שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

פנטזיית אונס

Morticia
לפני 13 שנים • 16 באוג׳ 2011
Morticia • 16 באוג׳ 2011
Morticia כתב/ה:
אתם חושבים שאתם יכולים בבקשה להפסיק להשעין את כל הטיעונים שלכם על ההנחה שעקרת הבית הממוצעת מפנטזת על איך אונסים אותה?

כי זה פשוט לא נכון.

וזה דורסני ולא נעים כלפי נשים.

תפתחו פורום גברים חזירים.

באמת.

נראה לכם שנשים כל היום מפנטזות על איך אונסים אותן?

השתגעתם לגמרי???

ואיך זה נהיה נושא הפוסט ועוד ממי שהפריע לו שדיברנו פה שוביניזם?

מעניין למה באמת.

נושא הפוסט הוא גבר שמפנטז על איך אישה אונסת אותו.

בעיניי גם זה לא כזה נפוץ, מפנטז על עוול לא פחות ובאופן כללי לא להיט.

אבל מכאן ועד כל עקר בית ממוצע?

הדרך רחוקה.


ואגב, אם אתם טוענים שגבר ו/או אישה מפנזטים על איך מישהו שמעוניין בקרבתם אונס אותם
אתם בעצם מתארים הלך רוח סאבמיסיבי בו אדם לא מסוגל לבטא את עצמו ואפילו בפנטזיות שלו הוא מבטא פאסיב אגרסיבנס.

אז אולי במקום להתענג על איך אנחנו עושים עוול לאדם שרוצה אותנו בהפיכתנו אותו לאנס מסוכן
ננסה לטפל בעצמנו ונלמד איך מתמסרים בלי כל החארטה הזה?
הדורבנים​(נשלט)
לפני 13 שנים • 16 באוג׳ 2011
הדורבנים​(נשלט) • 16 באוג׳ 2011
Morticia כתב/ה:

אז אולי במקום להתענג על איך אנחנו עושים עוול לאדם שרוצה אותנו בהפיכתנו אותו לאנס מסוכן
ננסה לטפל בעצמנו ונלמד איך מתמסרים בלי כל החארטה הזה?


האם לדעתך זה חייב להיות "במקום", ולא "בנוסף על"? לדעתי זה כמעט תמיד "בנוסף על".
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי}
לפני 13 שנים • 16 באוג׳ 2011

Re: דבר אחר

המלט כתב/ה:
אני רוצה להציע כיוון קצת אחר, מופשט יותר, שאולי יסייע להבין במקצת את מיקומן של פנטזיות-אונס ופנטזיות קיצוניות אחרות בקונטקסט הבדסמי שלהן. פנטזיית אונס היא די שכיחה בבדסמ, הן בקרב נשים והן בקרב גברים, וכמו פנטזיית השעבוד הטוטאלי (שפחה חרופה, עבד נרצע) גם היא מסמנת את הקצה, שכן אחרי מסירת גופך לבעלות האחר באופן מוחלט, כל שנותר הוא מוות. פנטזיית מוות, אגב, אפשר למצוא אצל חנוך לוין: גבר חי מתחת לאסלה ולבסוף מתמזג עם יסודות הבנין כאשר הקתרזיס של כל זה הינו עצם הידיעה שהאדונית המופלאה נמצאת שם איפושהו מעליו, ממשיכה לחיות את חייה בנועם ובנחת ואף אינה מודעת לגופתו ההולכת ומרקיבה של הגבר מתחת לביתה. הנה לכם פנטזיית מוות, שחור על גבי לבן. מוות מסמן את הקצה. את קצה הקצוות האולטימטיבי. המפנטז על מוות אינו באמת מבקש לחוות מוות. היסוד הנפשי של פנטזיה כזו הוא השאיפה והכמיהה המתוקה שכה מאפיינת פנטזיות בדסמיות – ללכת עד הקצה. בכל מובן שהוא, פנטזיה שכזו היא הרחבה והפשטה של התשוקה להתמסר לאחר. על רקע זה יש לראות גם את פנטזיית האונס, וכמוה גם את פנטזיית העבדות. אלה פנטזיות שמייצגות מצב נפשי מסוים, חוסר שקט תמידי שנוהה אחר הריגוש המסעיר שבהליכה על הקצה, שבעקבותיה מגיעות הנחמה והפיוס. הנחמה הגופנית על ידי האחר, והפיוס עם הסערות שמתרחשות בתוך הנפש. האם אפשר לנתח את פנטזיות כאלה על ידי התייחסות לתוכן  עצמו-  אונס, עבדות, חטיפה אלימה ואפילו מוות -- ולקרוא להן – נגיד -- 'פנטזייה לניתוץ עכבות'? לא נראה לי. המצב הפיזי של אונס, עבדות, חטיפה אלימה ובטח של מוות – הוא בלתי נסבל, ולכן יש להפשיט את הדיון מכל עיסוק בו. לעומת זאת, הכמיהה והחלום – אלה חופשיים ומופשטים ותמיד מבקשים מחוזות חדשים שהגוף טרם ידע – ולעולם גם לא ידע.


ל-מ-ס-ג-ר!
והערה חיובית קטנה - "המצב הפיזי של אונס [..] הוא בלתי נסבל, ולכן יש להפשיט את הדיון מכל עיסוק בו" - עבורי, קשה מאד להפריד, כי היות המצב בלתי נסבל הוא חלק חשוב מהנטיה לפנטז עליו.
המלט, אם יש לך איזה הגיג בעניין הזה אני מאד אשמח.
Morticia
לפני 13 שנים • 16 באוג׳ 2011
Morticia • 16 באוג׳ 2011
fog כתב/ה:
Morticia כתב/ה:

אז אולי במקום להתענג על איך אנחנו עושים עוול לאדם שרוצה אותנו בהפיכתנו אותו לאנס מסוכן
ננסה לטפל בעצמנו ונלמד איך מתמסרים בלי כל החארטה הזה?


האם לדעתך זה חייב להיות "במקום", ולא "בנוסף על"? לדעתי זה כמעט תמיד "בנוסף על".


צר לי פוגי, אולי עם כל כך הרבה מילים נוצרה איזו אי הבנה בנקרא
אבל אני לא מוצאת שום חן בהתענגות על דמוניזציה של האחר.
ואם אדם עסוק בדמוניזציה של האחר יהיה לו קשה מאוד להתמסר לצרכי האחר
בנוסף...
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי}
לפני 13 שנים • 16 באוג׳ 2011
יש לי כמה דברים לא קשורים להגיד icon_smile.gif

1. באמת מעניין איך זה שכמעט מיד עברנו לדבר על פנטזיית אונס נשית, כאשר הנושא היה אמור להיות פנטזיה גברית להיאנס על ידי אשה. גם אני זרמתי בלי לשים לב ורק עכשיו קלטתי את המוזרות.

2. רצסיבי, אני חושבת שהמפתח פה הוא אכן שיש סוגים שונים של מפנטזים. אתה מחבר את הרצון לחוות השפלה עם פנטזיה על תקיפה מצד זר גס. אני מחברת את הרצון לחוות פרץ תשוקה ושחרור מעכבות עם פנטזיה על תקיפה מצד מישהו שכבר שכבתי איתו מרצון טרם התקיפה. ההשוואה בין שני המקרים האלה כבר שופכת אור, לדעתי, על איך שזה עובד באופן כללי.

3. בהתאם לסעיף 1, אני מנסה לחשוב על לשים את עצמי בצד השני. וכאן אני אכן מגיעה לאבסורד מסויים - אני מוצאת את עצמי מרגישה כמה דברים סותרים וזה די מבלבל. אני אכתוב את הבלבלה שלי ואולי למישהו כאן תהיה תובנה בשבילי icon_smile.gif

בעולם בו זה לא כ-ז-ה פשע (המקראי, למשל), אפשר למקם פנטזיית אינוס, אבל זה לא מושך אותי בכלל. מהצד הכופה, כל אקט כפוי די דוחה אותי. באקט אינטימי, כל רמז קטן לכך שהצד השני לא נהנה או מסכים שלא בלב שלם, ישר מוריד לי את כל החשק. מצד שני, כן מושך אותי להתשמש בגבר, "לזיין" אותו בחוסר התחשבות ולזרוק הצידה. אלא שבשביל להתגרות מזה אני צריכה את ההנחה המוקדמת שאותו גבר ישמח שעשיתי את זה. מהצד ה"אונס" מה שמושך אותי הוא החופש להשתמש (אבל את זה אפשר לעשות גם לא בכפיה) והיכולת להעניק חוויה חיובית (ושוב, גם בשביל זה לא צריך בעצם שום כפיה).
יוצא שבעוד שלפנטז על היאנסות מאד קל ופשוט לי, הרי שלפנטז על אינוס מתמלא בהערות שוליים וסייגים ותנאים מקדימים. אני חושבת שעצם הקיום של הפנטזיה הזו אצלי מבוסס על הקונבנציה החברתית שגברים תמיד רוצים סקס. כי ככה, מעצמו, לא בא לי על זה. אבל כשבן הזוג שלי משדר לי שיש לו פנטזיה כזו - זה מאד מגרה אותי ואני מתמלאת ברצון להגשים לו אותה, וכבר מתחילה לחשוק בזה בעצמי.

כל מה שכתבתי לא יושב אצלי טוב ולא ברור לי לגמרי, וכל ביקורת/ניתוח/הערה/תוספת - תתקבל בברכה גדולה.
השרלילית​(פמית מתחלפת)
לפני 13 שנים • 16 באוג׳ 2011

רק על עצמי לספר ידעתי (צר עולמי וכו')

כנפגעת תקיפה מינית ושורדת אונס, אני דווקא מבינה אחרת את הפנטזיה הזו. ולא, לא כל אישה חולמת שיקחו אותה בכוח, באלימות, תוך השתקה ולקיחת השליטה על המקום הכי אינטימי שלה ללא רשותה.
בבואכם לחשוב על פנטזיה כזו - זכרו נתון: אישה אחת מתוך שלוש עברה תקיפה מינית פיזית במדינת ישראל, על פי הנתונים של ארגוני הסיוע. אחד מכל שבעה גברים גם הוא נפגע. שביעית מהגברים במדינה. לא הטרדה, לא מילים. פגיעה מינית פיזית.
1 מתוך 3. שליש מהנשים במדינה. כולן סובלות מתסמונת פוסט טראומטית - חרדות, פחדים, דיסאסוציאציות, קיפאון ריגשי ונטיה איומה לשחזר את הפגיעה בכדי למצוא נקודה של שליטה בכאוס הזה, המכונה פגיעה מינית.
יחד עם כל האמור לעיל, מבחינתי ומבחינת החוק, אם:
א. היא יכולה לעצור את זה אם זה לא מתאים לה.היא יכולה לומר למי שאיתה שזה נורא בעבורה.
היא יכולה לשלוט בעצם המעשה בכל רגע נתון ולהפסיק אותו לאלתר, (בהסכמה טוטאלית, במילים אחרות)
ב. היא לא נפגעה בעברה והיא לא מנסה לפתור רגע בחייה שלצערי הרב מאוד, אין לו באמת פתרון. (שפוי. פוסט יטראומה עלולה להביא לאובדנות, דיכאון ושאר מרעין בישין בסגנון. לא משאירים נזקים נפשיים! זה בלתי הפיך!) טראומות לעיתים עולות מסשן כזה, דברים מהעבר שהסאבית הדחיקה, דברים שקשה מאוד להתמודד איתם. טריגר לפוסט טראומה כזו עלול להשאיר נזק בלתי הפיך. שקלו היטב, היו רגישים ורגישות לכל סימן קל של מצוקה קלה. זה עלול להיות שניה מאוחר מדי אם לא.
ג. היא יצרה רשת תמיכה מספקת סביבה למידה ומשהו לא יעלה יפה. (בטוח. שיהיה לה עם מי לדבר ולעבד שהוא לא רק ה"אנס" בפנטזיה, שתרגיש בטוחה אחרי החוויה, שמה שבטוח היא לא תישאר קרעים קרעים)
אם כל האמור לעיל מתקיים, אין לי עם זה שום בעיה. כמו כל פנטזיה בדס"מית. משחק מתוק על דברים כואבים, שלפעמים הם ממש צלקת. אני הייתי נמנעת כי הסיכון לא שווה את הפנטזיה, אבל זה שיקול דעת של כל זוג.
אישית, לעולם לא אעמיד את עצמי בסיטואציה, כיוון שהייתי שם באמת. ומי שנכווה במים רותחים ולבה רותחת, עושה פו גם על גלידה בקוטב הצפוני. לא כשולטת ולא כנשלטת, זה לא שווה לי את הטריגר וחוסר השינה והשפעות הפוסט טראומה על חיי.
זה מורכב. מצד אחד, תגשימו פנטזיות. מצד שני, למה לשחק עם אלוהים רולטה רוסית על הנפש של הנשלט שלכם, שלכו תדעו איזה שכן נגע בו בילדותו.

דיני נפשות, הפנטזיה הזו. זהירות, שביר.
ע.

הדברים כתובים ברובם בלשון נקבה אך מכוונים לכל המינים והמגדרים. פגיעה מינית חוצה גבולות של מגדר ומין כי היא אלימות, וגם האחרונה לא נעצרת בשום מקום. אבל כתבתי בנקבה, כי חשבתי על עצמי. כן, אני אגואיסטית, ספרו לי משהו שאני לא יודעת לגבי פגיעה מינית. מותר לי.


נערך לאחרונה על-ידי * בתאריך שלישי אוג' 16, 2011 2:36 pm, סך-הכל נערך פעם אחת
רצסיבי​(נשלט)
לפני 13 שנים • 16 באוג׳ 2011

Re: דבר אחר

רצסיבי​(נשלט) • 16 באוג׳ 2011
יולי Yuli כתב/ה:
המלט כתב/ה:
אני רוצה להציע כיוון קצת אחר, מופשט יותר, שאולי יסייע להבין במקצת את מיקומן של פנטזיות-אונס ופנטזיות קיצוניות אחרות בקונטקסט הבדסמי שלהן. פנטזיית אונס היא די שכיחה בבדסמ, הן בקרב נשים והן בקרב גברים, וכמו פנטזיית השעבוד הטוטאלי (שפחה חרופה, עבד נרצע) גם היא מסמנת את הקצה, שכן אחרי מסירת גופך לבעלות האחר באופן מוחלט, כל שנותר הוא מוות. פנטזיית מוות, אגב, אפשר למצוא אצל חנוך לוין: גבר חי מתחת לאסלה ולבסוף מתמזג עם יסודות הבנין כאשר הקתרזיס של כל זה הינו עצם הידיעה שהאדונית המופלאה נמצאת שם איפושהו מעליו, ממשיכה לחיות את חייה בנועם ובנחת ואף אינה מודעת לגופתו ההולכת ומרקיבה של הגבר מתחת לביתה. הנה לכם פנטזיית מוות, שחור על גבי לבן. מוות מסמן את הקצה. את קצה הקצוות האולטימטיבי. המפנטז על מוות אינו באמת מבקש לחוות מוות. היסוד הנפשי של פנטזיה כזו הוא השאיפה והכמיהה המתוקה שכה מאפיינת פנטזיות בדסמיות – ללכת עד הקצה. בכל מובן שהוא, פנטזיה שכזו היא הרחבה והפשטה של התשוקה להתמסר לאחר. על רקע זה יש לראות גם את פנטזיית האונס, וכמוה גם את פנטזיית העבדות. אלה פנטזיות שמייצגות מצב נפשי מסוים, חוסר שקט תמידי שנוהה אחר הריגוש המסעיר שבהליכה על הקצה, שבעקבותיה מגיעות הנחמה והפיוס. הנחמה הגופנית על ידי האחר, והפיוס עם הסערות שמתרחשות בתוך הנפש. האם אפשר לנתח את פנטזיות כאלה על ידי התייחסות לתוכן  עצמו-  אונס, עבדות, חטיפה אלימה ואפילו מוות -- ולקרוא להן – נגיד -- 'פנטזייה לניתוץ עכבות'? לא נראה לי. המצב הפיזי של אונס, עבדות, חטיפה אלימה ובטח של מוות – הוא בלתי נסבל, ולכן יש להפשיט את הדיון מכל עיסוק בו. לעומת זאת, הכמיהה והחלום – אלה חופשיים ומופשטים ותמיד מבקשים מחוזות חדשים שהגוף טרם ידע – ולעולם גם לא ידע.


ל-מ-ס-ג-ר!
והערה חיובית קטנה - "המצב הפיזי של אונס [..] הוא בלתי נסבל, ולכן יש להפשיט את הדיון מכל עיסוק בו" - עבורי, קשה מאד להפריד, כי היות המצב בלתי נסבל הוא חלק חשוב מהנטיה לפנטז עליו.
המלט, אם יש לך איזה הגיג בעניין הזה אני מאד אשמח.


אני חושב שהמתח הזה בין הדברים ששניכם כתבתם מסביר למה קל יותר לפנטז פנטזיית אונס מצד הנאנס/ת, ולא מצד האנס/ת (אני נשלט, אז אין לי שום כוונה לפנטז פנטזיה שבה אני לא הנאנס, אבל אני מתעלם מזה לגמרי וחושב בתור הקורא/ת המתחלפ/ת).

יולי מסתכלת על זה מצד הנאנס/ת, ולכן היא לא צריכה להילחם במשא הכבד של הפליליות / אי מוסריות, ומסוגלת להתמזג יותר עם פנטזייה שלמה וקרובה למציאות.

לעומת זאת, אם מסתכלים מהכיוון ההפוך, של האנס/ת, אני מתקשה לראות איך אדם נורמטיבי יוכל לדמיין ללא הפרעה כיצד הוא אונס אחרים/ות, בלי שיזדחלו ויפריעו לו המחשבות על אי-חוקיות ואי-מוסריות, כלומר, שם תידחק במלוא עוזה הבלתי נסבלות של הסיטואציה, שהמלט דיבר עליה.
רצסיבי​(נשלט)
לפני 13 שנים • 16 באוג׳ 2011
רצסיבי​(נשלט) • 16 באוג׳ 2011
יולי Yuli כתב/ה:
יש לי כמה דברים לא קשורים להגיד icon_smile.gif

1. באמת מעניין איך זה שכמעט מיד עברנו לדבר על פנטזיית אונס נשית, כאשר הנושא היה אמור להיות פנטזיה גברית להיאנס על ידי אשה. גם אני זרמתי בלי לשים לב ורק עכשיו קלטתי את המוזרות.

2. רצסיבי, אני חושבת שהמפתח פה הוא אכן שיש סוגים שונים של מפנטזים. אתה מחבר את הרצון לחוות השפלה עם פנטזיה על תקיפה מצד זר גס. אני מחברת את הרצון לחוות פרץ תשוקה ושחרור מעכבות עם פנטזיה על תקיפה מצד מישהו שכבר שכבתי איתו מרצון טרם התקיפה. ההשוואה בין שני המקרים האלה כבר שופכת אור, לדעתי, על איך שזה עובד באופן כללי.

3. בהתאם לסעיף 1, אני מנסה לחשוב על לשים את עצמי בצד השני. וכאן אני אכן מגיעה לאבסורד מסויים - אני מוצאת את עצמי מרגישה כמה דברים סותרים וזה די מבלבל. אני אכתוב את הבלבלה שלי ואולי למישהו כאן תהיה תובנה בשבילי icon_smile.gif

בעולם בו זה לא כ-ז-ה פשע (המקראי, למשל), אפשר למקם פנטזיית אינוס, אבל זה לא מושך אותי בכלל. מהצד הכופה, כל אקט כפוי די דוחה אותי. באקט אינטימי, כל רמז קטן לכך שהצד השני לא נהנה או מסכים שלא בלב שלם, ישר מוריד לי את כל החשק. מצד שני, כן מושך אותי להתשמש בגבר, "לזיין" אותו בחוסר התחשבות ולזרוק הצידה. אלא שבשביל להתגרות מזה אני צריכה את ההנחה המוקדמת שאותו גבר ישמח שעשיתי את זה. מהצד ה"אונס" מה שמושך אותי הוא החופש להשתמש (אבל את זה אפשר לעשות גם לא בכפיה) והיכולת להעניק חוויה חיובית (ושוב, גם בשביל זה לא צריך בעצם שום כפיה).
יוצא שבעוד שלפנטז על היאנסות מאד קל ופשוט לי, הרי שלפנטז על אינוס מתמלא בהערות שוליים וסייגים ותנאים מקדימים. אני חושבת שעצם הקיום של הפנטזיה הזו אצלי מבוסס על הקונבנציה החברתית שגברים תמיד רוצים סקס. כי ככה, מעצמו, לא בא לי על זה. אבל כשבן הזוג שלי משדר לי שיש לו פנטזיה כזו - זה מאד מגרה אותי ואני מתמלאת ברצון להגשים לו אותה, וכבר מתחילה לחשוק בזה בעצמי.

כל מה שכתבתי לא יושב אצלי טוב ולא ברור לי לגמרי, וכל ביקורת/ניתוח/הערה/תוספת - תתקבל בברכה גדולה.


1. אני אשם בזה, מודה באשמה.
אבל הוויכוח הקודם על השאלה איזה סוגי אונס יש (ועוד סוגי ירקות שוביניסטיים), כבר מיצה את עצמו (ולראיה, ההשתלטות של X על השיחה).

2. נכון, זו המסקנה המתבקשת.
יש סוגי מפנטזים שונים, סוגי מניעים שונים, וסוגי התייחסות שונים.
לא כל כך מפתיע, האמת.

3. כתבתי לך קודם תגובה, בלי לקרוא מה שכתבת כאן, ואם אני לא טועה, ענינו את אותו הדבר (ההבדלים בין פנטזיה שמפנטז האנס לפנטזיה שמפנטז הנאנס).
Morticia
לפני 13 שנים • 16 באוג׳ 2011

Re: רק על עצמי לספר ידעתי (צר עולמי וכו')

Morticia • 16 באוג׳ 2011
הבלרינה השחורה כתב/ה:
כנפגעת תקיפה מינית ושורדת אונס, אני דווקא מבינה אחרת את הפנטזיה הזו. ולא, לא כל אישה חולמת שיקחו אותה בכוח, באלימות, תוך השתקה ולקיחת השליטה על המקום הכי אינטימי שלה ללא רשותה.
בבואכם לחשוב על פנטזיה כזו - זכרו נתון: אישה אחת מתוך שלוש עברה תקיפה מינית פיזית במדינת ישראל, על פי הנתונים של ארגוני הסיוע. אחד מכל שבעה גברים גם הוא נפגע. שביעית מהגברים במדינה. לא הטרדה, לא מילים. פגיעה מינית פיזית.
1 מתוך 3. שליש מהנשים במדינה. כולן סובלות מתסמונת פוסט טראומטית - חרדות, פחדים, דיסאסוציאציות, קיפאון ריגשי ונטיה איומה לשחזר את הפגיעה בכדי למצוא נקודה של שליטה בכאוס הזה, המכונה פגיעה מינית.
יחד עם כל האמור לעיל, מבחינתי ומבחינת החוק, אם:
א. היא יכולה לעצור את זה אם זה לא מתאים לה.היא יכולה לומר למי שאיתה שזה נורא בעבורה.
היא יכולה לשלוט בעצם המעשה בכל רגע נתון ולהפסיק אותו לאלתר, (בהסכמה טוטאלית, במילים אחרות)
ב. היא לא נפגעה בעברה והיא לא מנסה לפתור רגע בחייה שלצערי הרב מאוד, אין לו באמת פתרון. (שפוי. פוסט יטראומה עלולה להביא לאובדנות, דיכאון ושאר מרעין בישין בסגנון. לא משאירים נזקים נפשיים! זה בלתי הפיך!) טראומות לעיתים עולות מסשן כזה, דברים מהעבר שהסאבית הדחיקה, דברים שקשה מאוד להתמודד איתם. טריגר לפוסט טראומה כזו עלול להשאיר נזק בלתי הפיך. שקלו היטב, היו רגישים ורגישות לכל סימן קל של מצוקה קלה. זה עלול להיות שניה מאוחר מדי אם לא.
ג. היא יצרה רשת תמיכה מספקת סביבה למידה ומשהו לא יעלה יפה. (בטוח. שיהיה לה עם מי לדבר ולעבד שהוא לא רק ה"אנס" בפנטזיה, שתרגיש בטוחה אחרי החוויה, שמה שבטוח היא לא תישאר קרעים קרעים)
אם כל האמור לעיל מתקיים, אין לי עם זה שום בעיה. כמו כל פנטזיה בדס"מית. משחק מתוק על דברים כואבים, שלפעמים הם ממש צלקת. אני הייתי נמנעת כי הסיכון לא שווה את הפנטזיה, אבל זה שיקול דעת של כל זוג.
אישית, לעולם לא אעמיד את עצמי בסיטואציה, כיוון שהייתי שם באמת. ומי שנכווה במים רותחים ולבה רותחת, עושה פו גם על גלידה בקוטב הצפוני. לא כשולטת ולא כנשלטת, זה לא שווה לי את הטריגר וחוסר השינה והשפעות הפוסט טראומה על חיי.
זה מורכב. מצד אחד, תגשימו פנטזיות. מצד שני, למה לשחק עם אלוהים רולטה רוסית על הנפש של הנשלט שלכם, שלכו תדעו איזה שכן נגע בו בילדותו.

דיני נפשות, הפנטזיה הזו. זהירות, שביר.
ע.

הדברים כתובים ברובם בלשון נקבה אך מכוונים לכל המינים והמגדרים. פגיעה מינית חוצה גבולות של מגדר ומין כי היא אלימות, וגם האחרונה לא נעצרת בשום מקום. אבל כתבתי בנקבה, כי חשבתי על עצמי. כן, אני אגואיסטית, ספרו לי משהו שאני לא יודעת לגבי פגיעה מינית. מותר לי.


שמעי, אני לוקחת סיכון בכך שאני מעוררת פה בטח כמה ציניקנים ושאר שוחרי רעה
אבל בכל זאת
מכל הלב אני רוצה לומר לך
ראשית תודה
שכתבת את המילים ונתת את הזוית שלך על הדברים
ושנית גם שולחת לך תמיכה נפשית, סוג של חיבוק אם תרצי, וירטואלית.

הדבר היחיד שיש לי להוסיף
ובאמת פה שקטונתי
אבל אולי חשוב גם לציין שלא כל מי שנפגע מאותה אלימות אותה את מתארת מפנטז על שחזור של הדבר הזה.
לצערי יש אפילו ילדים שנאנסו בילדותם על ידי מבוגרים שהיו אמורים להיות אחראים עליהם ואם כבר הם משחזרים את זה בצורה של התעללות בילדיהם גם.
יש שלא.

אני גם די משוכנעת שלא כל מי שמפנטז על אונס מונע מכך שהוא חווה את זה על בשרו פעם.
אני חושבת שמי שחווה את זה על בשרו/בשרה
מבין באמת יותר מכל אדם כמה זה נורא.

מצטערת שחווית כזו חוויה. מצטערת שיש אנשים שמוצאים בזה גירוי, ממש.

רצסיבי, נותרו לי באמת שני דברים די פשוטים לומר לך ואני אתפוס פיקוד רגע בלשונך הצורנית ברשותך:
(א) אתה שוביניסט. בטח שלא נוח לך.
(ב) אתה חתיכת שתלטן בעצמך. כנראה שממש לא מתאים לך שכל מיני איקסיות באות וחושבות שהן יכולות לנהל לך. ועוד איקס היא אישה....