Taijitu הרואה |
לפני 15 שנים •
30 בדצמ׳ 2008
מה זה אומר להיות עבד? ותהיות נוספות
לפני 15 שנים •
30 בדצמ׳ 2008
Taijitu הרואה • 30 בדצמ׳ 2008
אני מבין שהנושא הזה נחקר ונשאל בכל צורה ופינה. זה לא בידיוק הפעם הראשונה שמדברים על הנושא הזה. בטוח שלא כאן. אני תוהה באמת איך זה להיות עבד? מה זה אומר ? עכשיו אנא תחסכו ממני את התשובות הבנאליות. לא שאני מזלזל באינטלגנציה של הקוראים בפורום. אני פשוט תוהה בצורה רצינית. נחשפתי לתחום בצורה מספיקה לכך שאני אבין ויוכל לחשוב בעצמי על כל התשובות הבסיסיות שניתן להסיק בצורה מיידית.
יש לי גם שאלה הרבה יותר פרקטית. אני יצרתי קשר מחדש עם מלכה מן העבר. פעם היינו קרובים יותר אבל זה לא הלך. לא התקדם. היא מוכנה לתת לי יחס כלשהו אבל אני לחלוטין לא בטוח איך לנהוג? מה מותר כעת? כמובן שיש את האופציה של לשאול אותה, אבל אני שואל אותכם מבלי קשר אליה. אני תמהה לדעת מה אתם חושבים? אז לסיכום מה זה אומר להיות עבד? איך לנהוג עם קשר שחודש? מהם התנאים לקשר שכזה לדעתם ? הרואה |
|
shybar(נשלט) |
לפני 15 שנים •
30 בדצמ׳ 2008
לא ממש ברור לי איזו תשובה אתה רוצה לקבל...
לפני 15 שנים •
30 בדצמ׳ 2008
shybar(נשלט) • 30 בדצמ׳ 2008
אתה שואל שאלה רצינית ומאד בסיסית, אבל מיד אומר:
ציטוט: ...תחסכו ממני את התשובות הבנאליות...
ציטוט: ...אני אבין ויוכל לחשוב בעצמי על כל התשובות...
אז מה בעצם אתה רוצה לשמוע? ולגבי שאלתך השניה, די ענית לעצמך: ציטוט: יש את האופציה של לשאול אותה
כמובן שיש את האופציה הזו. לדעתי זו האופציה הטובה ביותר, הנכונה ביותר, ובטח שהמכובדת ביותר. אולי ישנן אופציות אחרות, אבל לא הייתי טורח לחפש אותן. |
|
Taijitu הרואה |
לפני 15 שנים •
30 בדצמ׳ 2008
לפני 15 שנים •
30 בדצמ׳ 2008
Taijitu הרואה • 30 בדצמ׳ 2008
כל המטרה היא לבקש לחשוב זה הכל. ברור שיהיה חזרה על דברים שנאמרו. אני רק מבקש תשובות לא מהמותן.
בקשר ללפנות אלי. אני מבין שזאת האופציה הטובה ביותר. אני עדיין תוהה מה אתם חושבים? |
|
Tame |
לפני 15 שנים •
31 בדצמ׳ 2008
לפני 15 שנים •
31 בדצמ׳ 2008
Tame • 31 בדצמ׳ 2008
התכוונתי לכתוב משהו, אבל לפתע התחוור לי שכל מה שאני כותב נכון רק לגבי, ככה שלא משנה איך תסתכל על זה זה דבר מאוד אישי, זו הגדרה שאתה נותן לעצמך ולא מקבל מהעולם, אין מהות אחת ללהיות עבד, יש מהויות כמספר העבדים.
אני יודע שזו לא תשובה, מקווה שלא תחשוב שזה בנאלי, אבל זה הכי טוב שאני יכול לתת לך. |
|
Taijitu הרואה |
לפני 15 שנים •
31 בדצמ׳ 2008
לפני 15 שנים •
31 בדצמ׳ 2008
Taijitu הרואה • 31 בדצמ׳ 2008
אוקיי. אני יכול לשמוע יותר על הדברים שנכונים לגבייך?
|
|
Tame |
לפני 15 שנים •
31 בדצמ׳ 2008
לפני 15 שנים •
31 בדצמ׳ 2008
Tame • 31 בדצמ׳ 2008
בהחלט,
בשבילי מדובר במצב של ניתוק מסויים מהזהות היום יומית שלי, מצב בו אני מתחבר לחלקים אחרים באישיות שלי שבדרך כלל נשארים מתחת לפני השטח. לא מדובר "רק" באותם יצרים מיניים/פרימיטיביים שקיימים בכולנו ושכלנו מצניעים כדי לתפקד בחברה אלא בנקודות פחות פרימיטיביות ששיכות רק לי. אני אתן לך כמה דוגמאות למקומות כאלה - הרצון להיחדר או יותר נכון הרצון להכיל, לא מדובר רק באקט של סקס אנאלי עם סטראפ און למרות שזו פעילות שנגזרת מהמילוי של אותו המקום, הרצון האמיתי הוא להיות ה"כלי של" להכיל את האישה שעומדת מולי ולא רק את החלקים הטובים שלה אלא גם את החלקים היותר אנוכיים שלה, היותר "נמוכים" זה עיקר הצורך. קח לדוגמה את האקט הפיזי של מציצת בהונות, אני אישית לא נמשך באופן כללי לרגליים יותר משאני נמשך למרפקים או לגב או לכל חלק אחד ספציפי (עם ירכיים כיוצא דופן, לפעמים אני נופל שדוד למראה ירכיים יפות במיוחד עם מגפיים גבוהות או גרביים עד הירך או ביריות או... טוב אני סוטה מהנושא.. ) אז בכל מקרה עניין מציצת הבוהן בעיני מתקבל כסוג של אקט סמלי במידת מה, שהמהות שלו היא "אחד החלקים הנמוכים ביותר או ה'מלוכלכים' (זה בגרשיים כי לנשים יש רגליים נקיות אלא אם כן הלכו יחפות ברחוב או משהו) ביותר נכנס אל החלק שבי שהוא בעצם פתח לגופי", פתח שבעצם אמור לאפשר לי לקבל לתוך עצמי מזון, כשבדרך כלל אנחנו מתייחסים למזון כמשהו יותר סטרילי, יותר טהור, לא היינו אוכלים כלום אם הוא היה על הריצפה או בתוך נעל.. אבל כשזה מגיע לבוהן או רגל של האישה שמולך אתה מקבל אותו בשמחה ועצם האקט מניע בך דברים (החלק הנמוך והמלוכלך שלה נכנס לחלק שמוביל לתוכך, חלק שאמור לשמור על טוהר מסויים ואתה מקבל אותו בכל זאת...) בשפה שלנו לאקט הזה קוראים השפלה, אבל המשמעויות שיש למילה בשפה הונילית לא יכולות להעביר את כל הרבדים העמוקים הללו. הרצון להיחדר הוא לא רק גופני אלא גם מנטאלי ובסופו של דבר רגשי, בצורה מנטאלית ההכלה היא ראשית באקט השליטה שהופך אותנו בעצם ל"כלי" לרצונה של האישה (רצונה שולט לא רק בגופה שלה אלא גם בגופנו), חפץ לשימושה, היא יכולה לעצב אותנו ולהתאים אותנו לצרכיה (ולא ארחיב על המשמעויות הסמליות כי אני יכול לכתוב עמודים שלמים רק על זה) וכמו כן אקט קבלת הכאב שאותו אני רואה גם כדרך להכיל את ה"יצר הסאדיסטי" (כמובן שזה לא סאדיזם אמיתי) של האישה ולאפשר לה להגיע לפורקן וקתרזיס תוך כדי צבירה של התחושות הלא נעימות שהקתרזיס שלה מעביר בי (או במילים פשוטות הכאב שנגרם לי) אפשר לראות בזה כמו חדירה אנאלית אל הנפש. זו אחת הסיבות לדוגמה שלא הייתי מתגרה מכאב אם הייתי יודע שמי שאיתי עושה זאת מתוך ריטואל ולא מתוך יצר שצריך פורקן (כל עוד היא נהינית מהכאב שהיא גורמת או מהייסורים שהיא רואה על פני אני מתגרה מזה בעצמי, אם היא עושה את זה כדי לגרות אותי זה לא מגרה אותי בכלל). אם אני חופר עמוק יותר אני יכול גם לזהות שהרצון הזה להכיל את האישה שאיתי נובע מרצון עמוק יותר להתאחד איתה וזה מביא אותנו לפן הרגשי שלדעתי הכי חשוב בכל העניין. כשמערכת יחסים מסוג זה מתפתחת החדירה וההכלה הולכים ומתגברים, גבולות נמתחים ולבסוף נפרצים, שני בני הזוג מגיעים לגירויים רגשיים גבוהים במיוחד ובסופו של דבר נכנסים למין מעגל של פידבק, משמע הסאב שגם ככה נמצא ברמה גבוהה של ריגוש מזהה שגם הדומית שלו נמצאת בסוג של אקסטזה וזה מרגש אותו אפילו יותר, הדומית מזהה את ההתרגשות שלו ומתרגשת גם היא יותר. בעיקרון אני רואה בתהליך הזה כקירבה האמיתית חיבור שמתקיים ברמה אחרת לגמרי, איזושהי התאחדות בה הסאב מגלה שלא רק הוא הכיל את הדומית אלא גם היא אותו והדומית מגלה את ההיפך וזוהי מבחינתי הפיסגה של מה שאנחנו מכנים מערכות יחסים, ברמה כזו שאם ננסה לקרוא לה אהבה במובן הרגיל של המילה נחטיא אותה בהמון... |
|