me-worship-u |
לפני 18 שנים •
2 בדצמ׳ 2005
הצד האחר של השרות...
לפני 18 שנים •
2 בדצמ׳ 2005
me-worship-u • 2 בדצמ׳ 2005
לא משגע אתכם שבשנת 2005 אוטוטו 2006 אנשי השרות והמכירות (נשים וגברים כאחד ...והם עוד צעירים יחסית) בחנויות השונות, עדיין משתמשים במשפטים הכל כך מאוסים והכל כך לא מתאימים והכל כך דווקא לא שירותיים כמו:
"אפשר לעזור לך?"... "אתה צריך עזרה?... תגידו... אני נראה כמו מאותר שכלית? תגידו...אני נראה כמו אחד שזקוק לעזרה? הלו???????????????????????????? תעשו לי טובה ויותר חשוב לעצמכם ותשנו לא רק משפט פתיחה כי זה לא רק משפט - זו גישה!!! אז בתור אחד ששנים רבות עוסק במכירות,שיווק ושרות והכי חשוב בתור לקוח כמו לקוח - אנא ממכם תנסו משהו כמו: "ערב טוב...תודה שבחרת להיכנס לחנות... אני פה בשבילך/לשרותך אם תרצה אשמח לשרתך/לייעץ וכו' ותנו חיוך... בינינו... לא עדיף? לא יותר כיף? אני יודע שכאצלי משתמשים במשפטים הנדושים אני אוטומטית נרתע ואומר "לא תודה" אבל שמישהו או מישהי יודו לי שנכנסתי לחנות (לא חובה - לא חייבים אבל נחמד) ויאמרו לי (בלי לחץ) שהם פה בשבילי אם רק ארצה... אני כבר אפנה אליהם וכמעט בטוח אתייעץ,אאעזר וארגיש יותר נח, משמע -אקנה (ויותר). אז אם יש פה אנשי שרות (ולא רק השירות שעליו אתם חושבים...) ומכירות - נסו ותהנו. (מתוך הבלוג שלי) |
|