בכוח המוח(שולטת) |
לפני 14 שנים •
30 באפר׳ 2010
זה לנילי -
לפני 14 שנים •
30 באפר׳ 2010
בכוח המוח(שולטת) • 30 באפר׳ 2010
יש כאן באג מעצבן, ולכן אני לא מעתיקה את התגובה שלך, זו ש(אני מקווה שעדיין)מעלי.
וזה גם להמלט. שוב ארוחת בוקר ישראלית, תחליטי אם מדובר בחביתה או סלט, או אולי שניהם יחד - טראני מדבר על צורך בבדק בית כאילו האשמה באונס של רוני אכן אכן קשורה אלינו. כשאני אומרת - אלינו, זה לכל מי שיש בו צד בסד"מי. מה שטראני אומר לא מטריד אותי כהוא זה, כי זה קשקוש מוחלט. הבדס"מ כפי שאני תופשת אותו הוא "חדר מוגן" בו אנו נותנים לעצמנו לחוות תחושות במנעד רחב, ועדיין בבטחון המירבי ככל שאנחנו משכילים לשמר כזה. מכאן שקשר אמיתי בין בדס"ם לאונס של גלילי הוא דמגוגיה זולה ממש כמו טענת ההיסטריה שאת טוענת לה. מי שטוען טענות היסטריות זה טראני ושכמותו. עוד רגע נדרש לבדק בית, על מנת שנמצא היכן חבוי האנס שוללת) מתאם שונה. אבל מה שדיברתי עליו הוא לא על מהות, כי כפי שאמרתי - איני מוטרדת מהמהות, אלא ממראית העין, בה יש להזהר. הדרך בו מוצג בדס"ם והעוסקים בו הוא בעייתי דיו. עכשיו יש צורך גם להתמודד עם כותרת עיתונאית שנכתבה לכאורה ללא קשר סיבתי, אבל מחבר אונס ובדס"ם. ועכשיו לעניין המועדון, ולעניין רוני, אני אעתיק לכאן תשובה בפרטי שעניתי למישהי שסיפרה לי שאני לא מבינה כמה גלילי נורא, וכי היה ידוע שהוא אנס מישהי קודם וזה הושתק כאן, ועל כך שכשגלילי יצא הקהילה לא חייבת לו כלום. "זה רחוק מלהיות מה שאמרתי. אמרתי למעשה את ההיפך - אמרתי שאף אחד לא חייב לאף אחד כלום. ועוד אמרתי, שאין כל קשר בין גלילי האנס, לגלילי שמשכיר מקום לליין. הנאנסת צריכה לפנות למשטרה, ולא לפתוח על זה פוסט בכלוב שישים את כלובי כנתבע 2 בתביעת לשון הרע. כנ"ל מי שרוצה להוקיע ומי שלא - אף אחד לא חייב לאף אחד כלום, כל אחד יכול לארגן לו את מפגשי הבדסם או המפגשים החברתיים שלו בכל מקום שיחפוץ. וזה הכל. בין זה ובין הקישור כאילו בדסם ואונס הם דברים שגרים בכפיפה אחת, אין ולא כלום." |
|
זאלופון(שולט) |
לפני 14 שנים •
30 באפר׳ 2010
לפני 14 שנים •
30 באפר׳ 2010
זאלופון(שולט) • 30 באפר׳ 2010
גם זה לנילי בלי ציטוט:
קודם כל, האשמה בהיסטריה גם היא צורת דה-לגיטימציה והשתקה, שהופעלה רבות כנגד נשים דווקא. מוזר לי שזה בא דווקא ממך. מעבר לכך, אני דווקא ראיתי לא מעט התלהמות בהודעה של טראני, והרבה ענייניות לא-היסטרית בתגובות אליו. עד כאן בנושא מי היסטרי, מי משתיק ומי יודע. לנושא: דיון בקשר בין בדסמ ובין ניצול מיני ואונס יכול להיות מאד מעניין וראוי. זה לא העניין פה. העניין פה הוא האם יש הצדקה לקשר בין בדסמ לאונס עקב מקרה רוני גלילי. שתי שאלות יש לשאול על מנת לקבוע אם מקרה גלילי מצביע על קשר שכזה: האחת היא "האם יש קשר בין נטייתו הבדסמית של רוני גלילי לבין היותו אנס"? כאן התשובה פשוטה. רוני גלילי בכלל לא בדסמי. השניה היא "האם אנשים שבילו אצל גלילי למרות היותו אנס עשו זאת בשל נטייתם הבדסמית?" לי לא ידועה כל סיבה להאמין שהתשובה חיובית. אם התשובה על שתי השאלות שלילית, הרי שאין במקרה גלילי כדי להצביע על קשר בין הנטיה הבדסמית לבין אונס, סלחנות כלפי אונס או כל דבר אחר שכולל את השורש א.נ.ס. לא מעשיו שלו ולא מעשי אנשי הקהילה (נניח שיש כזו) בנוגע אליו נבעו מנטיה בדסמית. זה הכל. לנהל דיון בקשר שבין בדסמ לניצול מיני זה ראוי וחשוב. להגיד שהקישור בין מעשיו של גלילי לבין בדסמ מוצדק ומחייב בדק בית של כל סוטה באשר הוא - זה דבר אחר לגמרי, ולדעתי דבר דמגוגי ושגוי מהיסוד. ציטוט: מה שטראני-בוי ניסה להגיד, אם הבנתי אותו נכון, הוא שאם לא יהיה דיון רגוע בנושא הזה, לא נוכל למנוע את האונס הבא ולא נוכל להתמודד עם המציאות הקיימת בה היום ובמסגרתה די הרבה חולירות מסתובבים לנו פה בין הרגליים (מילולית, בין הרגליים) ומשתמשים בבדסמ ככר פורה לניצול מיני ולאינספור ג'יפה.
תנוח דעתך. גם אם ננטוש את הבלי החיים האלה כדי להקדיש עצמנו לדיונים כאלה (שאגב, היו כדוגמתם פה לא פעם), עדיין לא נוכל לא למנוע את האונס הבא, לא להתמודד עם החולירות שמסתובבים פה ומשחרים לטרף ולא להציל קורבנות פוטנציאליים של בעלי מועדונים. הלוואי שזה היה כל כך פשוט. |
|
קליבר(שולט) |
לפני 14 שנים •
30 באפר׳ 2010
תמיד לא מרוצים כאן .
לפני 14 שנים •
30 באפר׳ 2010
קליבר(שולט) • 30 באפר׳ 2010
האיש קיבל 11 שנים , מהכרות את המערכת , הוא ישב קרוב לוודאי את כל ה-11 שנים זאת מאחר והוא על אותה עבירה פעמיים ועוד התנאי שקיים .
הוא לא צעיר מאד וכשיצא יהיה כבר מבוגר . אז במקום לברך את מערכת הצדק , מתלפספים ( נכון היא פעלה לאט , אבל פעלה !!!) |
|
המלט |
לפני 14 שנים •
30 באפר׳ 2010
לפני 14 שנים •
30 באפר׳ 2010
המלט • 30 באפר׳ 2010
זאלופון כתב/ה: האחת היא "האם יש קשר בין נטייתו הבדסמית של רוני גלילי לבין היותו אנס"? כאן התשובה פשוטה. רוני גלילי בכלל לא בדסמי. זו לא השאלה שצריך לשאול או להשיב עליה. נטיותיו של רוני גלילי אינן מעניינות אף אחד. השאלה היא: איך זה שנוצר - על אף רצונך שלך וחמתם של אחרים -- קשר בין אונס לבדסמ. שאלות נגזרות: האם צריך לעשות משהו? מה? |
|
בכוח המוח(שולטת) |
לפני 14 שנים •
30 באפר׳ 2010
לפני 14 שנים •
30 באפר׳ 2010
בכוח המוח(שולטת) • 30 באפר׳ 2010
המלט כתב/ה: זאלופון כתב/ה: האחת היא "האם יש קשר בין נטייתו הבדסמית של רוני גלילי לבין היותו אנס"? כאן התשובה פשוטה. רוני גלילי בכלל לא בדסמי. זו לא השאלה שצריך לשאול או להשיב עליה. נטיותיו של רוני גלילי אינן מעניינות אף אחד. השאלה היא: איך זה שנוצר - על אף רצונך שלך וחמתם של אחרים -- קשר בין אונס לבדסמ. שאלות נגזרות: האם צריך לעשות משהו? מה? מה רע בתשובה הפשוטה - מקריות? או בתשובה פשוטה יותר- פרובוקציה? או אפילו פשוטה יותר- יודע כמה דברים קורים כנגד רצוני בלי שבאמת תהיה לי שליטה עליהם? ובכלל, אם הוא היה מוצא פיתוח שהיה גואל אותנו מבעיות האנרגיה, או מקבל תעודת "נהג זהיר", זה היה משפיע עלינו? זה היה אומר שאנחנו כולנו גאונים צעירים (וצעירים פחות), או אנשי חוק שלא חוטאים בנהיגה במהירות מופרזת? תראה את הכותרת: "בעל מועדון בדס"ם פיתח מוצר חכם שייצר אנרגיה בעלות אפסית." מה זה היה אומר עלינו, אני לא מבינה. או לחילופין: "דיפלומט נמצא קשור למיטתו כשזין מפימו תקוע לו בתחת." האם זה מראה על מתאם בין יכולות דיפלומטיות לבדס"ם? ואל תתקטנן איתי על הפימו, זה חומר נהדר שהקדים את זמנו ועוד לא חדר לתעשיית הסקס. |
|
המלט |
לפני 14 שנים •
30 באפר׳ 2010
לפני 14 שנים •
30 באפר׳ 2010
המלט • 30 באפר׳ 2010
'בכוח המוח' כתב/ה: המלט כתב/ה: זאלופון כתב/ה: האחת היא "האם יש קשר בין נטייתו הבדסמית של רוני גלילי לבין היותו אנס"? כאן התשובה פשוטה. רוני גלילי בכלל לא בדסמי. זו לא השאלה שצריך לשאול או להשיב עליה. נטיותיו של רוני גלילי אינן מעניינות אף אחד. השאלה היא: איך זה שנוצר - על אף רצונך שלך וחמתם של אחרים -- קשר בין אונס לבדסמ. שאלות נגזרות: האם צריך לעשות משהו? מה? מה רע בתשובה הפשוטה - מקריות? או בתשובה פשוטה יותר- פרובוקציה? או אפילו פשוטה יותר- יודע כמה דברים קורים כנגד רצוני בלי שבאמת תהיה לי שליטה עליהם? ובכלל, אם הוא היה מוצא פיתוח שהיה גואל אותנו מבעיות האנרגיה, או מקבל תעודת "נהג זהיר", זה היה משפיע עלינו? זה היה אומר שאנחנו כולנו גאונים צעירים (וצעירים פחות), או אנשי חוק שלא חוטאים בנהיגה במהירות מופרזת? תראה את הכותרת: "בעל מועדון בדס"ם פיתח מוצר חכם שייצר אנרגיה בעלות אפסית." מה זה היה אומר עלינו, אני לא מבינה. או לחילופין: "דיפלומט נמצא קשור למיטתו כשזין מפימו תקוע לו בתחת." האם זה מראה על מתאם בין יכולות דיפלומטיות לבדס"ם? ואל תתקטנן איתי על הפימו, זה חומר נהדר שהקדים את זמנו ועוד לא חדר לתעשיית הסקס. כי אין כאן מקריות. פרובוקציה - אולי כן, אבל בניגוד לדוגמאות שבדית בכוח המוח, יש לה על מה לסמוך. הינך מתבקשת ליטול קורה מבין עינייך ולשים לב שהבדסמ לעולם חשוד; לעולם ולכתחילה. זה לא פעילות של צוערים בקורס דיפלומטי, סמינר בכתבי קיקרו או חוג בפימו. זו פעילות מינית הנתפסת על ידי הציבור הרחב כמהלכת בין הצללים, על קוים דקים שבין אסור למותר, חוקי לפלילי, מוסרי למשולח כל רסן. כאמור, כולנו יכולים כאן לצווח עד שהגרון יאדים -- הזיקה שבין בדסמ לאונס קיימת - למרבה הצער -- לכתחילה, ולא רק בגלל שאנשים מתבטאים כאן בחופשיות על פנטזיות אונס שלהם בתוך שיח בדסמי לגיטימי. מה שברור ונהיר למי שחי בתוך הצללים, אינו תמיד נראה מואר וברור למתבונן מן הצד. לפיכך, להעמיד בשורה אחת את הזיקה בין בדסמ לאונס עם זיקה בין גלידה/פימו/יכולות דיפלומטיות/יכולות טכנולוגיות מצד אחד לבדסמ מצד שני גובל בתמימות לא מלומדת, שלא לומר קשקוש מוחלט. וכעת, משהגדרנו את מסגרת הדיון והבנו שעד כמה וככל שזה מטריד, מעצבן ומכעיס, קיים בכל זאת ובעל כרחנו קשר בין אונס לבדסמ בתודעה החברתית הרחבה, שב הטיעון של טראני בוי בכל חריפותו: כל מי שתרם בכספו, זמנו, גופו ומציאותו, לקיום מסיבות בדסמיות במועדון של אנס תרם בזרך זו או אחרת לחיזוקו של הקשר בין אונס לבדסמ שממילא קיים בתודעה. זה בכלל לא דומה לדוגמאות המצחיקות שלך, ולו רק בגלל שזה ממש לא מצחיק לראות את הכותרת ב walla |
|
בכוח המוח(שולטת) |
לפני 14 שנים •
30 באפר׳ 2010
מה יהיה עם כלובי הזה..
לפני 14 שנים •
30 באפר׳ 2010
בכוח המוח(שולטת) • 30 באפר׳ 2010
אני לא מעתיקה בגלל הבאג, זה לך המלט -
"זו פעילות מינית הנתפסת על ידי הציבור הרחב כמהלכת בין הצללים, על קוים דקים שבין אסור למותר, חוקי לפלילי, מוסרי למשולח כל רסן." אתה מתפרץ לדלת פתוחה ומסביר שוב את מה שאמרתי ממילא: אין קשר בין בדס"ם ואונס במהות, אלא למראית עין ובעיני הציבור. אבל משם אתה עושה קפיצת הדרך כמעט, ומאשים את "כל מי שתרם בכספו, זמנו, גופו ומציאותו, לקיום מסיבות בדסמיות במועדון של אנס תרם בזרך זו או אחרת לחיזוקו של הקשר בין אונס לבדסמ שממילא קיים בתודעה" חוץ מזה שזה בבחינת "אמרתי לכם" המעצבן, הטענה שלך דומה בערך ל:"כל מי שיש לו מכונית תורם בדרך כזו או אחרת לתאונות הדרכים בכביש. קשר שממילא מתקיים בתודעה" אבל זה לא מה שאתה באמת מתכוון. אתה מתכוון שיש סיבה ויש מי שאוחז באשמה. שהדרך הזו לא היתה מקובלת עליך קודם, ועכשיו אתה מוכיח לנו ע"פ פירותיה הבאושים. אתה טוען שבגלל שאנחנו נחשדים אנחנו גם צריכים להרגיש אשמים ועל כן להיות טהורים יותר מהאפיפיור (או לפחות משאר הציבור). אתה בעצם אומר שעל מנת למנוע לזות שפתיים אנחנו צריכים להזהר שבעתיים, כי ההמון ממילא מחכה לסקול את חלונות הראווה שלנו. ועוד אתה בעצם אומר שאנחנו אשמים בפועל, או לפחות כל מי שהיה שם. לזה אני לא מסכימה. השאלה היא אם חרגנו בהתנהלות שלנו מהתנהלות של קבוצות אחרות בגלל היותנו בדסמים. אני לא מקבלת ולא אקבל את זה שעצם היותי בדס"מית מצריך ממני התנהגות הנובעת מרגשי אשמה. אני לא צריכה לחוש אשמה, או שלא בנוח, כי איזה עיתונאי רוצה לגזור קופון על חשבון הפרובוקציה. ואני בהחלט מקווה שבעל המועדון הבא לא יעלים מיסים, או יבעל קטינה, או משהו. וכן, זה מטריד, הכותרת הזו. אבל אני לא חושבת שהיא צריכה לשנות את ההתנהגות שלנו כקבוצה בעניין הזה. |
|
T O M(שולט) |
לפני 14 שנים •
30 באפר׳ 2010
לפני 14 שנים •
30 באפר׳ 2010
T O M(שולט) • 30 באפר׳ 2010
אני מבין שיש אנשים שלא רצו להיות באותו מועדון בגלל שהבעלים הורשע בעברו
(לפני ההרשעה הנוכחית) וזכותם המלאה לעשות זאת ואף לקרוא לאחרים לעשות זאת. מה שלא יפה הוא הנסיון להשתלח באלה שכן בחרו לבוא למועדון מסיבותיהם... אחרי הכל, אם גלילי היה מורשע בכך שלא שילם מס הכנסה או עבירות רכוש כלשהם או אפילו פגע פיזית בשותף שלו לעסק, כל זה לא היה גורם למחרימים להחרים אותו. מי שהחרים החרים ומי שבחר לא לעשות זאת - גם זכותו. כל אחד וסיבותיו. המעשה הוא נוראי גם מבלי ששדולת הנשים עוד תרכב עליו ותפתח פה חזית מאבק דמיונית ("א-נ-ח-נ-ו" , "א-צ-ל-נ-ו" - מעניין איפה זה "אצלנו" ומי זה "אנחנו". בסך הכל אנשים באים למועדון, שותים ורוקדים - מה הם קשורים למה שקרה? רובם אפילו לא הכירו אותו אישית אלא רק באו לבלות במועדון) בנוגע לכותרת המטרידה: זו פרובוקציה רגילה שיש בפירסום כתבות. לא יפה ומחמיאה וחבל שזה מוצג כך, אך בהחלט משהו שגרתי שכל יום אתה נתקל בו, אם הינך קורא עיתונים, צופה בטלויזיה או גולש באינטרנט). זה נועד לרייטינג ולמציצים סקרנים להיכנס ולקרוא. זו מטרת הכותרת. |
|
המלט |
לפני 14 שנים •
30 באפר׳ 2010
Re: מה יהיה עם כלובי הזה..
לפני 14 שנים •
30 באפר׳ 2010
המלט • 30 באפר׳ 2010
'בכוח המוח' כתב/ה: "זו פעילות מינית הנתפסת על ידי הציבור הרחב כמהלכת בין הצללים, על קוים דקים שבין אסור למותר, חוקי לפלילי, מוסרי למשולח כל רסן." אתה מתפרץ לדלת פתוחה ומסביר שוב את מה שאמרתי ממילא: אין קשר בין בדס"ם ואונס במהות, אלא למראית עין ובעיני הציבור. ..... וכן, זה מטריד, הכותרת הזו. אבל אני לא חושבת שהיא צריכה לשנות את ההתנהגות שלנו כקבוצה בעניין הזה. אני מסכים איתך שאין קשר בין בדס"מ ואונס במהות. גם אין קשר בין היותך אישה להיותך משתכרת פחות מגבר, במהות. אבל עובדה היא שבעולם האמיתי, בתקשורת, בשיח הציבורי, קשרים אלה קיימים על אף היותם לא מהותיים. אני לא יודע איך משנים התנהגות של קבוצה ובאופן פרטי נגד הכללות. אני יודע שבמקרים ספציפיים יש בידי כל יחיד שיקול דעת. לעניות דעתי המרודה, אילו רוב בעלי המכוניות היו בוחרים להשתמש בכביש אחר -- היתה נמנעת מאיתנו הזיקה המבישה והמזיקה לבעל הכביש. |
|
בכוח המוח(שולטת) |
לפני 14 שנים •
30 באפר׳ 2010
Re: מה יהיה עם כלובי הזה..
לפני 14 שנים •
30 באפר׳ 2010
בכוח המוח(שולטת) • 30 באפר׳ 2010
המלט כתב/ה: אני מסכים איתך שאין קשר בין בדס"מ ואונס במהות. גם אין קשר בין היותך אישה להיותך משתכרת פחות מגבר, במהות. אבל עובדה היא שבעולם האמיתי, בתקשורת, בשיח הציבורי, קשרים אלה קיימים על אף היותם לא מהותיים. אני לא יודע איך משנים התנהגות של קבוצה ובאופן פרטי נגד הכללות. אני יודע שבמקרים ספציפיים יש בידי כל יחיד שיקול דעת. לעניות דעתי המרודה, אילו רוב בעלי המכוניות היו בוחרים להשתמש בכביש אחר -- היתה נמנעת מאיתנו הזיקה המבישה והמזיקה לבעל הכביש. כשאני משתמשת במונח "מהות" הוא ההיפך מ"מראית עין". אתה אומר שאסור לאכול עוף עם חלב על מנת להשמר ממראית עין, למרות שמהותית לא חל איסור על כך. יש קשר מהותי בין רמת השתכרותה של אישה ובין מגדרה, והקשר המהותי זולג אל השיח הציבורי. כאן אין כל קשר מהותי, אלא תפישה מעוותת, וחוסר הבנה של הציבור. יש רק מראית עין. נשאר חלוקים בענין ההתנהלות במצב של "מראית עין", לא על הכל צריך להסכים |
|