|
|
לפני 18 שנים •
28 במאי 2008
בורסת הימורים - מציצה לזוכה המאושר/ת.
לפני 18 שנים •
28 במאי 2008
קטסטרופה{Adonai} • 28 במאי 2008
"נו גלה לנו מי זו ציפי הלוחשת הזונה הזו" אני שומע ולא מבין כאילו מה? כל זונה פה אני אמור להכיר? כל כלבה אני אמור לדעת מי היא ומה היא עושה בחיים?
זהו, נמאס לי והחלטתי לפתוח בורסת הימורים שכן הציפי הזו תיחשף מתישהו. נתחיל בי: אני מהמר שהיא זה בכלל הוא והוא זה בכלל עבד חביב ומשועמם שמהתל בכולם, מוצץ מידע שהוא בדרך כלל נכון מכל אחד ואחת במסווה של אדון אימתני ושרמנטי. בקיצור, אני מהמר שזה דום34. תורכם. |
|
|
|
|
לפני 18 שנים •
28 במאי 2008
לפני 18 שנים •
28 במאי 2008
flashback{ג"ו} • 28 במאי 2008
לי יש הרגשה של הימור מוצלח.
הוא אפילו מתחזק עם כל מהדורה, אבל אני לא מגלה. לא יפה. 8) |
|
|
|
|
לפני 18 שנים •
28 במאי 2008
חחחחחחחחחחחחחח
לפני 18 שנים •
28 במאי 2008
דום-34(שולט) • 28 במאי 2008
תלמד דבר אחד חכם
אני לעולם לא מלכלך על האקסיות שלי ובטח לא כותב איפה נולדו אז אחי זה לא אני נקס נראה לי שלך זה מתאים יותר אתה יודע הרבה דברים בכלוב קטה היקר |
|
|
|
|
לפני 18 שנים •
28 במאי 2008
לפני 18 שנים •
28 במאי 2008
פרלין(נשלטת){ש} • 28 במאי 2008
מישהי מהמכשושיה. פור שור.
|
|
|
|
|
לפני 18 שנים •
28 במאי 2008
לפני 18 שנים •
28 במאי 2008
flashback{ג"ו} • 28 במאי 2008
► פרלין כתב/ה: מישהי מהמכשושיה. פור שור. גם אני אמרתי. רק הן יכולות להחזיק את ההברקה הזו. אמרו לי שלא. |
|
|
| zboy{זאתי} |
לפני 18 שנים •
28 במאי 2008
לפני 18 שנים •
28 במאי 2008
zboy{זאתי} • 28 במאי 2008
אני חושב שזה כלובי,
החליט שגם לו מגיע להתבטא... |
|
|
|
|
לפני 18 שנים •
28 במאי 2008
לפני 18 שנים •
28 במאי 2008
amy(נשלטת){מבטלעיניים} • 28 במאי 2008
שיר כאב.
|
|
|
|
|
לפני 18 שנים •
28 במאי 2008
לפני 18 שנים •
28 במאי 2008
שיר כאב(שולטת){סוליקר} • 28 במאי 2008
► amy כתב/ה: שיר כאב. מעולם לא היה לי בלוג ולא יהיה גם בעתיד. בשום מקום ובשום דרך. כמו כן, מי שמכיר אותי ולו מעט יודע שאנשים אחרים פשוט לא עד כדי כך מעניינים אותי. וזה בלשון המעטה. תנוחי, איימי. נערך לאחרונה על-ידי * בתאריך רביעי מאי 28, 2008 10:14 pm, סך-הכל נערך פעם אחת |
|
|
|
|
לפני 18 שנים •
28 במאי 2008
לפני 18 שנים •
28 במאי 2008
amy(נשלטת){מבטלעיניים} • 28 במאי 2008
► שיר כאב כתב/ה: ► amy כתב/ה: שיר כאב. מעולם לא היה לי בלוג ולא יהיה גם בעתיד. בשום מקום ובשום דרך. כמו כן, מי שמכיר אותי ולו מעט יודע שאנשים אחרים פשוט לא עד כדי כך מעניינים אותי. וזה בלשון המעטה. תנוחי, איימי. טוב נו |
|
|
|
|
לפני 18 שנים •
28 במאי 2008
לפני 18 שנים •
28 במאי 2008
dragon fly • 28 במאי 2008
אני הייתי משנה את ההימור ושואל:
האם ציפי תגיע לפוסט מספר 50 לפני ש"תועף מהכלוב עי מועצת "השבט והצנזורה? יש גם ציפי מגמרת לא?מה איתה? היא טוענת לקיפוח עקב היותה מגמרת ולא לוחשת. |
|
|

