isolde(שולטת) |
לפני 18 שנים •
8 בפבר׳ 2006
חוץ מזה אני אכתוב מתי שהו מאמר על אביוז של מוסיקה קלאסית
לפני 18 שנים •
8 בפבר׳ 2006
isolde(שולטת) • 8 בפבר׳ 2006
בסרטים, בדרך כלל ויולדי משום מה,ליצירת אפקט אירוני בסצנות רצח נקמה וזועות אחרות.
כשקיובריק השתמש בזה הוא הצליח לטעון את הסרטים במשמעויות, למרות שגם אז זה היה ניצול כשמשתמשים בשוסטקוביץ', אן שוברט למשל לפעמים זה מוצדק, כמו במורה לפסנתר, למרות שבספר הוזכרו מלחינים נועזים יותר שהיו מבריחים את הקהל מהאולם וכל המימד המוסיקלי בספר הועלם מהסרט. בטריילר של ונדטה זה היה צ'סטה אומאי צ'סטה שמוצדק המניאק גנב לי את הקטע לסרט שלי מה שטרייר עשה לבאך למשל לא מוצדק שיחזור לשים אלטון ג'ון בסרטים זה מתאים לו יותר זה קשור לענייננו כי השיבוץ של מוסיקה בהרבה סרטים בסצנות בעלות ניחוח בדסמי מעצבן אותי. אגב האם ישנם סרטים עם אינדסטריאל למשל? או שאין כי זה יבריח את הקהל מהאולם מישהו כאן מבין בקולנוע נסיוני יותר? |
|
TV_Eye(שולט) |
לפני 18 שנים •
8 בפבר׳ 2006
לפני 18 שנים •
8 בפבר׳ 2006
TV_Eye(שולט) • 8 בפבר׳ 2006
תראי את חולית ואת הסאונדטרק המדהים שטוטו (כן טוטו ) הצליחו להציוא לו
אני חושב שזה אמור להיות אבן דרך באינדסטרלי בכלל ובפסיהקול בפרט |
|
Morticia |
לפני 18 שנים •
8 בפבר׳ 2006
לפני 18 שנים •
8 בפבר׳ 2006
Morticia • 8 בפבר׳ 2006
בדיוק באתי לכתוב על דיוויד לינץ' ואני רואה שכבר הזכירו את חולית...
אני ממליצה לך על "ראש מחק" - הסרט הראשון שלו (באורך מלא) - מלא בסאונדים תעשייתיים וחורקים, מאוד מעניין. גם על "כביש אבוד" - שימוש ברמסטיין והופעת אורח של מרילין מנסון ככוכב פורנו. חוצמזה, קובריק מעולם לא עשה שימוש באף קטע של ויולדי והוא אחד היוצרים שהשתמשו במוסיקה קלאסית בקולנוע בצורה היפה והאסטתית ביותר אי פעם, לעניות דעתי. השימוש שלו בתשיעית של בטהובן, יצירה פציפיסטית במהותה, על רקע תהלוכות נאצים, קרוב לגאונות אם תשאלי אותי... הולקיריות של ואגנר מופיעות בלא מעט סרטים. אחד הגדולים זה "האחים בלוז" בסצינה בלתי נשכחת, כמובן שגם "אפוקליפסה עכשיו" ו"8 וחצי" של פליני... את המורה לפסנתר שנאתי. בכלל אני שונאת את האיינקה ואת כל היצירות שלו, סתם פוסטמודרניסט נפוח. |
|