שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

התמסרות מול ריצוי

ראובן
לפני 14 שנים • 5 בדצמ׳ 2009

אוי רפאל

ראובן • 5 בדצמ׳ 2009
אתה רואה - כשאתה מרצה, אתה יכול.

תודה,
R
תמונה כפרית
לפני 14 שנים • 5 בדצמ׳ 2009

Re: מסכימה איתך מאד

תמונה כפרית • 5 בדצמ׳ 2009
נילי ונילי כתב/ה:
תמונה כפרית כתב/ה:
בעיני זה רע מאד
אבל זו דעתי
אם לך טוב עם זה ואת שלמה ורוצה בזה
נפלא
ולכן אין זה ריצוי אלא התמסרות

למה זה רע? מה רע בזה?

עזבי עכשיו הגדרות סמנטיות כמו "ריצוי" ו"התמסרות". אנחנו חלוקות על עצם המשמעות של המילים הללו, אז בואי נעזוב אותן ונדבר על המהות עצמה. הצגתי לך תרחיש. את יכולה לקרוא לו "התמסרות", אם זה מקל עלייך להכשיר את השרץ, ואת יכולה לקרוא לו "תרחיש נילי ונילי". משהו בו מאיים עלייך. למה? מה מקור הרוע הגלום בו?


כבר עניתי על כך קודם

בעיני אין שום קשר בין להפוך לאין, לבין BDSM.
אני לא מרגישה מאויימת אך לצערי ראיתי את התוצאות ההרסניות שיש להתנהלות כזו.
אך טרם נתקלתי במערכת שכזו שהסתיימה בצורה חיובית.

על רגל אחת, בצורה הכי שטחית שיש אומר לך
כשאת הופכת את עצמך לכלום גם הסביבה תתפוס אותך ככזו
זהו טבעו של המין האנושי.
שם אגב נמצאות לא מעט נשים מוכות.
נילי ונילי
לפני 14 שנים • 5 בדצמ׳ 2009

Re: מסכימה איתך מאד

נילי ונילי • 5 בדצמ׳ 2009
חתולונת סוררת 1607 כתב/ה:
נילי ונילי כתב/ה:
תמונה כפרית כתב/ה:
לדעתי מי ששואף להיות כלום יהפוך לכלום.

וגם אם מי ששואף להיות כלום יקבל בסופו של דבר את מבוקשו ויהפוך להיות כלום- אז מה? מה בכך? מה יקרה? מה הדבר הנוראי שמאיים עליו?



לדעתי הדבר הנוראי שמאיים עליו, הוא איבוד העצמי, הגברת תחושת הקורבנות, התדרדרות הערך העצמי ותחושת כשלון כללית.

בתור מישהי שנתנה הרבה פעמים "על ריק" - התחושות מוכרות לי. והן מאוד לא נעימות.

איך אומרים אצלנו בשכונה..? לא מאיימים על יונה ביין.
בנאדם שכל הרצון שלו בחיים היא להפוך לכלום ולוותר על העצמי, את לא יכולה לאיים עליו בכך שעצם האיבוד הוא הדבר הכי גרוע שיכול לקרות לו.icon_wink.gif

אני יכולה להזדהות עם הפחד שאת מתארת. הייתי שם גם אני, וחוויתי על בשרי את הקקה הזה שמתלווה לההבנה שנתת את עצמך למישהו שהתגלה בתור מישהו אחר ממה שחשבת. אבל הימנעות מנתינה היא לא הפתרון לפרידה לא מוצלחת. סינון קפדני יותר- הוא כן.
רפאל
לפני 14 שנים • 5 בדצמ׳ 2009

Re: אולי כי יש

רפאל • 5 בדצמ׳ 2009
תמונה כפרית כתב/ה:
רפאל כתב/ה:
אם ישנה הסכמה רחבה כל כך, על המובן מאליו, והוא ששפחה איננה סמרטוט, מדוע כל שני וחמישי מישהו חש חובה להוכיח בפני הכל ששפחה איננה סמרטוט, ושכל מי שחושב אחרת לא מבין מהו בדס"מ? ומדוע ישנו קהל שתמיד מריע "כל הכבוד" או "איזה נושא חשוב"?

אולי אני יוצא דופן, אבל אם כל שני וחמישי היה נפתח שרשור שנושאו "רפאל איננו סמרטוט" הייתי נעשה חשדן מאוד.


אולי כי יש כל כך הרבה אישונים (אנשים קטנים, בניגוד לאדונים)
המלעיטים חדשות לבקרים נשים העושות את צעדיהן הראשונים כאן, באיך
"אמורה" לנהוג שפחה.
אולי כי לצעקי יש יותר מידי נבוכות ומבולבלות הטועות לחשוב כי זה אשר מקרוב הכירו
הינו מנוסה ויודע ומוכנות לעוט על דבריו כמוצאות שלל רב ומאמינות בכך?

אולי כי יש הרבה אישונים כאן אשר נחשבים משום מה לאייקון ובעלי שם
המלעיטים אחרות בתורתם אשר בינה ובין BDSM הקשר קלוש אם בכלל?

אולי כי מאד קל לנצל אנשים עם נקודת פתיחה בעייתית מלכתחילה?

וזה תקף לשני המינים כאחד!!


זה בולשיט לדעתי. אין שום תופעה רחבה של נשים נבוכות ומבולבלות שמגיעות לכאן, ושל גברים זדוניים שמבקשים לנצל את אותן נשים (וכמובן שזה תקף לשני המינים כאחד!!!). ההסבר שלך הוא מיתוס פרנואידי בעיני. יש פה כמה נשים שאינן שלמות עם הדימוי העצמי שלהן כנשלטות. אך במקום להתמודד עם הדיסונס הפנימי הן מדמות איזה המון מניפולטיבי של גברים (וכמובן שזה תקף לשני המינים כאחד!!!) שרואה בהן סמרטוט, והן חוזרות ותוקפות אותו.

או כפי שניסחתי את זה בתחילת השרשור:
רפאל כתב/ה:
יש שהמצפון קובל "ככה וככה", והאדם רץ מייד אל בית שכנו ומבקש להוכיחו ש"לא ככה וככה".
נילי ונילי
לפני 14 שנים • 5 בדצמ׳ 2009

Re: מסכימה איתך מאד

נילי ונילי • 5 בדצמ׳ 2009
תמונה כפרית כתב/ה:
בעיני אין שום קשר בין להפוך לאין, לבין BDSM.

אני מסכימה איתך. באופן אישי, חוויית האיון הכי גדולה שלי היתה במערכת יחסים ונילית להפליא.

תמונה כפרית כתב/ה:
כשאת הופכת את עצמך לכלום גם הסביבה תתפוס אותך ככזו
זהו טבעו של המין האנושי.
שם אגב נמצאות לא מעט נשים מוכות.

אין שום קשר בין נשים שנמצאות במערכת יחסים מתעללת ובין תפישתן העצמית. נשים לא יכולות למנוע התעללות על ידי שינוי האישיות שלהן. נשים לא יכולות למנוע אלימות באמצעות אינדיבידואליזם. ריס כבר קרא לך דמגוגית פעם אחת בשרשור הזה. את רוצה שהוא יעשה את זה עוד פעם?
RIS
RIS
לפני 14 שנים • 5 בדצמ׳ 2009
RIS • 5 בדצמ׳ 2009
.
תמונה כפרית כתב/ה:
RIS כתב/ה:
.
זו לא הנקודה.

לפי תפיסתי מה שצורם כל כך ב"אנאליזה" של פותחת שרשור זה, זו הטכניקה השרירותית שבה מציירים עיגול מסביב לפגיעה וטוענים לקליעה בול.
המשוואה של "ריצוי = פניה אל החיצוני" בניגוד ל"התמסרות = תנועה שבאה מבפנים" היא טענה פלקטית שנשענת על פירכה לוגית שקופה ופשטנית.
ריצוי יכול לבוא מבפנים בדיוק כמו שהתמסרות יכולה להיות תלויה בגורם חיצוני. למעשה אפשר לקחת את הטקסט הפותח ולהפוך בין "התמסרות" ו"ריצוי" ולהגיע בדיוק לאותו מקום - טענה מופרכת, קונטינגנטית ופרטית שמתיימרת לתאר מצב כללי. ואם יבוא מישהו ויגיד שזו אחת מהגדרות הדמגוגיה אני לא אתווכח איתו.

ריצוי יכול, ולעיתים קרובות אכן הינו, ביטוי של התמסרות.
ונכון, ריצוי יכול לבוא גם מהמקומות הלא נכונים אבל גם התמסרות כך.

צורם שנתפסים למילה שהיא כשלעצמה נייטרלית ומנסה באמצעותה ליצור דיפרנציאציה מלאכותית, שטחית ומזיקה מאין כמוה, מהסוג של מי שאומרים: הבדסם שלי מופלא מאין כמוהו ושלכם מסריח.

.


יש כאן שתי מילים בעיברית
ריצוי
התמסרות
לכל אחת משמעות שונה
ואני ניתחתי את ההבדלים בניהן.
אני נגד ציורי מטרות ונגד חיצים שלוחים.

המילים לעולם אינן נטראליות, תמיד חבויה בהן משמעות
אפילו בבחירה בין שמש לחמה או בין ירח ללבנה יש משמעות.

אגב, מעולם לא הטחתי במישהו עלבון או שפטתי את ה BDSM שלו ובטח לא קראתי לו מסריח
לו במיישרין ולא בעקיפין.

כשם שיש הבדל בין גזל לגניבה
כך יש הבדל בין ריצוי והתמסרות
אתה לא חייב להסכים עם ההגדרות הללו
אך אלו לא ההגדרות שלי בלבד.
בדיוק כפי שלא אני הגדרתי את ההבדל בין גזל לגניבה

ולהפך הגדרה ברורה של ההבדלים פוקחת עיניים
ומאפשרת לאנשים לראות נכוחה.

למה זה כל כך מבהיל אותך?


למה הביקורת שלי על הטקסט שלך מעידה לדעתך שנבהלתי? או שאין אפשרות לכך שדברייך אינם בדיוק דברי אלוהים חיים?
לטעמי מי ששואל את מי שחולקים עליו "מה מבהיל אתכם" מנסה לרמוס בחלקלקות כל אפשרות לטעון שהוא במחילה מדבר שטויות. זו טכניקה נבזית בעיני.

ואם מדברים על תבהלה - למה מבהיל א ו ת ך שאני קורא לכל מה שאמרת על אלה שמרצים (בניגוד לאלה שמתמסרים) שהבדסם שלהם מסריח? להגיד שהם סמרטוטים, מחפשי גמול ותו לא, חסרי עמוד שדרה וחלשים זה לא להגיד בעצם שהם על הפנים? להגיד שדרכם תוביל אותם לגרום לעצמם נזקים איננו בעצם לומר שזה בדסם שלילי ופסול? מה נבהלת מהמילה מסריח?
בעיני זה בדיוק מה שעשית, ואגב, זה לגיטימי בעיני. לא צריך להיבהל מזה.

לעצם הענין - מה ששאלתי היה, מאיפה לך כל זה? כל ה"ידע" הזה. מאיפה את חוצבת את המשפטים הידעניים והפסקניים האלה בנושאים שעל פניהם לפחות אינך מבינה בהם דבר? את מחזיקה עצמך מומחית לשפה העברית? מומחית לפילוסופיה של הלשון?
מה שעשית היה לשפוך על הצג מצב עניינים אחד אפשרי של ריצוי, והדבקת אליו כל שם גנאי ותואר שלילי שיכולת למצוא. לא השארת מקום לאף אופציה אחרת. ואופציות אחרות דווקא קיימות. והן רבות.
מצד שני לקחת את המילה התמסרות והדבקת לה את כל הסופרליטיבים. כאילו התמסרות לא יכולה להופיע ממקומות לא נכונים. קראתי בעיון את מה שכתבת ולא הצלחתי לראות אפילו לא פעם אחת איך את מגיעה ל- B מתוך A.

את מציינת שזו דעתך הפרטית, ואכן לרגע לא חשבתי שזה יותר מכך. את קוראת לזה "ניתוח" ואני חושב שהמילה הזו גדולה בהרבה מספרים על הטקסט שלך שבעיני אינו יותר מאוסף סיסמאות לא-מנומקות.

ונחזור רגע להתחלה האם את מנסה לטעון שהעובדה שאני חושב על מה שכתבת שהוא שטחי ושגוי מאלף ועד תיו מעידה איכשהו שנבהלתי?

האם העובדה שאני חושב שהטקסט שלך חסר שחר לא עומדת בפני עצמה ומספיק לגיטימית כשלעצמה?

.לעצם עצמו של הענין אני מבקש להעיר שאכן ישנם מצבים שליליים של ריצוי. אני לא מכחיש זאת.
הבעיה היא בטענה שכל המצבים של ריצוי הם שליליים. וזה כל כך לא נכון שאני לא מבין איך אפשר להאבק בכלל על עמדה אבודה כזאת.

.
פרלין​(נשלטת){ש}
לפני 14 שנים • 5 בדצמ׳ 2009

Re: מסכימה איתך מאד

פרלין​(נשלטת){ש} • 5 בדצמ׳ 2009
נילי ונילי כתב/ה:
תמונה כפרית כתב/ה:
בעיני אין שום קשר בין להפוך לאין, לבין BDSM.

אני מסכימה איתך. באופן אישי, חוויית האיון הכי גדולה שלי היתה במערכת יחסים ונילית להפליא.

תמונה כפרית כתב/ה:
כשאת הופכת את עצמך לכלום גם הסביבה תתפוס אותך ככזו
זהו טבעו של המין האנושי.
שם אגב נמצאות לא מעט נשים מוכות.

אין שום קשר בין נשים שנמצאות במערכת יחסים מתעללת ובין תפישתן העצמית. נשים לא יכולות למנוע התעללות על ידי שינוי האישיות שלהן. נשים לא יכולות למנוע אלימות באמצעות אינדיבידואליזם. ריס כבר קרא לך דמגוגית פעם אחת בשרשור הזה. את רוצה שהוא יעשה את זה עוד פעם?


בוודאי שיש קשר, לצערי. נשים שנשארות במערכת יחסים מתעללת, הן נשים שתפיסתן העצמית ניזוקה. אם לפני שהן נכנסו לאותה מערכת יחסים, או לאחריה.

אין קשר בין אינדבנדואליזם לבין תפיסה חזקה של העצמי. הראשון הוא מונח תרבותי והשני פסיכולוגי. אובדן גבולות בינך לבין האחר, התאיינות של העצמי, היא איומה. אני לא מאחלת אותה לאף ילוד אשה.

את מדברת, או כך אני מעריכה ומנסה לתהות, על בחירה ווויתור על רצונות וצרכים במערכת היחסים. אלה דברים שאפשר לעשות אותם רק מתוך ידיעה ברורה של מי את ועל מה את מוותרת ולמה. לזה תמונה קוראת התמסרות. אם הבנתי נכון. יש מצב שאתן מדברות בדיוק על אותו דבר?
תמונה כפרית
לפני 14 שנים • 5 בדצמ׳ 2009

Re: אולי כי יש

תמונה כפרית • 5 בדצמ׳ 2009
רפאל כתב/ה:
תמונה כפרית כתב/ה:
רפאל כתב/ה:
אם ישנה הסכמה רחבה כל כך, על המובן מאליו, והוא ששפחה איננה סמרטוט, מדוע כל שני וחמישי מישהו חש חובה להוכיח בפני הכל ששפחה איננה סמרטוט, ושכל מי שחושב אחרת לא מבין מהו בדס"מ? ומדוע ישנו קהל שתמיד מריע "כל הכבוד" או "איזה נושא חשוב"?

אולי אני יוצא דופן, אבל אם כל שני וחמישי היה נפתח שרשור שנושאו "רפאל איננו סמרטוט" הייתי נעשה חשדן מאוד.


אולי כי יש כל כך הרבה אישונים (אנשים קטנים, בניגוד לאדונים)
המלעיטים חדשות לבקרים נשים העושות את צעדיהן הראשונים כאן, באיך
"אמורה" לנהוג שפחה.
אולי כי לצעקי יש יותר מידי נבוכות ומבולבלות הטועות לחשוב כי זה אשר מקרוב הכירו
הינו מנוסה ויודע ומוכנות לעוט על דבריו כמוצאות שלל רב ומאמינות בכך?

אולי כי יש הרבה אישונים כאן אשר נחשבים משום מה לאייקון ובעלי שם
המלעיטים אחרות בתורתם אשר בינה ובין BDSM הקשר קלוש אם בכלל?

אולי כי מאד קל לנצל אנשים עם נקודת פתיחה בעייתית מלכתחילה?

וזה תקף לשני המינים כאחד!!


זה בולשיט לדעתי. אין שום תופעה רחבה של נשים נבוכות ומבולבלות שמגיעות לכאן, ושל גברים זדוניים שמבקשים לנצל את אותן נשים (וכמובן שזה תקף לשני המינים כאחד!!!). ההסבר שלך הוא מיתוס פרנואידי בעיני. יש פה כמה נשים שאינן שלמות עם הדימוי העצמי שלהן כנשלטות. אך במקום להתמודד עם הדיסונס הפנימי הן מדמות איזה המון מניפולטיבי של גברים (וכמובן שזה תקף לשני המינים כאחד!!!) שרואה בהן סמרטוט, והן חוזרות ותוקפות אותו.

או כפי שניסחתי את זה בתחילת השרשור:
רפאל כתב/ה:
יש שהמצפון קובל "ככה וככה", והאדם רץ מייד אל בית שכנו ומבקש להוכיחו ש"לא ככה וככה".


מיתוס פראנואידי???

פחחח

הנה מניפולציה בהתגלמותה

ציטוט: יש פה כמה נשים שאינן שלמות עם הדימוי העצמי שלהן כנשלטות. אך במקום להתמודד עם הדיסונס הפנימי הן מדמות איזה המון מניפולטיבי של גברים


או במילים אחרות היות ואת חושבת שיש כאן גברים הבאים עליך לנצלך אינך נשלטת אמיתית
או לפחות לא הססכנת למקומך כנשלטת.

אין לי מושג מהי נשלטת אמיתי או איך היא אמורה להרגיש, עם זאת אני בהחלט מכירה
במי ומה שאני, ושומו שמים שלמה מאד עם עצמי, ועדין מסוגלת לזהות טקסטים צורמים,
שמתוכם אני קוראת זלזול, ביטול עצמי ועוד כהנה וכהנה בצורתם השלילית.

לפחות בעיני, ואני רחוקה מאד מלהיות הדיוטית בנושא.
תמונה כפרית
לפני 14 שנים • 5 בדצמ׳ 2009

מתוך קריאת הטקסט שלך

תמונה כפרית • 5 בדצמ׳ 2009
RIS כתב/ה:
.
תמונה כפרית כתב/ה:
RIS כתב/ה:
.
זו לא הנקודה.

לפי תפיסתי מה שצורם כל כך ב"אנאליזה" של פותחת שרשור זה, זו הטכניקה השרירותית שבה מציירים עיגול מסביב לפגיעה וטוענים לקליעה בול.
המשוואה של "ריצוי = פניה אל החיצוני" בניגוד ל"התמסרות = תנועה שבאה מבפנים" היא טענה פלקטית שנשענת על פירכה לוגית שקופה ופשטנית.
ריצוי יכול לבוא מבפנים בדיוק כמו שהתמסרות יכולה להיות תלויה בגורם חיצוני. למעשה אפשר לקחת את הטקסט הפותח ולהפוך בין "התמסרות" ו"ריצוי" ולהגיע בדיוק לאותו מקום - טענה מופרכת, קונטינגנטית ופרטית שמתיימרת לתאר מצב כללי. ואם יבוא מישהו ויגיד שזו אחת מהגדרות הדמגוגיה אני לא אתווכח איתו.

ריצוי יכול, ולעיתים קרובות אכן הינו, ביטוי של התמסרות.
ונכון, ריצוי יכול לבוא גם מהמקומות הלא נכונים אבל גם התמסרות כך.

צורם שנתפסים למילה שהיא כשלעצמה נייטרלית ומנסה באמצעותה ליצור דיפרנציאציה מלאכותית, שטחית ומזיקה מאין כמוה, מהסוג של מי שאומרים: הבדסם שלי מופלא מאין כמוהו ושלכם מסריח.

.


יש כאן שתי מילים בעיברית
ריצוי
התמסרות
לכל אחת משמעות שונה
ואני ניתחתי את ההבדלים בניהן.
אני נגד ציורי מטרות ונגד חיצים שלוחים.

המילים לעולם אינן נטראליות, תמיד חבויה בהן משמעות
אפילו בבחירה בין שמש לחמה או בין ירח ללבנה יש משמעות.

אגב, מעולם לא הטחתי במישהו עלבון או שפטתי את ה BDSM שלו ובטח לא קראתי לו מסריח
לו במיישרין ולא בעקיפין.

כשם שיש הבדל בין גזל לגניבה
כך יש הבדל בין ריצוי והתמסרות
אתה לא חייב להסכים עם ההגדרות הללו
אך אלו לא ההגדרות שלי בלבד.
בדיוק כפי שלא אני הגדרתי את ההבדל בין גזל לגניבה

ולהפך הגדרה ברורה של ההבדלים פוקחת עיניים
ומאפשרת לאנשים לראות נכוחה.

למה זה כל כך מבהיל אותך?


למה הביקורת שלי על הטקסט שלך מעידה לדעתך שנבהלתי? או שאין אפשרות לכך שדברייך אינם בדיוק דברי אלוהים חיים?
לטעמי מי ששואל את מי שחולקים עליו "מה מבהיל אתכם" מנסה לרמוס בחלקלקות כל אפשרות לטעון שהוא במחילה מדבר שטויות. זו טכניקה נבזית בעיני.

ואם מדברים על תבהלה - למה מבהיל א ו ת ך שאני קורא לכל מה שאמרת על אלה שמרצים (בניגוד לאלה שמתמסרים) שהבדסם שלהם מסריח? להגיד שהם סמרטוטים, מחפשי גמול ותו לא, חסרי עמוד שדרה וחלשים זה לא להגיד בעצם שהם על הפנים? להגיד שדרכם תוביל אותם לגרום לעצמם נזקים איננו בעצם לומר שזה בדסם שלילי ופסול? מה נבהלת מהמילה מסריח?
בעיני זה בדיוק מה שעשית, ואגב, זה לגיטימי בעיני. לא צריך להיבהל מזה.

לעצם הענין - מה ששאלתי היה, מאיפה לך כל זה? כל ה"ידע" הזה. מאיפה את חוצבת את המשפטים הידעניים והפסקניים האלה בנושאים שעל פניהם לפחות אינך מבינה בהם דבר? את מחזיקה עצמך מומחית לשפה העברית? מומחית לפילוסופיה של הלשון?
מה שעשית היה לשפוך על הצג מצב עניינים אחד אפשרי של ריצוי, והדבקת אליו כל שם גנאי ותואר שלילי שיכולת למצוא. לא השארת מקום לאף אופציה אחרת. ואופציות אחרות דווקא קיימות. והן רבות.
מצד שני לקחת את המילה התמסרות והדבקת לה את כל הסופרליטיבים. כאילו התמסרות לא יכולה להופיע ממקומות לא נכונים. קראתי בעיון את מה שכתבת ולא הצלחתי לראות אפילו לא פעם אחת איך את מגיעה ל- B מתוך A.

את מציינת שזו דעתך הפרטית, ואכן לרגע לא חשבתי שזה יותר מכך. את קוראת לזה "ניתוח" ואני חושב שהמילה הזו גדולה בהרבה מספרים על הטקסט שלך שבעיני אינו יותר מאוסף סיסמאות לא-מנומקות.

ונחזור רגע להתחלה האם את מנסה לטעון שהעובדה שאני חושב על מה שכתבת שהוא שטחי ושגוי מאלף ועד תיו מעידה איכשהו שנבהלתי?

האם העובדה שאני חושב שהטקסט שלך חסר שחר לא עומדת בפני עצמה ומספיק לגיטימית כשלעצמה?

.לעצם עצמו של הענין אני מבקש להעיר שאכן ישנם מצבים שליליים של ריצוי. אני לא מכחיש זאת.
הבעיה היא בטענה שכל המצבים של ריצוי הם שליליים. וזה כל כך לא נכון שאני לא מבין איך אפשר להאבק בכלל על עמדה אבודה כזאת.

.


ובעיקר בשל נטייתך הנחבאת לזלזל בדברי, ובעקיפין גם בי התרשמתי שמשהו הבהיל אותך
מה הבהיל אותך אינני יודעת? אבל שיהיה

היות ואינך יודע מי אני, ובטח לא במה אני עוסקת, או לחלופין לא בקשת מני מקורות מידע
למה הגישה המזלזלת הזו?
היות ואין כאן עסקינן במאמר אקדמאי המבוסס על מחקר מעמיק וביביליוגרפיה נרחבת
אני לא מש רואה צורך דחוף להביא סימוכין וראיות לדברי, יחד עם זאת אם תטריח עצמך
ותפתח ספרי פסיכולוגיה בנושא תמצא שם מאמרים בעלי ערך וכן הגדרות שאינן רחוקות משלי.

אני לעומתך כן רואה צורך בחיתוך חד בין ריצוי והתמסרות.
נכון שבפועל לפעמים הגבול הוא אפור ומטושטש
ולכן הכרחי בעיני החיתוך החד
ולו רק כדי לעזור למתלבטים לראות היכן הם נמצאים על הקשת
ולו רק על מנת למנוע מעצמם פגיעה אפשרית.

אתה יכול לקבל את ההגדרות הללו ואתה יכול שלא
אך הפוך אותן לדמגוגיות ושיטחיות רק כי הן לא עולות בקנה אחד עם דעותיך המרחק הוא רב[

ואגב שוב
אין להגדרות הללו קשר ל BDSM כשלעצמו
התמסרות וריצוי קיימים גם מחוץ לגבולות אלו.
ולכן אין כאן שפיטה ובטח לא שפיטה כלפי BDSM של א' לעומת ב'
Brave Dwarf
לפני 14 שנים • 5 בדצמ׳ 2009

Re: אולי כי יש

Brave Dwarf • 5 בדצמ׳ 2009
רפאל כתב/ה:
יש פה כמה נשים שאינן שלמות עם הדימוי העצמי שלהן כנשלטות. אך במקום להתמודד עם הדיסונס הפנימי הן מדמות איזה המון מניפולטיבי של גברים


תמונה כפרית כתב/ה:

או במילים אחרות היות ואת חושבת שיש כאן גברים הבאים עליך לנצלך אינך נשלטת אמיתית או לפחות לא הססכנת למקומך כנשלטת.

אין לי מושג מהי נשלטת אמיתית או איך היא אמורה להרגיש, עם זאת אני בהחלט מכירה במי ומה שאני, ושומו שמים שלמה מאד עם עצמי, ועדין מסוגלת לזהות טקסטים צורמים, שמתוכם אני קוראת זלזול, ביטול עצמי ועוד כהנה וכהנה בצורתם השלילית.


למה לך, תמונה, לתרגם את דבריו של רפאל ל"מילים אחרות"? אני מסכים עם מה שאמר לך. אכן יש כאן לא מעט נשים שאינן שלמות עם הדימוי העצמי שלהן כנשלטות (וזאת למרות שגם לי אין שמץ של מושג מהי נשלטת "אמיתית") ושמשתמשות במגוון של כלים כדי להגדיר מיהו שולט אמיתי ומי לא (שגם על החייה הזאת לא קראתי עדיין בויקי ממשפחת פדיה).