מפית(אחר) |
לפני 17 שנים •
5 בינו׳ 2007
מה עשיתי
לפני 17 שנים •
5 בינו׳ 2007
מפית(אחר) • 5 בינו׳ 2007
היום דיברתי עם אחת המלכות הרשומות באתר. אחת מהמלכות שאני יותר מעריך ואשר מטעמי צנעת הפרט לא אוכל לנקוב בשמה.
אני רק רוצה להוסיף שפעם פגעתי במלכה הזאת, אמנם בלי כוונה אבל פגעתי בה, העלבתי אותה. תקןפה ארוכה היא לא דיברה איתי אבל לקראת השנה החדשה הסכימה שוב לדבר איתי. אני כל כך שמחתי מכיוון שאני כל כך מעריך אותה, אבל כרגיל שוב הכשיל אותי הפה הגדול שלי. קראתי לה "גבירתי" בטעות בחיי שבטעות. אני לא שייך לה והיא לא גבירתי. אני מלקה את עצמי על החוצפה שלי ומנצל במה זו בכדי לבקש את סליחתה. אני מקווה שתאות לסלוח לי. אני מרגיש נצלן עלוב שכך נהגתי והייתי צריך לחשוב מראש. בבקשה עזרו לי להבין כמה נורא המעשה שעשיתי. |
|
ינשופה |
לפני 17 שנים •
5 בינו׳ 2007
לפני 17 שנים •
5 בינו׳ 2007
ינשופה • 5 בינו׳ 2007
כל הזמן לומדים דברים חדשים באתר.
חשבתי לתומי ש"גבירתי" היא פניה מכובדת של סאב אבל מתברר שיש נימוסים והליכות. עשית מעשה חמור מאוד. אתה נצלן עלוב כשעברה במחשבתך הפנטזיה שהיא שלך. השאלה הראשונה לפני שאתה פונה היא: "הוד רוממותה. התרשי לעבד לא ראוי לשאול מה הפניה שהוד רוממותה מעדיפה? האם הוד רוממותה יספיק או אולי הוד מעלת כבודה או שמא המלכה או הגבירה? אני מתנצל מראש שכל פניה לא תדגים את הכבוד הרב שאני רוחש להוד רוממותה ומבקש את סליחתה מראש." קשה להסביר את החומרה שבמעשה הנלוז שלך. |
|
מקבי(מתחלף) |
לפני 17 שנים •
5 בינו׳ 2007
לפני 17 שנים •
5 בינו׳ 2007
מקבי(מתחלף) • 5 בינו׳ 2007
אכן, סיפור קשה. שמישהו יתקשר לרפי גינת, לאילנה דיין, ולחמודי משומר מסך.
|
|
Madame T(שולטת) |
לפני 17 שנים •
5 בינו׳ 2007
Re: מה עשיתי
לפני 17 שנים •
5 בינו׳ 2007
Madame T(שולטת) • 5 בינו׳ 2007
tight_mike כתב/ה: היום דיברתי עם אחת המלכות הרשומות באתר. אחת מהמלכות שאני יותר מעריך ואשר מטעמי צנעת הפרט לא אוכל לנקוב בשמה.
אני רק רוצה להוסיף שפעם פגעתי במלכה הזאת, אמנם בלי כוונה אבל פגעתי בה, העלבתי אותה. תקןפה ארוכה היא לא דיברה איתי אבל לקראת השנה החדשה הסכימה שוב לדבר איתי. אני כל כך שמחתי מכיוון שאני כל כך מעריך אותה, אבל כרגיל שוב הכשיל אותי הפה הגדול שלי. קראתי לה "גבירתי" בטעות בחיי שבטעות. אני לא שייך לה והיא לא גבירתי. אני מלקה את עצמי על החוצפה שלי ומנצל במה זו בכדי לבקש את סליחתה. אני מקווה שתאות לסלוח לי. אני מרגיש נצלן עלוב שכך נהגתי והייתי צריך לחשוב מראש. בבקשה עזרו לי להבין כמה נורא המעשה שעשיתי. לא יודעת כיצד, מדוע ואיך פגעת באותה מלכה בעבר, אבל אישית אינני רואה מה ה'אסון' הנורא, שפנית אליה עכשיו כאל 'גבירתי'. בעיני זוהי פניה מנומסת וראויה אל שולטת. אם היא איננה השולטת שלך (או עדין לא) ונראה לה שפניה זו אליה מוקדמת מדי, היא תעיר לך על כך, אבל מכאן ועד חוצפה, מעשה נורא, הדרך רחוקה........ |
|
Shimmy(נשלט){Vents} |
לפני 17 שנים •
5 בינו׳ 2007
לפני 17 שנים •
5 בינו׳ 2007
Shimmy(נשלט){Vents} • 5 בינו׳ 2007
בגדול ? חטאך הוא בכך שעשית צעד אחד יותר מידי, גבירתי הוא ביטוי המכיל את שיוכך, איני יודע אם חרה אף הגבירה בך באמת או רק מתוך רצון ללמדך את מקומך, כאשר הנך מאלף כלב למשל וידוע לי ההשוואה מחרמנת אז נסה להתרכז במהות לעיתיםובטח שבשלביו הראשונים של האילןף כאשר תלמד את הכלב מהו "רגלי" והוא יתקדם עם אפו מעבר לרגלך ואולי אף ימשוך קדימה עניין טבעי לחלוטין שבעטיו יהייה עליך לגעור בו וללמדו שעשה טעות .
האם מדובר בטעות חסרת תקנה? לא , האם זהו חלק הכרחי מאותו אילוף? ככל הנראה כן וכמובן שכפי שבאילוף כלבים אין דוקטרינה אחת,גם באילוף גברים או בנקודת המבט אין אמת אחת. אני מציע שתנסה להפיס את הגבירה בדרך יצירתית כלשהי, באם תוכיח לה כי למדת את הלקח ותביע נכונות ללמוד ממנה מהי דרך ארץ ראויה בעיניה עבור עבד וכמובן שאם אותה דרך ארץ לא תתנגש בעקרונותיך בטוחני שתלמד להפיק את הלקח. באם גם בה יש שביב עניין בשמירת הקשר עימך בטוחני שגם היא תשמח לראות כיצד אתה מניח עצמך בידיה ונותן לה לעצב אותך. |
|
עמק יא רוק(אחר){הנסיכה ברנ} |
לפני 17 שנים •
6 בינו׳ 2007
לפני 17 שנים •
6 בינו׳ 2007
עמק יא רוק(אחר){הנסיכה ברנ} • 6 בינו׳ 2007
schiavo_rosso כתב/ה: בגדול ? חטאך הוא בכך שעשית צעד אחד יותר מידי, גבירתי הוא ביטוי המכיל את שיוכך, איני יודע אם חרה אף הגבירה בך באמת או רק מתוך רצון ללמדך את מקומך, כאשר הנך מאלף כלב למשל וידוע לי ההשוואה מחרמנת אז נסה להתרכז במהות לעיתיםובטח שבשלביו הראשונים של האילןף כאשר תלמד את הכלב מהו "רגלי" והוא יתקדם עם אפו מעבר לרגלך ואולי אף ימשוך קדימה עניין טבעי לחלוטין שבעטיו יהייה עליך לגעור בו וללמדו שעשה טעות .
האם מדובר בטעות חסרת תקנה? לא , האם זהו חלק הכרחי מאותו אילוף? ככל הנראה כן וכמובן שכפי שבאילוף כלבים אין דוקטרינה אחת,גם באילוף גברים או בנקודת המבט אין אמת אחת. אני מציע שתנסה להפיס את הגבירה בדרך יצירתית כלשהי, באם תוכיח לה כי למדת את הלקח ותביע נכונות ללמוד ממנה מהי דרך ארץ ראויה בעיניה עבור עבד וכמובן שאם אותה דרך ארץ לא תתנגש בעקרונותיך בטוחני שתלמד להפיק את הלקח. באם גם בה יש שביב עניין בשמירת הקשר עימך בטוחני שגם היא תשמח לראות כיצד אתה מניח עצמך בידיה ונותן לה לעצב אותך. מי שלא מתייחסת אליך כבנאדם לפני היחוס הבדסמ"י ומשחקת איתך משחקי "נעלבתי" תתנהג בצורה דומה בהמשך..... יחסים כאלה יובילו לתיסכול מצידך והמשך ההעלבויות מצידה. יש מידה של משחק בדסמ"י שאתה יכול לשחק אותו לגבי כינויים, ואם תהיה יותר זהיר אולי זה כן ישתלם לך. בשורה התחתונה , כל אחד מחפש בבדס"מ משמעות שונה. עמק |
|
מפית(אחר) |
לפני 17 שנים •
6 בינו׳ 2007
אני קצת מתפלא
לפני 17 שנים •
6 בינו׳ 2007
מפית(אחר) • 6 בינו׳ 2007
שלום לכל המגיבים,
רבים וטובים ממני כבר הבינו שהאדם הוא יצור מורכב, מורכב מאוד. עוד מזמן קבעו החכמים את הפתגם אחד בפה ואחד בלב: כוונתו היא שלפעמים אדם אומר דברים שונים ממה שהוא חושב. הפתגם המקורי מדבר על כך שהדבר נעשה במכוון. אולם לעיתים אין הדבר כך אלא שברובד ניסתר, בתת ההכרה שואף אדם למשהו שאינו יודע אפילו שהוא רוצה. אני אולי פעלתי בתמימות אבל אותה שולטת בה מדובר הבינה בחוכמתה שכנראה ישנן כוונות שונות ברובד אחר ולכן פעלה מיד בכדי לסכל את העניין. להגיד גבירתי לאישה ברחוב זה עניין נימוסי אבל פה בפןרןם זה הרבה יותר מסוכן ווטעון. אני מודה לה על שעצרה בי ושלחה אותי להבין את חומרת מעשיי ומבקש מכם ל א לפקפק בחוכמתה. תודה לכם ולך |
|
outsider1 |
לפני 17 שנים •
20 בינו׳ 2007
לפני 17 שנים •
20 בינו׳ 2007
outsider1 • 20 בינו׳ 2007
גם אני לא מבין. אתה קראת לה "גבירתי," כך שאתה נתת לה כבוד... אז למה אתה מרגיש שפגעת בה? אני לא מזלזל בה... להיפך: לכל שולטת מגיע כבוד. אבל אם זאת אני חולק על דעתה היות וכאן זה אחד המקומות לומר את זה.
נכון שאם אתה לא שייך לה, אז אתה צריך לשאול אותה איך לקרוא לה... או להמציא דרך מקורית. אם אתה אוהב אותה ורוצה להיות איתה, אז קח סיכון ותכתוב לה את מה שאתה מרגיש... ותבקש ממנה הסברים על איך היא רוצה שתנהג. |
|
outsider1 |
לפני 17 שנים •
20 בינו׳ 2007
Re: אני קצת מתפלא
לפני 17 שנים •
20 בינו׳ 2007
outsider1 • 20 בינו׳ 2007
tight_mike כתב/ה: אני אולי פעלתי בתמימות אבל אותה שולטת בה מדובר הבינה בחוכמתה שכנראה ישנן כוונות שונות ברובד אחר ולכן פעלה מיד בכדי לסכל את העניין.
להגיד גבירתי לאישה ברחוב זה עניין נימוסי אבל פה בפןרןם זה הרבה יותר מסוכן ווטעון. אני מודה לה על שעצרה בי ושלחה אותי להבין את חומרת מעשיי ומבקש מכם ל א לפקפק בחוכמתה. אילו כוונות? |
|
מידאס' |
לפני 17 שנים •
20 בינו׳ 2007
Re: אני קצת מתפלא
לפני 17 שנים •
20 בינו׳ 2007
מידאס' • 20 בינו׳ 2007
tight_mike כתב/ה: שלום לכל המגיבים,
רבים וטובים ממני כבר הבינו שהאדם הוא יצור מורכב, מורכב מאוד. עוד מזמן קבעו החכמים את הפתגם אחד בפה ואחד בלב: כוונתו היא שלפעמים אדם אומר דברים שונים ממה שהוא חושב. הפתגם המקורי מדבר על כך שהדבר נעשה במכוון. אולם לעיתים אין הדבר כך אלא שברובד ניסתר, בתת ההכרה שואף אדם למשהו שאינו יודע אפילו שהוא רוצה. אני אולי פעלתי בתמימות אבל אותה שולטת בה מדובר הבינה בחוכמתה שכנראה ישנן כוונות שונות ברובד אחר ולכן פעלה מיד בכדי לסכל את העניין. להגיד גבירתי לאישה ברחוב זה עניין נימוסי אבל פה בפןרןם זה הרבה יותר מסוכן ווטעון. אני מודה לה על שעצרה בי ושלחה אותי להבין את חומרת מעשיי ומבקש מכם ל א לפקפק בחוכמתה. תודה לכם ולך "טעות פרוידיאנית נפוצה" אל לך להתל בעצמך על היותך אנושי. זה ידידי נקרא בשפת היום יום "פליטת פה" ואמנם מגיע לך להיענש על כך בתור היותך בידיאסאמי אך מכאן ועד להעלבה הדרך היא ארוכה; כשם שאין זה בשליטתך להירתע ממגע חם בלתי צפוי כך אין זה בשליטתך לחשוב את הדברים שהמוח אומר. כעת, באשר למשחק הכינויים ביחסי שליטה-עבד. אכן, קסומה הסיטואציה שאתה מתאר ועוצמת השליטה הטמונה בה; ישנן גישות ואופנים שונים ליחסים בידיאסאמים "אמיתיים" ולדעתי הסיטואציה שאתה מתאר היא הקצנה של מצב נתון שבו פנטסיית השליטה היא אבסולוטית. אני אישית לא מסוגל לראות זוגיות ביחסים כגון אלו מלבד סיישן נבדל או פנטסיה חולפת, ואולם אם אכן מדובר ביחסים מלאים והמעמד (או עוצמת החשיבות) שמוקדשים לכל מילה וכל תנועת גוף הם אכן כה משמעותיים וכה נמנים אזי שתבורכו - אחרי הכל "אם זה עובד לכם, אל תתקנו את זה". אגב, אין אמת אבסולוטית בעידן הפוסט מודרניזם - הכל נכון, גם אם אני לא מבין את זה". |
|