בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מצעד הגאווה-בירושלים או בתל אביב?שינוי הוא כניעה?

נוריתE
לפני 17 שנים • 7 ביוני 2007
נוריתE • 7 ביוני 2007
D_o_l_f_i_n_a כתב/ה:
Buttercupe כתב/ה:
כל שנה אותו וויכוח
הזכות של הגאים לצעוד בבירה
הדתיים שצועקים גיוואלד חילול חילול
לחיות ביחד ולהתפשר הדדי הם לא ילמדו
אז אולי שהגאים במדיינה הזאת יפגינו טיפי גדלות רוח
ויוותרו על כל המכות והצעקות והאכלו לי שתו לי
זה לא מביא כבוד למפגן שאמור להראות כבוד.
זה לא שאין להם איפה לצעוד.


נכון, זה לא שאין להם איפה לצעוד, זה לא שלכל מי שמתעקש לנהוג בשבת - אין זמן אחר לנהוג, זה לא שכל מי שרוצה לקנות\למכור בשבת לא יכול לעשות את זה בימי העבודה שמקובלים על אנשי הדת, זה לא שאת חייבת לדחוף את המחשוף שלך לתוך עיר הקודש - כאשר תושבי ת"א יעריכו אותו פי כמה, זה לא שאת אורח החיים החילוני שלך - את צריכה לחיות בתוך ירושליים הקדושה, זה לא ש...


הנקודה שלי
למרות שהתמקדת רק במשפט האחרון
היא
שמישהו פה צריך גם להיות חכם ולווא דווקא תמיד צודק
ואם הדתיים טמונים אי שם בעבר ומסוגלים ניראה בדיעבד, לעשות מה שהם רוצים(ראו הקריאה הטרומית לחוק החדש קוטל הדמוקרטיה בלינק,)
אזי הקהילה ההומו לסבית צריכה קצת להוריד מכבודה ולוותר
כי הנסיון לחוק החדש הזה בא אך ורק בעיקבות המאבק בשנים האחרונות על הזכות לצעוד ברחובות ירושליים מתחת לאף שלהם ולצעוק
"נא לכם באוזן, אנחנו כאן"
אז הם כרגע מנסים להחזיר בכנסת "נא באוזן " יותר גדול ובתחרות ההשתנה למרחק הזאת, הם כרגע מובילים.
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3409824,00.html
ומישהו יקבל יותר מאשר באוזן עם הלובי החרדי שכנגדו.
כי אכן יש להם עוד מקומות לצעוד, בנתיים....

וחלילה אם החוק הזה יעבור,ובעצם עצם העובדה שהוא עבר ברוב גדול בקריאה טרומית
אני ממש לא רוצה לחשוב מה ייעשה פה הלאה.
huan
לפני 17 שנים • 7 ביוני 2007
huan • 7 ביוני 2007
בטארקאפ
לפעמים הדבר הכי חכם שאפשר לעשות לטווח הארוך זה להיות צודק בטווח הקצר. והדוגמאות ההיסטוריות לכך הן רבות מספור. להיות חכם בטווח הקצר זה להיות קונפורמיסט ולהתמיד במצב קיים ומעוות, להיות חכם זה הרבה פעמים להיות אידיוט מושלם בראיה רטרוספקטיבית אחרי השתוצאות אותה אשליית החוכמה מתגלות לאחר ימים,חודשים או שנים.
עם אנשים היו בוחרים להיות חכמים ולא צודקים העולם היה שרוי עדיין באפלת ימי הביניים, קופרניקוס וגלילאו לא היו מפרסמים את עבודותיהם בגלל שהדבר החכם היה לסתום את הפה ולא להסתכן בהוצאה להורג או כליאה, מעמדות הביניים של המהפכה הצרפתית היו ממשיכים להיות חכמים ולסבול בשקט במקום להיות צודקים - להטווח בהמוניהם ולהביא עלינו את רעיונות הדמוקרטיה וההומניזם המודרניים.
הצודקים ואילו שמוותרים עד הסוף מוצאים את עצמם נכחדים על ידי אילו שהחוכמה משרתת אותם טוב יותר מהצדק - החזקים ובעלי הכוח הנוכחיים.
המלט
לפני 17 שנים • 7 ביוני 2007
המלט • 7 ביוני 2007
huan כתב/ה:
בטארקאפ
לפעמים הדבר הכי חכם שאפשר לעשות לטווח הארוך זה להיות צודק בטווח הקצר. והדוגמאות ההיסטוריות לכך הן רבות מספור. להיות חכם בטווח הקצר זה להיות קונפורמיסט ולהתמיד במצב קיים ומעוות, להיות חכם זה הרבה פעמים להיות אידיוט מושלם בראיה רטרוספקטיבית אחרי השתוצאות אותה אשליית החוכמה מתגלות לאחר ימים,חודשים או שנים.
עם אנשים היו בוחרים להיות חכמים ולא צודקים העולם היה שרוי עדיין באפלת ימי הביניים, קופרניקוס וגלילאו לא היו מפרסמים את עבודותיהם בגלל שהדבר החכם היה לסתום את הפה ולא להסתכן בהוצאה להורג או כליאה, מעמדות הביניים של המהפכה הצרפתית היו ממשיכים להיות חכמים ולסבול בשקט במקום להיות צודקים - להטווח בהמוניהם ולהביא עלינו את רעיונות הדמוקרטיה וההומניזם המודרניים.
הצודקים ואילו שמוותרים עד הסוף מוצאים את עצמם נכחדים על ידי אילו שהחוכמה משרתת אותם טוב יותר מהצדק - החזקים ובעלי הכוח הנוכחיים.


והחוכמה האומללה מהלכת בין רחובותיה הצרים של ירושלים, רק שמלתה לעורה
וחוכמתה בנפשה, ואינה מבינה מדוע זה אדונים רבים לה, וכולם אונסים אותה שוב ושוב, ושוב.