שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

פנטזיית אונס

השרלילית​(פמית מתחלפת)
לפני 13 שנים • 17 באוג׳ 2011

Re: רק על עצמי לספר ידעתי (צר עולמי וכו')

Morticia כתב/ה:
הבלרינה השחורה כתב/ה:
כנפגעת תקיפה מינית ושורדת אונס, אני דווקא מבינה אחרת את הפנטזיה הזו. ולא, לא כל אישה חולמת שיקחו אותה בכוח, באלימות, תוך השתקה ולקיחת השליטה על המקום הכי אינטימי שלה ללא רשותה.
בבואכם לחשוב על פנטזיה כזו - זכרו נתון: אישה אחת מתוך שלוש עברה תקיפה מינית פיזית במדינת ישראל, על פי הנתונים של ארגוני הסיוע. אחד מכל שבעה גברים גם הוא נפגע. שביעית מהגברים במדינה. לא הטרדה, לא מילים. פגיעה מינית פיזית.
1 מתוך 3. שליש מהנשים במדינה. כולן סובלות מתסמונת פוסט טראומטית - חרדות, פחדים, דיסאסוציאציות, קיפאון ריגשי ונטיה איומה לשחזר את הפגיעה בכדי למצוא נקודה של שליטה בכאוס הזה, המכונה פגיעה מינית.
יחד עם כל האמור לעיל, מבחינתי ומבחינת החוק, אם:
א. היא יכולה לעצור את זה אם זה לא מתאים לה.היא יכולה לומר למי שאיתה שזה נורא בעבורה.
היא יכולה לשלוט בעצם המעשה בכל רגע נתון ולהפסיק אותו לאלתר, (בהסכמה טוטאלית, במילים אחרות)
ב. היא לא נפגעה בעברה והיא לא מנסה לפתור רגע בחייה שלצערי הרב מאוד, אין לו באמת פתרון. (שפוי. פוסט יטראומה עלולה להביא לאובדנות, דיכאון ושאר מרעין בישין בסגנון. לא משאירים נזקים נפשיים! זה בלתי הפיך!) טראומות לעיתים עולות מסשן כזה, דברים מהעבר שהסאבית הדחיקה, דברים שקשה מאוד להתמודד איתם. טריגר לפוסט טראומה כזו עלול להשאיר נזק בלתי הפיך. שקלו היטב, היו רגישים ורגישות לכל סימן קל של מצוקה קלה. זה עלול להיות שניה מאוחר מדי אם לא.
ג. היא יצרה רשת תמיכה מספקת סביבה למידה ומשהו לא יעלה יפה. (בטוח. שיהיה לה עם מי לדבר ולעבד שהוא לא רק ה"אנס" בפנטזיה, שתרגיש בטוחה אחרי החוויה, שמה שבטוח היא לא תישאר קרעים קרעים)
אם כל האמור לעיל מתקיים, אין לי עם זה שום בעיה. כמו כל פנטזיה בדס"מית. משחק מתוק על דברים כואבים, שלפעמים הם ממש צלקת. אני הייתי נמנעת כי הסיכון לא שווה את הפנטזיה, אבל זה שיקול דעת של כל זוג.
אישית, לעולם לא אעמיד את עצמי בסיטואציה, כיוון שהייתי שם באמת. ומי שנכווה במים רותחים ולבה רותחת, עושה פו גם על גלידה בקוטב הצפוני. לא כשולטת ולא כנשלטת, זה לא שווה לי את הטריגר וחוסר השינה והשפעות הפוסט טראומה על חיי.
זה מורכב. מצד אחד, תגשימו פנטזיות. מצד שני, למה לשחק עם אלוהים רולטה רוסית על הנפש של הנשלט שלכם, שלכו תדעו איזה שכן נגע בו בילדותו.

דיני נפשות, הפנטזיה הזו. זהירות, שביר.
ע.

הדברים כתובים ברובם בלשון נקבה אך מכוונים לכל המינים והמגדרים. פגיעה מינית חוצה גבולות של מגדר ומין כי היא אלימות, וגם האחרונה לא נעצרת בשום מקום. אבל כתבתי בנקבה, כי חשבתי על עצמי. כן, אני אגואיסטית, ספרו לי משהו שאני לא יודעת לגבי פגיעה מינית. מותר לי.


שמעי, אני לוקחת סיכון בכך שאני מעוררת פה בטח כמה ציניקנים ושאר שוחרי רעה
אבל בכל זאת
מכל הלב אני רוצה לומר לך
ראשית תודה
שכתבת את המילים ונתת את הזוית שלך על הדברים
ושנית גם שולחת לך תמיכה נפשית, סוג של חיבוק אם תרצי, וירטואלית.

הדבר היחיד שיש לי להוסיף
ובאמת פה שקטונתי
אבל אולי חשוב גם לציין שלא כל מי שנפגע מאותה אלימות אותה את מתארת מפנטז על שחזור של הדבר הזה.
לצערי יש אפילו ילדים שנאנסו בילדותם על ידי מבוגרים שהיו אמורים להיות אחראים עליהם ואם כבר הם משחזרים את זה בצורה של התעללות בילדיהם גם.
יש שלא.

אני גם די משוכנעת שלא כל מי שמפנטז על אונס מונע מכך שהוא חווה את זה על בשרו פעם.
אני חושבת שמי שחווה את זה על בשרו/בשרה
מבין באמת יותר מכל אדם כמה זה נורא.

מצטערת שחווית כזו חוויה. מצטערת שיש אנשים שמוצאים בזה גירוי, ממש.

רצסיבי, נותרו לי באמת שני דברים די פשוטים לומר לך ואני אתפוס פיקוד רגע בלשונך הצורנית ברשותך:
(א) אתה שוביניסט. בטח שלא נוח לך.
(ב) אתה חתיכת שתלטן בעצמך. כנראה שממש לא מתאים לך שכל מיני איקסיות באות וחושבות שהן יכולות לנהל לך. ועוד איקס היא אישה....


תודה על החיבוקים. אני חזקה לאללה, ואני שורדת כל יום מחדש, כבר שנים.

ממש לא אמרתי ולא התכוונתי לרמוז לזה שכולם מפנטזים על אונס. גם לא מזעזע אותי שאנשים משחקים בזה במוח שלהם, אלוהים יודע שגם לי יש מקומות בהם הייתי רוצה שיקחו אותי בלי לשאול שאלות ובלי שאוכל לעצור את זה, שזה ישתלט עליי.
המציאות, על כל כובד צלקותיה, לא מאפשרת לי להנות מפנטזיות כאלה, כמו ממקומות רבים נוספים.
אבל - מותר לכולם לפנטז והחופש הוא הדבר החשוב ביותר בחיים, ובטח במרחב הפנטזיה והמיטה, אני נלחמת על החופש המיני שלי כבר עשור- ואני האחרונה שתגביל מישהו או משהו שנעשה בין שני מבוגרים מסכימים באופן שפוי ובטוח.

אני חושבת ששולטים ושולטות חייבים לדעת על מונח ה"טריגר", הלא צפוי, זה שעלול לקרות למי שנפגע/ה. אני חושבת שנזק כזה לסאב/ית מחייב התייחסות מיוחדת לסשן כזה.
ורציתי למנוע נזקים בעצם המודעות - אחת משלוש נשים הותקפה מינית, אחד משבעה גברים הותקף מינית. קחו בחשכון ושימרו על הסאב/ית היטב היטב.
הדורבנים​(נשלט)
לפני 13 שנים • 17 באוג׳ 2011

Re: דבר אחר

הדורבנים​(נשלט) • 17 באוג׳ 2011
המלט כתב/ה:
אני רוצה להציע כיוון קצת אחר, מופשט יותר, שאולי יסייע להבין במקצת את מיקומן של פנטזיות-אונס ופנטזיות קיצוניות אחרות בקונטקסט הבדסמי שלהן. פנטזיית אונס היא די שכיחה בבדסמ, הן בקרב נשים והן בקרב גברים, וכמו פנטזיית השעבוד הטוטאלי (שפחה חרופה, עבד נרצע) גם היא מסמנת את הקצה, שכן אחרי מסירת גופך לבעלות האחר באופן מוחלט, כל שנותר הוא מוות. פנטזיית מוות, אגב, אפשר למצוא אצל חנוך לוין: גבר חי מתחת לאסלה ולבסוף מתמזג עם יסודות הבנין כאשר הקתרזיס של כל זה הינו עצם הידיעה שהאדונית המופלאה נמצאת שם איפושהו מעליו, ממשיכה לחיות את חייה בנועם ובנחת ואף אינה מודעת לגופתו ההולכת ומרקיבה של הגבר מתחת לביתה. הנה לכם פנטזיית מוות, שחור על גבי לבן. מוות מסמן את הקצה. את קצה הקצוות האולטימטיבי. המפנטז על מוות אינו באמת מבקש לחוות מוות. היסוד הנפשי של פנטזיה כזו הוא השאיפה והכמיהה המתוקה שכה מאפיינת פנטזיות בדסמיות – ללכת עד הקצה. בכל מובן שהוא, פנטזיה שכזו היא הרחבה והפשטה של התשוקה להתמסר לאחר. על רקע זה יש לראות גם את פנטזיית האונס, וכמוה גם את פנטזיית העבדות. אלה פנטזיות שמייצגות מצב נפשי מסוים, חוסר שקט תמידי שנוהה אחר הריגוש המסעיר שבהליכה על הקצה, שבעקבותיה מגיעות הנחמה והפיוס . הנחמה הגופנית על ידי האחר, והפיוס עם הסערות שמתרחשות בתוך הנפש. האם אפשר לנתח את פנטזיות כאלה על ידי התייחסות לתוכן  עצמו-  אונס, עבדות, חטיפה אלימה ואפילו מוות -- ולקרוא להן – נגיד -- 'פנטזייה לניתוץ עכבות'? לא נראה לי. המצב הפיזי של אונס, עבדות, חטיפה אלימה ובטח של מוות – הוא בלתי נסבל, ולכן יש להפשיט את הדיון מכל עיסוק בו. לעומת זאת, הכמיהה והחלום – אלה חופשיים ומופשטים ותמיד מבקשים מחוזות חדשים שהגוף טרם ידע – ולעולם גם לא ידע.


שתי שאלות, המלט - ואל תפרש את זה כהתקפה, אלא אני סקרן גרידה:
1) עד כמה המחשבות, והכוונות של השולטת רלוונטיות לגירוי המיני שלך? באונס, בניגוד למוות המותאר כנ"ל על ידי לוין - השולטת מכוונת לאנוס את הנשלט, חושבת עליו, מתגרה ממנו. האם זה מוסיף לגירוי שלך או גורע ממנו?
2) מה פירוש "נחמה ופיוס"? מעולם לא הרגשתי קטרזיס כלשהו לאחר אוננות על משהו שלא יכול להתקיים במציאות. הרי בסוף חוזרים אל המציאות, אז איך יש פיוס בעקבות משהו לא הגיוני בעליל? קשה לי להבין את זה.
Morticia
לפני 13 שנים • 17 באוג׳ 2011
Morticia • 17 באוג׳ 2011
הבלרינה השחורה, אני חושבת שהבנתי את כוונותיך ועליהן אמרתי תודה.
הבאת לדעתי נתונים חשובים וזוית די חדה.

ממש לא התכוונתי בכך ששלחתי לך תמיכה וחיזוק
לרמוז שאת חלשה.

אישית אני יודעת שלא משנה כמה כח יש לי להתמודד עם דבר
תמיד עוזר להרגיש שיש מי שמרגיש אותי ותומך בי שם.
לא כי אני צריכה.
כי זה נעים וגם כי לפעמים אנשים מרגישים את הצורך.
לפעמים אני מרגישה את הצורך גם.

די אנושי,
קוראים לזה אמפתיה.

אם את כאן לדבר על הדברים אין לי ספק שאת חזקה
אבל גם לחזקים מגיעים חיבוקים.
השרלילית​(פמית מתחלפת)
לפני 13 שנים • 17 באוג׳ 2011

אקסקיוז מי, יא חביבתי

Morticia כתב/ה:
הבלרינה השחורה, אני חושבת שהבנתי את כוונותיך ועליהן אמרתי תודה.
הבאת לדעתי נתונים חשובים וזוית די חדה.

ממש לא התכוונתי בכך ששלחתי לך תמיכה וחיזוק
לרמוז שאת חלשה.

אישית אני יודעת שלא משנה כמה כח יש לי להתמודד עם דבר
תמיד עוזר להרגיש שיש מי שמרגיש אותי ותומך בי שם.
לא כי אני צריכה.
כי זה נעים וגם כי לפעמים אנשים מרגישים את הצורך.
לפעמים אני מרגישה את הצורך גם.

די אנושי,
קוראים לזה אמפתיה.

אם את כאן לדבר על הדברים אין לי ספק שאת חזקה
אבל גם לחזקים מגיעים חיבוקים.



נו, אז לא ברור לי איך פספסתי את הרוך בתגובתך. איתך הסליחה, כשאונס מדובר התגובות שלי הן קצת אוף לפעמים.
תודה על החיזוקים והחיבוקים, ואף אחת לא חזקה עם פוסט טראומה לבד icon_smile.gif זה לא עניין של גאווה או דיגניטי, זה רק עניין של בריאות.
תודה על התמיכה, אני בטוחה שיש גם נפגעות שלומדות מזה שיש להן תמיכה וגב מנשים אחרות, ואולי יחליטו לדבר מתישהו.
רצסיבי​(נשלט)
לפני 13 שנים • 18 באוג׳ 2011

Re: דבר אחר

רצסיבי​(נשלט) • 18 באוג׳ 2011
fog כתב/ה:
המלט כתב/ה:
אני רוצה להציע כיוון קצת אחר, מופשט יותר, שאולי יסייע להבין במקצת את מיקומן של פנטזיות-אונס ופנטזיות קיצוניות אחרות בקונטקסט הבדסמי שלהן. פנטזיית אונס היא די שכיחה בבדסמ, הן בקרב נשים והן בקרב גברים, וכמו פנטזיית השעבוד הטוטאלי (שפחה חרופה, עבד נרצע) גם היא מסמנת את הקצה, שכן אחרי מסירת גופך לבעלות האחר באופן מוחלט, כל שנותר הוא מוות. פנטזיית מוות, אגב, אפשר למצוא אצל חנוך לוין: גבר חי מתחת לאסלה ולבסוף מתמזג עם יסודות הבנין כאשר הקתרזיס של כל זה הינו עצם הידיעה שהאדונית המופלאה נמצאת שם איפושהו מעליו, ממשיכה לחיות את חייה בנועם ובנחת ואף אינה מודעת לגופתו ההולכת ומרקיבה של הגבר מתחת לביתה. הנה לכם פנטזיית מוות, שחור על גבי לבן. מוות מסמן את הקצה. את קצה הקצוות האולטימטיבי. המפנטז על מוות אינו באמת מבקש לחוות מוות. היסוד הנפשי של פנטזיה כזו הוא השאיפה והכמיהה המתוקה שכה מאפיינת פנטזיות בדסמיות – ללכת עד הקצה. בכל מובן שהוא, פנטזיה שכזו היא הרחבה והפשטה של התשוקה להתמסר לאחר. על רקע זה יש לראות גם את פנטזיית האונס, וכמוה גם את פנטזיית העבדות. אלה פנטזיות שמייצגות מצב נפשי מסוים, חוסר שקט תמידי שנוהה אחר הריגוש המסעיר שבהליכה על הקצה, שבעקבותיה מגיעות הנחמה והפיוס . הנחמה הגופנית על ידי האחר, והפיוס עם הסערות שמתרחשות בתוך הנפש. האם אפשר לנתח את פנטזיות כאלה על ידי התייחסות לתוכן  עצמו-  אונס, עבדות, חטיפה אלימה ואפילו מוות -- ולקרוא להן – נגיד -- 'פנטזייה לניתוץ עכבות'? לא נראה לי. המצב הפיזי של אונס, עבדות, חטיפה אלימה ובטח של מוות – הוא בלתי נסבל, ולכן יש להפשיט את הדיון מכל עיסוק בו. לעומת זאת, הכמיהה והחלום – אלה חופשיים ומופשטים ותמיד מבקשים מחוזות חדשים שהגוף טרם ידע – ולעולם גם לא ידע.


שתי שאלות, המלט - ואל תפרש את זה כהתקפה, אלא אני סקרן גרידה:
1) עד כמה המחשבות, והכוונות של השולטת רלוונטיות לגירוי המיני שלך? באונס, בניגוד למוות המותאר כנ"ל על ידי לוין - השולטת מכוונת לאנוס את הנשלט, חושבת עליו, מתגרה ממנו. האם זה מוסיף לגירוי שלך או גורע ממנו?
2) מה פירוש "נחמה ופיוס"? מעולם לא הרגשתי קטרזיס כלשהו לאחר אוננות על משהו שלא יכול להתקיים במציאות. הרי בסוף חוזרים אל המציאות, אז איך יש פיוס בעקבות משהו לא הגיוני בעליל? קשה לי להבין את זה.


אני יכול לענות בשמי?

1) אצלי לפחות, לאינטרקציה יש חלק מהותי ביותר. לגבי ציות "לאוויר" או "לקיר", יש ספק רב אם זה ציות בכלל (פעם כתבתי סיפור על גבר שמציית למקרר). לכן ברור שיש חשיבות לרצון / למודעות / לשת"פ של בן הזוג, לרבות של האונס-בפנטזיה.

2) אולי זה אינדיבידואלי, אבל אני לא רואה הבדל בין פנטזיה לא מציאותית לבין מימוש בפועל, מבחינת היכולת להגיע לקתרזיס. גם במימוש במציאות, אחרי חלוף הקתרזיס, אתה חוזר למציאות היומיומית, כך שאין הבדל בין זה לבין קתרזיס פנטזיונרי.
Mary Jane
לפני 13 שנים • 18 באוג׳ 2011

Re: דבר אחר

Mary Jane • 18 באוג׳ 2011
[quote="רצסיבי"][......פעם כתבתי סיפור על גבר שמציית למקרר.....quote][.

מעניין...אפשר לינק?
רצסיבי​(נשלט)
לפני 13 שנים • 18 באוג׳ 2011

Re: דבר אחר

רצסיבי​(נשלט) • 18 באוג׳ 2011
[quote="Mary Jane"]
רצסיבי כתב/ה:
[......פעם כתבתי סיפור על גבר שמציית למקרר.....quote][.

מעניין...אפשר לינק?


הנה:
http://www.thecage.co.il/blog/userblog.php?postid=47650&blog_id=18668

(זה חלק שני מתוך סיפור כולל, אבל זו גם אפיזודה בפני עצמה.)
עבד בגבירה​(נשלט){ספנקינג}
לפני 13 שנים • 18 באוג׳ 2011
לדעתי את בעצם מחפשת קשר חזק במובן של משמעות וחויה רגשית עמוקה ולזה את זקוקה וזה כרגע אין לך.
Mary Jane
לפני 13 שנים • 18 באוג׳ 2011
Mary Jane • 18 באוג׳ 2011
יולי Yuli כתב/ה:
מבייש ומעניש, אל מי אתה מדבר?


זה ברור. מבייש ומעניש (שולט){מחנך} מדבר ל mind, body and soul הפנימיים, החיצוניים, אל החיבור השמיימי והמזוכך שבנפש הטהורה, המשתוקקת. אל הילדות, ומעבר לה.