עוץ הגדול(נשלט) |
לפני 7 שנים •
19 ביולי 2017
הנה המחקר שלך
לפני 7 שנים •
19 ביולי 2017
עוץ הגדול(נשלט) • 19 ביולי 2017
חפשי את המחקר של יואב מזא"ה על תלונות שווא. ה-3 אחוז שעליו את מבססת את הטענה שלך היא מיתוסית - סליחה מיתוס...
מציע לך לפתוח קצת את הראש ולשמוע קצת על אנשים שאיבדו הכל בגלל תלונות שווא - גם אם הם לא באותה זהות מגדרית כמוך. |
|
אריאל M(אחר) |
לפני 7 שנים •
19 ביולי 2017
לפני 7 שנים •
19 ביולי 2017
אריאל M(אחר) • 19 ביולי 2017
יש שני דברים בולטים שלא מובנים לי כלל וכלל.
1. המחקר שהובא פה לפני מראה, שהכניסה לזנות היא בממוצע מגיל 14!! ואני לתומי שואל, אין מספיק חוקים שאמורים לאכוף יחסי מין מכל סוג שהוא בגיל הזה?? איפה הם?? ומה עם האכיפה שלהם? 2. 50 אחוז מהנשים הן בכלל לא ילידות ישראל! ז א שיש פה סחר מאוד משמעותי בנשים שקיים פה!! איפה כל החוקים למניעת סחר בבני אדם?? ואיפה האכיפה שלהם?? לחוקק חוקים זה נראה טוב ומרשים. אבל כשמגיעים לרמת הביצוע יכול להיות שנגלה שלא זו הבעיה... אז מי כן יושפע מהחוק?? כנראה שלא הנערות הצעירות ולקוחותיהם, שאף פעם לא היו חוקיים. וקיימים עליהם כבר עונשים ואכיפה הרבה יותר חמורים מהחוק הזה וכנראה גם לא הסחר בנשים, שקיים ועומד בניגוד לחוק ועם עונשים ואכיפה. ועדיין ממשיך.. מי שיידפק אלו הלקוחות והזונות שכן בגיל החוקי ולא מסורסרות כנראה. על הלקוחות לא ככ אכפת לי. ולזונות יבואו תמיד, חוקי או לא חוקי. לכן אני בעד החוק. אבל בחייאת קודם תטפלו במה שכבר יש עליו חוקים ואכיפה. לכן דעתי האישית בלבד שהחוק הזה הוא חוק פופוליסטי שרוכב על מצוקה קיימת. |
|
מיתוסית(שולטת) |
לפני 7 שנים •
19 ביולי 2017
לפני 7 שנים •
19 ביולי 2017
מיתוסית(שולטת) • 19 ביולי 2017
קראתי את המאמר שלו. אני מנסה לחפש חומר נוסף. יש במחקרים שאסף טווח גדול מאוד של סטטיסטיקות באופן מוזר. בד"כ אין פערים גדולים כל כך וחסרים נתונים כמו מדינות, איך בדקו את הסטטיסטיקות האלה, באיזה שנים וכו'.
בינתיים אני אעלה כאן נתונים רשמיים בישראל שהוגשו כתבי אישום על תלונות כוזבות (זה אפשרי). שים לב למספרים וגם לפער בין גברים לנשים שהואשמו בכך: https://www.oneofone.org.il/tlunot-shav |
|
עוץ הגדול(נשלט) |
לפני 7 שנים •
19 ביולי 2017
לא רציני.
לפני 7 שנים •
19 ביולי 2017
עוץ הגדול(נשלט) • 19 ביולי 2017
זה לא רציני להשתמש באתר "אחת מאחת" כמקור מידע.
וכמה פעמים צריך לחזור על זה, החוק לא מאפשר לתבוע נשים על תלונות כזב!!! |
|
Mary Jane |
לפני 7 שנים •
19 ביולי 2017
לפני 7 שנים •
19 ביולי 2017
Mary Jane • 19 ביולי 2017
israelislave כתב/ה: ["]
כלומר, אם אני בעד לגליזציה מהסיבות שהזכרתי קודם אני "זנאי"? אם את "לא רואה איזה ח"כ או גוף יעז לצאת בפומבי כנגד הצעת החוק, שעברה ועדת שרים ועוברת לדיון בוועדות הכנסת כדי ללטשה ולחדדה" אולי זה בגלל שהם חוששים להביע את דעתם מפחד הטרור הפמיניסטי חסר המעצורים. דוגמאות? רק בשבוע שעבר קיים ח"כ מיקי זוהר - על אפן ועל חמתן של ארגוני הנשים שדרשו בתוקף ואיומים לא להרשות לח"כ זוהר לקיים דיון בנושא כה חשוב - תלונות שווא - והנה השבוע אנחנו מתבשרים שהח"כ, לכאורה, פועל בניגוד עניינים בנושא מסויים.... התזמון מוזר במקצת... חיים רמון רצה להוביל רפורמה במערכת המשפט - עד דרום אמריקה שלחו נציגים ממשטרת ישראל לגבות עדות מהחיילת על נשיקה... אותה חיילת שרות דוד ה"צדיקה" לחצה עליה להתלונן. באשר לבדיחה העצובה "המזימה הפטריארכית" אילו זה היה נכון אזיי מן הסתם מצב הגברים לא היה בכי רע, בסופו של דבר יותר גברים מתים באלימות, יותר גברים בורים, יותר גברים חסרי בית, יותר גברים פושטי רגל, יותר גברים בכלא, נשים מקבלות העדפה בכל תחומי החיים, לדוגמה.. פי 4 השקעה במחקר "סרטן נשי" מאשר "סרטן גברי", ופי 4 בקידום מניעה... 95% מההרוגים בתאונות עבודה, גברים. בישראל מתים מדי שנה כ80 גברים שסיבת מותם "הרעלה בנסיבות לא ידועות" ידעתם את זה? בישראל גבר יקבל בממוצע פי4 עונש על אותה עבירה מאשר אשה. האלימות במשפחה שווה על פי כל מחקר שעושים, כולל בישראל. יש בישראל 20 מקלטים לנשים מוכות, אף לא אחד לגברים. המסקנה? אין גברים מוכים בישראל? פטריארכיה בתחת שלי. או שאת פשוט שונאת גברים או שאת שטופת מוח. אין גבר שאינו בעד שוויון בין המינים אבל מעט מאד גברים, ונשים, יסכימו לשאיפה האמתית של הפמיניסטיות דור 3, העדפה,שליטה ודיכוי הגבריות, הרס התא המשפחתי הקלאסי, טשטוש הזהות המינית והחלשה כללית של העולם המערבי. ומי שלא מבין איך הכל קשור, תשאלו יפה תקבלו תשובות ברורת. תגיבו בגסות ותוכיחו את בורותכם ופרצופכם האמיתי. אחד הטקסטים הכי מופרכים והזויים שקראתי כאן מעודי, והאמן לי, קראתי לא מעט. תצטרך לסלוח לי, אדלג על התייחסות לכל טענה וטענה, לרבות הטענה כי "אין גבר שאינו בעד שוויון בין המינים", אשר מתעלמת ממגזרים שלמים באוכ', פרימיטיביים פחות או יותר. רק אשיב לגבי שאלתך הראשונה מי נחשב ל"זנאי", כי זה לא משנה מהי עמדתו של אדם בסוגיות שונות, האם הוא בעד או נגד הפללה, ליגליזציה וכו'. זנאי הוא אדם שצורך מין בתשלום ("רודף זנונים", אם תרצה). כפי שזונה, או אישה בזנות, היא אישה שמעניקה שירותי מין בתשלום. קשה להתרגל לביוש/שיימינג המתלווה לכינוי "זנאי", בייחוד אם אתה עונה להגדרה. אך אם כבר קיימים בחברה ביוש והטלת חרפה על נשים המספקות שירותי מין, הרי שגם הזנאים צריכים להתבייש בעצמם, בטח ובטח שלא פחות מאותן נשים. השפה יוצרת מציאות. בכך מביעים סלידה מזנאים, כפי שראוי. |
|
עוץ הגדול(נשלט) |
לפני 7 שנים •
19 ביולי 2017
שאלה להבהרות
לפני 7 שנים •
19 ביולי 2017
עוץ הגדול(נשלט) • 19 ביולי 2017
יש לי שאלה לגבי סטטיסטיקה שלא מסתדרת לי. הממוצע בזנות הוא גיל 14.
יש 12000 זונות בישראל, מתוכם 1200 קטינות. בואו נגזים ונאמר ש-10,000 מהבגירות הן בנות 18 ו- 2000 בנות עשר -גם כאן הממוצע הוא רק 16.66. מה אני מפספס? |
|
המלט |
לפני 7 שנים •
19 ביולי 2017
לפני 7 שנים •
19 ביולי 2017
המלט • 19 ביולי 2017
אני זנאי. שילמתי עשרות פעמים למלכות בתשלום תמורת סשנים. כן, ג׳יימס בונדג׳ -- ברור שגירוי מיני היה המניע הראשי להתקשרויות עסקיות אלה. בהערכה גסה, כ 70% מהסשנים עבורם שילמתי הסתיימו באורגזמה מענגת, כך שעל פי ההגדרה שהבאתי קודם לכן - סשנים אלה כללו מעשה זנות. אז בעצם, אני רק 70% זנאי. אני לא מתבייש בעצמי - במיוחד לא כשהדרישה באה ממך - מרי ג׳יין, שהצהרת באוזניי כמה וכמה פעמים שאילו היית גבר לא היתה לך כל בעיה לשלם עבור סשנים. אז יש שתי אפשרויות: או שהצביעות חוגגת, או שאת לא חושבת שמלכות בתשלום הן זונות, ואז אני בכלל לא זנאי.
|
|
המלט |
לפני 7 שנים •
19 ביולי 2017
Re: שאלה להבהרות
לפני 7 שנים •
19 ביולי 2017
המלט • 19 ביולי 2017
The Great OZ כתב/ה: יש לי שאלה לגבי סטטיסטיקה שלא מסתדרת לי. הממוצע בזנות הוא גיל 14.
יש 12000 זונות בישראל, מתוכם 1200 קטינות. בואו נגזים ונאמר ש-10,000 מהבגירות הן בנות 18 ו- 2000 בנות עשר -גם כאן הממוצע הוא רק 16.66. מה אני מפספס? את זה: הכניסה לזנות היא מגיל 14. ז״א, מתוך 10,000 הבגירות שעוסקות בזנות, רבות התחילו בכך בגיל 14. זה לא אומר שרוב אלה שעוסקות בזה כעת הן בסביבות גיל 14. |
|
המלט |
לפני 7 שנים •
19 ביולי 2017
לפני 7 שנים •
19 ביולי 2017
המלט • 19 ביולי 2017
הערה כללית לגבי כל מי שטוען לגבי אי-שויון באשר לגברים שעוסקים בזנות.
על פי הפסיקה הישראלית, אין זונות ממין זכר. ההגדרה של מעשה זנות במפורש כוללת את המילים ׳שימוש בגוף של אישה׳. לא נאמר ׳שימוש בגוף אחר׳, או ׳שימוש בגוף של אישה או איש׳. במפורש כתוב : ׳אישה׳. מפתיע, אבל זה המצב. |
|
Mary Jane |
לפני 7 שנים •
19 ביולי 2017
לפני 7 שנים •
19 ביולי 2017
Mary Jane • 19 ביולי 2017
המלט כתב/ה: אני זנאי. שילמתי עשרות פעמים למלכות בתשלום תמורת סשנים. כן, ג׳יימס בונדג׳ -- ברור שגירוי מיני היה המניע הראשי להתקשרויות עסקיות אלה. בהערכה גסה, כ 70% מהסשנים עבורם שילמתי הסתיימו באורגזמה מענגת, כך שעל פי ההגדרה שהבאתי קודם לכן - סשנים אלה כללו מעשה זנות. אז בעצם, אני רק 70% זנאי. אני לא מתבייש בעצמי - במיוחד לא כשהדרישה באה ממך - מרי ג׳יין, שהצהרת באוזניי כמה וכמה פעמים שאילו היית גבר לא היתה לך כל בעיה לשלם עבור סשנים. אז יש שתי אפשרויות: או שהצביעות חוגגת, או שאת לא חושבת שמלכות בתשלום הן זונות, ואז אני בכלל לא זנאי.
המלט. דרך ארץ קדמה לתורה/להוכחת טענות. בכל אופן, איני מתייחסת באותה החומרה לשני המצבים. לטעמי יש להבחין בין סקס וגינאלי ובין אקטים מיניים עם מלכות בתשלום. בתשובתי אעתיק דברים שכתבתי בשרשור האלמותי הנושא את השם "הונאה חדשה בכלוב!!". להלן דברי שם: "לאנשים שמורה הזכות להעניק ולצרוך שירותי מין. זה חלק מהחופש על גופם. לכן זה לא הופך לאקט "לא אתי" אוטומטית. לדעתי מתקיים פגם מוסרי רציני רק כאשר מדובר בניצול של אדם שברור שהוא מסכן, אומלל ועוסק בכך מתוך צער וכאב ובלית ברירה (וגם כאן יש גוונים שונים לאומללות)". "אני בספק האם אכן ישנם נתונים "חד משמעיים", המצביעים על כך שההשלכות של סקס וגינאלי/אוראלי דומות מאוד לתשלום עבור "שליטה". די ברור ובכל זאת: סקס בתשלום בצורתו הראשונה כרוך במגע והחדרת איברים לגוף, הוא פולשני ופוגעני כאשר הוא נעשה ללא רצון אותנטי, הוא מותיר את הפרט שנותן שירות ככלי חלול שלשו אותו, טלטלו, פלטו לתוכו, זיהמו וטינפו בהפרשות הגוף של איזה מעוות. די מזוויע. ואילו באופציה השניה הגבר נותן את עצמו בידי האישה. משלמים לה לא על מנת להיות כלי קיבול פיזי ועציץ שימושי, אלא על מנת ליצור איזו דרמה, במהלכה היא קושרת, דורכת, עומדת מעליו עם שוט, מזחילה אותו על הרצפה, משתמשת בו כהדום, חודרת אליו באמצעות אביזרים - או על מנת ליצור מן אווירה פטישיסטית פנטסטית, עולם אלטרנטיבי של גומי מבריק, עור, בגדים מבהיקים, נעליים גבוהות, חיות מחמד אנושיות ממושמעות עטופות בלייטקס שמביטות בך דרך חרכים... מכל מקום, גם אם האישה נותנת שירותים, לפחות למראית עין היא מנהלת את הענייניים. יש לה מידה של שליטה. עשית עין עקומה? על המקום תחטוף סטירה. בעיטה. מחסום פה. ואולי גם נחשמל אותך לפני שתלך, שתצא בהרגשה טובה, שאתה שווה משהו. טוב, אני שוב נסחפת לתיאורים נחמדים. הרעיון הוא שגם אם זה לא מתבצע בדיוק כך, ואולי כרוך גם בעוד אקטים שפחות נעים לי לתאר או לחשוב עליהם, האפשרות הזו הרבה הרבה פחות טראומטית. **היא לא נקיה לחלוטין מרבב מוסרי, אך היא פחות קשה. והרבה פחות פוגענית**. למרות המשותף, מוזר בעיניי להביט על שתי הסיטואציות באותן המשקפיים, תחת אותו המבט והפרספקטיבה. אני חושבת, ואולי דעתי מוטה כאן, שתרחישים סאדו-מאזוכיסטיים, פטישיסטיים, קינקיים, כמתואר מעלה, אף אם הם בתשלום ובבסיסם מתן שירותי מין ואובייקטיפיקציה, הם מן מובלעת חריגה, אקסטריטוריה הזויה משהו, שאין להחיל עליה את הכלל הרגיל. בשל הפער המתואר, לבי, לבי, על הנשים שנאלצות לזנות במובן הרגיל, הפרוזאי - ואין לי שום סימפטיה או אהדה כלפי הלקוחות שלהן (נכים או לא. עצם העלאת הטיעון בדבר צרכיהם של נכים ומסכנים דוחה מהיסוד בעיניי). זה באמת נורא. אריזת כל שירותי המין בכפיפה אחת, ללא הבחנה מי ומה, כפי שנהגת לאורכו ולרוחבו של השרשור, גם היא חמורה בעיניי. כי היא אומרת: הכל חמור באותה המידה, כל עוד מישהו נהנה מינית ומישהי מקבלת תשלום עבור העניין, פסול, פסול מן היסוד. אז לא. למרות שגם כאן וגם כאן הגבר בא על סיפוקו באמצעות נותנת שירותים, לא הכל חמור באותה המידה. יש דרגות של חומרה, מדרג. המדרג חשוב. דין אחד אינו זהה לשני. כריכת הכל בסל אחד תוך היעדר הבחנות ותוך הרחבת מה שנכלל בגדר "זנות" ו"אונס" ועקב כך הרחבת היקף הגינוי, לא רק שהיא לא מתיישבת עם המציאות המשונה שניתן למצוא במחוזות הסאדו המשונים, כדוגמת עלמות לא מסכנות כלל שהנן רודפות בצע, חומדות לצון ורמאיות קטנות - אלא גם פוגעת במאבק חשוב למיגור תופעה נאלחת. אונס וזנות הם תופעות בזויות, קשות, שמבטאות אנושיות ברמתה הירודה והשפלה ביותר. עלינו כחברה לשמר את הרתיעה והסלידה מהתופעות הללו. ככל שמרחיבים את המונחים וכוללים בהם גם דברים נוספים, לטנטיים, כך מביאים לזילות. המטרה היא לא לצאת נגד גברים. אלא להגן על נשים שזקוקות להגנה. לעצב חברה שמקיאה מתוכה אלימות קשה, אכזריות, התעללות. הגינויים הגורפים לא עוזרים להשיג את המטרה. למרות שאני לגמרי רואה כיצד הם מגיעים ממקום טוב ואידאלי, הומניסטי, אוהב נשים ואוהב אדם ואנושיות." |
|