אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

טיסות בחברת ישראייר israir

זיקית
לפני 17 שנים • 14 בנוב׳ 2007

טיסות בחברת ישראייר israir

זיקית • 14 בנוב׳ 2007
שלום חברים וחברות,

אני מצרפת לינק לבלוג שעוסק בנושא השירות הגרוע של חברת ישראייר Israir.

גם אני בטיסה האחרונה (תרתי משמע) שלי איתם סבלתי מאוד ואני ממליצה לכולם *לא* לטוס איתם.

http://www.notes.co.il/oren/32036.asp

חו"ל נעים אם יוצא icon_smile.gif
דוקטרינה​(שולט)
לפני 17 שנים • 14 בנוב׳ 2007

רגע...........

דוקטרינה​(שולט) • 14 בנוב׳ 2007
יש הבדל מאוד מהותי בין הצד של הלקוח לבין הצד של מספק השירות.

חלק מתוך הלקוחות מגזימים בטירוף וחלק מתוך הלקוחות הופכים את התלונה שלהם למנוף לנסות לקבל פיצוי שלא מגיע להם.

לא יודע מה קרה במקרה הספציפי הזה אבל לכל מטבע יש שני צדדים.

ואת הצד של ישראייר לא שמענו.

דוק.
זיקית
לפני 17 שנים • 14 בנוב׳ 2007

Re: רגע...........

זיקית • 14 בנוב׳ 2007
דוקטרינה כתב/ה:
יש הבדל מאוד מהותי בין הצד של הלקוח לבין הצד של מספק השירות.

חלק מתוך הלקוחות מגזימים בטירוף וחלק מתוך הלקוחות הופכים את התלונה שלהם למנוף לנסות לקבל פיצוי שלא מגיע להם.

לא יודע מה קרה במקרה הספציפי הזה אבל לכל מטבע יש שני צדדים.

ואת הצד של ישראייר לא שמענו.

דוק.


אם אתה לא יודע אל תקפוץ להגן על נותן ה"שירות" כל כך מהר. למה הווכחנות המטופשת הזו שוב, אפילו בשרשור שנועד לטובת כלל ציבור הנוסעים לחו"ל?

אבל אם אתה מתעקש, הנה עוד כמה לינקים, ככה, שיהיה לך חומר קריאה כיפי :

http://172.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=286&msgid=108177465

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3399295,00.html

ויש עוד.

מעבר לזאת, אין כאן שום ניסיון למינוף להשגת פיצויים, שהרי אם היה ניסיון כזה - היה מופנה אל ישראייר, ולא לציבור הצרכנים.

קוראים לזה מחאה צרכנית. יש לנו כח בידיים ואנחנו יכולים להשתמש בו ליותר מלשרוף זמן בויכוחים עקרים בפורומים.
מגדלנה​(לא בעסק)
לפני 17 שנים • 14 בנוב׳ 2007
מגדלנה​(לא בעסק) • 14 בנוב׳ 2007
טסתי בישראייר לא מזמן, לפני שבועיים. בהלוך ובחזור - השירות היה אדיב, הצוות היה נחמד, כל בקשה, מענה, טענה ומה לא טופלו מיידית.
ללא גבולות'
לפני 17 שנים • 14 בנוב׳ 2007

Re: רגע...........

ללא גבולות' • 14 בנוב׳ 2007
זיקית כתב/ה:
דוקטרינה כתב/ה:
יש הבדל מאוד מהותי בין הצד של הלקוח לבין הצד של מספק השירות.

חלק מתוך הלקוחות מגזימים בטירוף וחלק מתוך הלקוחות הופכים את התלונה שלהם למנוף לנסות לקבל פיצוי שלא מגיע להם.

לא יודע מה קרה במקרה הספציפי הזה אבל לכל מטבע יש שני צדדים.

ואת הצד של ישראייר לא שמענו.

דוק.


אם אתה לא יודע אל תקפוץ להגן על נותן ה"שירות" כל כך מהר. למה הווכחנות המטופשת הזו שוב, אפילו בשרשור שנועד לטובת כלל ציבור הנוסעים לחו"ל?

אבל אם אתה מתעקש, הנה עוד כמה לינקים, ככה, שיהיה לך חומר קריאה כיפי :

http://172.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=286&msgid=108177465

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3399295,00.html

ויש עוד.

מעבר לזאת, אין כאן שום ניסיון למינוף להשגת פיצויים, שהרי אם היה ניסיון כזה - היה מופנה אל ישראייר, ולא לציבור הצרכנים.

קוראים לזה מחאה צרכנית. יש לנו כח בידיים ואנחנו יכולים להשתמש בו ליותר מלשרוף זמן בויכוחים עקרים בפורומים.


זיק, אני קוראת אותך לסדר !
לא שמענו את הצד השני !
אולי היא הלכה עם מחשוף? אולי היתה שעת לילה מאוחרת ??
באמת ! אני מצפה ממך ליותר.
דוקטרינה​(שולט)
לפני 17 שנים • 14 בנוב׳ 2007

ישראייר לא זכאית להציג את הצד שלה?

דוקטרינה​(שולט) • 14 בנוב׳ 2007
ללא גבולות את פשוט שנונה בטירוף - אאוץ אמיתי. כל הכבוד לך.

לעניות דעתי הצנועה (וזאת רק דעתי) לבעיה הזאת שהוצגה יש פשוט גם צד נוסף, שלא מוצג.

בכל דיון יש (ללא גבולות - כאשר מדובר על דיון לא מדובר על זיון, דיון, עם דלת בהתחלה) את הצד שנשמע ממש צודק, ממש מסכן וממש אומלל ואז מגיע הצד השני מספר את התיזה שלו.

דוק.
זיקית
לפני 17 שנים • 14 בנוב׳ 2007

Re: רגע...........

זיקית • 14 בנוב׳ 2007
"זיק, אני קוראת אותך לסדר !
לא שמענו את הצד השני !
אולי היא הלכה עם מחשוף? אולי היתה שעת לילה מאוחרת ??
באמת ! אני מצפה ממך ליותר."

סליחה. הרי ברור שזו אשמתה. היא ביקשה את זה, הכלבה. היתה צריכה לדעת יותר טוב ולהתלבש כמו נזירה וללכת רק במקומות מוארים היטב, ובצעדים קטנים, שלא תגרה בטעות.

ובהשאלה - הרי ברור שזו אשמת הנוסע ולא אשמת israir. כל עשרות הנוסעים המאוכזבים שכתבו בבלוג של החבר הנחמד מ"רשימות" סתם בודים מתהומות ליבם המריר תלונות שווא.
דוקטרינה​(שולט)
לפני 17 שנים • 15 בנוב׳ 2007

ממש לא נכון

דוקטרינה​(שולט) • 15 בנוב׳ 2007
לא זאת היתה הכוונה (אבל תודה על הפרשנות הנאורה).

קל מאוד להציג את הצד של הצרכן (בוכה, מסכן, אומלל, צורח) - עד ששומעים את הצד השני. כל מה שאני אמרתי זה שיש לסיפורים הללו גם את הצד השני.

עד שלא שומעים את הצד של ישראייר - קל מאוד להזדהות רק עם הצד הצרכני בסיפור.

דוק.