניש אותנו בנוכחותך? אני באמת רוצה לדעת. אני אגלה לך, בכייף. לאחרונה עלו בי הרהורי פרישה אבל מאז שמונית כעורך המגזין החלטתי להשאר ובעצם אני מתענג קודם כל מהמגזין החדשני, המרתק והמעודכן להפליא שאתה אחראי עליו ואם כבר אני כאן ממילא אז אני מעלעל מפעם לפעם גם בבלוגים ובפורומים ומגיב כשבא לי. בקיצור, אל תסמיק, אבל אני כאן בעיקר בגללך... בקיצור, גם אתה לא יודע. זאת תשובה טובה. אני אסביר לך למה. כי מדי פעם אני חושב לעצמי שמאחורי ההתנהגות מעודדת ההקאה שלך יש אולי, אולי, איזה משהו נסתר ובעל ערך, איזה שיעור שצריך להעמיק בו כדי ללמוד. אבל אין. הכל בסדר. אה, ולך מפה כבר. |
|
קטסטרופה{Adonai} |
לפני 14 שנים •
21 בינו׳ 2010
Re: לשיטתי?
לפני 14 שנים •
21 בינו׳ 2010
קטסטרופה{Adonai} • 21 בינו׳ 2010
Grey / Green כתב/ה: קטסטרופה כתב/ה: Grey / Green כתב/ה: קטסטרופה כתב/ה: בלה בלה בלה בלה בלה
חביבי, מה אתה עושה באתר הזה? בכנות תענה. למה אתה מעניש אותנו בנוכחותך? אני באמת רוצה לדעת. אני אגלה לך, בכייף. לאחרונה עלו בי הרהורי פרישה אבל מאז שמונית כעורך המגזין החלטתי להשאר ובעצם אני מתענג קודם כל מהמגזין החדשני, המרתק והמעודכן להפליא שאתה אחראי עליו ואם כבר אני כאן ממילא אז אני מעלעל מפעם לפעם גם בבלוגים ובפורומים ומגיב כשבא לי. בקיצור, אל תסמיק, אבל אני כאן בעיקר בגללך... בקיצור, גם אתה לא יודע. זאת תשובה טובה. אני אסביר לך למה. כי מדי פעם אני חושב לעצמי שמאחורי ההתנהגות מעודדת ההקאה שלך יש אולי, אולי, איזה משהו נסתר ובעל ערך, איזה שיעור שצריך להעמיק בו כדי ללמוד. אבל אין. הכל בסדר. אה, ולך מפה כבר. הוא לא רק עורך מבריק הוא אף פסיכולוג וקורא לב וכליות של מישהו שהוא בכלל לא מכיר. שאפו לך, כנראה לא הערכתי אותך מספיק. ביננו, אפור, אני לא מכיר אותך ולכן לא אנתח אותך ואת הבעיות שמהן אתה סובל אבל ראבק, מה ייצא לך מזה אם אלך מפה? עשה טובה לעצמך ואל תתעסק עם שוטה כמוני, יש לך דברים חשובים יותר לעשות. הופס, שכחתי, אתה מצטיין בעיקר באי עשייה... תהיה והפעם לכלובי: איך אדם שדמוקרטיה בשבילו היא מילה גסה יכול להיות פתוח מספיק, נאור מספיק וליברל מספיק בשביל לערוך מגזין שהפלורליזם אמור להיות קוו מנחה שלו? עכשיו אני מבין למה "אין חומרים" למגזין הנ"ל ואשתף אתכם: אל תכתבו על מה שהוא לא אוהב לקרוא. אל תתגרו במישנה שלו שמנחה אותו והיא שהוא, רק הוא זה שיקבע מי יכתוב, מה יכתוב ואיך יכתוב. אחרת? אחרת לא רק שהוא לא יפרסם את ההגיגים שלכם אלא אף יציע לכם לעוף מפה. ביננו? שיציע, לא לכל נפיחה של נפחן סדרתי צריך להתייחס. |
|
Dan_Kap(שולט){f,yt,D,תכ} |
לפני 14 שנים •
21 בינו׳ 2010
סוף כל סוף
לפני 14 שנים •
21 בינו׳ 2010
Dan_Kap(שולט){f,yt,D,תכ} • 21 בינו׳ 2010
ציטוט:
... כל פילוסופית ההסכמה היא בעייתית ומסוכנת. כי היא מתעלמת מן העובדה שאפשר להסכים לפעולות הרסניות. העובדה שמזוכיסט מסכים שינהגו בו באופן סדיסטי אינה הופכת את אותו אקט של סאדיזם למעשה של חסד ואהבה. הסאדיזם מוסיף להיות מעשה של אלימות נגד אדם, המונע על ידי יצרים הרסניים. הסכמה אינה מכשירה תמיד דברים. העובדה שפועלים מסכימים לעבוד בתנאים של ניצול אינה מכשירה את אותם תנאים של ניצול. העובדה שאנשים מסכימים לצפות בטלויזיה בזבל שמראים להם אינה מכשירה את לוח השידורים. והעובדה שמישהו מסכים לכך שירביצו לו אינה מכשירה תמיד את המכות. ... סוף כל סוף רפאל מוציא את המרצע שלו מהשק ועונה על ראיית הולם שלו - עולם שבו כולם טורפים? מצטער, עולם הבדסמ שאני חי בו איננו העולם שאת מתאר כאן, בין אם מתוך רצון להביא את מה שחשוב לך עד אבסורד ובין אם כך אתה מאמין וחי את מערכות היחסים שלך. נכון, לא כל הסכמה מכשירה כל שרץ. נכון, קל מאד לעטוף ניצול, מניפולציה והתעללות במעטפת של "ככה זה בבדסמ". אבל יש גם אנשים אחרים ותרבות אחרת. אפשר לקרוא חלק ממה שהוא הבדסמ שלי במכתב פתוח לדום מתחיל, כאן באלפוני - http://www.thecage.co.il/phpBB/viewtopic.php?t=7060 אפשר גם לקרוא חלק אחר, שמתייחס לארגז הכלים של נשלט/ת, כאן באלפוני (שמשום מה לא זכה להיות קישור דביק - אולי כי הוא מפריע למנהל הפורום לטעון שאני רק מדבר על הצד של השולטים/ות) - http://www.thecage.co.il/phpBB/viewtopic.php?t=15743 במערכת בדסמית יש שותפים, גם אם הם נקראים שולט/ת ונשלט/ת, עבד/שפחה ואדון/גבירה, קיסר/ית ואסקופה נדרסת, חתול וטוויטי, חתול מפלצת ודרקונית זהובה או חתולה ורודה וחתול מנומר. לשותפים אכפת וחשוב מה קורה לשותפ/ה האחרים. הם פועלים ביחד למטרות שיש בהן הנאה הדדית, צמיחה הדדית בהקשרים שהם מוצאים כאירוטיים. כשותפים, חשוב להם שאף אחד מהשותפים האחרים לא יסבול מכאב רע, פיזי או נפשי. כשותפים, הם מוכנים לשים את הבטיחות הפיזית והנפשית של השותפים שלהם לפני ההנאה והאגו שלהם. כשותפים, הם דואגים לבנות, לקיים ולחזק תקשורת ואמון. כך אני חי את החיים שלי. מצטער, אבל אני חושב שהאלימות שאתה מדבר עליה רחוקה מאד ממה שאני קורא לו בדסמ וממה שאני מאמין ומקיים בחיים שלי ובמערכות היחסים שלי. [ ורפאל, הבדסמ שלך כל הזמן מתעסק בסאדיזם ומאזוכיזם - מה לגבי חובבי החבלים, חובבי המגפיים, חובבי הדגדוג והאנשים שאוהבים אש? האם אתה מתעלם מהם כי הם לא נוחים לרטוריקה שלך, או שגם הם בעיניך סאדיסטים/מאזוכיסטים בארון? ] |
|
Mary Jane |
לפני 14 שנים •
21 בינו׳ 2010
לפני 14 שנים •
21 בינו׳ 2010
Mary Jane • 21 בינו׳ 2010
אני חושבת שהמתכנה 'קטסטרופה' העלה שאלה יפה להרהר בה, בדבר הטירוף הגלום בתשוקות סאדו-מאזוכיסטיות קיצוניות. העינויים הפיזיים פחות מטרידים אותי באשר ל'טירוף', אך עודני תוהה לעצמי, האין רצון עצום לוותר על *כל* אספקט של חירות וחיים לאור מגמה כזו מבטאים למעשה כשל רוחני חמור, שיש להושיט לו יד במקום לטפחו.
וודאי, ישנם מתי מעט החיים במסגרת כזו, ועדיין, מעניין היכן עובר הגבול, אם בכלל.. |
|
Mary Jane |
לפני 14 שנים •
21 בינו׳ 2010
לפני 14 שנים •
21 בינו׳ 2010
Mary Jane • 21 בינו׳ 2010
באשר לבדסמ- התחסדות לומר שאינו כרוך באלימות נפשית ופיזית. אלימות זה כל הכיף ~)
כמו כן, וזאת בתשובה לדן-קאפ וצרור ערכיו, המלווה אותו עת הוא עוסק בבדסמ הכה-מוסרי וכה-שמיימי שלו, בגבולות הבדסמ לא תמיד מדובר בשני שותפים שאכפת להם אחד מן השני. אני מרגישה קצת מטופש לרשום זאת, אבל אולי יש צורך להבהיר: פעמים רבות, אין מדובר כלל בהנאה הדדית, צמיחה משותפת ושאר ירקות. לעתים כל מה שרוצים זה להכאיב, לנצל ולפגוע. בצורה פשוטה. אני לא חושבת שיש להדיר אנשים בעלי נטיות כאלו, היינו, סאדיסטים באמת ובתמים, מתחומי הבדסמ. באמת נחמד מאוד להחזיק ברגישות כמו שלך, דן-קאפ, אינך רשע אמיתי וזה נהדר. עם זאת, נטיותיך אינן משקפות את כל הגוונים האפשריים לפעילות בדסמית... |
|
Dan_Kap(שולט){f,yt,D,תכ} |
לפני 14 שנים •
21 בינו׳ 2010
מבחן התוצאה
לפני 14 שנים •
21 בינו׳ 2010
Dan_Kap(שולט){f,yt,D,תכ} • 21 בינו׳ 2010
אני לא יכול לדבר על גואל רצון, אבל אפשר לדבר על גיל אריאלי - כל מי שקרא את הכתבה בידיעות אחרונות יכול לראות אדם שאין במעשים שלו התחשבות במה שפוגע, מועך, הורס, מפורר ומזיק לנשלט/ת.
כל מי שקרא כאן את התשובה שגיל אריאלי כתב ללוליטה בזמנו, יכול במשקפיים של כל מה שאנחנו יודעים כיום להבין כמה איום בחשיפה היה במשפט כמו "אני יודע שסבלת מספיק בחיים שלך". המצב שונה כשמערכת היחסים בין שותפים היא מערכת יחסים בונה - גם אם מהמקום שבו אנחנו יושבים אנחנו רואים אדם שמוותר על כל אספקט של חיים וחירות. דוגמה יפה לכך היתה לפני כמה שנים, כאשר המשטרה הבריטית פשטה על בית שבו חיה קהילה גוריאנית. לאחר סיום החקירה, ההודעה לעיתונות שהמשטרה מסרה היתה שמדובר באנשים שנמצאים שם מרצונם החופשי ושאין שום עדות לעבירה על החוק.[1] זה יכול לקרות כאשר מתקיים כלל פשוט - כגודל הסמכות ששולט/ת מקבלים, כך צריכה גם לגדול האחריות שלהם. וכמי שהכיר בזכות חברה טובה את העולם הגוריאני, שם האחריות הזו ברורה ומחייבת. ---- לחובבי הביבליוגרפיה - [1] http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk/4996410.stm משום מה זכור לי שגם פרסמתי את ההודעה בזמנו בכלוב, אבל לא הצלחתי לאתר אותה כאן |
|
נוריתE |
לפני 14 שנים •
22 בינו׳ 2010
Re: אולי
לפני 14 שנים •
22 בינו׳ 2010
נוריתE • 22 בינו׳ 2010
sabsabsab כתב/ה: קודם כל אני מודה לכל מי שטרחה וניסתה את כוחה לענות בהרחבה על
השאלה הבעייתית הזו. נראה שזה בעצם אבוד... הרי לא מעט מלכות כאן מצהירות שהן מנצלות עבדים לצרכיהן ללא כל התחשבות. הן מעסיקות עבדי נקיון, גאות בניצול מנטלי ופיזי, ובודאי מי שיראה זאת מבחוץ לא יכל שלא לחשוב שהן פחות אכזריות או נצלניות מגואל רצון. מהרבה בחינות האכזריות תראה למשהו מבחוץ אף יותר גרועה, הן גואל רצון אינו מכה בשוט את נשותיו ואינו קושר להן את אברי המין או שם אותן בכלוב... אז מה אם כן ההבדל, בכל אופן. אולי, ואני מדגיש אולי, סוד ההבדל הוא בכך שהנשים כאן מרגישות שהן משתתפות בסוג של *משחק* ואילו שם מדובר ב-*מציאות*. גם כאן המשחק נמשך לפעמים זמן רב, עם מעט מאוד מעברים ל-*מציאות* אחרת. אבל, כנראה, כולן כאן מרגישות שהן משחקות. גם המשמעות של דבר זה אינה כל כך פשוטה.... (מבחינת העולם הפנימי שלנו) המשמעות של זה היא למעשה שהמלכות כאן מודות שבעצם *אנחנו לא ממש מלכות* (למרות שאנו אומרות שכן). אנחנו רק משחקות כאילו אנו מלכות!!!. בין כל העצים,אנשים איבדתם את ה"יער" אמנם עלו פה כמה תובנות,בין לבין ההתנצחויות הילדותיות המיותרות המוכרות ומנצלים וגם מנצלות תמיד יהיו ב"חסות" כל מיני דברים לגיטמים או קצת פחות ולנו ה"מנוצלות" וה"מנוצלים" לנו רק נותר להלך בין הטיפות ולקוות שלא ניפגע ברצינות ישנם כאלו שבידיסמ בשבילם זה לא "משחק" לא דמקה לא שח ולא מונופול גם אבל אני בעד "חוק קהילתי" ,היות ואף חבר לא יוציא את המלכות המנצלות אל מחוצ לחוק, איש, אתה שהעלת את הנושא הכואב לך מהשהו ש מדברים עליו כבר שנים פה ואף אחד לא נושא א הדגל, היות ורובנו נמצאים עמוק עמוק בארון, מכל מיני סיבות להוקיא מהקהילה ,,ברצינות, את כל המנצלים והמנצלות,שתופסים פה טרמפ על צרכים נפשיים ופיזיים של בני אדם אחרים אבל זה לא יקרה ואנחנו נמשיך להתדיין כאן בכל מיני נושאי זהירות חשובים ונקווה שהאנשים המתאימים יקראו את הדברים הנכונים ולא נפגע אז תמשיכו לדבר על כך שאנחנו לא כמוהו ועל ההסכמה ועל להיזהר והניפגעות האמיתיות כבר לא כאן או שהן רובצות בלילות בחדרן ובוכות על ההסכמה שלהן. |
|
sabsabsab |
לפני 14 שנים •
26 בינו׳ 2010
Re: אולי
לפני 14 שנים •
26 בינו׳ 2010
sabsabsab • 26 בינו׳ 2010
נורית,
אני מודה לך שחזרת לנושא העקרי. אני גם מסכים איתך. קראתי כאן דברים מעניינים וגם עמוקים. בכל זאת אני חושב שתשובה בהירה, מנוסחת כמו חוק, שיכולה להבחין בין שני דברים לא ראיתי כאן. חלק חשבו שאין הבדל. ובין אלה שמצאו הבדל היו אלה שראו בילדים הבחנה מספקת. היו כאלה שדברו על הסכמה ואחר כך על מה זו הסכמה ומה זו בחירה חופשית ואם יש דבר כזה כן או לא. כאלה שבכלל לא ראו דמיון בגלל שמדובר בכת. וכאלה שראו בניצול את הגורם המבדיל. אני סבור שהבדל יש ליצור. זה לא דבר נתון. אפשר וכדאי ליצור אותו סביב שני יסודות, לעניות דעתי. דבר אחד, כפי שכבר אמרתי צריך אמצעים להבחין בין משחק למציאות. ובאשר למציאות קצת יותר קשה אבל אפשרי להבחין בין ניצול אמיתי לבין שותפות או סימביוזה |
|