ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

כוסית

kael kael
לפני 21 שנים • 21 באוק׳ 2005

כוסית

kael • 21 באוק׳ 2005
מה קורה עם המילה הזאת?

האם זה בסדר להגיד אותה או לא? כאילו זה שוביניסטי או לא?

דעות, תגובות, מענות וטענות נא לפרסם בהמשך!
Tame Tame
לפני 21 שנים • 21 באוק׳ 2005
Tame • 21 באוק׳ 2005
הממ בעיקרון אני משתדל להשתמש בה כמה שפחות, אבל יש כאלו שרואות בה מחמאה אז לא ממש אכפת לי להשתמש בה איתן.
פעם לא הייתי משתמש בה בכלל אבל נראה לי שהפסדנו כבר בקרב הזה..icon_smile.gif
קייל​(לא בעסק)
לפני 21 שנים • 21 באוק׳ 2005
קייל​(לא בעסק) • 21 באוק׳ 2005
בית המשפט אישר
הציבור הכללי משתמש בה ובהטיות שלה (כולל: כוסון) באופן חופשי
בקיצור אני חושב שזו מילה שעברה טרנספורמציה מקונוטציה שלילית לנייטרלית
SEAMASTER SEAMASTER​(שולט)
לפני 21 שנים • 22 באוק׳ 2005

למה כוסית ?

SEAMASTER​(שולט) • 22 באוק׳ 2005
לדעתי שאומרים למישהיא כוסית זה אומר היא כוסית = גוף פצצה פנים סבבה ..
לכן שאני באמת רואה דיווה כל שהיא אני יגיד לה - כוזינה !
היי כוזינה ! וכוזינה זה הכוסית המשודרגת - כאילו המהממת !
כ-ו-ז-י-נ-ה !!!
אישה. אישה.
לפני 21 שנים • 22 באוק׳ 2005
אישה. • 22 באוק׳ 2005
כוסית לבחורה
כמו ש
כוסי/ון לבחור

שזהו למעשה שיוויון בין המינים,לא ? אני לא רואה שיש כאן טיפת שוביניסטיות.

seamaster ציין "כוזינה". אני בעד icon_smile.gif ( זהו מעין שדרוג 'צפוני' של המילה).
ויש גם כוקיצה. שילוב של כוסית וקציצה... icon_redface.gif
עבודת מאסטר עבודת מאסטר​{lori}
לפני 21 שנים • 22 באוק׳ 2005

משמעות המילה

עבודת מאסטר​{lori} • 22 באוק׳ 2005
נכון להיום, מונחים גסים וקשים יותר מהשפה שלנו הופכים לפופולאריים ומקבלים תפנית חיובית.

בתחילת השימוש בה הייתה המילה הזו שוביניסטית מאוד. הכונה במילה זו היא יחס אל האישה כאל "כוס" מהלך על שתי רגליים ולא שום דבר מעבר לזה - היא לא "אישה", היא סך הכל כוס. זה הדבר היחיד בה שיש לו ערך.

לכו תדעו, אולי הטרנד של השנה הבאה יהיה לקרוא לבחורה חתיכה "זונה" וכדי לגרום לנשים להרגיש שזה בסדר שמתייחסים אליהן ככה יקראו לבחור חתיך "זנזון".
Aragorn Aragorn​(שולט)
לפני 21 שנים • 22 באוק׳ 2005

תגובה

Aragorn​(שולט) • 22 באוק׳ 2005
kael כתב/ה:
האם זה בסדר להגיד אותה או לא? כאילו זה שוביניסטי או לא?

למי אכפת?
venus in our blood venus in our blood​(שולטת)
לפני 21 שנים • 22 באוק׳ 2005

Re: תגובה

venus in our blood​(שולטת) • 22 באוק׳ 2005
Aragorn כתב/ה:
kael כתב/ה:
האם זה בסדר להגיד אותה או לא? כאילו זה שוביניסטי או לא?

למי אכפת?



rffl.gif
זיקית זיקית
לפני 21 שנים • 23 באוק׳ 2005

כוסית !

זיקית • 23 באוק׳ 2005
כשמסתכלים במילון, יש תמונה של ולווטה "על האישה".. icon_wink.gif

וברצינות, זה שובינסטי, אבל מנגד אפשר להתייחס גם לגברים באותה שוביניסטיות..ראה ערך שזי"ף (שווה זיון פראי) או שאר ירקות..

icon_twisted.gif
defluo defluo​{BDOC}
לפני 21 שנים • 23 באוק׳ 2005

Re: כוסית !

defluo​{BDOC} • 23 באוק׳ 2005
זיקית כתב/ה:
כשמסתכלים במילון, יש תמונה של ולווטה "על האישה".. icon_wink.gif

וברצינות, זה שובינסטי, אבל מנגד אפשר להתייחס גם לגברים באותה שוביניסטיות..ראה ערך שזי"ף (שווה זיון פראי) או שאר ירקות..

icon_twisted.gif


אני לא חושבת ששזי"ף מספק את האפקט ש"כוסית" עושה. לא פגשתי אף גבר שייעלב מ"שזי"ף" ולעומת זאת.. נשים...

עם קשה, הנשים.