רצסיבי(נשלט) |
לפני 13 שנים •
18 באוג׳ 2011
לפני 13 שנים •
18 באוג׳ 2011
רצסיבי(נשלט) • 18 באוג׳ 2011
Mary Jane כתב/ה: יולי Yuli כתב/ה: מבייש ומעניש, אל מי אתה מדבר?
זה ברור. מבייש ומעניש (שולט){מחנך} מדבר ל mind, body and soul הפנימיים, החיצוניים, אל החיבור השמיימי והמזוכך שבנפש הטהורה, המשתוקקת. אל הילדות, ומעבר לה. אופס, ואני כבר חשבתי שהוא מנסה לנייש אותי. (bummer) |
|
מUחדת |
לפני 13 שנים •
18 באוג׳ 2011
לפני 13 שנים •
18 באוג׳ 2011
מUחדת • 18 באוג׳ 2011
Mary Jane כתב/ה: יולי Yuli כתב/ה: מבייש ומעניש, אל מי אתה מדבר?
זה ברור. מבייש ומעניש (שולט){מחנך} מדבר ל mind, body and soul הפנימיים, החיצוניים, אל החיבור השמיימי והמזוכך שבנפש הטהורה, המשתוקקת. אל הילדות, ומעבר לה. לא יודעת מה אתכן, אבל עלי זה עבד, ביג-טיים. |
|
Mary Jane |
לפני 13 שנים •
18 באוג׳ 2011
לפני 13 שנים •
18 באוג׳ 2011
Mary Jane • 18 באוג׳ 2011
רצסיבי, אני, אישית, התקשיתי להתעלם מ-3 אנשים שונים לפחות בשרשור הזה, שבפירוש ניסו לנייש אותך. פקח את עיניך והיה דרוך. זה רק מתבקש.
|
|
רצסיבי(נשלט) |
לפני 13 שנים •
18 באוג׳ 2011
לפני 13 שנים •
18 באוג׳ 2011
רצסיבי(נשלט) • 18 באוג׳ 2011
Mary Jane כתב/ה: רצסיבי, אני, אישית, התקשיתי להתעלם מ-3 אנשים שונים לפחות בשרשור הזה, שבפירוש ניסו לנייש אותך. פקח את עיניך והיה דרוך. זה רק מתבקש.
דרוך (או נצור) זה סממן פאלי, שהוא זר לאני החדש. עדיף אוהל במאהל בשד' רוטשילד. יש שם (בין מזא"ה לשינקין, כמדומני) סקטור גדול מדי של תמהונים שמדברים על שוויון זכויות לגבר הגרוש. בטוח אני אוכל לפנות פינה שם עבור זכויות הגבר המנוייש. |
|
Mary Jane |
לפני 13 שנים •
18 באוג׳ 2011
לפני 13 שנים •
18 באוג׳ 2011
Mary Jane • 18 באוג׳ 2011
"...זכויות הגבר המנוייש", אתה בטוח שהמשפט הזה תיקני?
אני חושבת שזה המקום ללמוד מפרופילו של מורינו ורבינו מבייש ומעניש(שולט){מחנך}, באמרת הכנף מבית מדרשו: "מה שלא נכנס דרך הראשון יכנס דרך התחת". ודי לחכימא ברמיזא. |
|
פרלין(נשלטת){ש} |
לפני 13 שנים •
18 באוג׳ 2011
לפני 13 שנים •
18 באוג׳ 2011
פרלין(נשלטת){ש} • 18 באוג׳ 2011
רצסיבי כתב/ה: יולי Yuli כתב/ה: 1. אני מניחה שבין הסיבות המגוונות, הנפוצות יהיו כאלה שקשורות איכשהו לתחושת אשמה. זה יכול להיות באופן שצויין פה - תשוקה להיענש, אבל לא רק. אני רוצה שלא להיכנס לדיון על דיכוי נשים על ידי החברה, אבל בעצם יש קשר: אחת הסיבות לכך שזו פנטזיה נפוצה אצל נשים היא שעד לא מזמן, החברה לא התירה לנשים להיות חרמניות. לא הייתה לאשה לגיטימציה חברתית לרצות סקס - לא רק שמצופה ממנה לא ליזום סקס, אלא גם לסרב כשהוא מוצע לה. "בחורה טובה" לא רוצה להזדיין. כשחבר שלה מנסה לשכנע אותה היא אומרת - לא ולא!!! אז לבחורה כזאת, שלימדו אותה שאסור לה לרצות, פנטזיית האונס מספקת מפלט. היא מאפשרת לה להנות מסקס נטול אשמה. עבור בן אדם שמרגיש אשם בכל פעם שהוא מזדיין, הרי שאם המין כפוי ו"זו לא אשמתו" - אז הוא יכול לא לשפוט את עצמו ולהתפנות אל העונג. ניחוש פרוע (מבוסס קצת גם על עצמי): אני יכולה בקלות לדמיין מצב בו גבר מפנטז על אונס כי הוא לא מרגיש ש"מותר לו" לרצות מין אגרסיבי או בכלל, מין שלא דורש ממנו אכפתיות ורוך כלפי אשה. הוא מאמין שזה לא בסדר, אבל אם זו היא שכופה עליו אז הרי שזה בסדר גמור, כי הוא לא היוזם של הסקס המנוכר ונטול ההתחשבות ולכן מותר לו להנות מזה. פוג, מה דעתך? לגבי עצמי, המקורות שאני יכולה לזהות לפנטזיה הזו הם: - אונס זה איום ונורא, זה פחד גדול, זה אסור ולא רצוי וזה הסבל בהתגלמותו. זה הדבר שאני הכי לא רוצה במציאות. יש לי נטיה להרכיב פנטזיות ממה שנראה לי הכי מאיים והכי נורא (אישיו בפני עצמו, כמובן, אבל נניח כרגע לפסיכואנליזה שלי ) - מה שציינת, שזה להרגיש נחשקת - אני כל כך מגרה שהוא לא יכול להחזיק את עצמו - תקף גם לגבי. - מין אגרסיבי, כמה שיותר כוחני ככה יותר כיף - חיקוי של אונס מייצר הכי הרבה אגרסיביות - אני לא צריכה לעשות שום דבר. אני לא צריכה לשתף פעולה, אני לא צריכה להיות נחמדה, אני לא צריכה לציין מפורשות שאני מסכימה, אני לא צריכה לפעול וליזום ולחשוב, וגם לא לענות על השאלות השנואות - ככה טוב? מה את רוצה? האם מותר לי? גמרת? * באשר לרצון בהשפלה: במקרה שלי - בקריאה ראשונה חשבתי שזה רעיון מוזר לאללה. במחשבה לאחור אני מבינה שזה דווקא מסתדר, אבל אף פעם לא הכרתי (אישית) בחורה שזו בכלל פונקציה אצלה. גם אם אני יכולה להנות מהשילוב, הרי שזה שילוב של שני דברים שונים, וההשפלה לא מהווה מרכיב חשוב. בכל פעם שחברה סיפרה לי על פנטזיית אונס, היא ציינה את סיבת ה"להרגיש נחשקת". אם כי, אני חושדת שלא תמיד זו הסיבה העיקרית, אלא שזו הסיבה שקל יותר להודות בה. 2. אני חושבת שהמילה "פנטזיה" וההבנה שלנו, כאן בפורום הזה, למה הכוונה ב"פנטזיית אונס", זה לא מונח חדש לנו ולרובנו ברור פחות או יותר מה זה אומר - פותרת את האבסורד. הרבה דברים בבדס"מ הם חיקוי של מצב שלו היה אמיתי היה רע מאד, אבל אם החיקוי לא מוצלח מספיק ולא "מרגיש אמיתי" אז ההנאה מתפוגגת (היה לי פוסט על זה פעם ). פנטזיית אונס עובדת באותה השיטה בדיוק אז מהבחינה הזו היא לא מיוחדת בכלל. בנוסף, ציינת "אם זה מתוכנן זה לא אונס", אבל אני חושבת שזה בסדר גמור, וכמעט כל מי שמפנטז על זה מודה ברצון ובשמחה שהוא לא רוצה אונס. קונפליקט ה"אמיתי/לא אמיתי" שמלווה יחסי שליטה - במקרה הזה דווקא די פשוט. אם בפרקטיקות אחרות (אדון/שפחה למשל) אתה יכול לשמוע דברים כמו "זה לא סתם משחק" - הרי שעם פנטזיית אונס כמעט ולא תמצא ויכוחים עם הקונצנזוס: כל המפנטזים מציינים בברור שזה רק משחק וזה רק בכאילו וברור שלא באמת. ואם זה ברור - הרי שאין, בעצם, קונפליקט אם כבר להיות מוטרד ממשהו, אז נראה לי שההבנה מאיפה מגיע הרצון לפנטז על משהו אכזרי ואנטי-מהנה כל כך, היא שמציקה. נושא ההגשמה, במקרה הזה, דווקא נראה לי פשוט למדי. אגב, מה שאותי הכי מעניין זה מה קורה בראשו של מי שמעוניין להיות בצד ה"אונס" - אבל זה כבר לשרשור אחר אוקי, יולי, הבאת פה מגוון גדול של מניעים. אני חושב שהסכמתי עם, והבנתי את, הרוב המוחלט. מכולם, עדיין קשה לי קצת לעכל את "מניע הנחשקת", כי בדימוי האישי שלי, האנס הוא דמות מוגבלת ואנטי-סוציאלית, שלא ממש מחפשת חור מסוים, ככה שהבחירה שלו לאנוס מישהו ספציפי, לא אמורה להחמיא לנאנס, ואולי היא אפילו מקרית. אבל אולי אני פשוט צריך להחליף אנס מעולם לא פינטזתי על אונס, אבל אני אנסה בכל זאת לתת עוד סיבה. (הגעתי עד לפה בשרשור, אז אם מישהו כבר אמר את הסיבה הזו, אני מתנצלת. ) אני חושבת שאני קצת דומה לפוג במובן מסוים. כשאני מפנטזת, אני הרבה פעמים מפנטזת על העולם כולו. כלומר, לא רק על יחסים של שליטה בעולם היום, אלא עולם שלם שנהפך לעולם שבו אונס של נשים על ידי גברים הוא לא רק לגיטימי, אלא מתבקש. (בעולם ההפוך של פוג, נראה לי שהיו מוציאים לי את הלשון רק על המשפט הזה.) עכשיו: זו פנטזיה. ואני אחזור שוב: זו פנטזיה. עולם כזה הוא מעוות, הוא נורא ואיום, הוא עצוב מאוד. וכשאני מפנטזת עליו הוא גם נחווה לי ככזה. ברור לי שהוא עגום ודורסני ולא יכול להתקיים. ועדיין, זה כל כך מחרמן. כי בעולם כזה, שהוא קצת גור, האישה לא נחשבת לכלום ולכן מאוד הגיוני שיאנסו אותה. אז גם אם האונס כשלעצמו לא מדליק אותי, היכולת שלו להתקיים, בעולם המקביל המשונה הזה, מדליקה אותי מאוד. |
|
יולי Yuli(לא בעסק){טדי} |
לפני 13 שנים •
18 באוג׳ 2011
לפני 13 שנים •
18 באוג׳ 2011
יולי Yuli(לא בעסק){טדי} • 18 באוג׳ 2011
פרלין, גם אני עושה את זה
בכלל, כשאני מפנטזת, אני לא מצליחה להנות מהמיקום של הפנטזיה בעולם שבו אני חיה, בגלל שהיא לפעמים קיצונית ומזעזעת. אז אני מציירת סביבה עולם שלם עם ערכת מוסכמות בדיונית ושלמה, שמאפשרת לסצנה המזעזעת להתקיים. מעין "בעולם שבו אונס אינו פשע, אני מפנטזת על אונס". ולמקם את זה בעולם שלנו מרגיש לי רע, כי זה מתנגש עם כל מה שאני יודעת על העולם ומרגיש לי דיסוננסי ומגעיל. באופן מצחיק, אני עושה את זה על כך דבר קטן. בשביל לפנטז על דבר פשוט כמו סקס עם זר, אני צריכה להגיד לעצמי "בעולם שבו אין מחלות מין ולא צריך הגנה", אחרת לא אצליח לדמיין את זה. אני אמצא את עצמי מנסה לפתור שאלות לוגיסטיות כמו "איך עושים מין קבוצתי תוך הקפדה על שימוש בקונדומים", ואז זה כבר לא כזה מגרה *הכל חייב להתאים*. |
|
רצסיבי(נשלט) |
לפני 13 שנים •
18 באוג׳ 2011
לפני 13 שנים •
18 באוג׳ 2011
רצסיבי(נשלט) • 18 באוג׳ 2011
יולי Yuli כתב/ה: פרלין, גם אני עושה את זה
בכלל, כשאני מפנטזת, אני לא מצליחה להנות מהמיקום של הפנטזיה בעולם שבו אני חיה, בגלל שהיא לפעמים קיצונית ומזעזעת. אז אני מציירת סביבה עולם שלם עם ערכת מוסכמות בדיונית ושלמה, שמאפשרת לסצנה המזעזעת להתקיים. מעין "בעולם שבו אונס אינו פשע, אני מפנטזת על אונס". ולמקם את זה בעולם שלנו מרגיש לי רע, כי זה מתנגש עם כל מה שאני יודעת על העולם ומרגיש לי דיסוננסי ומגעיל. באופן מצחיק, אני עושה את זה על כך דבר קטן. בשביל לפנטז על דבר פשוט כמו סקס עם זר, אני צריכה להגיד לעצמי "בעולם שבו אין מחלות מין ולא צריך הגנה", אחרת לא אצליח לדמיין את זה. אני אמצא את עצמי מנסה לפתור שאלות לוגיסטיות כמו "איך עושים מין קבוצתי תוך הקפדה על שימוש בקונדומים", ואז זה כבר לא כזה מגרה *הכל חייב להתאים*. יולי ופרלין - אתן חייבות מסגרת סיפורית מושלמת, או שסתם מעדיפות אותה? גם אני משתעשע הרבה פעמים בטווית סיפור שלם סביב האקט עצמו, אבל אני לא חייב את זה. זה סוג של בונוס עבורי, בהינתן הזמן וההשראה. |
|
פרלין(נשלטת){ש} |
לפני 13 שנים •
18 באוג׳ 2011
לפני 13 שנים •
18 באוג׳ 2011
פרלין(נשלטת){ש} • 18 באוג׳ 2011
רצסיבי כתב/ה: יולי Yuli כתב/ה: פרלין, גם אני עושה את זה
בכלל, כשאני מפנטזת, אני לא מצליחה להנות מהמיקום של הפנטזיה בעולם שבו אני חיה, בגלל שהיא לפעמים קיצונית ומזעזעת. אז אני מציירת סביבה עולם שלם עם ערכת מוסכמות בדיונית ושלמה, שמאפשרת לסצנה המזעזעת להתקיים. מעין "בעולם שבו אונס אינו פשע, אני מפנטזת על אונס". ולמקם את זה בעולם שלנו מרגיש לי רע, כי זה מתנגש עם כל מה שאני יודעת על העולם ומרגיש לי דיסוננסי ומגעיל. באופן מצחיק, אני עושה את זה על כך דבר קטן. בשביל לפנטז על דבר פשוט כמו סקס עם זר, אני צריכה להגיד לעצמי "בעולם שבו אין מחלות מין ולא צריך הגנה", אחרת לא אצליח לדמיין את זה. אני אמצא את עצמי מנסה לפתור שאלות לוגיסטיות כמו "איך עושים מין קבוצתי תוך הקפדה על שימוש בקונדומים", ואז זה כבר לא כזה מגרה *הכל חייב להתאים*. יולי ופרלין - אתן חייבות מסגרת סיפורית מושלמת, או שסתם מעדיפות אותה? גם אני משתעשע הרבה פעמים בטווית סיפור שלם סביב האקט עצמו, אבל אני לא חייב את זה. זה סוג של בונוס עבורי, בהינתן הזמן וההשראה. האמת שאני חייבת, אחרת אני בכלל לא יכולה להניע. וזה קצת מבאס, כי לפעמים אני גומרת עוד לפני שהגענו לעניין עצמו, אתה יודע. אנחנו עדיין בשלב החוקים של המסגרת הסיפורית. |
|
רצסיבי(נשלט) |
לפני 13 שנים •
18 באוג׳ 2011
לפני 13 שנים •
18 באוג׳ 2011
רצסיבי(נשלט) • 18 באוג׳ 2011
פרלין כתב/ה: רצסיבי כתב/ה: יולי Yuli כתב/ה: פרלין, גם אני עושה את זה
בכלל, כשאני מפנטזת, אני לא מצליחה להנות מהמיקום של הפנטזיה בעולם שבו אני חיה, בגלל שהיא לפעמים קיצונית ומזעזעת. אז אני מציירת סביבה עולם שלם עם ערכת מוסכמות בדיונית ושלמה, שמאפשרת לסצנה המזעזעת להתקיים. מעין "בעולם שבו אונס אינו פשע, אני מפנטזת על אונס". ולמקם את זה בעולם שלנו מרגיש לי רע, כי זה מתנגש עם כל מה שאני יודעת על העולם ומרגיש לי דיסוננסי ומגעיל. באופן מצחיק, אני עושה את זה על כך דבר קטן. בשביל לפנטז על דבר פשוט כמו סקס עם זר, אני צריכה להגיד לעצמי "בעולם שבו אין מחלות מין ולא צריך הגנה", אחרת לא אצליח לדמיין את זה. אני אמצא את עצמי מנסה לפתור שאלות לוגיסטיות כמו "איך עושים מין קבוצתי תוך הקפדה על שימוש בקונדומים", ואז זה כבר לא כזה מגרה *הכל חייב להתאים*. יולי ופרלין - אתן חייבות מסגרת סיפורית מושלמת, או שסתם מעדיפות אותה? גם אני משתעשע הרבה פעמים בטווית סיפור שלם סביב האקט עצמו, אבל אני לא חייב את זה. זה סוג של בונוס עבורי, בהינתן הזמן וההשראה. האמת שאני חייבת, אחרת אני בכלל לא יכולה להניע. וזה קצת מבאס, כי לפעמים אני גומרת עוד לפני שהגענו לעניין עצמו, אתה יודע. אנחנו עדיין בשלב החוקים של המסגרת הסיפורית. א. כן, זה נשמע לי מוכר. אם כי, בינינו, העיקר הוא לגמור, ולא לגמור עם העיקר. ב. אפשר למחזר. כלומר, לוקחים מסגרת שנטוותה בפעם קודמת, מריצים אותה בזריזות (הרי כל העבודה האפורה כבר נעשתה) ומגיעים ככה מספיק מהר לעיקר. כמובן שיש מוגבלות מובנית במחזור (שעמום וכו'), אבל זה טוב לפחות למספר פעמים קרובות. ג. חשבתי שאצלכן אין בעיה של גמירה בטרם עת. תמיד אפשר להמהיר את הבאה בתור. |
|