בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

רק המתחבר למיצי הזוועה הגופנית

זאלופון​(שולט)
לפני 18 שנים • 21 בפבר׳ 2006

Re: מניפסט החזירים השחוטים

זאלופון​(שולט) • 21 בפבר׳ 2006
hulego כתב/ה:
עברתי על כל התגובות לפוסט הזה וגיליתי משהו מדהים. יש חוט מקשר ברור בין כל אלו שלקחו להם למשימה לנסות ולגמד את "חדשה מאד" (עשיתי אפילו רשימה). הם כולם, בלי יוצא מין הכלל, נטולי קול אישי. לאף אחד מהם אין משהו ייחודי ומקורי משלו לומר. כנסו לפרופילים שלהם וכל מה שתראו שם זה ערימות של ציטוטים מאנשים אחרים והרים מצחינים של פילוסופיה בגרוש ואהבה עצמית מופרכת מיסודה

שקר וכזב! לאף אחד, אבל לאף אחד מלבדי לא כתוב בפרופיל שום דבר על הכנסת קיפודים לרקטום!

אני נמנע מלהגיב בעוקצנות לשאר חלקי תגובתך מפני שאני מרשה לעצמי להניח (כולם מרשים לעצמם להניח אז גם לי מותר) שהיא נובעת מתסכול מיני ורגשי נחיתות וקנאה מול דומים שבאמת יש להם סאביות, חיי מין ומשהו לומר. מוטב שתוציא את זה החוצה, קתרזיס וכאלה.

ציטוט: אין לי ספק שאתם יכולים, וגם עושים זאת מאז ומתמיד. חלקכם גם עסק בשריפת נשים, שפחות ושאינן שפחות, בתקופות כאלה ואחרות. בסופו של דבר אין חדש תחת השמש (בוודאי שלא במחלקת האדונים הגאה).

לא שורפים, רק מטפטפים שעווה.

ציטוט: לגבי בהלת הדומים וכד'- אינני מוצאת סיבה אחרת למאמצים הוולגרים המושקעים כאן, העוסקים כרגיל בהשמצות דלות ואשר כוונתם סתימת פיות בלבד (כמו בכל פעם שנאמרים דברים קשים). הריח אינו לטעמכם? אז מה?

גם אני לא מוצא סיבה למאמצים הוולגריים המושקעים כאן העוסקים בהשמצות דלות. על כן אני מביע את דעתי השלילית עליהם, בדיוק מכיוון שהריח שלהם אינו מוצא חן בעיניי.
צ'יטה​(שולט)
לפני 18 שנים • 21 בפבר׳ 2006
צ'יטה​(שולט) • 21 בפבר׳ 2006
תשמעו .....
זה עולם ומלואו האתר הזה.
אני עומד כל פעם נפעם מחדש.
כמה עולם, יכול להכנס, בכמה דפי אינטרנט ?
כבוד
עינבר
לפני 18 שנים • 21 בפבר׳ 2006

וזאת דעתי

עינבר • 21 בפבר׳ 2006
אני אוהבת את סגנון הכתיבה של נריסה, מיוחדת, זאלופון
אני אוהבת לקרוא את מה שיש לטיצ'ר, המלט וגרניקה לאמר
השרשור הצחיק אותי, יש משהו שובה באינטלגנציה הגסה
שמאפיינת את יוספוס ואדונשוי ואולי גם את בודיגארד

כל מי שבגן על זכותה לדבר בלי בקורת, לא הבין את חופש הביטוי,
החופש שלך לכתוב הוא חופש ביטוי כל עוד יש לי חופש תגובה.
היה פחות נחמד כאן לולא הכתיבה הייתה נתקלת בציניות ושנינות.

כותבת השרשור, בין כל הקללות, אמרה שהיא שונאת דומים,
אבל באמת, מכל הלב ובבוז לכל מה שהם מייצגים.
ורציתי להציע בפנית הפסיכולוגיה בגרוש את הניתוח האישי שלי,
היא שונאת אותם בגגל שהיא שונאת את המשיכה שלה אליהם,
בגגל שהיא בזה לעצמה על היותה סאבית, היא בזה להם יותר.

אז אני רציתי לכתוב על עצמי שלעתים מצאתי אותם מקסימים,
בגלל שהם אנשים קטנים כמו כולנו ואני עושה אותם גדולים,
ובכל זאת תמיד אהיה של זה מעורר גם הערצה אמיתי.
גלתיאה
לפני 18 שנים • 22 בפבר׳ 2006
גלתיאה • 22 בפבר׳ 2006
עינבר, אני לא חושבת שהיא באמת שונאת דומים, אני חושבת שכרגע בגלל שהיא מאוד נפגעה, אז היא נוטה לעשות הכללות, שרובנו נוטים לעשות לפעמים כשאנחנו כועסים. לא אמרת לעצמך אף פעם משפט כמו שיזדיינו כל הגברים כשכעסת כל גבר מסויים? אז היא כתבה שכל הדומים זונות, מה זה נכון? מה, באמת כל הדומים זונות? הרי ברור שלא. אנשים כאן לקחו את זה בלי פרופורציות
כאילו זו איזו אמירה אישית נגדם.

ונכון- חופש הביטוי הוא החופש לכל האנשים לומר את מה שהם חושבים. רק השאלה היא לאן אני בוחר לקחת את התגובה שלי. ולאיזה מקום.
חדשה מאוד​(נשלטת)
לפני 18 שנים • 22 בפבר׳ 2006

לא שונאת דומים, לא בריא לשנוא.

חדשה מאוד​(נשלטת) • 22 בפבר׳ 2006
גלתיאה כתב/ה:
עינבר, אני לא חושבת שהיא באמת שונאת דומים, אני חושבת שכרגע בגלל שהיא מאוד נפגעה, אז היא נוטה לעשות הכללות, שרובנו נוטים לעשות לפעמים כשאנחנו כועסים. לא אמרת לעצמך אף פעם משפט כמו שיזדיינו כל הגברים כשכעסת כל גבר מסויים? אז היא כתבה שכל הדומים זונות, מה זה נכון? מה, באמת כל הדומים זונות? הרי ברור שלא. אנשים כאן לקחו את זה בלי פרופורציות
כאילו זו איזו אמירה אישית נגדם.

ונכון- חופש הביטוי הוא החופש לכל האנשים לומר את מה שהם חושבים. רק השאלה היא לאן אני בוחר לקחת את התגובה שלי. ולאיזה מקום.


הכל ביקורת חדה כמו כאב בטן של וסת. חד סוחט ויוצא מהכוסאחתק.

"כאילו זו איזו אמירה אישית נגדם"

זה המוטו לדומים:
תמיד ידעתי שדומים רבים הם חסרי חוט שדרה
אני רק מצביעה על לב הענין והם רצים אל מול האצבע וצורחים:
"זה לא אני.. זה לא אני.. למה את משמיצה אותי" כאילו תקפתי אותם.
מסקנה: פגעתי היישר בעקב אכילס המזדיין שלהם. חולירות.
לא אוהבים חולשות ומיץ חרא ושתן וכל ריח מזוועי אחר.
פתאטיים. איך אפשר לשלוט בלי להכיל גם את מיץכוסאחתק.
זה לא פוזה, ולא לחלק לי ציונים על צורת הזיונים.
מי שלא אוהבת שתאורר את החור שלה עם מטהר אוויר.
nerissa​(אחרת)
לפני 18 שנים • 22 בפבר׳ 2006
nerissa​(אחרת) • 22 בפבר׳ 2006
המלט כתב/ה:
nerissa כתב/ה:
icon_eek.gif

שחרר שלפוחיתך עלי,
זיעה נדבקת על ירכיי הבלתי רחוצות,
"מופקרות כולן מופקרות"
צועק פתח עינוגיי עם ריח הזהב שלי
פרק לי את הרחם, שחרחר.



תורת הניגודים מופיעה כאן בכל הדרה, בשילוב נדיר של קצב ים תיכוני עם רמזים פוסט-רומיים.
כבר בשורה הראשונה, המכילה שמונה הברות במבנה סימטרי של 2 - 4 - 2 (שח-רר של-פו-חי-
תך ע-לי) מופיע הניגוד במרומז, בין השלפוחית, המייצגת כל מה שכלוא מתחת לתחתונים, הכלואים
מתחת למכנסיים, לבין הוראתה המשחררת של המלה 'שחרר'. בשורה השניה אנו מוצאים
כבר את הניגודיות בשלביה האי-רציונליים, ממש שניה לפני שהיא הופכת לטרנסצנדנטלית לגמרי:
התכונה הדואלית של זיעה לנזול ולהיעלם, איכויות הפוכות להידבקות, ועם זאת להידבק, לא יכולה
היתה לבוא לידי ביטוי מקסימלי אלמלא נקטה המשוררת בביטוי "בלתי רחוצות". ובשורה
השלישית, מופיע היגד טאוטולוגי ברור: כל חברי הקבוצה A, הינם חברי הקבוצה A.
השורה הרביעית הינה בבחינת אישור פיוטי לאפסיות ההתהוות, להתפרצות של הלא יאמן.
לאחידות בין אשה לגופה, בין גופה לטבעה, בין טבעה לטבעו, בין טבעו לצבעו - עד הקתרזיס
הבלתי נמנע: "פרק לי את הרחם, שחרחר". אלא שכאן טעתה המשוררת בתרגום - שכן התיבה
המקורית היתה "ווזווז", ועל כן היה לה למשוררת לכתוב "פרק לי את הרחם, ורדרד". עם זאת, אין
טעות קטנה זו מפקיעה מהיצירה את חיוניותה ורעננותה, ועל כך חבים אנו תודה למשוררת המיוחדת המקורית.

לזה, ואך ורק לזה מצפה מאתנו השירה. (*)





(*) (אומברטו אקו, לטייל עם דג סלמון)

icon_cool.gif



אני לא נושמת כאןןןןן rffl.gif rffl.gif rffl.gif
גדול, המלט!
aka BODYGUARD
לפני 18 שנים • 22 בפבר׳ 2006

Re: וזאת דעתי

aka BODYGUARD • 22 בפבר׳ 2006
עינבר כתב/ה:
אני אוהבת את סגנון הכתיבה של נריסה, מיוחדת, זאלופון
אני אוהבת לקרוא את מה שיש לטיצ'ר, המלט וגרניקה לאמר
השרשור הצחיק אותי, יש משהו שובה באינטלגנציה הגסה
שמאפיינת את יוספוס ואדונשוי ואולי גם את בודיגארד

כל מי שבגן על זכותה לדבר בלי בקורת, לא הבין את חופש הביטוי,
החופש שלך לכתוב הוא חופש ביטוי כל עוד יש לי חופש תגובה.
היה פחות נחמד כאן לולא הכתיבה הייתה נתקלת בציניות ושנינות.

כותבת השרשור, בין כל הקללות, אמרה שהיא שונאת דומים,
אבל באמת, מכל הלב ובבוז לכל מה שהם מייצגים.
ורציתי להציע בפנית הפסיכולוגיה בגרוש את הניתוח האישי שלי,
היא שונאת אותם בגגל שהיא שונאת את המשיכה שלה אליהם,
בגגל שהיא בזה לעצמה על היותה סאבית, היא בזה להם יותר.

אז אני רציתי לכתוב על עצמי שלעתים מצאתי אותם מקסימים,
בגלל שהם אנשים קטנים כמו כולנו ואני עושה אותם גדולים,
ובכל זאת תמיד אהיה של זה מעורר גם הערצה אמיתי.




עינברוש...מחמאות?
מישהו הכריז עלי כפיקציה הבוקר....
אז אני דוחה מכל וכל את האשמה על אינטילגנציה זו
או אחרת..
אני גברבר טיפוסי שלמעט בירות בלי הכרה,
מגרבץ, מפליץ ותוקע גרפצ'לך בהנאה מרובה..
נא הסירי את שמי מהרשימה המכובדת שציינת...
קטונתי מלעמוד בשורה הזו,
אני מעדיף לקחת את הפיקציות שלי למקום אחר...
שם ה- IQ הבודד שמקפץ לי במוח מהווה מנגינה,
ממש פילהרמונית, בעת חירבון הבוקר...

מסריח לכם??? - תתרחצו!
nerissa​(אחרת)
לפני 18 שנים • 22 בפבר׳ 2006
nerissa​(אחרת) • 22 בפבר׳ 2006
צודקת גלתיאה.

זונות כולם זונות.
לא דומה
לפני 18 שנים • 22 בפבר׳ 2006

בול-שיט

לא דומה • 22 בפבר׳ 2006
הייתי יושבת פה מול עם וכלוב ואוכלת את הכובע שלי.
הייתי עושה זאת בשמחה, אם לא הייתי מרגישה מרומה.

יש לך מסר להעביר.
את (?) עושה זאת בצורה חדה וברורה.
את אפילו הולכת בדרך שהתוות בכתיבה בפרופיל שלך. מענפים ערומים לשיח תותי בר ריחני ועמוס פרי.

אבל למה התחלת בעילגות מתפנקת ומתחנפת?
למה היית צריכה להציג בתחילה דמות שאינך?
למה, בעוד יש לך ניקים נוספים, בחרת בשם "חדשה מאוד" ?
אם את מאמינה במסר, למה לנקוט בטקטיקות זולות ופרובקטיביות כדי למשוך אליך קהל?
את יודעת שהצואה הריחנית שלך, בשלל מצבי הצבירה היתה מתקבלת בצורה שונה אם היתה יוצאת מעכוז רוטט , שעיר ומלא פצעונים מוגלתיים.
תמונה של גוף מרהיב, לבן וכנוע תאפשר לרבים לאכול קקי.

את לא אוטנטית, יקירה.
חדשה מאוד​(נשלטת)
לפני 18 שנים • 22 בפבר׳ 2006

Re: בול-שיט

חדשה מאוד​(נשלטת) • 22 בפבר׳ 2006
לא דומה כתב/ה:
הייתי יושבת פה מול עם וכלוב ואוכלת את הכובע שלי.
הייתי עושה זאת בשמחה, אם לא הייתי מרגישה מרומה.

יש לך מסר להעביר.
את (?) עושה זאת בצורה חדה וברורה.
את אפילו הולכת בדרך שהתוות בכתיבה בפרופיל שלך. מענפים ערומים לשיח תותי בר ריחני ועמוס פרי.

אבל למה התחלת בעילגות מתפנקת ומתחנפת?
למה היית צריכה להציג בתחילה דמות שאינך?
למה, בעוד יש לך ניקים נוספים, בחרת בשם "חדשה מאוד" ?
אם את מאמינה במסר, למה לנקוט בטקטיקות זולות ופרובקטיביות כדי למשוך אליך קהל?
את יודעת שהצואה הריחנית שלך, בשלל מצבי הצבירה היתה מתקבלת בצורה שונה אם היתה יוצאת מעכוז רוטט , שעיר ומלא פצעונים מוגלתיים.
תמונה של גוף מרהיב, לבן וכנוע תאפשר לרבים לאכול קקי.

את לא אוטנטית, יקירה.


לא אוטנטית.
לא מבינה.
עילגת.
זולה.
יופי.... מה עוד?
תתעמקי במיץ כוסאחתק שלך. עדיף.

"תמונה של גוף מרהיב, לבן וכנוע תאפשר לרבים לאכול קקי"
ממש לא הבנת את המסר.
תתעמקי במיץ כוסאחתק שלך. עדיף.