|
|
לפני 17 שנים •
14 בדצמ׳ 2009
אם כבר נשלט
לפני 17 שנים •
14 בדצמ׳ 2009
סמרטי • 14 בדצמ׳ 2009
אם כבר נשלט
להיות לאחת שבי תמלוך מכף רגל ועד ראש לך אתמסר אם את הנעלה לרגלייך אתרפס וגאוותי לא תתקיים אם כבר נושם אז תחת המגף אנשק את האדמה שנכנעה לדריכתך אני כול הזמן תוהה מתי כבר אתמזג עבד אוהב עולם של שולטות אני כול הזמן סוגד רק לתמונות שבראש נשים עוברות מולי חולפות ומחייכות לו רק ידעו את תשוקתי להן היו חולצות מגף מנידות אצבעות כף רגל ומחייכות גש לכאן חמוד מותר לך לחלום אף תמיד זכור גופך הוא שלי גופי הוא חלומך סגוד והתרפס אולי תזכה לגן עדן של מלכות אנו בך נשלוט אז התחל לזחול אם כבר גבר אז עבד |
|
|
|
|
לפני 17 שנים •
14 בדצמ׳ 2009
האם זה רק אני
לפני 17 שנים •
14 בדצמ׳ 2009
הדורבנים(נשלט) • 14 בדצמ׳ 2009
שאיך שקראתי את הכותרת, התחלתי לזמזם "אם כבר נשלט, אז שיהיה בתנועה. שנתחמם, שלא נקפא, שלא נשתגע"?
שיר יפה מאוד |
|
|
|
|
לפני 17 שנים •
15 בדצמ׳ 2009
Re: האם זה רק אני
לפני 17 שנים •
15 בדצמ׳ 2009
יולי Yuli(לא בעסק){טדי} • 15 בדצמ׳ 2009
► fog כתב/ה: שאיך שקראתי את הכותרת, התחלתי לזמזם "אם כבר נשלט, אז שיהיה בתנועה. שנתחמם, שלא נקפא, שלא נשתגע"?
שיר יפה מאוד גם אני "האדמה שנכנעה לדריכתך" זה יפה |
|
|
|
|
לפני 17 שנים •
15 בדצמ׳ 2009
תודה רבה!
לפני 17 שנים •
15 בדצמ׳ 2009
סמרטי • 15 בדצמ׳ 2009
מרגש אותי שיש כאלו שאהבו את השיר ואף שמו לב לשורה מסוימת
|
|
|

