צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

"אבא-עבד" סיפור שליטה של בת באביה

Morticia
לפני 13 שנים • 17 ביולי 2010
Morticia • 17 ביולי 2010
fog כתב/ה:
בת ישראל,
זכותך המלאה להיות מזועזעת מסיפורים מזעזעים, ואף להגיב עליהם בהתאם.
אני אישית לא מזועזע, וחושב שזוהי פנטזיה נחמדה ותו לא.

יש לי שאלה - אם פולו היה כותב משהו כמו: "זוהי פנטזיה בלבד. הכותב מתנגד חריפות לגילוי עריות מכל סוג שהוא!" ואח"כ שם את הסיפור. זה היה בסדר מבחינתך?


אני לא מתכוונת להגיב בשמה של בת ישראל ואין לי מושג מה תהיה אם תהיה תגובתה בנושא

אבל אני אישית סולדת מצדקנות מהסוג הזה שבעיני אינה שונה מהצדקנות של "זוהי רק פנטזיה"

אני יכולה לחשוב על אמנים גדולים ודגולים שעשו שימוש בטאבואים ובנושאים חברתיים קשים ועשו זאת בדרך עמוקה, חתרנית, מעניינת, בעלת מעוף, ערך מוסף ומעוררת מחשבה, אפילו אולי קוראת לפעולה (לרוב דווקא ההפוכה ובוודאי לא מתנגדת לקבס שהיא מעוררת במהותה)

זה?
סתם פרובוקציה זולה.

אני חושבת שאולי כדאי לקחת בחשבון שלא כל באי האתר הם "סוטים צדקנים המפנטזים על כל הדברים האסורים והמגונים שלעולם לא יעשו באמת בחיים האמיתיים"
מאדאם קירי​(שולטת){אהובי המתו}
לפני 13 שנים • 17 ביולי 2010

Re: רגע

בת ישראל כתב/ה:
יש פה רמיזה לכך שכלובי הקים את האתר בשביל פדופילים ורוצחים? כי להם יש את הסטיות שלהם ומסתבר שהן מאוד ״דומות״ לסטיות שלנו.
לא, כלובי הקים את האתר בשביל כל חובבי ה- בדס"מ למיניהם. ביניהם, יש כאלה שמעוניינים לתבל את הסיפורים - שימי לב, את הסיפורים - שלהם בגילוי עריות. האם זה הופך אותם לפדופילים? ממש כמו שיש כאלה שמתבלים את הסיפורים שלהם במעשים נוראים אחרים, כמו אונס. האם זה הופך אותם לאנסים בפוטנציה?
אני יכולה לספר לך שהיום ראיתי, בחדר הכושר, שני נערים צעירים, שנראו בקושי בני 18. מיד עלו בראשי שלל מחשבות חביבות, שיש שיגדירו כפדופיליה. מי יודע, אולי אפילו אכתוב עליהן סיפור. האם זה הופך אותי לפושעת? האם, לאחר שאכתוב את הסיפור, אהפוך מיד לבעלת פוטנציאל להתעללות בכל נער תמים שאראה?

בת ישראל כתב/ה:
אני גם רוצה להוסיף שאני מתנגדת בנחרצות להשוואה בין סיפור שכזה לסיפורי שליטה אחרים שנעשים בהסכמה.
ומה עם סיפורי שליטה אחרים בהם אין הסכמה? סיפורי שליטה בהם מתוארת התעללות של א' ב-ב', מבלי שתוזכר שם הסכמה, ולו ברמז דק? זה לגיטימי בעינייך? או שמבחינתך, אם אין הסכמה בסיפור, הרי שהמחבר שלו הוא בהכרח אנס בפוטנציה?

בת ישראל כתב/ה:
כאלה שלא נועדו לעורר פרובוקציה מיותרת בין הבריות.
מאחר ואת כתבת את הסיפור, את כמובן יודעת מה היתה מטרתו. icon_rolleyes.gif

בת ישראל כתב/ה:
זה שיש לכם קטע לבדסמ לא הופך אתכם לחברים בכת שטן. 
שוב בדסמ לא שווה לגילוי עריות או פדופיליה. 
נכון. גילוי עריות או פדופיליה הם תת קבוצה של בדס"מ, כפי שהם תת קבוצה של ונילים. ולידע כללי, כת שטן אינה פדופילה, אף לא גילוי עריות. כל קשר בין השניים מקרי בהחלט.

huan כתב/ה:
אני מסכים איתך לחלוטין, סיפורי גילוי עריות ופאדופילה הם לא בדסמ, גם סיפורי רצח ואונס הם לא בדסמ ואני די בטוח שדיונים הפילוסופיים אודות מוסר, אבולוציה, פיזיקה ועוד (שהתקיימו כאן בפורומים) או הקליפים מיו-טיוב ותיעודים של "מה אכלתי היום בצהריים" (המופיעים בבלוגים השונים) הם הכי לא בדסמ שיש.

דיונים בפיזיקה הם לא בדס"מ? אני מוחה בתוקף! דיונים בפיזיקה הם הכי בדס"מ!

לבטוב כתב/ה:
לא קראתי את הסיפור ואינני מתכוון לקרוא אותו מכיוון שיחסי מין בתוך המשפחה פסולים ואסורים בתכלית האיסור ואפילו שזה בהסכמה,עצם שימוש באב למטרת שליטה ,יש בה סממן מיני.
עצם קריאת הסיפור הינה פגיעה (ואפילו שזאת פנטזיה וסיפור דמיוני שכתוב ברהיטות והאייכות האופיינית לפולו) באני מאמין שלי ובאינטגריטי שלי.
איתכם הסליחה אבל עצם הרעיון מגעיל אותי.
יפה. ראית את האזהרה שפולו טרח לשים בתחילת השרשור, לא קראת את הסיפור, הרעיון מגעיל אותך - עד כאן נראה לי בסדר גמור. אתה רואה סיפור שלא מוצא חן בעיניך - אתה לא קורא אותו. נשמע הגיוני.
השאלה היא, האם עצם פרסום הסיפור כאן הוא מעשה פסול.

לבטוב כתב/ה:
אשאל אתכם שאלה: האם סיפור פנטזיה דמיונית של פדופיליה היה מחרמן אתכם וראוי היה להיקרא ,ראוי היה לכתוב עליו פנטזיה נחמדה?
תלוי. אם זה היה על כמה נערים צעירים שנשלטים על ידי אשה מבוגרת מהם - אולי.

המלט כתב/ה:
1. בסיפור היא בת 24, אם לדייק, והטענה היא בדיוק מה שכתוב לעיל. "המצב היה הרבה יותר פרברטי..." וכו.
2. אני לא יודע איך ה"אחרים הגיעו". אני כאן חמש שנים והגעתי למסקנה הזו, בין השאר כתוצאה מתגובות כמו של זונת-סושי.

1. אכן, בת 24. בהחלט לא ילדה קטנה. ונכון, המצב הוא יותר פרברטי, אכן טעיתי שם. וכן, אני חושבת שזה מגעיל, כמו שאני חושבת שלהיות בת 25 ולצאת עם בן 40 זה מגעיל. אבל זכותו של כל אחד לפנטז כאוות נפשו.
1. אני חושבת שהיחיד שיכול להעיד על כך הוא פולו עצמו.
Morticia
לפני 13 שנים • 17 ביולי 2010

Re: ממש ממש ממש

Morticia • 17 ביולי 2010
בת ישראל כתב/ה:
לא אהבתי.

אני לא מבינה איך כזה סיפור יכול להיות מגרה.
בעיניי אין דבר יותר מזעזע מגילוי עריות.


ציערת אותי.


סליחה אבל זו היתה תגובתה הראשונה של בת ישראל ובשום מקום איני רואה שהיא כתבה שהפרסום פסול.

היא רק הביעה את דעתה ומכאן שלל ה"סוטים הצדקנים" התקיפו אותה...

וכן, חלקנו באמת ובתמים מאמינים שהנושא מגעיל ושהנהייה ההמונית אחר ייחודו רק בשל היותו "אסור" מגוחכת ואינה מגניבה בעליל.

האם זה פסול בעיני מישהו?
Lola'{Partial}
לפני 13 שנים • 17 ביולי 2010

ריר יקירה

Lola'{Partial} • 17 ביולי 2010
תגידי לי, 
באמת לא הבנת את מה שכתבתי עד עכשיו?
לפי כתיבתך הנימרצת והרהוטה יש לי הרגשה שכן.
אבל בכול מקרה במידה ולא הביטי שוב וקראי את כל אשר כתבתי ביתר תשומת לב.
כל מה שקשור לסיפורי אונס, פדופיליה, גילויי עריות  וכד׳ כבר הגבתי קודם. 
באשר לאזהרה שכתב פולו בתחילת השירשור - תעשי לי טובה!
מדוע הוא לא הסתפק לכתוב זאת בבלוג שלו בלבד? לפחות שם אני רואה את השם שלו (שכרגע מזוהה אצלי עם פסיכי עם תעודות או כזה תינוק שמסוגל לרשום הכול העיקר לקבל תגובה.) ולבחור אם בא לי לקרוא את הסיפורים המופלאים שלו או לא-
אני אחזור על עצמי בפעם המאה- תשאיר את זה ביומן שלך!!! יש לו בלוג, לא? שישאיר את ה״פנטזיות שכתובות שם באופן כל כך טוב, סוחף וררר ממש״ שם ולא ידחוף את עצמו גם לפורום ציבורי כדי לפאר את היצירות שלו שבסיסן מונח על גועל נפש אחד גדול!
Lola'{Partial}
לפני 13 שנים • 17 ביולי 2010

Re: ממש ממש ממש

Lola'{Partial} • 17 ביולי 2010
Morticia כתב/ה:
בת ישראל כתב/ה:
לא אהבתי.

אני לא מבינה איך כזה סיפור יכול להיות מגרה.
בעיניי אין דבר יותר מזעזע מגילוי עריות.


ציערת אותי.


סליחה אבל זו היתה תגובתה הראשונה של בת ישראל ובשום מקום איני רואה שהיא כתבה שהפרסום פסול.

היא רק הביעה את דעתה ומכאן שלל ה"סוטים הצדקנים" התקיפו אותה...

וכן, חלקנו באמת ובתמים מאמינים שהנושא מגעיל ושהנהייה ההמונית אחר ייחודו רק בשל היותו "אסור" מגוחכת ואינה

האם זה פסול בעיני מישהו?



הנוכחות שלך באתר הזה מרגיעה אותי.
שפיות, שפיות ועוד שפיות.
מאדאם קירי​(שולטת){אהובי המתו}
לפני 13 שנים • 17 ביולי 2010

בת ישראל הנכבדה

בת ישראל כתב/ה:
תגידי לי, 
באמת לא הבנת את מה שכתבתי עד עכשיו?
עכשיו, כשאת שואלת - אני לא לגמרי בטוחה. icon_redface.gif בואי נעשה ככה: אגיד לך מה הבנתי, ואת תאמרי לי אם הבנתי נכון.
אני הבנתי שאת טוענת:
1. הנושא מגעיל אותך ונראה לך דוחה.
2. לא לגיטימי לפרסם בפורום סיפורים העוסקים בנושאים כגון אלה. מי שרוצה לפרסם סיפורים כאלה, מוזמן לעשות זאת בבלוג שלו.
3. סיפורי פנטזיות כאלה יוצרים את הרושם, כאילו בדס"מ בהכרח כרוך בפדופיליה.
צדקתי, טעיתי או משהו באמצע?

בת ישראל כתב/ה:
לפי כתיבתך הנימרצת והרהוטה יש לי הרגשה שכן.
את יודעת שחנופה תמיד עובדת עליי...

בת ישראל כתב/ה:
באשר לאזהרה שכתב פולו בתחילת השירשור - תעשי לי טובה!
מדוע הוא לא הסתפק לכתוב זאת בבלוג שלו בלבד? לפחות שם אני רואה את השם שלו (שכרגע מזוהה אצלי עם פסיכי עם תעודות או כזה תינוק שמסוגל לרשום הכול העיקר לקבל תגובה.) ולבחור אם בא לי לקרוא את הסיפורים המופלאים שלו או לא.

"מופלאים" זו אכן המילה...
למה אנשים בוחרים לפרסם סיפורים כאן ולא מסתפקים בכתיבתם בבלוג שלהם? - זו שאלה טובה, שאין לי עליה מענה. אני מניחה, שזה משום שהם רוצים לחשוף קהל רחב יותר של קוראים לכתיבה שלהם. אולי כדי לקבל יותר ביקורת, אולי כדי להשוויץ. אולי כי הם חושבים שהם כתבו יצירת מופת, ורוצים לתת לכל הגולשים כאן להנות מהם.
באשר לי, מעולם לא פרסמתי סיפור בפורום, כך שבאמת איני יודעת מהם מניעיהם של אלה שכן עושים זאת. כל שאני יכולה לעשות הוא לנחש.
את עדיין יכולה לבחור האם לקרוא את הסיפורים שלו או לא. באמת שאני לא מבינה מה הבעיה עם האזהרה שבראש הסיפור. הנה, לבטוב למשל העיד שלא קרא את הסיפור עקב האזהרה. והוא לא היחיד.

Morticia כתב/ה:
וכן, חלקנו באמת ובתמים מאמינים שהנושא מגעיל ושהנהייה ההמונית אחר ייחודו רק בשל היותו "אסור" מגוחכת ואינה מגניבה בעליל.
מורטי כפרה, עדיין לא הבנתי מנין הסקת שאנשים נוטים לנהות אחר הסיפור בשל היות הנושא "אסור".


אגב, אני תוהה: לו היה מדובר בסיפור שליטה של בן באמו או של אם בבנה, האם גם אז הייתם מזועזעים כל כך?
הדורבנים​(נשלט)
לפני 13 שנים • 17 ביולי 2010
הדורבנים​(נשלט) • 17 ביולי 2010
Morticia כתב/ה:
fog כתב/ה:
בת ישראל,
זכותך המלאה להיות מזועזעת מסיפורים מזעזעים, ואף להגיב עליהם בהתאם.
אני אישית לא מזועזע, וחושב שזוהי פנטזיה נחמדה ותו לא.

יש לי שאלה - אם פולו היה כותב משהו כמו: "זוהי פנטזיה בלבד. הכותב מתנגד חריפות לגילוי עריות מכל סוג שהוא!" ואח"כ שם את הסיפור. זה היה בסדר מבחינתך?


אני לא מתכוונת להגיב בשמה של בת ישראל ואין לי מושג מה תהיה אם תהיה תגובתה בנושא

אבל אני אישית סולדת מצדקנות מהסוג הזה שבעיני אינה שונה מהצדקנות של "זוהי רק פנטזיה"

אני יכולה לחשוב על אמנים גדולים ודגולים שעשו שימוש בטאבואים ובנושאים חברתיים קשים ועשו זאת בדרך עמוקה, חתרנית, מעניינת, בעלת מעוף, ערך מוסף ומעוררת מחשבה, אפילו אולי קוראת לפעולה (לרוב דווקא ההפוכה ובוודאי לא מתנגדת לקבס שהיא מעוררת במהותה)

זה?
סתם פרובוקציה זולה.

אני חושבת שאולי כדאי לקחת בחשבון שלא כל באי האתר הם "סוטים צדקנים המפנטזים על כל הדברים האסורים והמגונים שלעולם לא יעשו באמת בחיים האמיתיים"


מורטישיה היקרה,
לדעתי כל כותב הודעה, בלי יוצא מן הכלל, שעושה שימוש במילים "צדקן, צדקנים, צדקנית" וכו' ובהטייה. הוא צדקן ותו לא, צדקן בן צדקנים, ולא צריך בכלל להתייחס לדבריו. icon_smile.gif

שנית, כתבתי בפירוש "זכותך המלאה להיות מזועזעת מסיפורים מזעזעים, ואף להגיב עליהם בהתאם." מסכים איתך בפירוש שהודעתה של בת ישראל הייתה במקום.

שלישית, לא ענית לשאלה שלי, וגם בת ישראל לא, לפחות לא ישירות.
דווקא בגלל שלדעתך הסיפור היה פרובוקציה, אם כותב הסיפור היה כותב "זוהי פנטזיה בלבד. הכותב מתנגד חריפות לגילוי עריות מכל סוג שהוא!" ואח"כ שם את הסיפור. זה היה בסדר מבחינתך?

רביעית - אולי אני תמים, אבל לדעתי זאת לא הייתה פרופוקציה כלל. אני הרגשתי שזו הייתה פנטזיה אסורה שהכותב הביא לפורום כי הוא חש צורך להוציא אותה ולחלוק אותה. אני מתנגד חריפות לדעתה של בת ישראל - כפי שהובאה באחת ההודעות האחרונות, שכל הפנטזיות שמפורסמות בפורום צריכות להיות בהסכמה. אם זה ייקרה אני עוזב את הפורום. זה לא איום, כי למי לעזעזל אכפת. אבל הצרכים האגואיסטיים שלי, של לפרוק את הדברים הפסיכיים שעוברים לי בראש יום יום שעה שעה,לא ימולאו ולו מקצתם, ואז לא יהיה מגניב לי פה בכלל icon_sad.gif. אז אני מבקש ממך: מה אכפת לך לאפשר שהצרכים האגואיסטיים שלי ימולאו קצת? כמו שאמרת, אותם סופרים גדולים כמו נבקוב ושות' גם להם היו צרכים אגואיסטיים. למה להם מותר ולי לא?
ולא בא לי לפתוח בלוג. בא לי בפורום. שכולם יראו כמה אני פסיכי. למה זה בכלל פוגע בכן?
לבטוב​(לא בעסק)
לפני 13 שנים • 17 ביולי 2010

Re: רגע

לבטוב​(לא בעסק) • 17 ביולי 2010
לבטוב כתב/ה:
לא קראתי את הסיפור ואינני מתכוון לקרוא אותו מכיוון שיחסי מין בתוך המשפחה פסולים ואסורים בתכלית האיסור ואפילו שזה בהסכמה,עצם שימוש באב למטרת שליטה ,יש בה סממן מיני.
עצם קריאת הסיפור הינה פגיעה (ואפילו שזאת פנטזיה וסיפור דמיוני שכתוב ברהיטות והאייכות האופיינית לפולו) באני מאמין שלי ובאינטגריטי שלי.
איתכם הסליחה אבל עצם הרעיון מגעיל אותי.
יפה. ראית את האזהרה שפולו טרח לשים בתחילת השרשור, לא קראת את הסיפור, הרעיון מגעיל אותך - עד כאן נראה לי בסדר גמור. אתה רואה סיפור שלא מוצא חן בעיניך - אתה לא קורא אותו. נשמע הגיוני.
השאלה היא, האם עצם פרסום הסיפור כאן הוא מעשה פסול.

לבטוב
לדעתי זה עבר את הטעם הטוב וראוי היה שלא לפרסם אותו

לבטוב כתב/ה:
אשאל אתכם שאלה: האם סיפור פנטזיה דמיונית של פדופיליה היה מחרמן אתכם וראוי היה להיקרא ,ראוי היה לכתוב עליו פנטזיה נחמדה?
תלוי. אם זה היה על כמה נערים צעירים שנשלטים על ידי אשה מבוגרת מהם - אולי.


לבטוב
רגע,אישה מבוגרת ונערים צעירים זה לא ניצול קטינים? וזה תקין?

האם זה לא שווה למבוגר שמנצל נערות צעירות והופך אותם לשפחות?

גם זה פסול וגם זה פסול
natti​(נשלטת)
לפני 13 שנים • 17 ביולי 2010

Re: "אבא-עבד" סיפור שליטה של בת באביה

natti​(נשלטת) • 17 ביולי 2010
כתוב פשוט טוב!!!

פנטזיה מעניינת.... אהבתי !

תודה icon_smile.gif
פרלין​(נשלטת){ש}
לפני 13 שנים • 17 ביולי 2010

הסיפור הזה גירה אותי

פרלין​(נשלטת){ש} • 17 ביולי 2010
זה הביך אותי מאוד, אבל זו האמת.

הוא גירה אותי בגלל שהוא עוסק בגילוי עריות ויש בזה משהו כל כך אסור, שזה עבד עלי מיידית. לא הפרובוקציה עבדה עלי, לא ה"מגניבות", אלא ממש זה, שבירת הטאבו הפנימי. הקונפליקט. זה מה שמגרה אותי בבדס"מ, זה מה שגירה אותי בסיפור הזה.


אילו היה מדובר בסיפור של גילוי עריות תוך שימוש בכוח, עם קטינים, אז הייתי גם אני חושבת שלא ראוי שהוא יופיע פה. אבל פולו הוא איש חכם והסיפור שלו הופך את על הקערות כולן על פיהן ואולי בגלל זה הדיון הזה כל כך מעניין. כי מה באמת, כמו שזאלו שאל, כל כך נוראי במה שקרה שם? לא הופעלה כפייה על הבת, לא הופעלה אלימות, היוזמה הייתה שלה, היא אשה בוגרת.

מה כל כך איום ומזעזע בסיפור הזה? מה מבחיל ומפחיד?