שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

velvet fashion - נוכלים עם סגנון

sssssss
לפני 17 שנים • 10 באוק׳ 2006

velvet fashion - נוכלים עם סגנון

sssssss • 10 באוק׳ 2006
17/09/06 השעה: 18:00- עבדכם הנאמן מתקשר לחנות velvet fashion ושואל בדבר מכנס ויניל בצבע אדום (אני כל כך רוצה מכנס כזה שזה מתחיל לגבול בטירוף). לשמחתי אין קץ, המוכר אומר שיש ואפילו במידה שלי (M). ואז, אני עושה מעשה שאיני עושה בדרך כלל, קונה מכנס בדיוור ישיר. מכיוון שאני יודע מה אני רוצה, חשבתי לעצמי, ומכיוון שידועה לי מידתי הצנועה, הפעם ארשה לעצמי להזמין את המכנס במשלוח עד לדואר המקומי. מה עוד, שהובטח לי שבמידה והמכנס לא יתאים למידתי מאיזו סיבה שהיא, תמיד יהיה ניתן להחליפו.
אני מחייב את כרטיס האשראי שלי ונפרד מ-300 ₪ עבור המכנס הנכסף (אצל דנה זה עולה רק 240 ₪ אבל לדנה אין באדום). מובטח לי שהמכנס יגיע עד יום רביעי, מקס' עד יום חמישי. היעד: מסיבת רה"ש של הFמיליה שחלה ביום שבת. אני הולך לישון שמח וטוב לב באתו יום.

20/09/06 השעה 17:15 - אני ניגש לתיבת הדואר שלי בבית הדואר המקומי, פותח את התא הקטן ומגלה שם מיסים ודואר זבל בלבד. אממ...נמתין ליום חמישי אני מהרהר לעצמי...

21/09/06 השעה 16:00- אני ניגש בשנית לתא הדואר שלי ומגלה שוב איזה פלייר מסכן ותו לא. אני מרים טל' לבעלי החנות (השם המלא שמור במערכת). הנ"ל מביע תמיהה שהמשלוח לא הגיע ליעדו. ביקשתי ממנו את מס' המשלוח על מנת לבצע מעקב אחר המשלוח. בתמימותי חשבתי שעקב עומס החג המשלוח בטח שוכן היכן שהוא בדואר אצלנו, או בתחנה סמוכה לו. המספר שקיבלתי מעלה חרס אצל פקידת הקבלה שגם טורחת לומר לי שחסרים האותיות באנגלית שבתחילת כל משלוח. לאחר בירור קצר עם בעלי החנות נאמר לי שהמספר שניתן לי הוא מספר הקבלה ולא המשלוח, ואילו מספר המשלוח נמצא בדואר וצריך ללכת לשם כדי להוציא אותו.

22/06/09 השעה 11:30- הדואר עוד מעט נסגר. יום קצר היה וערב חג ממשמש ובא. למותר לציין, תא הדואר עדיין ריק מכל דואר רשום שהוא. בעלי החנות, כרגיל מביעים פליאה. בוא נמתין ליום שני (לאחר צאת החג), כך נאמר לי, ואם עד אז המשלוח לא יגיע נשלח לך את המשלוח יחד עם מישהי שגרה בקרבת מגוריך ועובדת כאן בקרבתנו.

25/09/06 השעה 17:00 – כרגיל תא הדואר נקי ממכתבים רשומים. בעלי החנות כבר לא מופתעים הפעם, רק מתנצלים ומבטיחים לי שהמשלוח יגיע אליי עוד הלילה עם אותה אחת שעובדת בקרבתם ומתגוררת בקרבתי. השעות נוקפות, הערב הופך ללילה, ואף אחת לא באה וגם לא מתקשרת. אין מכנס, ואין נעליים, אפילו לא שרוך...

26/09/06 השעה 11:00 – אני מתקשר לבעלי החנות עדיין רגוע וסבלני (בתוך תוכי אני מרגיש כמו באימון לסבלנות שנכפה עליי). מדוע לא התקשרת אלינו? היינו נותנים לך את הטלפון שלה והייתם נפגשים...תן לנו לברר את העניין ונחזור אליך תוך 5 דק'

26/09/06 השעה 12:15- למותר לציין שאני זה שחזרתי אליהם. שמע, נאמר לי, מתברר שהיא בחורה חסרת אחריות. אבל עוד הערב אני אישית בא לצומת XXXX נפגש איתך ומוסר לך את המכנס.

26/09/06- ושוב הערב הופך ללילה ואף אחד לא בא ואף אחד גם לא מתקשר. הפעם אני מתקשר והרבה יותר מפעם אחת. צליל זמין יש, מענה אין. ואחר כך ממתינה. ושוב צליל זמין. ושוב אף אחד לא עונה. אני מנסה להתקשר מחסום וגם זה לא עוזר. שולח ידידה שתתקשר ממספר אחר. ושוב אין מענה.
סבלנותי פקעה! גמלה החלטה בליבי: העסקה הזאת מבוטלת מייד ולאלתר. אני הולך לישון כעוס אותו לילה...

27/09/06 השעה 10:30- אני מתקשר לבעלי החנות (רק השיחות אליהם עלו לי יותר מהמכנס). אני מבין שאתה עדיין בדרך אליי?! אני פותח את השיחה בעקיצה. בעלי החנות צוחק במבוכה, מתעשת וממשיך בשקריו: אל תשאל, הגעתי לצומת XXXX וראיתי שלא לקחתי את מספר הטלפון שלך ואת פרטי מגוריך (נו באמת, הרי התקשרתי אליו כל הערב...). שמע, אני אומר לו: העסקה מבוטלת! אני רוצה את הכסף חזרה.
העסק עובר לתהליך מול חברת האשראי. אתה אישית לא יכול לבטל נאמר לי, רק בעלי החנות (הממש לא אמינים בעיניי). תוכל להתקשר אלינו לאחר יומיים על מנת לברר אם העסקה אכן בוטלה.

27/09/06 השעה 17:25- אני מתקשר בפעם המי יודע כמה לבעלי החנות (בכל הזמן הזה הם התקשרו אליי אולי פעמיים). בוא ונבטל את העסקה אני פותח את השיחה. נעשה טלפון לחברת האשראי שבסיומה מתברר שהוא צריך לשלוח פקס על מנת לבטל. עוד היום אני שולח את הפקס הוא מבטיח לי. אני נאנח בתוך תוכי, מכיר ויודע היטב מה שווה מילתו של האיש. אין לי הרבה ברירות. עליי להמתין ליום שלישי לאחר הצום על מנת לדעת אם אכן הסתיימה הסאגה המתישה הזאת.

03/10/06 השעה 10:00- אני מרים טלפון למחלקת הבירורים בחברת האשראי. למוקדנית שעונה לי אין מה לחדש: לא בוטל דבר היא מכריזה. אבל נסה שוב לברר ביום ראשון הבא כי לפקס ביטול לוקח זמן להתעדכן. הסקפטיות אצלי כבר בשיאה. אני מחליט לעשות מעשה.

6/10/06 השעה 12:00- אני נוחת אצלו בחנות בדיזינגוף. אחרי סיור קצר בחנות מצאתי את המכנס הנכסף אבל במידה אחת גדולה משלי. אממ...אז זאת הייתה הבעיה אני מהרהר לעצמי...אני מחליט להציג את עצמי בפני בעל החנות שעד לאותו רגע דיבר אליי בחביבות יתירה. תנועות גופו ומבטו המתחמק הסגירו את שקריו. האיש כלל לא ביטל את העיסקה. ואז הוא בא אליי בהצעה שכל מה שאקח יהיה בהנחה של הכסף שכבר שולם עבור המכנס שלא קיבלתי מעולם. מה שקבר סופית את הרעיון שאולי ושמא הוא כן ביטל את העיסקה. זה הרע במיעוטו חשבתי לעצמי וזה ההבדל בין להמשיך לרדוף אחריו לבין לסיים את מסכת העינויים המתמשכת הזאת. נענש או לא, זה הרבה מעבר לגבולות הסבל שלי...קניתי ממנו מכנס אחר שאני חייב לציין שהוא בהחלט מצטיין ביופיו ויצאתי משם. לפחות החזרתי את כספי. הוא דרך אגב, המשיך לשקר עד הרגע האחרון וביקש שאם במידה ואראה ביטול עיסקה בחשבון שאתקשר אליו על מנת להחזיר לו את מחיר ההנחה שקיבלתי זה עתה. נו באמת...

מה אני אגיד לכם אין כמו דנה מ"נוקס", אולי אין לה מכנס ויניל אדום על המדף, אבל יש לה מילה ששווה זהב! ביצעתי ממנה הזמנה מיוחדת של המכנס. אני את מה שאני רוצה משיג ויהי מה!
מיתוסית​(שולטת)
לפני 17 שנים • 10 באוק׳ 2006
מיתוסית​(שולטת) • 10 באוק׳ 2006
עצוב לדעת שיש כאלה "נותני שירות".
אני כבר מזמן הייתי באה לחנות שלו ומתעצבנת. לא ברור לי למה קנית ממנו מכנסיים אחרים, היית צריך לדרוש את ביטול העסקה במקום- או קבלת כסף מזומן .
פשוט חוצפה!
דנה היא אכן מקסימה וחביבה ועושה מעל ומעבר כדי שהלקוחות שלה יהיו מרוצים.
מגדלנה​(לא בעסק)
לפני 17 שנים • 10 באוק׳ 2006
מגדלנה​(לא בעסק) • 10 באוק׳ 2006
אני לא מופתעת. אין לאיש מילה ולא היתה... הוא חי בשביל הפרסום והתהילה שהוא מביא דברים מחו"ל שבחנות המקור עולים חצי מהמחיר שהוא מציג בחנות שלו. אין, אייייין על דנה, גם מחירים שווים, גם אישה מקסימה, ויש לה דברים במידות גדולות שזה דבר לא קיים בוולווט. להחרים את החנות.
Tainted​(לא בעסק)
לפני 17 שנים • 11 באוק׳ 2006
Tainted​(לא בעסק) • 11 באוק׳ 2006
יש לבן אדם הזה מזל שאתה נחמד וסבלני...
אני מזמן אבל מזמן הייתי הופכת לו את החנות ואת החיים....

ואכן.. אין כמו דנה!!!
מומלצת בחום!!
אין לי אפילו משהו מבריק אחד בבית שלא ממנה icon_rolleyes.gif
שלא נדבר על זה שהיא עושה דברים בהזמנה מיוחדת גם....
בקיצור- האחת והיחידה! אין כמוה!


למי שלא יודע/ת היא יושבת בפינת פרישמן דיזינגוף icon_smile.gif
המפקדת​(לא בעסק)
לפני 17 שנים • 11 באוק׳ 2006
המפקדת​(לא בעסק) • 11 באוק׳ 2006
נענש, להבא, בתור עיצה..

אם אתה מבצע עסקה טלפונית ורוצה לבטל אותה אח"כ, אתה יכול להתכחש לעסקה וככה היא מתבטלת באופן אוטומאטי..

לגבי היחס המחפיר של בעל החנות, פחס ! ! !

אבל לומדים מניסיון..

דרך אגב, על ההזמנה המיוחדת אצל דנה, אתה משלם תוספת מחיר כי זה פרטי ? icon_rolleyes.gif
sssssss
לפני 17 שנים • 11 באוק׳ 2006
sssssss • 11 באוק׳ 2006
המפקדת כתב/ה:

דרך אגב, על ההזמנה המיוחדת אצל דנה, אתה משלם תוספת מחיר כי זה פרטי ? icon_rolleyes.gif


ממש לא! ההזמנה נחשבת מיוחדת רק כי הפריט המבוקש אינו על המדף מסיבות של היצע וביקוש. אין מחיר מיוחד על ההזמנה עצמה. מה שכן, הוספתי כמה שקלים עבור המשלוח בדואר. ולהיפך, אצל דנה הוא עלה לי אפילו פחות...
יכול להיות שבמקרים מסויימים הזמנה מיוחדת כן עולה יותר כסף כמו במקרה של פריט שמיובא במיוחד מחו"ל. אבל צריך לברר את זה. אני בכל אופן לא שילמתי תוספת.
נכנסת לנשמתך​(נשלטת){אלכימאי המ}
לפני 17 שנים • 13 באוק׳ 2006
לבעל חנות שכזו לא הייתי משאירה הרבה ברירות,לדעתי נפל באדם רגוע ,וותרן , סלחן ונוח יתר על המידה. בעל חנות שכזו הייתי נותת לו לשלם לי את ההמתנה, את שיחות הטלפון, את הנסיעה לחנות, וכמובן על היחס המזלזל.על השקרים,ועל חוסר האחריות.אז לאנשים מסוגו של בעל חנות שכזו לא הייתי מוותרת! הוא היה צריך לתת לך מכנס מתנה , והתנצלות מקרב לב על הנעשה לך.מאחר שלא עשה זאת לא כיבד עצמו, לא ראוי שיכבדו אותו. מצטערת לא הייתי יוצאת מהחנות עד שכל הפריטים שייש על המדפים יתעופפו באויר. ובמקום לבזבז זמן בלטרטר ולשקר אנשים, שייש על הרצפה לקפל בגדים ויחשוב .......... איז מן טיפוס הוא?בכוח או במוח, פיצוי חובההההההההה!!!!!!!
המפקדת​(לא בעסק)
לפני 17 שנים • 13 באוק׳ 2006
המפקדת​(לא בעסק) • 13 באוק׳ 2006
נענש כתב/ה:
המפקדת כתב/ה:

דרך אגב, על ההזמנה המיוחדת אצל דנה, אתה משלם תוספת מחיר כי זה פרטי ? icon_rolleyes.gif


ממש לא! ההזמנה נחשבת מיוחדת רק כי הפריט המבוקש אינו על המדף מסיבות של היצע וביקוש. אין מחיר מיוחד על ההזמנה עצמה. מה שכן, הוספתי כמה שקלים עבור המשלוח בדואר. ולהיפך, אצל דנה הוא עלה לי אפילו פחות...
יכול להיות שבמקרים מסויימים הזמנה מיוחדת כן עולה יותר כסף כמו במקרה של פריט שמיובא במיוחד מחו"ל. אבל צריך לברר את זה. אני בכל אופן לא שילמתי תוספת.


תודה נענש, על זה לא מגיע לך עונש icon_lol.gif חיחיחי
אני הולכת להזמין !!!!
Olive
לפני 17 שנים • 13 באוק׳ 2006

קבל ח"ח

Olive • 13 באוק׳ 2006
נענש קבל ח"ח רציני על הקופירייט
יופי של שם לפוסט !
sssssss
לפני 17 שנים • 15 באוק׳ 2006

Re: קבל ח"ח

sssssss • 15 באוק׳ 2006
Olive כתב/ה:
נענש קבל ח"ח רציני על הקופירייט
יופי של שם לפוסט !


חן חן icon_cool.gif