צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

חוות דעתכן/ם

שפינוז_
לפני 20 שנים • 1 באוק׳ 2003

חוות דעתכן/ם

שפינוז_ • 1 באוק׳ 2003
השרשור הזה בא להעלות כמה תהיות כמה הסברים על הלך מחשבתי
ובעיקר המון המון פרגון לכל העוסקים במלאכה וספציפית לכמה אנשים
שאין לי דרך אחרת לתאר אותם מלבד לומר שהם ממש אבל ממש פשוט בערך בדיוק - מקסימים

אז ככה...לפני שהגעתי למועדון ביום חמישי (ע.ע העולם המופלא) היתה לי שיחה לי שיחה עם מישהי שלא אזכיר את שמה מחשש לאי שביעות רצונה ואולי אפילו עונש ואין צורך להוסיף לסליחות מסוכנות ושאינן במקומן לפני יום כיפור

ציינתי בפניה שלא נראה לי שאני עבד אלא יותר סאב!
היא שאלה ודרשה: "תגדיר עבד!"

חשבתי והפכתי בנושא ומוחי הקודח שחושב גם כך יותר מידי , ניסיתי לדלות מה הם בעצם ההבדלים בין השניים ומה זה אומר לגבי ולהתאמתי וגיליתי שהרבה יותר קל יהיה לי לכתוב פואמה קלאסית מאשר לענות על השאלה הכביכול פשוטה הזו.

אני בכלל שונא הגדרות תוויות ושאר מותגים וחושב שכל אחד הוא יחיד ומיוחד...
...ובכל זאת הגעתי למסקנה שמה שאני חושב בעצם זה שאני לא אהיה עבד טוב.
גם "מלכה" נשמע לי כינוי מוזר ואני מעדיף דומית, אלה, אלוהית ואפילו מלכותית.

אם שמתם לב במשפטים הבאים מופיעה הרבה פעמים המילה אני - וזו בדיוק הבעיה!
אני חושב הרבה על עצמי אני לא מוכן לבטל את עצמי לגמרי אני זקוק לקצת לזכויות בסיסיות
יש לי דרישות ברוב תעוזתי וחוצפתי... icon_redface.gif
כל כך אוהב לאהוב ולפנק ותת ולהעריץ את המין היפה החזק האלוהי רק...
שאני בסך הכל רוצה מישהי מיוחדת אותה אחת שתסעיר אותי שתווצר בינינו כימיה שתרצה להיות איתי ולעשות איתי דברים שאוכל להיפתח לגמרי וגם לדבר על הכל, סקסית (שלהגדרתי מאופיינת בהתנהגות ,אינטונציה, חריפות והבעות פנים, מול חושניות = מראה)
מישהי...מישהי...שאני ארצה לכתוב עליה ולה שיר!

ואז הגעתי למועדון - היה נפלא -טעם של עוד - כבר ממש יש לי פטיש לפטיש
והכרתי אנשים נפלאים שאני רוצה להודות לכולם ולתת לכם נשיקה ענקית
ואם מישהי מתעקשת על פליק גם את זה אני מוכן לתת או לקבל
באמת שתהיה לכולנו סופר שנה
תודה שעזרתם לי להכיר - במיוחד את עצמי יותר טוב ולכן כתבתי

הבטתי ישר קדימה ומולי שחור
אין כוכבים לילה בלי ירח
אפלה עמוקה של לבוש
שחור כה מסנוור
לא יכולתי להשיר עיני
השפלתי מבטי - נוי ולוליטה, יחדיו, אתן יותר מידי

אז רציתי לשאול לדעתכם: יש הבדל לדעתכם בין השניים??
נוי
לפני 20 שנים • 1 באוק׳ 2003
נוי • 1 באוק׳ 2003
שניים??
שפינוז_
לפני 20 שנים • 1 באוק׳ 2003
שפינוז_ • 1 באוק׳ 2003
על ההבדל בין עבד לסאב = שניים
מוש​(נשלט){k}
לפני 20 שנים • 2 באוק׳ 2003
מוש​(נשלט){k} • 2 באוק׳ 2003
צ'מע שפינוז,
קטונתי מלהסביר הגדרות כאלה ואחרות. יש כאן כאלו המתמחים בזה הרבה יותר ממני.
גם לא ברור לי אם בעצמך אמרת שאתה שונא הגדרות ותוויות אז למה לך להתעסק בזה?
רציתי רק להגיב למשפט הבא:
ציטוט: אם שמתם לב במשפטים הבאים מופיעה הרבה פעמים המילה אני - וזו בדיוק הבעיה!
אני חושב הרבה על עצמי אני לא מוכן לבטל את עצמי לגמרי אני זקוק לקצת לזכויות בסיסיות
יש לי דרישות ברוב תעוזתי וחוצפתי...


אני (שנראה לי שאני עבד אבל מה אני יודע? אולי אני בכלל סאב...) ממש לא חושב שיש לך במה להתבייש. אז יש לך דרישות - זה בסדר. לכולנו יש. לדעתי האישית מלכה שתדרוש ממך לבטל את עצמך היא מלכה שכדאי לתפוס ממנה מרחק. אתה בן אדם לפני הכל, ההחלטה להעניק את עצמך למישהי היא שלך בלבד. ואתה מעניק את כל כולך, כן, אבל לא מבטל את עצמך.
אתה בוחר בה בדיוק כמו שהיא בוחרת בך. אתה מקבל ממנה בדיוק כמו שהיא מקבלת ממך. ביחסי שליטה יש הדדיות, לא חד צדדיות. גם אם למישהו מהצד זה נראה אחרת.
ובעניין הזכויות, אולי הגיע הזמן שנקים איזה ועד עבדים?
Black Lotus​(מתחלפת){זאלופון}
לפני 20 שנים • 3 באוק׳ 2003

לאהוב את עצמך לא מול המראה

שפינוז יקירי,

גם כשהייתי סאבית וגם כעת, בחפשי סאב , אני שמה דגש על האופי.
מבחינתי, סאב הוא אדם שקול, ומשכיל שהחליט להעניק הנאה וכוח לשולט/ת בו.
אין הוא אדם שמבטל את עצמו, מהותו והאני מאמין שלו.
אדם שיבטל את עצמו עבורי ישעמם אותי כעבור זמן מה ועל כן יפסל.
מי שידרוש ממני דבר שכזה - מממ... איך נגדיר את זה.. שילך וישב קודם על קקטוס וגם אז לא. icon_twisted.gif
ההבדל בין עבד לסאב הוא בהגדרה שלהם בעינייך.
כדומית אני מאפשרת לסאב שלי לבחור לעצמו את הכינוי בו אני אכנה אותו והוא יכנה אותי,
כי המשמעות חשובה יותר מהתחביר בעיני.

הכח של סאב הוא בנתינה, וכח זה יש להעריך ולהוקיר, ולא לדרוש מחיר מופקע של ביטול האני.
אני מפצירה בך לא לשנות את דרכיך.

סוף שבוע נפלא!
זאלופון​(שולט)
לפני 20 שנים • 3 באוק׳ 2003
זאלופון​(שולט) • 3 באוק׳ 2003
את זכות הגדרת הבדסמ העצמית של כל אחד אני משאיר לו.
עם זאת, עובדות בסיסיות לא ניתן לשנות, ואחת העובדות הבסיסיות ביותר היא שהסאב, הפלא ופלא, נכנס לקשר למען טובתו שלו. יש מגוון סיבות שבעטיין אנשים אוהבים להיות סאבים. אחת מהן היא אהבת הכניעה. אוהב הכניעה נהנה להכנע לאדם אחר ולשמש כלי לסיפוקו ולהנאתו של אותו אדם. לכאורה הוא מבטל את עצמו למען השולט, אבל המילים "אוהב הכניעה נהנה" אומרות הכל. הסאב שם כי זה עושה לו טוב. "אני" היא לא מילה גסה.
בנוסף ישנם גורמי משיכה אחרים לצד הסאבי, שאינם קשורים בהכרח לאהבת הכניעה או לביטול עצמי. פירוש הדבר הוא שאין סאב "טוב" או סאב "רע". יש סאב שמתאים לדומית מסוימת וסאב שלא יתאים לה אלא לדומית אחרת, הכל בהתאם למה שהאנשים המעורבים מחפשים בבדסמ וסוג הקשר שהם רוצים. לכל סיר יש מכסה.
טימי טימי​(נשלט)
לפני 20 שנים • 13 באוק׳ 2003
טימי טימי​(נשלט) • 13 באוק׳ 2003
מסכים עם זאלופון, תשובה מעולה, אין צורך להוסיף.

"ועד עבדים" icon_biggrin.gif אהבתי
אני מאמין שאם נתכנס נקים הרבה רעש עד שתכנס מלכה...
סאב-לימינל
לפני 20 שנים • 13 באוק׳ 2003
סאב-לימינל • 13 באוק׳ 2003
כל הכבוד ל-black lotus. מדויק מה שאמרת,ועוד אוסיף ,סאב יכול להיות בן זוג ועבד ישאר עבד,אצל עבדים תשמעו תמיד כן המלכה ולא המלכה ,תמיד מין מבט מושפל,גם אם יוצא לו להיות עם מלכתו במקום ציבורי,מצד שני סאב אמנם כנוע אך לא סמרטוט כי זה לא מה שרוצה אותו אחת שמחפשת סאב,היא גם רוצה מישהו שיהיה לה כייף איתו וטוב,איש שיחה עים תחומי התעניינות.