לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

מישהו רוצה לומר לך משהו ..:)

kael kael
לפני 21 שנים • 30 בנוב׳ 2005

ג'יזס זה חמוד!!!

kael • 30 בנוב׳ 2005
עד כדי הקאה....

הדובון לא חמוד משהו.... חבל אני דווקא אוהב דובונים icon_twisted.gif

kael