סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

בולבול בלי מילה

פסיכו מנייאק
לפני 12 שנים • 29 בינו׳ 2012
פסיכו מנייאק • 29 בינו׳ 2012
מUחדת כתב/ה:
מרי, התמונה ששמת מחרמנת אותי.

וגם:
למה לקטר אם אפשר לשחזר?
http://www.10harmfulways.com/foreskin-restoration/

http://www.catstretcher.com/HomePage.html

תבלו.


רחמנן ליצלן ולשזיבן.
walking dead
לפני 12 שנים • 29 בינו׳ 2012
walking dead • 29 בינו׳ 2012
איש אחר כתב/ה:
יש משהו שקשור לנושא שנמצא עמוק בתוך סודות התודעה האנושית.
ברור לחלוטין שהשקר הנפוץ בעולם, זו דת, כל אדם ישר עם עצמו רואה זאת.אבל חלק מהמידע המגיע דרך דת יש לו משמעות שנסתרת מעיני רוב בני האדם.

המילה (להבדיל אלפי הבדלות מברית מילה) נעשית מתוך כמה שיקולים, ואחד מהשיקולים קשור לידע עתיק האומר שמשהו מתרחש במוח התינוק בגיל 8 ימים, וביצוע המילה בגיל הזה במדוייק (ולא בגיל אחר כמקובל אצל המוסלמים) יוצר איזה שינוי במוח שמהווה צעד מסויים בתהליך ההתפתחות האבולוציונית .

למען הגילוי הנאות אציין שלא חקרתי לעומק את הנושא , בעיקר מהסיבה שהידע הנ"ל קשה מאד להשגה ולנגישות אליו. אני ניזון רק מפירורים בנושא ויתכן שתיאורי אינו מדוייק. קבלו את זה רק כחומר למחשבה ולא קקביעת עובדה


כבר חשבתי ששמעתי דברים הזויים בעבר אבל אין ספק שזה אחד ההורסים. תודה, מזמן לא צחקתי ככה.
TV_Eye​(שולט)
לפני 12 שנים • 29 בינו׳ 2012
TV_Eye​(שולט) • 29 בינו׳ 2012
מרי, אני לא יודע מאיפה הנתונים שלך, אבל מרכז הביראות העולמי פירסם בכמה מאמרים, בפירוש, שמטרת העורלה לא באמת ידוע, וככל הנראה אין לו שימוש בגוף האדם.

הם ממשיכים ואומרים שם, שהיתה מחשבה פעם שהוא שומר על הפין מזיהומים, אבל מחקרים עכשווים מראים שדווקא זרגים עם עורלה הם בעלי נטיה גדולה יותר לפתח זיהומים כאלו.

ובואי לא ניכנס למשחקי "what if" , כי זה לא יכול להיגמר. כי שתי הצדדים יכולים לשחק אותם.
FOR GOOD
לפני 12 שנים • 29 בינו׳ 2012
FOR GOOD • 29 בינו׳ 2012
פסיכו מנייאק כתב/ה:
Mary Jane כתב/ה:
FOR GOOD, שלומות.

א. לפי מיטב ידיעתי, הדברים הללו נבחנו אמפירית, בין היתר, נוכח עדויות של אוכלוסיות אשר נימולו באמצע חייהן.
ב. האין בהליך *כריתת איבר חישה* אקט המדבר בעד עצמו בסוגיה המונחת לפתחנו? לשון אחר: האין די בכך שזהו איבר חישה, כדי להצדיק את מניעת הניתוח בתינוקות רכים?
ג. שאלה נוספת שיש לשאול, ע"מ לעזור לנו לבחון את נחיצות הליך המילה באופן בהיר, היא במה שונה עורלת הגברים מכריתת הזרת? הרי באותה המידה יכלו לכתוב בספרים הקדושים לדתות, כי כריתת הזרת היא היא הפעולה הנחוצה לאל לשם ברית. הדבר היה משתרש במסורת. אני אשמח אם מישהו/י יסבירו לי האם הם היו כורתים את הזרת של בניהם בסיטואציה כזו.


דבר אחד בטוח מארי - ירון ידען מת על הזין הקטן והחתוך שלו יותר מזיוני המח בעניין הזין.
לפעמים את מתאמצת להוכיח לנו שאת מומרת להכעיס ( בניגוד למומרת לתאבון - שזה הנורמל ) שזה אולי אופנתי אבל לא אמיתי.

מכל מקום, הסירי דאגה מליבך עלמתי החיננית- על גופתי אם מישהו יעז לגעת לך בזין.

ואגב- מאוד צורם לראות אותך מצטטת את הרמב"ם. את לא יכולה לאכול את השקשוקה ולהשאיר את הביצים. אם היהדות ומקורותיה הם הבל וברבריות ושטות גדולה- אל תקחי אותם לטוב ולרע.


מרי - אהלן
פסיכו - צא ולמד :
הסופר היהודי החרמן ( וחתן פרס נובל ) יצחק בשביס-זינגר - נצר לשושלת רבנים ידועה ומכובדת - כתב שהטרגדיה של הילד היהודי בגולה, היתה נטייתו להידלק על שיקסות (=גויות ), וזאת מפני שהנצרות היתה ועודנה דת המקפידה יותר בעניינים של אסתטיקה (נשית, ובכלל - עיין ערך הקאתדרלות המפוארות וכו' )
אך כאן יש לנו עסק עם טרדגיה הפוכה - טרגדיה מסוג חדש
נשים יהודיות הנדלקות על גויים - או למצער, הנדלקות מהבולבול של הגוי
ודי לחכימא...
(:
פסיכו מנייאק
לפני 12 שנים • 29 בינו׳ 2012
פסיכו מנייאק • 29 בינו׳ 2012
FOR GOOD כתב/ה:
פסיכו מנייאק כתב/ה:
Mary Jane כתב/ה:
FOR GOOD, שלומות.

א. לפי מיטב ידיעתי, הדברים הללו נבחנו אמפירית, בין היתר, נוכח עדויות של אוכלוסיות אשר נימולו באמצע חייהן.
ב. האין בהליך *כריתת איבר חישה* אקט המדבר בעד עצמו בסוגיה המונחת לפתחנו? לשון אחר: האין די בכך שזהו איבר חישה, כדי להצדיק את מניעת הניתוח בתינוקות רכים?
ג. שאלה נוספת שיש לשאול, ע"מ לעזור לנו לבחון את נחיצות הליך המילה באופן בהיר, היא במה שונה עורלת הגברים מכריתת הזרת? הרי באותה המידה יכלו לכתוב בספרים הקדושים לדתות, כי כריתת הזרת היא היא הפעולה הנחוצה לאל לשם ברית. הדבר היה משתרש במסורת. אני אשמח אם מישהו/י יסבירו לי האם הם היו כורתים את הזרת של בניהם בסיטואציה כזו.


דבר אחד בטוח מארי - ירון ידען מת על הזין הקטן והחתוך שלו יותר מזיוני המח בעניין הזין.
לפעמים את מתאמצת להוכיח לנו שאת מומרת להכעיס ( בניגוד למומרת לתאבון - שזה הנורמל ) שזה אולי אופנתי אבל לא אמיתי.

מכל מקום, הסירי דאגה מליבך עלמתי החיננית- על גופתי אם מישהו יעז לגעת לך בזין.

ואגב- מאוד צורם לראות אותך מצטטת את הרמב"ם. את לא יכולה לאכול את השקשוקה ולהשאיר את הביצים. אם היהדות ומקורותיה הם הבל וברבריות ושטות גדולה- אל תקחי אותם לטוב ולרע.


מרי - אהלן
פסיכו - צא ולמד :
הסופר היהודי החרמן ( וחתן פרס נובל ) יצחק בשביס-זינגר - נצר לשושלת רבנים ידועה ומכובדת - כתב שהטרגדיה של הילד היהודי בגולה, היתה נטייתו להידלק על שיקסות (=גויות ), וזאת מפני שהנצרות היתה ועודנה דת המקפידה יותר בעניינים של אסתטיקה (נשית, ובכלל - עיין ערך הקאתדרלות המפוארות וכו' )
אך כאן יש לנו עסק עם טרדגיה הפוכה - טרגדיה מסוג חדש
נשים יהודיות הנדלקות על גויים - או למצער, הנדלקות מהבולבול של הגוי
ודי לחכימא...
(:



אמת הוא הדבר כי חיבתם של יהודי הגולה הקדושים והטהורים ( אשר שמרו על מילתם לבל ישחיתו את זרעם האצילי והנאור מכל משמר ) לנוצריות הארורות אשר ממתיקות שפתים ומצחקקות על הבלי העולם הזה ובזות לתענוגות העולם הבא אינן עולות בקנה אחד עם טוהר המידות הראויות.

ולא אחת הארורות הפילו ברשתן את מיטב בחורי ישראל ומשכו אותם בעורמה יתרה אל הסדינים, או-אז השתגלו עימם בלהט הטומאה המפעפעת וברגע הנתן האות ( דבר אשר קרה תוך 22 שניות ) זרעם הושפרץ אל רחם הנוצריה ובכך נסתם הגולל על אותו בחור אומלל אשר דימה בליבו כי נכנס הוא לגן העדן ובאותו רגע שבו שכבת הזרע יצאה ממנו - דבקו בהם ביציות הנוצריה כמוצאי שלל רב ואחזו בהם ולא הרפו כי ידעו כי הגיעו אל המנוחה ואל הנחלה לכבוש את ברית יעקב וישראל. ואז לילית הטמאה צהלה לנוכח נפילת הבחור ברשת הארורה אשר אחזה בשוואנץ ( זין בלעז ) וידעה היא כי האושר כעת בידיה ועד קץ הדורות.

לעניין מארי - מסופקני האם היא חושקת בשוואנץ של הערל, כי נשמתה טהורה וזכה אך מצוקות הפילו אותה ממצוקים. יתרה מכך אני סבור שמארי מגלמת את דמות הנזירה החרמנית ואם תציב אותה על בימות הבימה היא תדע לדקלם את הדיאלוג הבא ברכות האופיינית לה :
הוא שלח ידיו לאחוז בה.
- לא נאה לך, אבא! - קראה בקול והתרחקה אחורנית
- לא תצאי מפה! - רעם עליה בעינים מזרות אימה
- אתה חוטא!
- אשמתך היא...
- אבי חנני...
והיא נלחצה בפחד אל הקיר.
- אסירתי את! - אמר ולחייו רעדו ונחיריו התנפחו כנחירי סוס צונף
- הנח לי! נתנה עליו בקולה
- שבויתי התמה... הצטחק ויקרב אליה, נפל על ברכיו ויחזק ברעדה ברגליה
- אל תתחמקי, עלמה - צעק וחיוך ארס על שפתיו הדקות - לא תוכלי לי, כי אמנם איום אני... איום מאד... כי אומלל אני...
- מה? - גמגמה - איננה חפצה.. אלהים ירחמך... הנח...
- הה בת ג'דע - לחש - לו ידעת את סבלי. רק בידך להצילני... את אשר הופעת בצלמה של אבלין המתה... אנא רחמיני... אל תזניחיני כמוה... הביני אותי... האיר לי פניך... אני אוהבך, מריה!!!
היא תפשה בזרועות הכומר וטלטלה אותו אחורנית. אחר יצאה בחפזון את החדר.

ודי לחכימה בפשיטה.
FOR GOOD
לפני 12 שנים • 29 בינו׳ 2012
FOR GOOD • 29 בינו׳ 2012
פסיכו מנייאק כתב/ה:
FOR GOOD כתב/ה:
פסיכו מנייאק כתב/ה:
Mary Jane כתב/ה:
FOR GOOD, שלומות.

א. לפי מיטב ידיעתי, הדברים הללו נבחנו אמפירית, בין היתר, נוכח עדויות של אוכלוסיות אשר נימולו באמצע חייהן.
ב. האין בהליך *כריתת איבר חישה* אקט המדבר בעד עצמו בסוגיה המונחת לפתחנו? לשון אחר: האין די בכך שזהו איבר חישה, כדי להצדיק את מניעת הניתוח בתינוקות רכים?
ג. שאלה נוספת שיש לשאול, ע"מ לעזור לנו לבחון את נחיצות הליך המילה באופן בהיר, היא במה שונה עורלת הגברים מכריתת הזרת? הרי באותה המידה יכלו לכתוב בספרים הקדושים לדתות, כי כריתת הזרת היא היא הפעולה הנחוצה לאל לשם ברית. הדבר היה משתרש במסורת. אני אשמח אם מישהו/י יסבירו לי האם הם היו כורתים את הזרת של בניהם בסיטואציה כזו.


דבר אחד בטוח מארי - ירון ידען מת על הזין הקטן והחתוך שלו יותר מזיוני המח בעניין הזין.
לפעמים את מתאמצת להוכיח לנו שאת מומרת להכעיס ( בניגוד למומרת לתאבון - שזה הנורמל ) שזה אולי אופנתי אבל לא אמיתי.

מכל מקום, הסירי דאגה מליבך עלמתי החיננית- על גופתי אם מישהו יעז לגעת לך בזין.

ואגב- מאוד צורם לראות אותך מצטטת את הרמב"ם. את לא יכולה לאכול את השקשוקה ולהשאיר את הביצים. אם היהדות ומקורותיה הם הבל וברבריות ושטות גדולה- אל תקחי אותם לטוב ולרע.


מרי - אהלן
פסיכו - צא ולמד :
הסופר היהודי החרמן ( וחתן פרס נובל ) יצחק בשביס-זינגר - נצר לשושלת רבנים ידועה ומכובדת - כתב שהטרגדיה של הילד היהודי בגולה, היתה נטייתו להידלק על שיקסות (=גויות ), וזאת מפני שהנצרות היתה ועודנה דת המקפידה יותר בעניינים של אסתטיקה (נשית, ובכלל - עיין ערך הקאתדרלות המפוארות וכו' )
אך כאן יש לנו עסק עם טרדגיה הפוכה - טרגדיה מסוג חדש
נשים יהודיות הנדלקות על גויים - או למצער, הנדלקות מהבולבול של הגוי
ודי לחכימא...
(:



אמת הוא הדבר כי חיבתם של יהודי הגולה הקדושים והטהורים ( אשר שמרו על מילתם לבל ישחיתו את זרעם האצילי והנאור מכל משמר ) לנוצריות הארורות אשר ממתיקות שפתים ומצחקקות על הבלי העולם הזה ובזות לתענוגות העולם הבא אינן עולות בקנה אחד עם טוהר המידות הראויות.

ולא אחת הארורות הפילו ברשתן את מיטב בחורי ישראל ומשכו אותם בעורמה יתרה אל הסדינים, או-אז השתגלו עימם בלהט הטומאה המפעפעת וברגע הנתן האות ( דבר אשר קרה תוך 22 שניות ) זרעם הושפרץ אל רחם הנוצריה ובכך נסתם הגולל על אותו בחור אומלל אשר דימה בליבו כי נכנס הוא לגן העדן ובאותו רגע שבו שכבת הזרע יצאה ממנו - דבקו בהם ביציות הנוצריה כמוצאי שלל רב ואחזו בהם ולא הרפו כי ידעו כי הגיעו אל המנוחה ואל הנחלה לכבוש את ברית יעקב וישראל. ואז לילית הטמאה צהלה לנוכח נפילת הבחור ברשת הארורה אשר אחזה בשוואנץ ( זין בלעז ) וידעה היא כי האושר כעת בידיה ועד קץ הדורות.

לעניין מארי - מסופקני האם היא חושקת בשוואנץ של הערל, כי נשמתה טהורה וזכה אך מצוקות הפילו אותה ממצוקים. יתרה מכך אני סבור שמארי מגלמת את דמות הנזירה החרמנית ואם תציב אותה על בימות הבימה היא תדע לדקלם את הדיאלוג הבא ברכות האופיינית לה :
הוא שלח ידיו לאחוז בה.
- לא נאה לך, אבא! - קראה בקול והתרחקה אחורנית
- לא תצאי מפה! - רעם עליה בעינים מזרות אימה
- אתה חוטא!
- אשמתך היא...
- אבי חנני...
והיא נלחצה בפחד אל הקיר.
- אסירתי את! - אמר ולחייו רעדו ונחיריו התנפחו כנחירי סוס צונף
- הנח לי! נתנה עליו בקולה
- שבויתי התמה... הצטחק ויקרב אליה, נפל על ברכיו ויחזק ברעדה ברגליה
- אל תתחמקי, עלמה - צעק וחיוך ארס על שפתיו הדקות - לא תוכלי לי, כי אמנם איום אני... איום מאד... כי אומלל אני...
- מה? - גמגמה - איננה חפצה.. אלהים ירחמך... הנח...
- הה בת ג'דע - לחש - לו ידעת את סבלי. רק בידך להצילני... את אשר הופעת בצלמה של אבלין המתה... אנא רחמיני... אל תזניחיני כמוה... הביני אותי... האיר לי פניך... אני אוהבך, מריה!!!
היא תפשה בזרועות הכומר וטלטלה אותו אחורנית. אחר יצאה בחפזון את החדר.

ודי לחכימה בפשיטה.


ובכן - ייתכן כי הצדק עימך לגבי מרי, איני יודע
אבל באופן כללי - קרוב לודאי שהרמח"ל לא היה מנסח טוב יותר את דבריך, וכי לכך הוא כיוון בספרו "מסילת ישרים"
אבל אם כך - עלינו להתפנות כדי לכתוב את הספר "מסילת ישרות"
עת לעשות לה' !
עלינו ראשית כל להודיע לנשים היהודיות הישרות והטהורות שהמצוקה - אשר הפילה אותן ממצוקים - קיימת בעולם כדי שלא נחשוב שאנחנו בגן עדן. שאלמלא המצוקה ושברונות הלב והמכאובים - היינו מדמים בליבנו כי אנחנו כבר בעולם הבא
על הנשים היהודיות לתת פייט קטן למצוקה, או למצער להישיר אליה מבט, ולא לנוס ממנה אלי שופינג או אלי חוגי המקרמה , ובודאי שלא להסתנוור משגיונותיו של הגוי, או ללכת שולל אחרי מחקרים באינטרנט המוכיחים כביכול את נפלאותיו של השוואנץ הערל
FOR GOOD
לפני 12 שנים • 30 בינו׳ 2012

דברי סנגוריה אחרונים בשבחו של הבולבול היהודי הקדוש

FOR GOOD • 30 בינו׳ 2012
בהמשך למה שכבר כתבתי בעמוד הקודם, הנה תגובה עניינית נוספת, לטענה שהעלת מרי כנגד הבולבול היהודי

אז ידועים כמובן אלפי אנשים שעברו מילה באמצע חייהם ולא דיווחו על ירידה בעוצמת ההנאה המינית.
אני אפילו נוטה לשער שהבולבול היהודי הוא אבר עונג עילאי יותר מהבולבול של הגוי, ואסביר מדוע :

כמו שכל ילד שהתחיל לאונן יכול להעיד מנסיונו האישי, או כל מוצצת בחמישים ש"ח בתחנה המרכזית הישנה יודעת גם יודעת, עיקר העיצבוב הבולבולוני שהגירוי שלו גורם לאורגזמה, ברמת השנל-שנל והשפריצן-שפריצן - נמצא באזור החיבור שבין העטרה ( הכיפה -בעגה הילדית ) לבין גזע הבולבול.
והאורגזמה היא הרי המטרה הראשית שלשמה כינסו - האלהים, אמא אדמא או אבא טבע - את כל קצות העצבים הללו בשוואנץ של הזכר
לפיכך אני דוקא נוטה לשער, שקיפולי עור מיותרים סביב אזור-המפתח הנ"ל, רק יהפכו את חייה של המוצצת בחמישים ש"ח לקשים יותר
בניגוד לדמאגוגיה הפסאודו-מדעית של מתנגדי המילה, גירוי של מרכזי העונג - שיכול להתרחש ממילא באופנים מורכבים ביותר - לא חייב להיות קשור בכלום לאורגזמה...או אפילו לא חייב להיות קשור במישרין לעונג מיני ( גם אוכל מגרה את מרכזי העונג, ומה לא בעצם... ). כמו כן ברור שהעצבים שבעורלה אינם מגרים רק את מרכזי העונג - כי אין מציאות פיזיולוגית כזאת - אלא הם מגרים עוד מרכזיים סנסוריים רבים אחרים, האחראים ודאי גם לתחושות הדרעק האופייניות לזכר הגוי הקוטר המצוי , הסובל מבעיות זיקפה חוזרות ונשנות, רחמנא ליצלן

** כמובן - כל הטיעון השלי אינו בגדר טיעון מדעי כלל-וכלל, אלא אף הוא נסיון להצדיק את מצב עניינים האישי הבלתי הפיך שלי כמיטב יכולתי בקויידש

*** בהחלט יתכן כי העורלה יכולה לתרום להעצמת ההנאה המינית של הנקבה דוקא - בשעת תשמיש המיטה - שהרי כל גירוי נוסף של הדגדנוש, יהיה בו כדי להועיל לנקבה, שעל פי רוב לא תגמור רק מחדירה גרידא
אך המוח היהודי המהולל כבר עלה מאז על שלל פטנטים, טריקים ושטיקים, לעינוג הנקבה, המפצים על חסרון העורלה
מUחדת
לפני 12 שנים • 30 בינו׳ 2012

אבל התגובה של נילי לוקחת, ביג טיים.

מUחדת • 30 בינו׳ 2012
נילי ונילי כתב/ה:
איש אחר כתב/ה:
יש משהו שקשור לנושא שנמצא עמוק בתוך סודות התודעה האנושית.
ברור לחלוטין שהשקר הנפוץ בעולם, זו דת, כל אדם ישר עם עצמו רואה זאת.אבל חלק מהמידע המגיע דרך דת יש לו משמעות שנסתרת מעיני רוב בני האדם.

המילה (להבדיל אלפי הבדלות מברית מילה) נעשית מתוך כמה שיקולים, ואחד מהשיקולים קשור לידע עתיק האומר שמשהו מתרחש במוח התינוק בגיל 8 ימים, וביצוע המילה בגיל הזה במדוייק (ולא בגיל אחר כמקובל אצל המוסלמים) יוצר איזה שינוי במוח שמהווה צעד מסויים בתהליך ההתפתחות האבולוציונית .

למען הגילוי הנאות אציין שלא חקרתי לעומק את הנושא , בעיקר מהסיבה שהידע הנ"ל קשה מאד להשגה ולנגישות אליו. אני ניזון רק מפירורים בנושא ויתכן שתיאורי אינו מדוייק. קבלו את זה רק כחומר למחשבה ולא קקביעת עובדה

"סודות התודעה".. "משמעות שנסתרת" .. "ידע עתיק" .. "ידע קשה להשגה".

אחינו, לא הצלחתי להבין מה אתה מנסה לעשות. במקרה הטוב מה שאתה עושה עכשיו זה מיסטיפיקציה. במקרה הרע אתה סתם מצטט רנדומלית מפרסומת של פלמוליב אולטרה בבקבוק חסכוני חדש.
פייה{O}
לפני 12 שנים • 30 בינו׳ 2012
פייה{O} • 30 בינו׳ 2012
Mary Jane כתב/ה:
חד משמעית: מחקרים לא הוכיחו, כי חיתוך העורלה מיטיב עם בריאותו של הגבר. כל הטענות בסגנון הזה הן בגדר אמונה תפלה, ללא שום אסמכתאות מדעיות, אמונה המהווה ענף להיתלות בו, עבור אלו הזקוקים לצידוקים לאקט האגרסיבי שהם מבצעים בילדיהם. נהפוך הוא: העורלה מגנה ממחלות.


למעשה זה לא נכון.
מחקרים עדכניים דווקא הוכיחו שמילת גברים מפחיתה סיכון הדבקות ב-STD ובפרט ב-HIV.
יש עוד כמה יתרונות מוכחים מדעית למילה כגון הפחתת שיעור זיהומים בדרכי השתן בתינוקות והפחתת שיעור סרטן בפין.
כמו כן הוכח במחקר נרחב על קבוצה גדולה של גברים שעברו מילה כבוגרים שלא הייתה פגיעה בהנאה המינית.


קצת רפרנס:

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3042320/

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/18705758/