קייסי |
לפני 14 שנים •
6 בפבר׳ 2010
לפני 14 שנים •
6 בפבר׳ 2010
קייסי • 6 בפבר׳ 2010
חֵפֶץ כתב/ה: הייתכן שמ' טורפת היא האלטר-אגו של קייסי?
האלטר אגו שלי היה מוריד לך סטירה, חפץ |
|
בכוח המוח(שולטת) |
לפני 14 שנים •
6 בפבר׳ 2010
לפני 14 שנים •
6 בפבר׳ 2010
בכוח המוח(שולטת) • 6 בפבר׳ 2010
Eta Carinae כתב/ה: מטורפת,
קייסי לא יורדת לאף אחד\אחת, אלא רק יורדים לה. כך שאת בברור לא דוברת אמת ואתה חושב שהיא לא מספיק חכמה להעלות את הטענה הזו בעצמה? ואין לי שום עניין מיוחד עם קייסי, יש לה את היתרונות שלה, אני מדברת רק כנגד הדרך בה היא מציגה את הצרכים שלה ואת הדרך לסיפוקם. |
|
בכוח המוח(שולטת) |
לפני 14 שנים •
6 בפבר׳ 2010
לפני 14 שנים •
6 בפבר׳ 2010
בכוח המוח(שולטת) • 6 בפבר׳ 2010
קייסי כתב/ה: חֵפֶץ כתב/ה: הייתכן שמ' טורפת היא האלטר-אגו של קייסי?
האלטר אגו שלי היה מוריד לך סטירה, חפץ אני מורידה סטירות רק למי שאני אוהבת, מצטערת.. |
|
זיקית |
לפני 14 שנים •
6 בפבר׳ 2010
אוי בחיי!
לפני 14 שנים •
6 בפבר׳ 2010
זיקית • 6 בפבר׳ 2010
בהחלט אחד השרשורים היותר מבדרים לאחרונה.
בקריאת 4 העמודים הראשונים תיכננתי לכתוב לכם "נהניתי מהאוננות שלכם". אבל אז, בכלוב כמו בכלוב, הדיון הפך לזירת איגרוף ועל אף שאני יודעת על מי הכסף שלי (רמז: היא כונתה אופורטוניסטית, שולטת, ויש לה ישבן מצוחצח ונחשק) זה גרע מהדיאלקטיקה המלבבת שהתפתחה פה. שאו ברכה, אני אמשיך לעקוב מהצד, היכן שנוח ונעים לשבת. על פנים של מישהו. |
|
קייסי |
לפני 14 שנים •
6 בפבר׳ 2010
לפני 14 שנים •
6 בפבר׳ 2010
קייסי • 6 בפבר׳ 2010
זיזו! איזה כיף לראות כאן פרצוף נשי שפוי!
|
|
זיקית |
לפני 14 שנים •
6 בפבר׳ 2010
אה, דה בג איז קלוזד
לפני 14 שנים •
6 בפבר׳ 2010
זיקית • 6 בפבר׳ 2010
אני לא זיזו כבר שנה לפחות. אנחנו חייבות לסגור את הפינה הזו. את מתבקשת למצוא משהו יותר עכשווי.
חוצמזה, באמת שאין צורך לכנות אותי בכינויים. אני לא קראתי לך שמש העמים, את לא תקראי לי שפויה. תודה וסלום. (המילה עכשווי מזכירה לי עכבישים. זה ממש מהדהד לי מדה-סוסור. אני חייבת להפסיק ללמוד. צירים פרדיגמטיים ומסרים קונוטטיביים מתערבלים במוחי, וכל מה שאני רוצה זה פודינג וליחוך רגליים כרגע). |
|
רפאל |
לפני 14 שנים •
6 בפבר׳ 2010
לפני 14 שנים •
6 בפבר׳ 2010
רפאל • 6 בפבר׳ 2010
fog כתב/ה: אני לא מבין מה שאמרת על אנדרפוט. כתבת שהכתיבה שלו דיאלוגית. איפה אתה רואה את זה?
הוא כותב כאן. הוא פונה לאנשים אחרים. הוא קורא אנשים. הוא שואל אנשים. הוא חולק מחשבות ומנתח אותן. זו דיאלוגיות בעיני. הוא אומנם כותב על פנטזיות ועל אוננות, אבל אקט הכתיבה שלו אינו מעשה אוננות, או איזה ניסיון למנף פנטזיות (לפחות בדרך כלל). אני יוצא נשכר מהכתיבה שלו, כי אני לומד על אדם שהוא פטישיסט ופנטזיונר אובססיבי - בדיוק כמוני. הוא מחזיק באתיקה של דיוק מתמטי, ולפיכך יכול להודות בכך שחלק מהנטיות שלו אינן בריאות (ואני אומנם חושב שבמינונים מסוימים פנטזיות ופטישיזם אינם בריאים). הוא מזיז דיאלוג ששואל "אז מה אנחנו בעצם עושים עם כל זה? הרי הפנטזיה לא פועלת בחיים." ודיאלוג כזה הוא אחד הדברים הכי מעניינים שיכולים להתרחש בפורום לדעתי. בשביל לפנטז על נשים דומיננטיות (או סבמיסיביות) איני צריך את הפורום הזה (למרות שהוא יכול לעזור, לפעמים). fog כתב/ה: עכשיו נחזור לקייסי, כפרה עליה. היא אומרת "עם כל הכבוד הראוי לחלומות שלכם, הם רלוונטים רק כשאג'נדות שלנו מצטלבות, אם הן מצטלבות. אם אתם חולמים להיות במקום שמתחשק לי שתהיו - בי מיי פאקינג גסט."
ככה צריך לחשוב! מבחינתי (ואני מנחש שגם אלימלך שותף), זה "העולם האמיתי". אישה, שרוצה משהו, ויש גברים שיכולים לספק לה את מה שהיא רוצה. המשפט הזה, זה כמו להפוך דף ראשון מספר עבה ומעניין. אני לא מסכים איתך. זה לא "העולם האמיתי", זו הפנטזיה כשלא מסוגלים להיפרד ממנה ומביאים אותה אל תוך העולם האמיתי (מה שאנדר לא רוצה לעשות). מה שקייסי אומרת אינו אמין לדעתי לא כי הוא בלתי מוסרי. ולא כי הוא בלתי לגיטימי. להפך. מדובר במשפט שבקונטקסט הנכון יכול למחרמן מאוד. רק שבעולם האמיתי הייתי שואף להגיע אל מעבר למה שקייסי אמרה. אני הייתי ממהר לשואל "האמנם? בכך הדברים מסתכמים? בהצטלבות של אג'נדות? באופורטוניזם הדדי? אינך רוצה להיות חכמה, יפה, ונחשקת מעבר לפנטזיה שבה לגבר נוח לראות אותך ככזו? באיזה אופן את צריכה אותי?" העובדה שבשר נפגש עם בשר אינה מעידה על כך שהפנטזיה הסתיימה. אופורטוניזם הדדי הוא בעצם הסירוב להפסיק לפנטז, גם כשמולך כבר נמצא אדם בשר ודם. אני מאמין שהחפצה היא לב ליבה של הפנטזיה. ולכן אני מאמין לאנדר. ואני מאמין שברגע שעוברים לעולם האמיתי החפצה אינה מספיקה לאיש. אנשים זקוקים זה לזה. ומי שאומר שלא - איני מאמין לו. |
|
קייסי |
לפני 14 שנים •
6 בפבר׳ 2010
Re: אה, דה בג איז קלוזד
לפני 14 שנים •
6 בפבר׳ 2010
קייסי • 6 בפבר׳ 2010
זיקית כתב/ה: אני לא זיזו כבר שנה לפחות. אנחנו חייבות לסגור את הפינה הזו. את מתבקשת למצוא משהו יותר עכשווי.
חוצמזה, באמת שאין צורך לכנות אותי בכינויים. אני לא קראתי לך שמש העמים, את לא תקראי לי שפויה. תודה וסלום. (המילה עכשווי מזכירה לי עכבישים. זה ממש מהדהד לי מדה-סוסור. אני חייבת להפסיק ללמוד. צירים פרדיגמטיים ומסרים קונוטטיביים מתערבלים במוחי, וכל מה שאני רוצה זה פודינג וליחוך רגליים כרגע). אייקון של נשיקה, ותזכורת למפגש פסגה כשאת גומרת עם כל התארים האלה! |
|
הדורבנים(נשלט) |
לפני 14 שנים •
6 בפבר׳ 2010
לפני 14 שנים •
6 בפבר׳ 2010
הדורבנים(נשלט) • 6 בפבר׳ 2010
איזה כיף זה בנות.
תראו מה זה עולם, החוויה האינטלקטואלית הגדולה ביותר בשרשור הזה, באה לי דווקא בגלל ההודעה של מ טורפת. וגם ההודעה של אנדר על הקליקות. הבנתי משהו: בשרשור הזה, אנחנו קיטלגנו, התווכחנו, יצרנו קליקות ורגשות כלפי דיעות, על פי היחס של האדם אל פנטזיה נשית (במקרה הזה, של קייסי) של שליטה הכנעה והחפצה. אפשר לעשות סרגל כזה, מסלידה גמור של פנטזיה של נשים שולטות, לקבלה מלאה. הנה, בתמצית: 1) רפאל/ מ טורפת (סליחה, לא מצאתי הבדל בינכם): כיון שאנחנו די באים ממיילדום, אנחנו מקבלים את פמדום רק כתופעה גברית של פנטזיות גבריות לגבר נשים שלא קיימות. פנטזיה של אישה שולטת, היא לכן האויב מספר 1 שלנו: היא חייבת להיות לא לגיטימית - לא אמינה, נובעת מתסכול, ובעיקר, אישה שאומרת שהיא רוצה להחפיץ גברים בעצם הולכת עושה את זה בשביל הגברים הנשלטית והפנטזיות שלהם - ובכך מחפיצה את עצמה, ומשפילה את עצמה. דורכת על עצמה. אך, טוב. באיזה מגירה שמנו את המגבת? 2) אנדר: אני די אדיש לפנטזיות נשיות. בשבילי הפמדום אוסף של פנטזיות גבריות על ליקוק סוליות, אבל ככזאת היא הפרעת אישיות, שאין לה כל חיבור עם המציאות. אני יכול לחיות עם זה שקיימת פנטזיה נשית על שליטה, אבל היא לא נוגעת לי. עד שהיא מנסה לכפות את דעתה עליי, או לנסות לשנות אותי, או אפילו אם אני רק מרגיש שזה מה שהיא רוצה ואז אני יוצא למלחמת עולם נגדה. 3) צ'ארנוחה: אני חייב שיהיו בעולם פנטזיות נשיות על שליטה, אחרת אני לא ארגיש שלם. יש לי המון פנטזיות, ואני מחפש איזשהו חיבור עם המציאות, ואם אישה שחושבת כמוני. גם אם היא לא חושבת כמוני, לפחות שתהייה, אחת כזאת. שתרצה לשלוט, ולהשפיל. מישהי. 4) מרי ג'ין, היילני, (ועוד בערך 10 שספרתי בראש, שלא הופיעו בשרשור הזה). רמיסה, כיבוש והכנעה, החפצה, רמיסה כיבוש והכנעה, החפצה, רמיסה, כיבוש והכנעה, רמיסה. אך. באיזה מגירה שמתי את המגבת? (כמובן, שאתן הרבה הרבה יותר מעניינות מזה. זה רק לצורך הויכוח) 5) אני : פנטזיה נשית על שליטה אמורה להיות מהות הכל, בפמדום. עליונות נשית היא מאסט. אבל קיבינימט, מה לעשות שיש לי בראש כאלו דברים מטורפים, וכאלו פנטזיות הרסניות? מה עושים איתם לעזעזל? אם אלה שאי אפשר להגשים, ובכל זאת נשארות בראש?? 6) קייסי: הפנטזיות השליטה שלי, האשה, הם כיף נורא גדול. מי שרוצה לפנטז לידי, סבבה. אבל לא קשור אליי, ואם הוא גם נוהג לקלל או להתנהג לא יפה לפעמים, שיתרחק. אני אדישה אל דברים שלא קשורים ומתענגת מהפנטזיות שלי. 7) אלימלך/ מורטישיה. פנטזיה נשית של שליטה היא מהות הכל. הסיבה לשמה התכנסנו, הפנטזיות הגבריות שנדחפות הנה הם ממש לא לעיניין, ולא קשורות לפמדום. עדיף שלא יהיו בפורום, ואם הם פה, נעיר להם בעדינות, בפונט קטן כזה ומנומס, שילכו לאנשהו אחר. לפי הסרגל הזה אפשר להבין את "הקליקות". אנדר יעריך את 1-5, אני אתחבר יותר ל3-7. מספרי 4 יהיו אדישים קצת לויכוח, 1 ו-2 יריבו כל הזמן עם 7, וכו'. |
|
Morticia |
לפני 14 שנים •
6 בפבר׳ 2010
לפני 14 שנים •
6 בפבר׳ 2010
Morticia • 6 בפבר׳ 2010
פוג, סלח לי, אבל סעיף 7 חוטא אנושות לכל דבר שאי פעם כתבתי כאן, תורם להוצאת השם הרע, עושה עוול להבנת הנקרא וממש לא מבטא במדוייק את דעתי.
כן, זה פורום פאמדום ולכן שליטה נשית היא הנושא והיא שצריכה כאן להוביל ולעניין לדעתי לא, זה לא אומר שאין מקום ושכל פנטזיה של גבר היא לא לעניין לדעתי חבל על ההכללה הגסה הזו לדעת שככה מפרשים אותי עושה לי קצת רע, מודה התלונות שלי כאן, אם כבר, זה על היחס הרע שגברים נותנים לנשים ועל פנטזיות שעוסקות אך ורק בצרכי הנשלט ובכלל לא מעניין אותן מיהי ומהי השולטת, גם אם במהותן הן מבזות את אישה ומורידות את מעמדה לביבים התלונות שלי כאן, אם כבר, זה שהפורום נמצא תחת שליטה גברית וממש לא מהווה בית מזמין למרבית הנשים (להסיק מכך שאני מתנגדת לפנטזיות גבריות באופן עקרוני וגלובלי זה ממש עוול!) קצת נמאס לי להסביר את עצמי נראה לי שאני באמת די ברורה ושיש לי עוד כמה דברים לעשות בחיים מלנהל מלחמה אבודה... באשר לסעיף 5, הסעיף שלך - תתפלא אבל אני אתך מה לעשות? לשתף ולהקשיב אה וגם! להתחשב... |
|