שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

אדם וחווה - חנות ממין אחר

מכשפונת ממתק מכשפונת ממתק
לפני 18 שנים • 27 במאי 2008

אדם וחווה - חנות ממין אחר

מכשפונת ממתק • 27 במאי 2008
טוב אז ככה
היום במקרה, יצא לי ולאייבורי להיות בבן יהודה.
יש שם חנות סקס מקסימה שהולכת להסגר ולכן כל הדברים שם ב50% הנחה.
המחירים יוצאים ממש מצחיקים.
שווה לקפוץ לראות.


אדם וחוה
בן יהודה 101 תל אביב
טלפון - 03-5299227

<למען הסר הספק, אני לא מקבלת אחוזים>
IvoryDom
לפני 18 שנים • 28 במאי 2008

באתי להקפיץ

IvoryDom • 28 במאי 2008
רק בשביל סיבור האוזניים

באט פלאג רוטט שווה במיוחד במקום 199 ב100 ש"ח

לכוחותנו שלום.


נ.ב.
המקום נמצא קרוב מאד לאייסברג
מומלץ לקנח בגלידת איכות
גם שם אנחנו לא מקבלים אחוזים
Tobias Tobias​(קינקי)
לפני 18 שנים • 28 במאי 2008
Tobias​(קינקי) • 28 במאי 2008
חלאות שכמותכם

הלכתי לאייסברג וביקשתי באט פלאג רוטט שווה במיוחד.

עכשיו...מישהו יכול לבוא לשחרר אותי בערבות?
amy amy​(נשלטת)​{מבטלעיניים}
לפני 18 שנים • 28 במאי 2008
tebayes כתב/ה:
חלאות שכמותכם

הלכתי לאייסברג וביקשתי באט פלאג רוטט שווה במיוחד.

עכשיו...מישהו יכול לבוא לשחרר אותי בערבות?
rffl.gif
zboy​{זאתי}
לפני 18 שנים • 28 במאי 2008
zboy​{זאתי} • 28 במאי 2008
amy כתב/ה:
tebayes כתב/ה:
חלאות שכמותכם

הלכתי לאייסברג וביקשתי באט פלאג רוטט שווה במיוחד.

עכשיו...מישהו יכול לבוא לשחרר אותי בערבות?
rffl.gif


תגיד תודה שלא הלכת למקום השני וביקשת גלידת שוקולד icon_smile.gif
Tobias Tobias​(קינקי)
לפני 18 שנים • 28 במאי 2008
Tobias​(קינקי) • 28 במאי 2008
zboy כתב/ה:
amy כתב/ה:
tebayes כתב/ה:
חלאות שכמותכם

הלכתי לאייסברג וביקשתי באט פלאג רוטט שווה במיוחד.

עכשיו...מישהו יכול לבוא לשחרר אותי בערבות?
rffl.gif


תגיד תודה שלא הלכת למקום השני וביקשת גלידת שוקולד icon_smile.gif



זו לא הייתה גלידה?!
IvoryDom
לפני 18 שנים • 28 במאי 2008

ננה בננה ספליט

IvoryDom • 28 במאי 2008
tebayes כתב/ה:
חלאות שכמותכם

הלכתי לאייסברג וביקשתי באט פלאג רוטט שווה במיוחד.

עכשיו...מישהו יכול לבוא לשחרר אותי בערבות?


icon_twisted.gif icon_evil.gif icon_twisted.gif icon_evil.gif
icon_moon.gif
נוריתE נוריתE
לפני 18 שנים • 28 במאי 2008
נוריתE • 28 במאי 2008
פיכססססססס
אבל מזה צחקתי

LOL
IvoryDom
לפני 18 שנים • 28 במאי 2008
IvoryDom • 28 במאי 2008
Buttercup כתב/ה:
פיכססססססס
אבל מזה צחקתי

LOL


מה בדיוק הצחיק אותך ?
xxxmagic
לפני 18 שנים • 7 ביולי 2008
xxxmagic • 7 ביולי 2008
חנות טובה נסגרת - זה די עצוב icon_sad.gif