שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

[B]אמין, לא אמין[/B]

zipi62
לפני 17 שנים • 7 ביולי 2006

[B]אמין, לא אמין[/B]

zipi62 • 7 ביולי 2006
האם יכול להיווצר מצב בו אדון דורש קשר המבוסס על כנות ואמון
ולמעשה לא ממלא את קשר נשואיו על בסיס כנות ואמון.

האם זה אפשרי לדעתכם לנהל במקביל שני קשרים שהם הפכים ?
Queencie​(שולטת)
לפני 17 שנים • 7 ביולי 2006
Queencie​(שולטת) • 7 ביולי 2006
ציפי, אין כללים ואי אפשר לעשות הכללות.
יש נשואים שמגיעים למצב שבו הגשמה מלאה של מיניותם אפשרית רק מחוץ למסגרת הנישואים. חלקם בוחרים בדרך של פתיחות כלפי בני זוגם, חלקם נאלצים להסתיר מתוך שאינם מעוניינים לפרק את החבילה המשפחתית. חלקם מגיעים להבנה שהדבר הנכון ביותר עבורם היא לפרק את הקשר הזוגי וללכת בדרך חדשה במטרה להגשים את אצמם באופן מלא יותר.
אני נמנעת לשפוט מה נכון, כיוון שלדעתי אין כזה דבר נכון - לכל אחד האמת האישית שלו, הנאמנות לערכים שעליהם גדל ובהם הוא מאמין, וסדרי עדיפויות ושיקולים שונים.

לשאלתך האם נשוי ראוי שיצפה מזוגתו הבדסמית (המאהבת) לנאמנות - התשובה אינה חד משמעית.
מבחינת קשר השליטה, לדעתי, ראוי שנשלט/ת ת/יהיה נאמ/נה לשולט/ת מתמסר/ת רק לו כקשר בדס"מי יחיד ויחודי. אי אפשר לדעתי לשרת יותר משולט/ת אחד/ת בהתמסרות אמיתית.
אלא שמאחר והשולט/ת אינו/ה יכול/ה להבטיח לנשלט/ת קשר זוגי מלא, זו בראש ובראשונה בחירה של הנשלט/ת אם מתאים לו/ה קשר שכזה. באם בחר/ה בקשר עם שולט/ת נשוי/אה - זה חלק מהמחיר שהוא/היא עשוי/ה להדרש לשלם. אם לא מתאים - אז לא.
יש מצבים שהשולט/ת עשוי להסכים לשנשלט/ת יהיו קשרים מיניים שאינם קשרי שליטה באם הנשלט/ת מעוניינים בהם.
כאמור, אין פה נכון או לא נכון באופן גורף, רק מה שמתאים לשני הצדדים.
tch​(נשלט)
לפני 17 שנים • 7 ביולי 2006
tch​(נשלט) • 7 ביולי 2006
בטי בום כתב/ה:
לא


say no more
zipi62
לפני 17 שנים • 7 ביולי 2006

אמין, לא אמין

zipi62 • 7 ביולי 2006
[/B]כאשר אני נפגשת עם מודעה של אדון כל שהוא
שבה הוא מציין שהוא מחפש קשר של כנות ואמינות
עם שפחה, ובשורה העליונה אני רואה שהאדון הנ"ל נשוי

אני פשוט תוהה בתוכי .....

היתכן שאדון שבוחר לא להיות כנה בתוך מסגרת משפחתו

ישנה את עורו, וינהל מסגרת של קשר אמין עם שפחתו ?

איך אני כשפחה אוכל לבטוח וליצור קשר של אמון עם אדון שכזה ?

ולסיפור אמיתי:

לפני כמה שנים היה לי קשר עם אדון, אחרי תקופה הקשר ניגמר,
המשכנו לשמור על קשר חברי, לאחר זמן קצר והוא סיפר לי שיש לו קשר נפלא עם שפחה
חדשה שהוא מאוד אוהב. מאוד שמחתי עבורו ואיחלתי לו את כל הטוב ....
אחרי כחודשיים הוא הציע לי להצטרף למפגש משולש ... לתומי חשבתי
שהוא רוצה גיוון עם אהבת חייו החדשה. הסתבר שהוא הכיר מישהיא חדשה במקביל לקשר
הקיים עם השפחה, שגרה לא הרחק ממני ובתמימות רבה הציע את הצעתו.
אני הייתי בהלם ....
אפשר להבין את הקושי של קבלת הבנה והתחשבות בצרכים מיוחדים כמו קשרים
של שליטה מבת זוג ונילית. אך לדעתי יש פה משהו הרבה יותר עמוק ....
לדעתי לדבר, לפתוח את עולמנו הרגשי בפני אדם אחר, זהו מעשה הדורש הרבה
מאוד אומץ וכוחות נפש, ולכן רבים מאוד המקרים של בחירה ללכת בדרך הקלה יותר
הדרך של ההסתרה, ובסופו של דבר זה הופך להיות דפוס התנהגותי שחוזר על עצמו
גם כאשר אינו נחוץ ..... [B]

tch ובטי בום
תשובתכם קצרה אך מאוד ברורה icon_wink.gif
לבטוב​(לא בעסק)
לפני 17 שנים • 8 ביולי 2006
לבטוב​(לא בעסק) • 8 ביולי 2006
נאמנות היא מילת המפתח

אבל,שווה לקרוא שוב את אשר קווינסי כתבה
לנשואים יש בעיה,הנשואים חיים בתוך תלישות נוראה.
מחד גיסא הם נשואים חיים חיי משלפחה נהדרים ולכאורה הכל נפלא.
מאידך אינם מגיעים לעצמיותם ואינם יכולים לממש את עצמם במסגרת הקיימת.
נוצרת כאן נאמנות כפולה שנובעת ממציאות לא קלה שבהם הנשואים חיים.
נאמנות לצד המשלים ונאמנות משפחתית.
ישנם אלה שמתגרשים וישנם אלה שמכל מיני סיבות אינם יכולים להיתגרש.
אל לנו לשפוט לא את אלה ולא את אלה,אלה לקבלם.
עדיין מהדהד באוזני משפט שבטי בום אמרה פעם בדנג'ן:מי שרוצה יכול שיתגרש
לכאורה משפט נכון שמכריח לנאמנות אך לרבים הוא בלתי אפשרי מהמון סיבות שקשה מאוד לפרט.
לאותם אלה שנשואים והם מבוגרים בוא ונניח כמוני לא הייתה האפשרות בצעירותנו להגיע לאותן אפשרויות שנפתחו בעידן האינטרנט והפתיחות הבדסמית.
הנחתי שרבים היו מכוונים את חייהם אחרת .
ניתן ואף חייבים להיות נאמנים ואפילו שמכורך המציאות זאת נאמנות כפולה.
בחיי הבדסמ ישנה הקלישאה שעבד נאמן למלכתו ואסור לו לפזול לצדדים ולסשן מאחורי גבה של מלכתו ואילו המלכה יכולה לעשות ככל העולה בדימיונה.העבד הוא חפץ ולכן לא חייבת להיות נאמנות כלפיו.
צר לי לאכזב אתכן ואתכם,גם העבד מצפה לנאמנות הזאת,גם העבד מאוד נפגע מכך.
אלה עם כן זה הפטיש שלו למערכת כזאת.
Anan-Sagol​(שולט)
לפני 17 שנים • 8 ביולי 2006

לכל משגיחי הכשרות של ש"ס

Anan-Sagol​(שולט) • 8 ביולי 2006
ירצו יאכלו לא ירצו לא יאכלו. מהיכן קוד ההתנהגות הזה הגיע..... כנראה מעולם הצבועים.
אני מציע לעיין במודעות באתרנו ולזון עיינכם למחפשות/מחפשי השלישי/ת.
ולשומע ינעם
ענן סגול





גם דיברי צביעות חייבים להאמר בתבונה