אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

את מי אני רואה היום בהפגנה, הא?

kael kael
לפני 20 שנים • 10 בנוב׳ 2006

את מי אני רואה היום בהפגנה, הא?

kael • 10 בנוב׳ 2006
את מייייייייייייייייייייי????????????

כי חסר לכם שלא! חסר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!